De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "9 dagen van de gier" op DVD

    Eindelijk viel ie op de deurmat, de gehele serie "De 9 dagen van de gier". Tjonge en wat is tie mooi, 8 afleveringen, 16:9 anamorphic en DD 5.1 op 3 DVD's. Op tv was de serie al fantastisch, geweldig verhaal en heel mooi in beeld gebracht. Met heel veel zorg gemaakt. Volgens mij hebben maar weinig mensen deze serie gezien, jammer want het was toch wel de beste NL-serie die ik gezien heb. Binnenkort ook in de winkel.

    Greetz, Martin

  2. #2

    Standaard Re: "9 dagen van de gier" op DVD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chino
    Volgens mij hebben maar weinig mensen deze serie gezien, jammer want het was toch wel de beste NL-serie die ik gezien heb. Binnenkort ook in de winkel.
    Waaronder ik. Met grote precisie heb ik elke aflevering weten te missen . Dan maar de DVD aanschaffen. Het verhaal ziet er wel intrigerend uit.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  3. #3

    Standaard

    Ik heb de echte behind de scenes gezien bij deze serie. Heb er namelijk bij toeval in gefigureerd als een van de medewerkers op het architecten buro van Victor. Was een een erg leuke ervaring. Zag op de set al dat het een erg mooie serie moest worden. Boris, de regisseur liet sommige scenes wel 7 tot 8 keer opnemen uit meerdere hoeken voor het beste resultaat. Ze hadden van de NCRV ook een ongekend hoog (leesn-Nederlands) budget gehad voor deze serie. Maar goed, ik kom dus 1 keer voor 2 seconden vol met mijn kop in beeld, dus ga hem zeker aanschaffen (en mijn trotse ouders natuurlijk ook)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Maar goed, ik kom dus 1 keer voor 2 seconden vol met mijn kop in beeld, dus ga hem zeker aanschaffen (en mijn trotse ouders natuurlijk ook)
    Als je schermfoto´s kunt nemen van de DVD, omcirkel dan ff je kop... kunnen wij ook meegenieten...

  5. #5

    Standaard

    Is dat nog nodig dan? Ik dacht dat jullie mij allemaal herkend hadden m.b.v. mijn avatar...
    Ik zit in aflevering 1 en kom in beeld als Victor zijn medewerkers verteld dat hij dood gaat aan een hersentumor... Ik ben degene die erg geschokt kijkt...

  6. #6

    Standaard Re: "9 dagen van de gier" op DVD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chino
    Binnenkort ook in de winkel.
    Volgens die NCRV site: De prachtige achtdelige NCRV dramaserie “De negen dagen van de gier” is vanaf begin februari 2002 op video en op DVD verkrijgbaar. Dus neem ik aan dat deze serie ook in den winkels ligt. Zo niet dan zal ik die serie wel bestellen. Ik ken die serie niet, maar als ik het zo lees. Hoog budget, goed verhaal, 16:9, DD 5.1, veel extra's. Klinkt als een topper.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    iemand deze dvd al gespot in de winkels (of alleen te bestellen bij ncrv)?
    Ik las in een nieuwsbrief van RoDisc dat ze deze serie verkopen.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •