Pagina 1 van 20 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 478 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke film kreeg jou aan het huilen ?

    Ik ben nu dus is echt benieuwd welke film jou aan het huilen kreeg ?
    Dit topic is natuurlijk alleen voor de mannen en vrouwen die niet zo macho zijn dat ze het niet durven toegeven

    voor mij persoonlijk zijn dit :

    1. House Of Sand And Fog - [spoiler:6e6b8df478]als Kathy zichzelf wil doodschieten[/spoiler:6e6b8df478]
    2. Edward Scissorhands - [spoiler:6e6b8df478]Als Edward aan het einde die ijsbeelden staat te knippen..[/spoiler:6e6b8df478]
    3. La Vita E Bella - [spoiler:6e6b8df478]het einde van de film als pa doodgaat[/spoiler:6e6b8df478]
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  2. #2

    Standaard

    Het einde van Lord of the Rings: The Return of the King was toch wel redelijk....zwaar zal ik maar zeggen

  3. #3

    Standaard

    wel een TV Serie, bij een film kan ik me zo niet herrineren! Hoewel: Revenge of the Sith was het wel bijna raak hoor [spoiler:a9255032b5]Als Anakin uiteindelijk naar de dark side gaat en Padme dood gaat na de geboorte van haar kinderen![/spoiler:a9255032b5]

    Maar vooral bij de TV Serie ER. Seizoen 8 de dood van [spoiler:a9255032b5]Mark Green[/spoiler:a9255032b5]. Die episodes die het in leiden, en dan de begrafenis......toen was het raak hoor. Erg knap gedaan. Moet zeggen dat muziek er wel heel erg aan meewerkt.....zonder muziek raken dingen je lang niet zo goed!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ydroj
    Moet zeggen dat muziek er wel heel erg aan meewerkt.....zonder muziek raken dingen je lang niet zo goed!
    Idem voor mijn LotR:RotK-verhaal

    Er schiet me trouwens nog een te binnen:
    Het einde van de laatste aflevering van Band of Brothers
    [spoiler:15f3f54576]Die honkbal-scene met de voice-over van Winters en de interviews en laatste zin van de echte oude soldaten[/spoiler:15f3f54576]Zo mooi....

  5. #5

    Standaard

    Imitation of Life (1959 regie Douglas Sirk, met Lana Turner) [spoiler:792ea9395e]Sarah Jane stort zich op de doodskist van haar moeder[/spoiler:792ea9395e]

    Ken weinig mensen die het droog hielden bij deze film.

    Geen tranen, maar wel kapot was ik van deze momenten in "24

    [spoiler:792ea9395e]Het neerschieten van Chapelle door Jack - tot op het laatste moment denk je dat ie iets erop verzint...[/spoiler:792ea9395e]

    [spoiler:792ea9395e]De dood van Teri[/spoiler:792ea9395e]

    [spoiler:792ea9395e]Dat Nina de mol bleek te zijn[/spoiler:792ea9395e]
    Send a maniac to catch a maniac...

  6. #6

    Standaard

    de 1e reacties zijn er al .. valt me weer mee :P

    en nog 2 :

    Patch Adams - [spoiler:cbea3b57da]als zijn vrouw word doodgeschoten[/spoiler:cbea3b57da]
    What Dreams May Come - [spoiler:cbea3b57da]gehele film. maar kan ook komen door een sterfgeval in mijn eigen familie toendertijd[/spoiler:cbea3b57da]

    ik ben anders een softie .. :wink:
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  7. #7

    Standaard

    Ik had het toen ik voor het eerst A.I. keek, in de scène waarin [spoiler:4d42b83f9f]de moeder dat (robot)jochie achter wil laten in het bos, zooo zielig vond ik dat :P[/spoiler:4d42b83f9f]

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Imitation of Life (1959 regie Douglas Sirk, met Lana Turner)
    Deze moet ik ook bekennen. Alles van Douglas Sirk is te mooi voor woorden natuurlijk. Ik kan hier wel een hele lijst gaan ophangen, maar ik zal me beperken:

    Moulin Rouge! (Luhrmann)
    A Woman under the Influence (Cassavetes)
    Passion of Joan of Arc (Dreyer)
    Ordet (Dreyer)

    Dit zijn degenen die me nu te binnen schieten
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  9. #9

    Standaard

    ik moet onmiddelijk denken aan

    La Passion de Jeanne d'Arc
    en
    It's a Wonderful Life

  10. #10

    Standaard

    The Green Mile
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #11

    Standaard

    Het eind van Gladiator
    Million Dollar Baby zegmaar het omkeerpunt in de film, en tevens het eind

  12. #12

    Standaard

    Ik ga vaak emotioneel een heel eind mee in het verhaal van een film en omdat ik veel dramafilms kijk heb ik het geregeld ook moeite om mijn ogen droog te houden.

    In de bioscoop moest ik een traantje laten bij het einde van Simon. Voor de rest schiet me even zo niks te binnen.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    The Green Mile
    Volledig mee eens. Tevens ook de enige film tot nu toe die mijn ogen nat kreeg.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  14. #14

    Standaard

    The Green Mile idd
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ydroj
    Moet zeggen dat muziek er wel heel erg aan meewerkt.....zonder muziek raken dingen je lang niet zo goed!
    Idem voor mijn LotR:RotK-verhaal

    Er schiet me trouwens nog een te binnen:
    Het einde van de laatste aflevering van Band of Brothers
    [spoiler:f334617cf0]Die honkbal-scene met de voice-over van Winters en de interviews en laatste zin van de echte oude soldaten[/spoiler:f334617cf0]Zo mooi....
    Had het erg met Why we fight!
    [spoiler:f334617cf0]Als ze dat jode kamp vinden,
    en dan de mensen terug het kamp in moeten sturen.[/spoiler:f334617cf0]

    Hotel Rwanda heeft ook veel van die heftige momenten!
    Ten minste dat vond ik.
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  16. #16

    Standaard

    Er zijn wel een paar momenten dat ik het behoorlijk moeilijk had om de tranen te bedwingen.

    24 [spoiler:64b01b0a50]In seizoen 2 als Jack aan zijn dochter vertelt dat hij zelfmoord moet plegen om miljoenen levens te redden[/spoiler:64b01b0a50]

    If Only [spoiler:64b01b0a50] Op het moment dat Samantha doogaat en op het einde dat Ian doodgaat[/spoiler:64b01b0a50]

    Kramer vs Kramer: Meerdere scenes.

    House Of Sand And Fog [spoiler:64b01b0a50] Het laatste stuk, vanaf dat de zoon doodgaat.[/spoiler:64b01b0a50]

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    de enigste film die mij aan het huilen hebben gekregen is Schintler's List.

    maar meer bij TV-Series.

    bij Smallville Season 3 en 5 [spoiler:fc88fdfa65]als Clark wordt neergeschoten. en als Martha de baby verliest. en nog wat meer scenes die ik niet zo snel kan bedenken [/spoiler:fc88fdfa65].
    bij Roseanne Season 8 [spoiler:fc88fdfa65]als Dan zijn hartaanval krijgt op de bruiloft van zijn dochter.[/spoiler:fc88fdfa65]
    bij Starsky & Hutch Season 3 [spoiler:fc88fdfa65]Als Hutch hoort dat zijn vriendin is overleden. maar dat was meer tranen in de ogen.[/spoiler:fc88fdfa65]
    bij Band Of Brothers.volgens mij afl 8. [spoiler:fc88fdfa65]als die soldaat verteld hoe hij vroeger vuurwerk maakte en dat hij daar het hele jaar naar uitkeek terwijl ze werden aangevallen, bij de 2e aanval.[/spoiler:fc88fdfa65]



    als je die series intens kijkt (en allemaal achter elkaar) leef je helemaal met de personages mee.
    [spoiler:fc88fdfa65]Wordt Clark neergeschoten? Is hij weer eens zijn krachten verloren?

    (Zeker seizoen 5? Dat wordt weer wachten tot die box uit is)[/spoiler:fc88fdfa65]
    Steve[/spoiler]
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  18. #18

    Standaard

    Gladiator is de eerste die me te binnen schiet, zeker in combinatie met de muziek.
    Toen ik de douche-scene uit The Rock in de bios zag moest ik ook wel vechten tegen de tranen. Dit was waarschijnlijk niet uit het soort emotie als in dit topic wordt bedoeld, maar iets anders. Weet niet precies wat.
    Ik kan me herinneren dat ik het met E.T. ook heel moeilijk had.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spider-Steve
    Wordt Clark neergeschoten? Is hij weer eens zijn krachten verloren?

    (Zeker seizoen 5? Dat wordt weer wachten tot die box uit is)

    Steve
    Handig hé?, zo'n spoiler functie................
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  20. #20

    Standaard

    Ja, kom je nog eens iets te weten!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  21. #21

    Standaard

    Ik had het moeilijk bij The brotherhood of war. Bij de scene waarin de ene broer de ander uit de trein probeert te halen en door de soldaten in elkaar geslagen word.

  22. #22

    Standaard

    Eh tsja, welke film niet... (handig, vrouw zijn). Big Fish, Titanic, Romeo & Juliet, de Tweeling, Schindler's List, Saving Private Ryan, en als ik er even een serie tussendoor mag gooien; ER [spoiler:5064050ac7] de dood van Mark! [/spoiler:5064050ac7]

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spider-Steve
    Ja, kom je nog eens iets te weten!

    Steve
    kan je het dan even tussen spoilertags zette? :wink:
    [spoiler:fd3ac4999c]maar het is inderdaad gebeurt! [/spoiler:fd3ac4999c]

  24. #24

    Standaard

    Oke normaal gesproken zou ik dit nooit laten weten maar aangezien ik duidelijk niet een van de weinigen ben doe ik mee:

    -Lion King
    [spoiler:2e0de4cfb6]Als Simba's vader sterft. Krijg er soms nog steeds tranen van in m'n ogen.[/spoiler:2e0de4cfb6]

    -King Kong (Classic)

    [spoiler:2e0de4cfb6]KONG is niet kwaadaardig. Maar wel een bedreiging. Daarom schieten ze op hem (bovenaan de Empire State Building).[/spoiler:2e0de4cfb6]

    -Godzilla (USA)

    [spoiler:2e0de4cfb6]Einde is gewoon verschrikkelijk zielig. Het beest zit vast tussen de kabels van de brug en dan schieten ze hem dood. Beetje zelfde als Kong.[/spoiler:2e0de4cfb6]

    -Life as a House
    [spoiler:2e0de4cfb6]Het einde (Kevin Kline's personage sterft)[/spoiler:2e0de4cfb6]

    -Titanic
    [spoiler:2e0de4cfb6]Kan er echt niets aan doen maar ik heb me een partij zitten janken in de bios, ongelovelijk...[/spoiler:2e0de4cfb6]

    -The Patriot (Mel Gibson)
    [spoiler:2e0de4cfb6]De scene waarin zijn dochtertje (die sinds de dood van haar moeder, geen woord meer gezegt heeft) opeens tegen hem zegt: Papa! Papa please don't go. I say anything, just tell me what you want me to say and I'll say it. Papa please don't go! (Quote van Imdb/com). Toen schoot ik echt vol, haha.
    Nog een scene waar ik BIJNA tranen van in m'n ogen kreeg is wanneer Gibson's zoontje vermoord word. Gibson toont zo'n verschrikkelijke pijn in zijn blik.... Kippevel. Echt briljant acteerwerk.[/spoiler:2e0de4cfb6]

    -The Fly (Cronenberg)
    [spoiler:2e0de4cfb6]Het einde. Het monster kruipt verminkt en al richting Geena Davis. Pakt het uiteinde van de shotgun en zet deze tegen zijn hoofd. Wanneer Geena hem doodgeschoten heeft krijst ze het uit. Ontzettend zielig en verschrikkelijk goed geacteerde scene.[/spoiler:2e0de4cfb6]

    En gisteravond aan het einde van Buffy Season 5 had ik het ook weer.
    [spoiler:2e0de4cfb6] Buffy dies... [/spoiler:2e0de4cfb6]

    Zo, dat was het voorlopig wel.
    Superman Returns

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    En gisteravond aan het einde van Buffy Season 5 had ik het ook weer.
    [spoiler]*knip*[spoiler]
    En, heb je seizoen 6 wel gezien?
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

Pagina 1 van 20 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •