Pagina 92 van 102 EersteEerste ... 4282888990919293949596 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.276 tot 2.300 van 2541 worden weergegeven.
  1. #2276

    Standaard

    Ik ga gewoon voor de 2-disc blu-ray. Erg gaaf dat ze dat hele jokerized gebeuren ook doorvoeren op de hoes.

  2. #2277

    Standaard

    Idd, dat vindt ik ook erg tof, ik ga iig ook voor de 2-Disc Blu-Ray, hopen op lange extra's ala Hellboy. Extra's van Batman Begins vond ik eerlijk gezegd een beetje magertjes.

  3. #2278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Idd, dat vindt ik ook erg tof, ik ga iig ook voor de 2-Disc Blu-Ray, hopen op lange extra's ala Hellboy. Extra's van Batman Begins vond ik eerlijk gezegd een beetje magertjes.
    Magerjes? Daar zat toch een hele mooie PiP bij?

  4. #2279

    Standaard

    Damn ik wil de dvd extra's weten! Zoiezo welke versies er nog meer gaan uitkomen in de states FYE en Bestbuy.

  5. #2280

    Standaard

    Brett Ratner wil graag een spin-off gaan maken van The Joker

    “As a kid, Batman was my thing,” Ratner said. “I’m a little jealous that I didn’t get to direct it, although Nolan did a great job. But there are so many characters in the Batman series, so many characters that I love, that the opportunities for spin-offs are endless.”
    Ratner thinks that the first one should be a film just about the Joker, exploring his (possible) origin as the Red Hood. “That would be really cool,” he said. But don’t we then run into the not-so-little problem of who could possibly fill Heath Ledger’s shoes?
    Dit bericht bewijst maar weer eens wat een arrogante over het paard getilde inspiratieloze kwal deze man is. En Robert Downey jr als de Joker? Alleen Ratner kan zoiets bedenken. Ik hoop dat hij ver verwijderd blijft van de Batman Franchise

  6. #2281

    Standaard

    Er zal wel geen DVD release met batpod komen zeker? Hmm, dan waarschijnlijk maar de 2-disc DVD én mijn eerste Blu-ray release kopen (die ik waarschijnlijk pas over een paar jaar kan kijken maarja ).

  7. #2282

    Standaard

    Update: 2 Disc Special Edition



    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  8. #2283

    Standaard

    1 Disc Cover





    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  9. #2284

    Standaard

    Goed dat ze die Joker poster dan toch nog gebruiken op de achterkant, vind het toch de mooiste poster van de film. Hij hangt hier ook tegen de muur sinds vorige week

  10. #2285

    Standaard

    Ik heb hier 3 posters hangen. De 1 disc cover, de 2 disc cover & dan die Joker poster.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #2286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ik heb hier 3 posters hangen. De 1 disc cover, de 2 disc cover & dan die Joker poster.
    Mooie collectie

  12. #2287

    Standaard

    ik vind de covers niet echt fantastisch. Ze hebben de lelijkste posters gebruikt ze hadden gewoon een van deze moeten gebruiken..


  13. #2288

    Standaard

    Die laatste is heel erg mooi...

  14. #2289

    Standaard

    Bovenste hangt hier aan de muur, betoverend mooi...

  15. #2290

    Standaard

    The dark knight vind ik nu al de beste film van 2008 en persoonlijk vind ik em ook de beste batman van allemaal. Heath ledger mag echt een oscar krijgen voor z'n rol.
    Why so serious?

  16. #2291

    Standaard

    Via een imdb-link kwam ik bij toeval het volgende plaatje tegen van de Mr. T. film D.C. Cab. Het middelste masker komt me bekend voor



  17. #2292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy Bekijk bericht
    Via een imdb-link kwam ik bij toeval het volgende plaatje tegen van de Mr. T. film D.C. Cab. Het middelste masker komt me bekend voor
    Lijkt inderdaad erg op de clown-masker's uit The Dark Knight.

  18. #2293

    Standaard

    Ik vind deze er meer op lijken



    Is van de eerste aflevering met de Joker van de jaren 60 tv serie.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  19. #2294

    Standaard

    Ik doe helemaal niet aan merchandise verzamelen maar zo'n Dark Knight clown-masker zou ik toch graag ooit hebben

  20. #2295

    Standaard

    Worldwide staat deze nu op 988mln. De miljard grens is dus nog steeds niet behaald en hierdoor staan POTC 2, LOTR 3 en Titanic nog bovenaan.

  21. #2296

    Standaard

    Er komt een re-release voor de Oscars, dus die miljard wordt nog wel overschreden...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #2297

    Standaard

    Hier krijg je gewoon pijn in je buik van toch ?
    http://www.youtube.com/watch?v=U4UZA-jHvqk
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  23. #2298

    Standaard

    Vreselijk inderdaad...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #2299

    Standaard

    Ongelofelijk en die reacties ook... Dat dat tegenwoordig nog steeds gebeurt is mij een raadsel.


  25. #2300

    Standaard

    Het valt mij dat ze het lachje van the Joker niet zelf hebben nagedaan.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

Pagina 92 van 102 EersteEerste ... 4282888990919293949596 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •