Pagina 17 van 20 EersteEerste ... 71314151617181920 LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 478 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Vochtige oogjes bij:

    The Bucket List
    The Green Mile
    LotR RotK: het welbekende einde, maar ook de toespraak van Aragorn voor de poorten van Mordor (ik vind zowiezo een mooie speech ontroerend. En dan niet per sé in een film)
    Gladiator: ook het einde
    The Shawshank Redemption
    Shindler's List
    Band of Brothers

    De vrouw is nog wat gevoeliger. Die zit al flink te janken bij Lilo& Stitch, Wall-E ("oh echt zielig..." een ROBOT for Gods sake ), en andere Disney's.
    In grote lijnen ben ik het met je eens behalve Gladiator slechte film vond ik dat. En de green mile nog niet gezien.

    Ik kan je vrouw heel goed begrijpen ik heb ook gehuild bij Wall.E. en disney's
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  2. #402

    Standaard

    Wat vond je slecht aan Gladiator?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL Bekijk bericht
    Wat vond je slecht aan Gladiator?
    Ik wou net zeggen: Verklaar je nader?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #404

    Standaard

    Ik weet niet of dit ook telt maar heb toch net vochtige ogen gekregen na de documentaire die op de 6e disc van Band of Brothers stond. En ook bij de laatste zin van de serie zelf kon ik het bijna niet droog houde.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  5. #405

  6. #406

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller Bekijk bericht
    The Day the Earth Stood Still 2008
    Welke scene? Als dat (irritante ) kereltje naar het graf van zijn vader gaat?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  8. #408

    Standaard

    what dreams may come met Robin Williams...van begin tot einde een tranendal, zo'n mooie en ontroerende film!
    There are two types of people: those that talk the talk and those that walk the walk. People who walk the walk sometimes talk the talk but most times they don't talk at all, 'cause they walkin'. Now, people who talk the talk, when it comes time for them to walk the walk, you know what they do? They talk people like me into walkin' for them.

  9. #409

    Standaard

    (de meeste die ik wilde noemen heb ik al gezien, nog een paar):

    Leon, the Professional ("...this is from...Mathilda...")
    The Wrestler
    Murder in the First
    Love actually
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  10. #410

    Standaard

    We are marshall. Vanaf het moment dat de ouders hun kinderen moeten identificeren die tijdens die beruchte vliegtuig crash de dood vonden in de jaren 80, tot het moment waarop het nieuwe marshall team hun eerste american footsball wedstrijd winnen. Prachtige film, met sterke dialogen, en goed acteerwerk maken van deze film (in mijn ogen) een topper
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  11. #411

    Standaard

    Heb donderdag de film Seven pounds gezien. Moest niet echt huilen maar de scene op het eind (de mensen die de film hebben gezien weten wel waar ik het over heb) liet mij achter met een brok in mijn keel. Geweldig hoe hier alles tot een climax komt. Geweldige film met een echt verhaal en een echte betekenis.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  12. #412

    Standaard

    Zat vrijdagnacht Man on Fire te kijken op de BBC en de eindscene ontroerde mij best wel moet ik zeggen. Hoewel ik Dakota Fanning een bizar irriant kind vind.

  13. #413

    Standaard

    De laatste keer dat ik gehuild had om een film was met e.t in 1982.
    En rond diezelfde koers heeft red vern of zoiets mij ook doen huilen over die honden.

    En gisteren is daar weer een film over een hond en dat was marly and me.
    Of het er aan ligt dat ik veel om honden geef of specifiek ook 2 labradors heb weet ik niet maar had het bij deze film erg moeilijk

    FIjn dat een film nog mn emoties kan prikkelen..

  14. #414

    Standaard

    O die rode varen, de plant die groeit op het graf van Old Yeller bedoel je? Hehe, typisch jongensding is dat.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  15. #415

    Standaard

    Het einde van aflevering 14 van seizoen 3 van Scrubs ("My Screwup") weet me ook telkens weer te pakken. Vooral dankzij John C. McGinley die echt geweldig is.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL Bekijk bericht
    Welke scene? Als dat (irritante ) kereltje naar het graf van zijn vader gaat?
    ik denk omdat de film zo bar slecht was?

  17. #417

    Standaard

    The Lion King Als Mufassa dood gaat en als Simba vervolgens gaat kijken of hij nog leeft.
    Ladder 49 De herdenking en begrafenis ceremonie van Jack Morisson
    Pay it Forward De laatste scene wanneer Trevor dood is.
    The Return of the King Als Frodo afscheid neemt van zijn vrienden
    Prince Caspian Als Peter, Lucy, Edmund en Susan terug gaan door 'de poort' vooral door de muziek...

  18. #418

    Standaard

    Sowieso dat stukje van de Lion King als Simba z'n overleden vader probeert wakker te krijgen. Maar dat heeft bijna iedereen al staan.

    En ik vind de oscarspeech in A Beautiful Mind traanopwekkend.

    Verder kom ik zo snel nergens op.
    The future is Blu

  19. #419

    Standaard

    We Were Soldiers
    Op het stukje dat die reporter een aantal vragen stelt aan die Aziatische kerel, waarna hij verteld dat hij zojuist vader is geworden. Nog geen 5 minuten later zie je hem levend verbranden...

    Brokeback Mountain
    Op het moment dat Jake Gyllenhaal (ben de naam van zijn rol vergeten) sterft na een grote ruzie met Heath Ledger (ook zijn naam vergeten). En dan vooral het moment dat Ledger naar de ouders van Jake gaat en ziet dat hij zijn overhemd had meegenomen ter herrinering aan de goede tijden die ze samen hadden

    Bobby Kennedy
    Het laatste stukje dat Kennedy wordt neergeschoten, en dat daarna wordt laten zien wat dat met de mensen had gedaan.
    Ik vond het zo intens gefilmd dat ik een traantje weg haalde.


    Braveheart
    Toen de vrouw van Mel Gibson werd gedood voor zijn ogen

    Crash
    Toen de dochter van die timmerman (weet het niet zeker meer) een kogel voor haar vader opvangt

    Pearl Harbor
    Toen er op Ben Affleck werd geschoten en zijn beste vriend voor de kogel springt waarna hij verteld dat Ben vader wordt.
    Dit was alleen echt een hele tijd geleden

    En nog wel een paar, maar deze kwamen het eerst bij me op
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  20. #420

    Standaard

    Misschien is die al eerder genoemd, maar bij 21 Grams kon ik het niet droog houden.
    En films waarin dieren het loodje leggen, zijn niet voor mij weggelegd, kunnen ze me bijna wegslepen.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  21. #421

    Standaard

    Afgelopen maandag nog bij Grey's Anatomy op tv (S05xe09). Was een scene waarbij een klein meisje zichzelf de schuld gaf van het slaapwandelen van haar vader en die daarbij ernstig gewond was geraakt. Zelf had ze hierdoor al tijden niet geslapen. Het meisje deed het uitstekend en raakte me echt. Ook Sloan deed het uitstekend om het meisje te troosten en te helpen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #422

    Standaard

    Vorige week de film Ghost weer is gekeken, misschien voor de meeste een mierzoete film, toch had ik op het einde de tranen in m,n ogen.
    Laatst aangepast door Dennis Kuijper : 01-04-2009 om 20:51
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  23. #423

    Standaard

    Forrest Gump.

    "You died on a Saturday morning. And I had you placed here under our tree. And I had that house of your father's bulldozed to the ground. Momma always said dyin' was a part of life. I sure wish it wasn't."

    Gets me everytime. Komt m'n nick trouwens niet vandaan.

    En het einde van seizoen 4 van House.

    De dood van de vriendin van Wilson.

  24. #424

    Standaard

    sevenpounds van Will Smit

  25. #425

    Standaard

    Ja het einde van die film was echt geweldig mooi!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

Pagina 17 van 20 EersteEerste ... 71314151617181920 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •