Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 229 worden weergegeven.

Discussie: Disney Collectie

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wayne
    Ik wil echt heel graag robin hood,kan hem nergens vinden,zelfs niet bij blokker,verkoopt toevallig iemand hem?Super disney
    Is nog te bestellen bij Van Leest

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gevers
    En zijn username is dan ook Bambi
    Dat is dan ook de ultieme Disney allertijden!!
    Mijn voorkeur gaat ook heel duidelijk uit naar het oudere handwerk van Disney. Alhoewel Bambi niet mijn persoonlijke topper is. Maar ja, persoonlijke smaken hé! :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wayne
    Ik wil echt heel graag robin hood,kan hem nergens vinden,zelfs niet bij blokker,verkoopt toevallig iemand hem?Super disney

    Voor de rest verdient kleine zeemermin echt een 2disc editie,zit echt enorm op te wachten,Heb de film op mijn 7e 3x gezien in de bios. Mijn favoriete disney film,met name de muziek.

    Brother bear ken ik niet,is het wat?
    Verhaal is niet heel erg krachtig van Brother Bear, maar de animatie is weer heel erg goed. De film [spoiler:ebd29fe094]gaat halverwege ook over van 1.85:1 naar 2.35:1[/spoiler:ebd29fe094] voor het benadrukken van een ervaring van de hoofdfiguur.
    Niet erg sterk, maar zeker een aanrader.
    Kom op Marcel, durf toe te geven dat Disney ook grote missers kent . Niet alleen Brother Bear wat mij betreft maar ook al die deel 2 opvolgers van toppers, meestal om te huilen :x
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wayne
    Ik wil echt heel graag robin hood,kan hem nergens vinden,zelfs niet bij blokker,verkoopt toevallig iemand hem?Super disney

    Voor de rest verdient kleine zeemermin echt een 2disc editie,zit echt enorm op te wachten,Heb de film op mijn 7e 3x gezien in de bios. Mijn favoriete disney film,met name de muziek.

    Brother bear ken ik niet,is het wat?
    Verhaal is niet heel erg krachtig van Brother Bear, maar de animatie is weer heel erg goed. De film [spoiler:848545e10e]gaat halverwege ook over van 1.85:1 naar 2.35:1[/spoiler:848545e10e] voor het benadrukken van een ervaring van de hoofdfiguur.
    Niet erg sterk, maar zeker een aanrader.
    Kom op Marcel, durf toe te geven dat Disney ook grote missers kent . Niet alleen Brother Bear wat mij betreft maar ook al die deel 2 opvolgers van toppers, meestal om te huilen :x
    Ik durf zeker toe te geven dat Disney ook grote missers kent. Mijns insziens valt Brother Bear daar niet helemaal onder. De film is niet de sterkste, maar nog een goede middenmoter. Er zijn ook zeker classics die naar mijn bescheiden mening slechter zijn dan Brother Bear en ik noem hierbij bijvoorbeeld The Three Caballeros. Dat is dan wel een "package-film", maar niet met filmpjes die me echt raken en daarnaast is het geheel ook wat rommelig verpakt.
    En voor wat betreft de deel 2 vervolgen op classics: die zijn zeker niet allemaal even slecht. Er zijn zeker bijzonder slechte (ik noem een Hunchback 2 en Cinderella 2), maar ook redelijk goede zoals Lion King 2 en Lady&Tramp 2.

    Ik ben dan wel een redelijke "completist", maar dat wil niet zeggen dat ik kritiekloos ben en alles van Disney per definitie goed vind.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  5. #30

    Standaard

    Persoonlijk vond ik juist Brother Bear wel erg leuk! Eigenlijk wel 1 van mijn favouriten
    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/ofnoavail
    = Works great even on blood stains =

  6. #31

    Standaard

    Aladdin
    Lion King
    Lilo & Stitch

    binnekort hopelijk binnen:
    Sneeuwwitje
    A Bugs Life
    Tarzan
    101 Dalmatiers
    Pocahontas

    Weet iemand wat de waarde van Sneeuwwitje en 101 Dalmatiers is?

  7. #32

    Standaard

    Weet iemand wat de waarde van Sneeuwwitje en 101 Dalmatiers is?
    Gewoon te koop voor de normale winkelwaarde
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  8. #33

    Standaard

    Kan iemand a.u.b. een lijst plaatsen van alle CLASSICS van Disney,dus geen vervolgdelen waar dus Geen CLASSICS op staat???

  9. #34
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Weet iemand wat de waarde van Sneeuwwitje en 101 Dalmatiers is?
    Gewoon te koop voor de normale winkelwaarde
    O ik dacht dat dit zogenaamde "OOP" dvds waren :P

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobbertG
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Weet iemand wat de waarde van Sneeuwwitje en 101 Dalmatiers is?
    Gewoon te koop voor de normale winkelwaarde
    O ik dacht dat dit zogenaamde "OOP" dvds waren :P
    Zijn het ook. :wink: Het is maar wat een gek ervoor geeft. Heb voor deze titels bedragen gezien van € 20,- t/m € 100,- Dus ergens daar tussen in zal de waarde wel ergens liggen...
    Four-Star Trader (236)

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobbertG
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Weet iemand wat de waarde van Sneeuwwitje en 101 Dalmatiers is?
    Gewoon te koop voor de normale winkelwaarde
    O ik dacht dat dit zogenaamde "OOP" dvds waren :P
    Lekkere newbievraag : Wat zijn "OOP" DVD's ?

    Alvast bedankt

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Duijmski
    Lekkere newbievraag : Wat zijn "OOP" DVD's ?

    Alvast bedankt
    Out of Print, of Out of Production.

  14. #39

    Standaard

    Mijn lijst van Disney en Pixar is erg lang (veel typewerk), naast de classics hebben we ook alle vervolgfilms en alle Pixar's (incl. de Buzz Lightyear film). Ik denk dat we het aardig compleet hebben nu.
    Nu zijn de meeste 'sequels' niet allemaal even goed/leuk, maar mijn zoon Bodhi van 3 vind de meeste nog steeds erg leuk. Zijn favoriet is tarzan en daar moet ik hem qua disney toch wel gelijk in geven

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor

    ok,Thanks!!!

    Maar deze 2 kende ik helemaal niet:
    Saludos Amigos
    Make Mine Music

    Wat is hiervan de Nederlandse titel?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor

    ok,Thanks!!!

    Maar deze 2 kende ik helemaal niet:
    Saludos Amigos
    Make Mine Music

    Wat is hiervan de Nederlandse titel?
    "Saludos Amigos" is (bij mijn weten) nooit vertaald. Wat de Nederlandse naam zou zijn voor "Make Mine Music"? Geen flauw idee.
    In ieder geval zijn beide nog nooit in NL uitgebracht. Verder is "Saludos Amigos" wel bijvoorbeeld in de UK uitgebracht. Van "Make Mine Music" bestaat tot op heden alleen een flink gecutte (er is 1 heel segment uit verwijderd) R1 uitgave. Deze laatste is dus in ieder geval GEEN goede aanschaf!
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  17. #42

    Standaard

    Salaudos Amigos is in Frankrijk te koop met NLO en Nederlandse audio. Zelfs The Lion King in niet uncut :wink:

  18. #43

    Standaard

    bij de makro kon je nu ook die mickey living colors halen en die van donald duck en kreeg je er gratis de dvd melody times bij.
    volgens mij iets van €18,-


  19. #44

    Standaard

    ik heb ongeveer de helft van alle disney classics... behalve sequels die vind ik niet mee tellen
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  20. #45

    Standaard

    die mickey dvd en donald is dat dezelfde als wat de meesten hebben hier?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Ik heb:

    Classics:
    Aladdin Trilogy
    Alice in Wonderland
    Brother Bear
    Belle & het Beest
    De Klokkenluider v/d Notre Dame
    Merlijn de Tovernaar
    Taran en de Toverketel
    Pocahontas

    Overige:
    Walt Disney Treasure: Silly Symphonies + tin
    The Incredibles
    Finding Nemo
    Nieuw:
    Assepoester SE
    Doornroosje (wat is het verschil tussen de eerste en de tweede editie)
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  22. #47

    Standaard

    Doornroosje 1e editie heeft een rond hologram de 2e editie een rechthoekig hologram, verder zit er geen verschil tussen beide edities.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hennie
    Doornroosje 1e editie heeft een rond hologram de 2e editie een rechthoekig hologram, verder zit er geen verschil tussen beide edities.
    Bedankt voor de info.
    Hoe herken je dat bij andere dvd's dan (die wel van buena vista zijn) en zijn alle BV dvd met een ronde hologram eerste versies?
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  24. #49

    Standaard

    Je hebt ook nog de Warner versies en dat zijn de eerste edities, en hoe herken je ze, dmv releasedata's is een goede hulp.

  25. #50

    Standaard

    Maar Warner heeft toch niet alle classics op dvd gebracht?
    Ik bedoel Belle & het Beest en Brother Bear, daar zijn toch alleen 1e edities van?
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •