Pagina 18 van 20 EersteEerste ... 814151617181920 LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 478 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bubba Bekijk bericht
    En het einde van seizoen 4 van House.

    De dood van de vriendin van Wilson.
    Beste 2 afleveringen ooit.

  2. #427

    Standaard

    Mwa,... beste? Nee vind ik niet. Ik heb hartelijk gelachen om de kerel in sz 5 die zijn gedachten direct prijsgeeft. Een House 2, als het ware. Erg komisch. House rocks.

    Ook goed vond ik de aflevering met Moriarty, waarin House dus blijkt te hallucineren .
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  3. #428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Mwa,... beste? Nee vind ik niet. Ik heb hartelijk gelachen om de kerel in sz 5 die zijn gedachten direct prijsgeeft. Een House 2, als het ware. Erg komisch. House rocks.

    Ook goed vond ik de aflevering met Moriarty, waarin House dus blijkt te hallucineren .
    Qua spanning vond ik ook de aflevering met die gijzeling heel goed.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #429

    Standaard

    Discussie verder voeren in het House topic? De nieuwste aflevering was namelijk weer zo geniaal!! Jammer dat de serie op dit forum niet zoveel aandacht krijgt als Lost en 24.


  5. #430

    Standaard

    Bij de film "He's Just Not That Into You" heb ik recentelijk nog een traantje moeten wegpinken. Op een of andere manier was er een scene waarbij ik het niet meer droog hield. Weet niet eens meer welke het was tot mijn grote schaamte.
    Ikran is not horse!

  6. #431

    Standaard

    John Q
    Toen Denzel Washington de afscheidsspeech hield voor zijn zoon vlak voordat hij zogenaamd zelfmoord zou plegen om zijn zoon te redden
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  7. #432

    Standaard

    Bij Catch A Fire en Blood Diamond

  8. #433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    ik denk omdat de film zo bar slecht was?
    Inderdaad.

    Marly and Me is trouwens ook kijken met de brok in de keel

  9. #434

    Standaard

    Mietje,dat is zo een femenine film

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #435

    Standaard

    Nee hoor, de film laat gewoon zien hoe erg je gehecht kan raken aan een huisdier! Ik hield het daarbij ook niet droog.


  11. #436

    Standaard

    Aah,ik zou daar niks van weten omdat ik geen huisdier heb

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #437

    Standaard

    Star Wars Episode Two, omdat het zo slecht was.

  13. #438

    Standaard

    Eigenlijk toch wel de titanic, eindscene met de instrumentale- 'my heart will go one'.

    Maar ik was toen 12

  14. #439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Star Wars Episode Two, omdat het zo slecht was.
    Dat grapje is nog niet eerder gemaakt in dit topic
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #440

    Standaard

    Bambi toen zijn moeder werd doodgeschoten .

    Maar als we het huilen, danwel het vloeien van tranen even achterwege laten en ik mij beperk tot films waarbij ik geemotioneerd werd.
    Lilja 4 Ever
    The Man Who Cried (toepasselijk hé)

  16. #441

    Standaard

    Jack (1996) . . met Robin Williams

    op het laatst. met zijn speech over het leven... telkens weer traantjes.

    Life is fleeting, like a shooting star in the sky. Whenever you see a shooting star light up the sky with its brilliance, think of me, and try to make each and every moment of our lives as spectacular as possible. I know I did. I made it, Mom. I'm a grown-up.


    en met Bill Cosby.. (by the way ook nog)
    hitchcock fan

  17. #442

    Standaard

    Ik heb net Marley & Me gekeken samen met de vrouw en als je zelf al (meerdere) huisdieren hebt af moeten staan dan grijpt dit echt heel erg aan. Voor het eerst dat de tranen over mijn wangen biggelden...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Het einde van aflevering 14 van seizoen 3 van Scrubs ("My Screwup") weet me ook telkens weer te pakken. Vooral dankzij John C. McGinley die echt geweldig is.
    En weer een aflevering die me wist te raken. My Lunch. Opnieuw dankzij het uitstekende acteerwerk van John C. McGinley (en de rest van de cast) en de fantastische muziek van The Fray. Dit soort afleveringen laat toch wel zien dat Scrubs meer is dan alleen een geweldige comedy serie.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #444

    Standaard

    Het einde van Prison Break
    The Lion King
    The Shawshank Redemption


  20. #445

    Standaard

    De riot scene uit Hot Rod, tranen bleven maar komen van de pijn die ik in mijn dijen had. Hi-la-risch. Kan het echter niet een SNL hater aanraden om te gaan kijken, die zal het wel pijnlijk ongrappig vinden.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  21. #446

    Standaard

    Bij de openings scene van Up hield ik het niet droog, evenals later in de film wanneer hij later weer in het scrapbook kijkt van zijn vrouw en inziet dat zij heel blij is geweest met het leven dat ze samen hebben gehad ondanks dat ze nooit de avonturen hebben beleefd die ze ooit hadden geplanned .
    Ikran is not horse!

  22. #447

    Standaard

    Afgelopen maandag bij Private Practice (Homeward Bound S02E12) zat een hartverscheurende scene waarin een vader kiest om bij zijn stervende dochter van negen te zijn terwijl de kans zeer groot is dat hij dan ook zal sterven terwijl hij zijn zoontje van twee achter laat. Uiteindelijk kiest hij voor zijn dochter. Scene is juist zo goed vanwege het goede acteerwerk van Matthew John Armstrong. Moest toch even slikken.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #448

    Standaard

    No country for old men. Ik heb vanaf 10 minuten na het begin van de film, helemaal tot halverwege (toen ik hem afzette) zitten huilen van ellende....
    Zelden zo teleurgesteld geweest in een film. Akelig slecht gewoon.

    Maar ff serieus; Bij braveheart moet ik toch altijd wel ff knijpen met de oogjes.
    Laatst aangepast door Sjiefaa : 28-09-2009 om 18:41 Reden: Sp-p-p-pelling

  24. #449

    Standaard

    Mar adentro Wanneer zijn neefje achter die bus aan gaat rennen, damn
    Cinema Paradiso Eindscene, briljante montage en muziek die mij niet onberoerd liet
    La Vita E Bella Op het einde van de film als het zoontje helemaal blij is wanneer die tank aan komt rijden
    The horror...the horror...

  25. #450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjiefaa Bekijk bericht
    No country for old men. Ik heb vanaf 10 minuten na het begin van de film, helemaal tot halverwege (toen ik hem afzette) zitten huilen van ellende....
    Zelden zo teleurgesteld geweest in een film. Akelig slecht gewoon.
    Overdrijven is ook een vak...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 18 van 20 EersteEerste ... 814151617181920 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •