Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 45 van 45 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Eerst wel, maar nu worden Warner DVD´s gewoon in doorzichtige Amaray keepcases verhuurd. Op die manier liggen ze in Australië trouwens ook gewoon in de winkel, nu hier nog...
    Dat is ook de reden waarom ik liever R4 DVD's van Warner wil hebben. Afgezonderd van Harry Potter (vanwege het 4:3 schandaal).

  2. #27

    Standaard

    jewel case vind ik wel mooi hoor, maar de beste vind ik die van plastic (ik weet niet hoe die heten

  3. #28

    Standaard Het wel en wee van alle DVD dozen

    In het kader van handige links zal ik een link geven m.b.t. alle DVDdoosjes/DVD Cases and Hub Images.

    http://www.math.ttu.edu/~kesinger/dvd

  4. #29

    Standaard

    Bij de Joe Satriani dvd hebben ze wat dat betreft een unieke, waarschijnlijk uit de Space Shuttle afkomstige, constructie.
    Wat is dat dan voor constructie ??

    Jan.


    PS Ik heb deze dvd trouwens in bestelling bij Ezy, hoe is de beeld- & geluidskwaliteit (off topic)
    ziege, zagge, ziege, zagge ... HELMOND SPORT

  5. #30

    Standaard Re: Het wel en wee van alle DVD dozen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    In het kader van handige links zal ik een link geven m.b.t. alle DVDdoosjes/DVD Cases and Hub Images.
    Kijk! Dat soort links bedoel ik dus. Heel erg verhelderend.

    Is dan de keep-case de generieke benaming voor die doosjes die Amaray op de markt brengt? Want ik zie op die pagina dus allemaal foto's van de houders en volgens mij zijn de doosjes praktisch gelijk.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jh jansen
    Wat is dat dan voor constructie ?? PS Ik heb deze dvd trouwens in bestelling bij Ezy, hoe is de beeld- & geluidskwaliteit (off topic)
    Volgens de link die Marco stuurde, is het een M-lock. Ziet er erg ingenieus uit.
    [off topic]
    Satriani is natuurlijk dé Gitaar God en de (dubbel) DVD is waanzinnig. Beeld is prima, alleen bij de intro wat wazig. Ik denk dat dat door het blauwe licht komt. Verder is het gewoon een goed concert, lekker geluid en Satch is heerlijk aan het frieken op zijn chromen Ibanez Joe Satriani. Een welhaast religeuze ervaring...
    [/off topic]
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  7. #32

    Standaard Re: Re: Het wel en wee van alle DVD dozen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Is dan de keep-case de generieke benaming voor die doosjes die Amaray op de markt brengt?
    Volgens amazon.com Keep case: A keep case or snap case is a plastic case that holds DVDs. It's about 40 percent larger than a CD case and snaps open and closed.. Amaray - te vinden op http://www.dubois.co.uk/dp_intro.htm of http://www.amaray.com/dp_intro.htm (zijn zelfde pagina's) - is denk ik de grootste afnemer.

  8. #33

    Standaard

    die snappers vind ik dan wel weer mooi voor een box. Bijv Friends, dat ziet er beter uit dan de Scream box, vind ik:

  9. #34

    Standaard

    Ik ben ook niet zo blij met die snappers, maar de reden dat Warner (en ook New Line in US) snappers uitbrengen, is dat het patent daarop ook van Warner is. Ze zullen daar dus ook niet zo snel vanaf stappen.
    Gelukkig zijn de andere maatschappijen zo aardig (lees: slim) geweest om geen deals aan te gaan met Warner wat betreft de cases.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roald
    Ik ben ook niet zo blij met die snappers, maar de reden dat Warner (en ook New Line in US) snappers uitbrengen, is dat het patent daarop ook van Warner is. Ze zullen daar dus ook niet zo snel vanaf stappen.
    Alleen Warner Australia is er onderuit gekomen. Gezien daar transparante Amaray's en soorten worden gebruikt. Daar hebben ze (min of meer) uniforme DVD doosjes (afspraken) waarbij Snappers (denk ik) buiten vallen.

  11. #36

    Standaard kijk naar de rentals

    Internationale regels??

    ik werk in een videotheek (ik noem geen namen)
    en daar worden alle warner dvds in een
    keep case geleverd.
    of met andere woorden dubbel werk!

  12. #37

    Standaard Re: kijk naar de rentals

    Citaat Oorspronkelijk gepost door C-Jtje
    ik werk in een videotheek en daar worden alle warner dvds in een keep case geleverd. of met andere woorden dubbel werk!
    Dat bij de rental geen snapper worden gebruikt, lijkt me logisch. Want Snappers zijn kwestbaar en sommige videotheken gebruiken een 'slotje'. Zo'n 'slotje' past nimmer nooit op een Snapper.

  13. #38

    Standaard Re: kijk naar de rentals

    Citaat Oorspronkelijk gepost door C-Jtje
    Internationale regels??

    ik werk in een videotheek (ik noem geen namen)
    en daar worden alle warner dvds in een
    keep case geleverd.
    of met andere woorden dubbel werk!
    Neem dan eens wat hoesjes voor me mee
    Ken ik ze effe allemaal omwissellen van snapper
    naar keep case!!
    "Have a Twinkee, snapperhead."

  14. #39

    Standaard Best Buy

    Heb drie maanden geleden de Gremlins best buy gekocht.
    De sticker gaat er zééééér makkelijk af met een föhn!!

  15. #40

    Standaard

    Ik heb nog nooit problemen gehad met snappercases (ik ben dan ook erg bedreven in het sticker verwijderen, omdat mijn cd-boer hier ook een handje van heeft). Ik heb maar 1x problemen gehad met een sticker en dat was bij die Armageddon SE DVD, fuck he, daar heb ik gewoon 2 dagen over gedaan, maar het is me gelukt.

  16. #41

    Standaard

    Vind de snappercases ook niet echt lelijk als je er 'n flink rijtje van langs elkaar hebt staan ziet het best wel mooi uit, het enige andere nadeel vind ik, buiten het hier al veel besproken sticker probleem, het systeempje waarmee de dvd vastzit als hiervan 'n pinnetje afbreekt, wat erg makkelijk kan gebeuren, ligt voortaan je dvd in z'n hoesje te schuren. wat ik dus al bij enkele snappers heb . ze zouden dit moeten vervangen door het wat steviger systeempje van de amaray cases bijvoorbeeld.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  17. #42

    Standaard Re: No Snappers Anymore !!!!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalon
    Koop je een dure DVD (68 gulden), zit die prachtige film (deze keer SWORDFISH)....
    Bij Nlstore.nl kost exact diezelfde DVD maar 14,50 inclusief de gratis verzendkosten. !
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  18. #43

    Standaard Re: No Snappers Anymore !!!!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel
    Bij Nlstore.nl kost exact diezelfde DVD maar 14,50 inclusief de gratis verzendkosten. !
    tja, had dat maar iets eerder gezegd, ongeveer een jaar

  19. #44
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Snappers zouden VERBODEN moeten worden , maarre ff serieus: ik koop nu zelfs geen films in snappers omdat ik het zo goedkoop vind staan, alleen Deep Blue Sea heb ik in een snapper, maar ja dat was de eerste die ik kocht (wist ik veel haha)

  20. #45

    Standaard

    vind het een beetje gezeur hoor snapper dit snapper dat..

    okay het plastic gedeelte is vrij zwak, maar het kartonnetje eromheen is niet veel zwakker dan een dure DigiPack, enige wat WB moet aanbieden zijn dus van die reserve caddy's.

    En zoals hier al vaker gezegd is, als je er veel van naast elkaar heb staan, New Line & WB ziet het er nog leuk uit ook.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •