Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 229 van 229 worden weergegeven.

Discussie: Disney Collectie

  1. #226

    Standaard

    Hai iedereen, heel erg bedankt. Dan weet ik dat ik hem nu moet kopen om mijn verzameling te voltooien. Dan kan ik een tripje gaan plannen .

  2. #227

    Standaard

    Vandaag The Lion King in de winkels gezien.

    De DVD versie is een 1-disc, net zoals Bambi. De hoes is gelijk aan de Blu-Ray, wat ik vreemd vind, aangezien vorige Diamond Editions wel verschillende covers hadden. Zelfs in Amerika heeft de DVD een andere voorkant dan de Blu-Ray. Op de DVD van Sneeuwwitje en Belle En Het Beest en Bambi staat er op de voorkant nergens dat het om de Diamond Edition gaat, maar in de eerste twee gevallen staat er simpel "2-Disc DVD" en bij Bambi helemaal niets. Nu staat er echter WEL Diamond Edition op de DVD hoes. En ook de titel is gewoon in het Engels ipv De Leeuwenkoning, terwijl vorige films wel de nederlandse titel op de hoes hadden.

    Ik vind het erg raar weer allemaal, en vooral slordig.
    **** me gently with a chainsaw.

  3. #228

    Standaard

    Even een vraagje.

    Ik ben wat door mijn oude Disney Classics DVD's aan het gaan, en vanmiddag had ik The Hunchback of Notre Dame in mijn handen omdat iemand me op een ander forum gezegd had dat het audiocommentaar met o. a. Gary Trousdale, Kirk Wise en Don Hahn zeker de moeite waard was. Ik dacht toen al, vreemd dat ik daar nog nooit naar geluisterd heb.

    Groot was dus mijn verbazing toen ik merkte dat het audiocommentaar alleen op de R1 versie te vinden is en niet op de R2NL! Nu is het natuurlijk de moeite niet meer om de R1 aan te schaffen daar de Blu-Ray er zit aan te komen, maar mijn vraag was dus of er door de jaren hier misschien toch versies verschenen zijn met dat audiocommentaar?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #229

    Standaard

    Er zijn een aantal uitgaves geweest van Hunchback, maar steeds alleen met iets andere covers. De extra's zijn altijd gelijk gebleven, dus zonder audiocommentaar.

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •