Pagina 13 van 20 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 478 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Als kleine jongen bij Free Willy volgens mij.

  2. #302

    Standaard

    Niet zozeer huilen maar wou mijn polsen doorsnijden naar de film Farväl Falkenberg vond de locatie niet echt geschikt...

    Films die me deden ontroeren:

    Braveheart, The passion of The Christ, The Green Mile, The Constant Gardener, The Shawshank Redemption, Mystic River. Band of Brothers, Dead Man Walking, The Assassination of Richard Nixon, Summer Palace, 21 Grams, It's All About Love, The Thin Red Line, Badlands, Days of Heaven, The New World, The Fountain, Ex-drummer, Ma salama Jamil, Me and You and Everyone We Know, Control etcetra

    Series: Carnivalé, Rome, Fawilty Towers!

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Niet zozeer huilen maar wou mijn polsen doorsnijden naar de film Farväl Falkenberg vond de locatie niet echt geschikt...

    Films die me deden ontroeren:

    Braveheart, The passion of The Christ, The Green Mile, The Constant Gardener, The Shawshank Redemption, Mystic River. Band of Brothers, Dead Man Walking, The Assassination of Richard Nixon, Summer Palace, 21 Grams, It's All About Love, The Thin Red Line, Badlands, Days of Heaven, The New World, The Fountain, Ex-drummer, Ma salama Jamil, Me and You and Everyone We Know, Control etcetra

    Series: Carnivalé, Rome, Fawilty Towers!
    Band of Brothers is ook een serie :P (Mini-serie)

  4. #304

    Standaard

    Bij:

    The Green Mile
    The Notebook
    Into The Wild (laatste scene)
    Bridge To Terabithia
    Once
    Reign Over Me
    E.T. toen ik nog 10 jaar jonger was

    Tja sorry ik lees geen boeken, dus vaak onverwachte momenten

  5. #305

    Standaard

    O ja, goed dat je het vermeld Raznov.
    Bridge to Terabithia is ook zeker een goede wat dat betreft.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  6. #306

    Standaard

    Eragon...

    ZO..SLECHT

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Necrid Bekijk bericht
    O ja, goed dat je het vermeld Raznov.
    Bridge to Terabithia is ook zeker een goede wat dat betreft.
    Inderdaad: wat mij betreft een erg positieve verrassing door Disney... gejankt als een kind heb ik bij het vernemen van jeweetwel (spoiler )
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  8. #308

    Standaard

    Ja ook ik heb bij deze film zitten huilen in de bioscoop!

    Bridge to Terabithia

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Inderdaad: wat mij betreft een erg positieve verrassing door Disney... gejankt als een kind heb ik bij het vernemen van jeweetwel (spoiler )
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  9. #309

    Standaard

    star wars episode 1....



    maar dat was meer vanwege de teleurstelling....

  10. #310

    Standaard

    dat had ik bij episode 2, bij episode 3 kwam ik gelukkig weer bij

  11. #311

    Standaard

    Natural Born Killers kreeg me spreekwoordelijk zover, omdat die me zo slecht tegen viel.

  12. #312

    Standaard

    simon
    moulin rouge
    children of men

  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xxtheduellistxx Bekijk bericht
    star wars episode 1....



    maar dat was meer vanwege de teleurstelling....
    Jij bent niet de enigste die hier last van had.

  14. #314

    Standaard

    - The Green Mile (deze film vond ik dus echt zo goed! Ik ging niet huilen, maar ontroerd wel! Zo'n mooie film ! )

    - Der Untergang (de afloop, na alles wat er gebeurd was. Weer huilde ik niet en ontroerd ook niet. Maar ik had er een zeer raar gevoel bij. Alsof ik niet wilde dat het zo eindigde met Adolf Hitler. Ik moet helemaal niets hebben van die man, ben het niet met hem eens. Maar ik wou dat hij blijf leven en dat de oorlog niet stopte op dat moment. Ik weet niet, maar hebben meer mensen dit bij de film gehad?
    Ik weet veel over WO2 en als je alles kijkt, dan wil je juist dat de oorlog stop en Hitler dood gaat. Maar door deze film niet...)

    - Schindler's List ( Wat een film, dit is de enigste film waar ik een traantje moest laten ja raar ik weet het... Maar met die scenes dat de Duitsers krakau invallen en al die Joden vervoeren en dood maken... vooral toen een zoon van een man wegrende, die zoon werd dood geknalt en meteen daarna ook de vader
    En dat 3 mensen (waarschijnlijk vader, zoon & moeder) achterelkaar geplaats werden zodat het maar 1 kogel van hun geweer koste..
    En dat meisje met het rode jasje, dat wegliep tussen alle Duitsers en zich versopte onder dat bedje... Super film van Spielberg. Ik heb echt op het einde traantje gelaten hoor


    (Plaats bij Schindler's List SPOILER aub. Ik kan geen spolier vinden... sorry daar voor alvast)
    Laatst aangepast door wo2-freak : 04-04-2008 om 06:59

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    (Plaats bij Schindler's List SPOILER aub. Ik kan geen spolier vinden... sorry daar voor alvast)
    [ spoiler ] tekst [ /spoiler ] maar dan zonder spaties tussen de haakjes.

  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht

    Maar ik wou dat hij blijf leven en dat de oorlog niet stopte op dat moment. Ik weet niet, maar hebben meer mensen dit bij de film gehad?
    dat je vergat wie Hitler nou was ok, maar dat je bewust wou dat de oorlog doorging en Hitler bleef leven is ziek. Komop, volgens mij moet jij beter weten als 'wo2-kenner'

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    dat je vergat wie Hitler nou was ok, maar dat je bewust wou dat de oorlog doorging en Hitler bleef leven is ziek. Komop, volgens mij moet jij beter weten als 'wo2-kenner'
    Lees dan verder wat ik schreef... Dan zie je dat ik ook schrijf dat ik het later weer niet wou

  18. #318

    Standaard

    zo moeilijk is lezen niet , maar wat ik bedoel is , ook al denk je er maar een fractie aan, dan vind ik het nog ziek

  19. #319

    Standaard

    Hoezo dat? Waarom is iedereen zo rechtlijnig en correct? Waarom durft niemand zich af te vragen wat er gebeurd zou zijn als de oorlog niet was gestopt en Hitler gewonnen had? We hadden dan gelijksoortige attitudes gehad, maar dan tegenover het eventuele eindigen van de oorlog. Zo van: hoe kun je nu willen dat de oorlog gestopt was in 45? Als Hitler had gewonnen spraken we waarschijnlijk allemaal Duits of een variant en waren het Verzet en dergelijke partijen in de minderheid geweest, en hadden we ze allerminst sympathiek gevonden. Kijk maar naar Noord-Korea. Als je de documentaire van Pieter Fleury erop nakijkt zie je dat die mensen daar, hoewel redelijk beperkt in individualiteit, geen problemen lijken te hebben met hun bestaan. Een tegenargument is dan dat ze het allemaal spelen om niet benadeeld te worden, maar ik geloof de oprechtheid waarmee ze hun leider eren. En datzelfde hadden wij ook gedaan met Hitler als ie had gewonnen, en dan waren er waarschijnlijk geen Joden geweest en werkten we naar een "zuiver" ras waar we zelf achter stonden. De waarheid is bepaald door de context, en die bepaalt ook de moraal. Dus praten over het verleden en goed en kwaad is altijd afhankelijk van de uitkomst, oftewel het heden.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  20. #320

    Standaard

    Dancer in the Dark. Elke keer prijs...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #321
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht

    - Schindler's List ( Wat een film, dit is de enigste film waar ik een traantje moest laten ja raar ik weet het... Maar met die scenes dat de Duitsers krakau invallen en al die Joden vervoeren en dood maken... vooral toen een zoon van een man wegrende, die zoon werd dood geknalt en meteen daarna ook de vader
    En dat 3 mensen (waarschijnlijk vader, zoon & moeder) achterelkaar geplaats werden zodat het maar 1 kogel van hun geweer koste..
    En dat meisje met het rode jasje, dat wegliep tussen alle Duitsers en zich versopte onder dat bedje... Super film van Spielberg. Ik heb echt op het einde traantje gelaten hoor


    (Plaats bij Schindler's List SPOILER aub. Ik kan geen spolier vinden... sorry daar voor alvast)
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Ik huil nooit om films (hoe emotioneel, hard of mooi ze ook zijn).
    Vind ik een beetje raar.
    Wel zijn er films waarbij ik echt met de mensen meeleef die het meegemaakt hebben.
    En ook dat ik verdriet voel. Maar niet huilen.

    Ik heb het met name over;

    1- Schindler's List (de 1e keer toen ik hem zag...)
    2- The Pianist (de 1e keer toen ik hem zag...)

    Nog een paar andere, maar deze vooral.
    Jij kunt wel erg goed liegen zeg?

  22. #322

    Standaard

    Mjah, niet echt hè... hij zegt "een traantje laten" en "verdriet voelen". Hij spreekt zichzelf dus niet tegen imo... niet overdrijven hè, ik weet dat er een newbie bashklimaat heerst, maar doe vooral kalm aan

    Neem een koekje
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Hoezo dat? Waarom is iedereen zo rechtlijnig en correct? Waarom durft niemand zich af te vragen wat er gebeurd zou zijn als de oorlog niet was gestopt en Hitler gewonnen had?
    och zo ver ga ik niet eens, en de antoganist ook niet dunkt mij

  24. #324

    Standaard

    Slechts bij twee films.

    The Shawshank Redemption

    en

    Close Encounters of the Third Kind
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  25. #325

    Standaard

    Kun je eens wat vertellen over The Shawshank Redemption. Ik vind het echt een geweldige film, maar er zat geen moment in waarop het me op die manier aangreep. Je leeft erg mee met de personages, de film heeft m.i. ook een erg beschouwelijk karrakter maar een echt 'huil moment' zou ik er zo 1-2-3 niet in weten te vinden.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

Pagina 13 van 20 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •