Pagina 3 van 102 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 2541 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Veel te lang, ik hoop dat ze 2 en 3 back 2 back filmen.


  2. #52

    Standaard

    Duurt inderdaad nog wel een tijdje (zucht)...
    Maar goed, je kan het ook zo zien (als comic-films liefhebber);
    Dit jaar: X-Men 3
    2007: Spider-Man 3
    2008: Batman Begins Sequel
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  3. #53

    Standaard

    Vergeet Superman niet...


  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman
    Vergeet Superman niet...
    Liever wel... :wink:
    Turn around and feel the vibe.....

  5. #55

    Standaard

    Ja inderdaad, Superman dan ook nog dit jaar.
    Alhoewel ik bij Superman Returns wel een beetje m'n hart vasthoud.
    Maargoed dat is dan weer een ander onderwerp in het verkeerde forum... :P
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BDB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Mijn voorkeur voor de Joker; Mark Hamill. Geen idee hoe de man er tegenwoordig uitziet, maar zijn stem in de animated series was gewoon de Joker. Voor mij persoonlijk overtrof hij met zijn stem Jack Nicholson.
    Z'n stem is geweldig, z'n gezicht is niet Joker-achtig, maar ze kunnen tegenwoordig zoveel met film, dus... :P
    Wow, die is oud geworden, is hij niet, "The force is strong in this one" Luke uit de OT van Star Wars?

    :edit: Dat was echt genant om verkeerd te typen natuurlijk is het Luke. Ani krijgen we helemaal niet te zien (tot het einde :wink: ).
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  7. #57

    Standaard

    nee .. hij is Luke

  8. #58

    Standaard

    Batman - On - Film.

    Big Joker Scoop?
    Author: Jett
    Wednesday, April 26, 2006 - 5:44 AM CENTRAL TIME: Jett here. The following comes in from a LONGTIME source who has provided BOF with much dead on info regarding BATMAN in the past. Some news has been revealed/broken here at BOF (like Ken Watanabe and Katie Holme's casting in BEGINS); some has been kept secret to keep this source anonymous. This is a rather lengthy report, but it clears up a lot of stuff and reveals the Joker info I alluded to cryptically last week. (One note regarding news from BOF: If you copy and paste this on message boards -- cool; But PLEASE include a link back to BOF. Thank you.) Anyway, here goes...

    I first slipped you information many years ago that centred on the possible casting of Jude Law as Bruce Wayne/Batman. This was long before Christopher Nolan’s involvement with the franchise. Law’s name was also thrown about re: Petersen’s BATMAN VS. SUPERMAN project. Now it seems we have come full circle. Your site has mentioned Law as a candidate for Harvey Dent. This is incorrect. Law is being [considered for The Joker]. He is a WB suggestion (one of a select few). WB do not have a “wish list,” but WB has narrowed down a couple of names for Nolan etc. to consider later this year.

    As far as I know, Paul Bettany is not on this list. His name holds some appeal with a section of the Batman fan base, but the idea is not exactly setting WB’s world on fire. Too many creepy villain roles; been there, done that. He was never really in this race, as your site intimated recently – well done

    Lachy Hulme is on this list. He is not the “frontrunner” as many have suggested; he is the “dark horse.” WB is concerned about his lack of profile in the US, but they are keeping a very close eye on him. Hulme’s lack of profile could be remedied with two projects, MACBETH and an Australian comedy called BOYTOWN. The buzz for both films is very strong. Cillian Murphy landed his casting call for BATMAN BEGINS off the career boost 28 DAYS LATER gave him; likewise, Hulme only needs for one of these films to click. FYI: Hulme HAS met with the producers. He is the only actor not contracted for sequels to have done so.

    I can confirm that The Joker role is a small and mysterious one in the sequel. It will be nothing like the Jack Nicholson-style showcase that the previous Joker provided.

    Reps for Sam Rockwell were pursuing the role in the hope that this Joker would be on par with the 1989 Joker, but soon discovered otherwise. Hugh Jackman also expressed interest in The Joker. Upon learning the size of the role he explored the Harvey Dent option instead. Due to Jackman’s association with Marvel, however, you can probably count him out of either role in the BATMAN BEGINS sequel. Probably.

    Hugo Weaving is also on the WB Casting list; Johnny Depp is not. Guy Pearce has never been discussed for any role in the sequel; neither has Robin Williams.

    The other issue perplexing WB is Katie Holmes. I can’t confirm whether she will be in the sequel or not. This is not due to whether she was weak in BATMAN BEGINS; the consensus at WB is that Holmes delivered a fine performance. The issue is, what to do with her character? That is a problem for Jonah and Chris to resolve.

    And that’s the point: Chris Nolan now has the power to do whatever he damn well pleases. The "WB Casting List" has been compiled simply as some “helpful suggestions” for him.

    So, Bettany's out (possibly), and Law is in. Hulme is in, but is a "darkhorse candidate." Weaving -- as reported here -- is a candidate. And when it is all said and done, it's going to be whomever Chris Nolan wants it to be. Oh, don't take "small and mysterious" as "cameo." Stay tuned!


  9. #59

    Standaard

    http://www.latinoreview.com/news.php?id=736

    Heath Ledger! as the Joker!

    Latino heeft vaker goede scoops gehad, en verkoopt niet vaak bullshit. Ben benieuwd hoe dit uitpakt!


  10. #60

    Standaard

    Cool, hoop dat t goed uit pakt
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman
    http://www.latinoreview.com/news.php?id=736

    Heath Ledger! as the Joker!

    Latino heeft vaker goede scoops gehad, en verkoopt niet vaak bullshit. Ben benieuwd hoe dit uitpakt!
    Hmmz interessant, als dit waar is dan weet ik niet wat ik me erbij moet voorstellen. Hopelijk pakt dit goed uit en wordt deel 2 net zo goed als deel 1.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  12. #62

    Standaard

    Ze waren ook de eerste met Routh als Superman, ze kunnen er altijd naast zitten natuurlijk. Maar ik vindt het erg onverwachts, en wel goed nieuws.


  13. #63

    Standaard

    Wie het vrij ondermaatse Brothers Grimm heeft gezien, weet dat Heath Ledger nog positief zou kunnen uitpakken. In tegenstelling tot Matt Damon die vooral Matt Damon met bakkebaarden speelde slaagde Ledger erin zich te versteken in dat stuntelige (en geloofwaardig gespeelde) typetje.

    Verder ga ik wel akkoord met de postitieve dingen over 'Batman Begins', maar uiteindelijk werd het toch een kleine teleurstelling. Als absolute fan van Nolan (Memento, Insomnia) moest ik concluderen dat de man een groot gebrek had in zijn interpretatie van Batman. Sfeer. Als er één ding is dat helemaal ontbrak was het een zekere sfeer. En het was ook duidelijk dat Nolan geen actie-regisseur is, of daar allesinds nog moest in groeien. De actie-scenes kwamen recht uit de doordeweekste actiefilm. That ain't a good sign. Ik kan alleen maar hopen dat er in de tweede aflevering beter naar gekeken word.

  14. #64

    Standaard

    Ledger??? Zo dat had ik nooit verwacht! Maar tis een goede acteur met veel kwaliteiten.. dus ik denk dat hij het wel kan!

    enne.. Esteban.. geen sfeer in Batman Begins?? Heb jij per ongeluk naar Batman & Robin zitten kijken?
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  15. #65

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban
    Verder ga ik wel akkoord met de postitieve dingen over 'Batman Begins', maar uiteindelijk werd het toch een kleine teleurstelling. Als absolute fan van Nolan (Memento, Insomnia) moest ik concluderen dat de man een groot gebrek had in zijn interpretatie van Batman. Sfeer. Als er één ding is dat helemaal ontbrak was het een zekere sfeer. En het was ook duidelijk dat Nolan geen actie-regisseur is, of daar allesinds nog moest in groeien. De actie-scenes kwamen recht uit de doordeweekste actiefilm. That ain't a good sign. Ik kan alleen maar hopen dat er in de tweede aflevering beter naar gekeken word.
    actie scenes waren idd niet echt geweldig geregisseerd voor het overgrote gedeelte...maar geen sfeer?

  17. #67

    Standaard

    Burton zijn films dreven op die heerlijke donkere sfeer. De sfeer (ja, sfeer kan ook negatief uitdraaien) die Shumacher z'n films hadden is me niet goed bevallen, die hele lichtshow leek absoluut nergens op. Maar bij Nolan viel er geen zekere sfeer te bespeuren ... 'Sfeer' is iets wat de hele film aanwezig is en alle scènes een zekere binding geven. En dat ontbrak. Zet drie scènes, telkes op andere locaties uit diezelfde film naast elkaar en het gaat enorm opvallen. Het zit hem ook in het gebruik van kleuren, me dunkt. Veel te grote contrasten. Memento had dit bijvoorbeeld wel, er was altijd dat wazig, dat korrelige, de hele film baadde als het ware in diezelfde sfeer. Batman Begins allerminst. Ik mis een zeker stempel.

    Enfin, dat is mijn mening. Stenig me niet.

  18. #68

    Standaard

    Heath Ledger is confirmed.


  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban
    Burton zijn films dreven op die heerlijke donkere sfeer. De sfeer (ja, sfeer kan ook negatief uitdraaien) die Shumacher z'n films hadden is me niet goed bevallen, die hele lichtshow leek absoluut nergens op. Maar bij Nolan viel er geen zekere sfeer te bespeuren ... 'Sfeer' is iets wat de hele film aanwezig is en alle scènes een zekere binding geven. En dat ontbrak. Zet drie scènes, telkes op andere locaties uit diezelfde film naast elkaar en het gaat enorm opvallen. Het zit hem ook in het gebruik van kleuren, me dunkt. Veel te grote contrasten. Memento had dit bijvoorbeeld wel, er was altijd dat wazig, dat korrelige, de hele film baadde als het ware in diezelfde sfeer. Batman Begins allerminst. Ik mis een zeker stempel.

    Enfin, dat is mijn mening. Stenig me niet.
    Batman Begins was wel een leuke film maar niet echt bijzonder vind ik.
    Batman en vooral Batman Returns zijn veel beter :wink:

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman
    Heath Ledger is confirmed.
    Staat me totaal niet aan. Heath Ledger vind ik persoonlijk geen toffe keuze. Ze hadden veel betere mogelijkheden. Hopelijk word het wat.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #71

    Standaard

    'k Vind het eigenlijk best wel positief dat hij niet voor de voor de hand liggende namen gaat. Dat was ook al het geval met Tom Wilkinson ipv een kwaadaardige karaktersmoel of de keuze om Gary Oldman niet als slechterik op te voeren. Heath Ledger staat mij om die reden nét wél aan. Geen type-casting. Het schept geen bepaalde verwachtingen en kan, mits geslaagd, bijzonder verrassen. Altijd leuk.

  22. #72
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Ik zie er echt totaal geen Joker in Heath Ledger, maar ik kraak hem niet af voordat ik het gezien heb. Steve Buscemi of John C McGinley zie ik ook wel erg in de rol van de Joker.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  23. #73

    Standaard

    In ieder geval een ongelofelijke zware opgave voor Ledger om Mr Joker beter te vertolken dan Jack Nicholson.

  24. #74

    Standaard

    Ik denk dat Ledger voor "anders" gaat, en niet voor "beter" Hij zal zelf wel doorhebben dat voor veel mensen het toch nooit goed genoeg zal zijn, Jack is legendarisch, net als z'n Joker, hoe goed of slecht ook.

  25. #75

    Standaard

    Ik zie het wel zitten met Ledger als Joker..
    Ik denk dat hij hem een duister randje gaat meegeven, en ver weg blijft van de (overigens wel briljante) "over the top" performance van Nickholson.
    Wat juist een goede zaak is, want geen enkele acteur gaat daaraan tippen, dus kun je beter zorgen dat iedere vergelijking mank gaat (net zo goed als Nolans batman niet te vergelijken is met die van Burton)
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

Pagina 3 van 102 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •