Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.

Discussie: Afmelden

  1. #26

    Standaard

    Niet om het 1 of ander. Maar ik vind het ook irritant dat je je niet kan uitschrijven. Jullie kunnen toch iig. een account op nonaktief zetten ofzo?
    Nou ja, bij dezen wil ik de moderators graag verzoeken om mij zover mogelijk uit te schrijven. Waarom? Ik vind de sfeer op het forum er in de loop van de tijd op achteruit gegaan. Er zijn ( en dan generaliseer ik: sorry) steeds meer mensen op het forum die niet kunnen discussieren. Daarbij valt het mij ook op dat je vaak maar net 1 woordje te veel of te weinig hoeft te zeggen of sommigen (lang niet iedereen) voelen zich meteen aangevallen. Daarbij kent een aantal forummers het woordje respect niet meer. Erg jammer, maar ik houd het voor gezien.

  2. #27

    Standaard

    Het zou erg fijn zijn als er in de toekomst een functie zou komen om je uit te kunnen schrijven, af te melden of account te laten verwijderen.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Niet om het 1 of ander. Maar ik vind het ook irritant dat je je niet kan uitschrijven. Jullie kunnen toch iig. een account op nonaktief zetten ofzo?
    Nou ja, bij dezen wil ik de moderators graag verzoeken om mij zover mogelijk uit te schrijven. Waarom? Ik vind de sfeer op het forum er in de loop van de tijd op achteruit gegaan. Er zijn ( en dan generaliseer ik: sorry) steeds meer mensen op het forum die niet kunnen discussieren. Daarbij valt het mij ook op dat je vaak maar net 1 woordje te veel of te weinig hoeft te zeggen of sommigen (lang niet iedereen) voelen zich meteen aangevallen. Daarbij kent een aantal forummers het woordje respect niet meer. Erg jammer, maar ik houd het voor gezien.
    Daar kan je makkelijk tegen optreden, is een kwestie van goed in de gaten houden en blijven ze ruzie maken, niet oneindig waarschuwen maar na een aantal keren is het klaar... Het moet wel gezellig blijven.

    Maar dat ligt aan de mods. Ben zelf ook moderator geweest van een redelijk groot forum een aantal jaren terug en das dus makkelijk in te dammen als je maar wil.

    Jammer dat je door een paar relschoppers het voor bekeken houd. De meeste zijn wel fatsoenlijk zover ik weet namelijk. Je kan trouwens altijd eens een meningsverschilletje hebben maar das toch geen probleem?

    Nu weet ik niet wat de rechten van mods zijn hier maar Ludo moet dat als admin toch kunnen lijkt me. Een beetje forum heeft zat mogelijkheden om mensen tijdelijk of definitief van het forum te weren namelijk.

  4. #29

    Standaard

    Tja, voor de een grijpen we veel te snel in, voor de ander niet snel genoeg.
    Ofwel, we kunnen het niet iedereen naar de zin maken.
    Vergeet niet dat de opmerking van Pieter Rijkers van mei 2011 (ruim een jaar geleden) is!
    Inmiddels heeft hij weer regelmatig gepost, dus ik vermoed dat het nu weer beter gaat dan voorheen.
    Ik ontken niet dat er op dit moment gebruikers zijn die het voor anderen minder prettig maken (ik zal geen namen noemen). Maar of bannen daarvoor de optie is? Het zijn namelijk op zich geen relschoppers, zoals jij ze noemt, maar leden die zich niet storen aan anders commentaar en hun eigen mening nogal vrij pontificaal opdringen aan anderen. En wie ben ik om te zeggen dat dit niet mag?
    Wie het weet mag het zeggen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Tja, voor de een grijpen we veel te snel in, voor de ander niet snel genoeg.
    Ofwel, we kunnen het niet iedereen naar de zin maken.
    Vergeet niet dat de opmerking van Pieter Rijkers van mei 2011 (ruim een jaar geleden) is!
    Inmiddels heeft hij weer regelmatig gepost, dus ik vermoed dat het nu weer beter gaat dan voorheen.
    Ik ontken niet dat er op dit moment gebruikers zijn die het voor anderen minder prettig maken (ik zal geen namen noemen). Maar of bannen daarvoor de optie is? Het zijn namelijk op zich geen relschoppers, zoals jij ze noemt, maar leden die zich niet storen aan anders commentaar en hun eigen mening nogal vrij pontificaal opdringen aan anderen. En wie ben ik om te zeggen dat dit niet mag?
    Wie het weet mag het zeggen.
    Idd gaat het alweer beter. Alleen blijft het m.i. zo dat in SOMMIGE gevallen er weleens wat hartelijker gereageerd mag worden. Het is niet altijd zo dat als je als filmliefhebber iets van een ander niet snapt die persoon automatisch niet goed wijs is ofzo. Een beetje respect voor elkaar doet wonderen.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Een beetje respect voor elkaar doet wonderen.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Idd gaat het alweer beter. Alleen blijft het m.i. zo dat in SOMMIGE gevallen er weleens wat hartelijker gereageerd mag worden. Het is niet altijd zo dat als je als filmliefhebber iets van een ander niet snapt die persoon automatisch niet goed wijs is ofzo. Een beetje respect voor elkaar doet wonderen.
    Ben ik mee eens.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •