Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 237 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door barberouge
    En....Heeft dat bellen dan wel wat opgeleverd? Of ben je alleen maar op meer (telefoon)kosten gejaagd?
    je kan ook blijven zeiken he
    wat stel jij dan voor dat de gedupeerden doen?
    Jullie moeten gewoon gezamelijk aangifte doen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door barberouge
    En....Heeft dat bellen dan wel wat opgeleverd? Of ben je alleen maar op meer (telefoon)kosten gejaagd?
    je kan ook blijven zeiken he
    wat stel jij dan voor dat de gedupeerden doen?
    Jullie moeten gewoon gezamelijk aangifte doen.
    tis inmiddels bekend dat dat niet helpt. De politie kon wel eens moe worden...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door barberouge
    En....Heeft dat bellen dan wel wat opgeleverd? Of ben je alleen maar op meer (telefoon)kosten gejaagd?
    je kan ook blijven zeiken he
    wat stel jij dan voor dat de gedupeerden doen?
    Zeiken? 't onderwerp ligt me na aan het hart, want ik ben zelf ooit via een andere (veiling) site getilt. Mijn oplossing was toen dat ik 't bedragje zelf even ben gaan terughalen. Dat werd aan de voordeur binnen 1 minuut uitgekeerd.

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barberouge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door barberouge
    En....Heeft dat bellen dan wel wat opgeleverd? Of ben je alleen maar op meer (telefoon)kosten gejaagd?
    je kan ook blijven zeiken he
    wat stel jij dan voor dat de gedupeerden doen?
    Zeiken? 't onderwerp ligt me na aan het hart, want ik ben zelf ooit via een andere (veiling) site getilt. Mijn oplossing was toen dat ik 't bedragje zelf even ben gaan terughalen. Dat werd aan de voordeur binnen 1 minuut uitgekeerd.
    das idd een mogelijkheid. Maar als (ff als voorbeeld ) hij in Groningen woont en ik in het zuiden van Limburg is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    das idd een mogelijkheid. Maar als (ff als voorbeeld ) hij in Groningen woont en ik in het zuiden van Limburg is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan
    Hmmm....Ik heb laatst gehoord dat ook Groningen verharde wegen, een spoorweg, een haven en zelfs een luchthaven heeft... :wink: Serieus: Mijn actie heeft me destijds aan reiskosten ook bijna de helft van het gestolen bedrag gekost, maar ik had 't er graag voor over. Sterker nog: ik was zo pislink dat ik er zelfs liever geld op toe had gelegd dan me te laten uitlachen door een of andere louche flessentrekker. Dennis Thie schijnt er echter (terecht?) op te vertrouwen dat z'n schuldeisers na een tijdje het sop de kool niet meer waard vinden!

  6. #181

    Standaard

    Patrick,

    Ik ga de discussie niet aan, laten we het erbij houden.
    Terugstorting heb ik genoteerd en gebeurt zo snel mogelijk.

    Mijn excuses voor de afhandeling op deze manier, zeer zeker niet mijn bedoeling geweest.
    Groeten, Dennis
    :s wat een malloot
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #182

    Standaard

    Vandaag mooi mailtje:
    Ik kan niet voldoen aan je verzoek, ik neem geen spullen terug.
    Dat je geduld nu zo langzamerhand op is kan ik erg goed begrijpen, dat zou ik ook hebben.
    Echter, ik heb je toch de cells en de preprints onderhand al verstuurd?!
    Mijn verzoek (eis) was dat hij het geld terug zou storten, en dan zou ik het deel wat ik ontvangen heb terug sturen.

    Dit gaat me toch echt te ver hoor .. die gast heeft lef zeg ;\

    Heeft gezamelijk aangifte doen echt geen zin zoals sommige hier beweren? Ik zag laatst iets op tv dat inet oplichters toch leuk van hun bed getild werden .. Ik ben best bereid aangifte te doen, wie nog meer?
    Weet iemand zijn adres trouwens? mocht het niet te ver zijn dan wil ik nog wel eens een kijkje gaan nemen.

    gr.

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Vandaag mooi mailtje:
    Ik kan niet voldoen aan je verzoek, ik neem geen spullen terug.
    Dat je geduld nu zo langzamerhand op is kan ik erg goed begrijpen, dat zou ik ook hebben.
    Echter, ik heb je toch de cells en de preprints onderhand al verstuurd?!
    Mijn verzoek (eis) was dat hij het geld terug zou storten, en dan zou ik het deel wat ik ontvangen heb terug sturen.

    Dit gaat me toch echt te ver hoor .. die gast heeft lef zeg ;\

    Heeft gezamelijk aangifte doen echt geen zin zoals sommige hier beweren? Ik zag laatst iets op tv dat inet oplichters toch leuk van hun bed getild werden .. Ik ben best bereid aangifte te doen, wie nog meer?
    Weet iemand zijn adres trouwens? mocht het niet te ver zijn dan wil ik nog wel eens een kijkje gaan nemen.

    gr.
    Naar gelang hij meer gaat leveren/heeft geleverd wordt aangifte doen steeds lastiger, jullie argumenten worden zwakker omdat je te lang hebt gewacht en omdat hij (bijna) alles heeft uitgeleverd.

    Wat misschien nog wel helpt is allemaal samen bij hem thuis aangifte doen. Gewoon duidelijk verwoorden dat jullie allemaal niet zo gecharmeerd zijn van de gang van zaken..... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #184

    Standaard

    ja hier...ik begin ook zeer veel voor een aangifte te voelen.... zeker nu dat ook gewoon online kan is het eigenlijk makkelijk te doen

    Ook denk ik dat ik binnenkort meneer Dennis Thie maar eens moet gaan doorgeven aan de website www.internetoplichting.nl

    Ik wil mijn 27 euro terug....
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Ook denk ik dat ik binnenkort meneer Dennis Thie maar eens moet gaan doorgeven aan de website www.internetoplichting.nl
    dat had al lang gebeurd moeten zijn!!!

    en dan meteen die link hier posten
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  11. #186

    Standaard

    Maar is er nog wel sprake van oplichting als inmiddels(bijna) iedereen goederen of geld terug heeft ontvangen? Ik hoor hier nagenoeg niemand meer die nog iets tegoed heeft van Dennis Thie. Behalve Pavko dan, natuurlijk.

  12. #187

    Standaard

    Ik heb maar de helft gekregen vanwat ik besteld heb. En na 3weken (!) heeft hij me afgelopen zondag eens terug gemailt... duurt allemaal gewoon veel te lang bij dat (piep) figuur..........

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.
    Ik heb maar de helft gekregen vanwat ik besteld heb. En na 3weken (!) heeft hij me afgelopen zondag eens terug gemailt... duurt allemaal gewoon veel te lang bij dat (piep) figuur..........
    Same here, ik heb ook maar de helft .. bovendien had ik deze helft nooit gekocht zonder de andere helft ;D dus ik hoef deze meuk niet meer ..
    Ben benieuw wat ie stuurt als reactie op mn mailtje ..

    Mochten er plannen zijn om gezamenlijk aangifte te doen .. count me in ;x

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout

    Ben benieuw wat ie stuurt als reactie op mn mailtje ..

    Mochten er plannen zijn om gezamenlijk aangifte te doen .. count me in ;x
    Hou ons 's op de hoogte als je wilt, Tom.

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barberouge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout

    Ben benieuw wat ie stuurt als reactie op mn mailtje ..

    Mochten er plannen zijn om gezamenlijk aangifte te doen .. count me in ;x
    Hou ons 's op de hoogte als je wilt. Tom.

    Allemaal grote verhalen en al maanden houdt ie iedereen voor de gek en niemand die de coppers belt ,raar

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Citaat Oorspronkelijk gepost door barberouge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout

    Ben benieuw wat ie stuurt als reactie op mn mailtje ..

    Mochten er plannen zijn om gezamenlijk aangifte te doen .. count me in ;x
    Hou ons 's op de hoogte als je wilt. Tom.

    Allemaal grote verhalen en al maanden houdt ie iedereen voor de gek en niemand die de coppers belt ,raar
    Probleem is ook dat er naar mijn weten weinig valt te doen bij de politie.. Ik heb ooit gehoord dat het echt met voorbedachte rade gebeurd moet zijn, dus dat hij voordat hij bestellingen aan nam hij al wist niks op te sturen. Helaas (of niet ;p) is dat bij deze jongen niet het geval. Hij "probeert" het af te handelen, vandaar dat ook enkele mensen niks te klagen hebben gehad. Hij is echter de fout in gegaan door dingen te koop te zetten die hij nog niet in bezit had. Maar volgens mij heb je dus geen poot om op te staan hierbij ..
    Daarom zeg ik als iemand hier anders over denkt, of meer weet dan ik, laat het dan weten, en ik ben zeker bereid om aangifte te doen als iemand dus het tegendeel kan bewijzen.

  17. #192

    Standaard

    op het moment dat je een overeenkomst hebt ( schriftelijk ) zei het via mail of pm of weet ik het wat, dan is die overeenkomst bindend, wanneer diegene zich niet aan die overeenkomst houdt is hij strafbaar, dit kan zijn voor verschillende feiten waaronder fraude, diefstal etc.

    Voor een politieagent ook een kleine moeite om eventjes het forum door te spitten ( eventueel met hulp van moderators ) en te kijken naar alle reacties en opmerkingen.
    Nog een veel kleinere moeite is het om degene die aangifte gaat doen, alles te laten uitprinten en te geven aan de desbetreffende agent.

    Ik raad aan om aangifte in Rotterdam te doen omdat daar een BDE zit ( Bureau Digitale Expertise ) die een zaak als deze graag tegemoet zien :wink:
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  18. #193

    Standaard

    Juridisch sta je volgens mij sterker met een zogenaamde ingebrekestelling:

    Voorbeeld:
    [plaats en datum]


    Aan ...

    (naam)

    (adres)

    Van...

    (naam)

    (adres)



    Geachte ……………..,

    Onder verwijzing naar ons telefoongesprek/brief d.d. (datum), waarin om terugbetaling werd verzocht van €…., constateer ik deze betaling nog steeds niet te hebben ontvangen.

    Ik stel u nog een keer in de gelegenheid langs de normale weg te betalen en verwacht uw betaling uiterlijk ( A. datum invullen) in mijn bezit te hebben.

    Als ik deze betaling op vermelde datum niet heb ontvangen, dan stel ik u in gebreke en zal ik overgaan tot het nemen van nadere maatregelen. Alle kosten die hieraan verbonden zijn, zullen geheel voor uw rekening komen. Bovendien maak ik in dat geval aanspraak op vergoeding van de wettelijke rente te rekenen vanaf (datum van A invullen).Verder behoud ik mij alle rechten voor.

    In het vertrouwen dat u het zover niet zult laten komen,

    Hoogachtend,

    ……………… (handtekening)
    Als niet binnen gestelde termijn het verschuldigde bedrag is terug betaald, kun je verdere juridische acties ondernemen.

  19. #194

  20. #195

    Standaard

    Ik heb hem net gebeld en de zaak aan zijn vader voorgelegd, die zou het iig aan hem doorgeven en dan zien we wel.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  21. #196

    Standaard

    en als iedereen die nog zaken met hem heeft lopen allemaal die vader gaat bellen wordt pappa misschien zo gefrustreerd dat hij er zelf eens wat aan gaat doen!!!!!
    misschien heeft deze man geen idee wat zijn zoon allemaal aan het doen is en gaat hij nu aktie ondernemen!!
    this is my boomstick!!!

  22. #197

    Standaard

    Ik denk eerlijk gezegd dat die mensen al lang weten wat er speelt. Gewoon aangifte doen. Laat ze maar op de blaren zitten.

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Ik heb hem net gebeld en de zaak aan zijn vader voorgelegd, die zou het iig aan hem doorgeven en dan zien we wel.
    Ik heb hem ook gebeld, gelukkig was Dennis bij mij wel thuis.
    Ik wou dus mijn geld terug (momenteel enkel wat cells binnen en geen preprints, ik bestelde combi's van dezelfde film. Heb dus niks aan enkel cells of enkel prints). Hij zeggen dat hij dat niet kon doen want dan wou iedereen dat.. naja eerst even beetje rellen geschopt, toen het weer wat rustiger werd tot de afspraak gekomen dat hij binnen 2 weken alles wat nog ontbreekt op zou sturen en dat als hij die datum niet zou halen dat ik het volledige bedrag teruggestort zou krijgen.

    ik wacht weer af ..

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Ik heb hem net gebeld en de zaak aan zijn vader voorgelegd, die zou het iig aan hem doorgeven en dan zien we wel.
    Ik heb hem ook gebeld, gelukkig was Dennis bij mij wel thuis.
    Ik wou dus mijn geld terug (momenteel enkel wat cells binnen en geen preprints, ik bestelde combi's van dezelfde film. Heb dus niks aan enkel cells of enkel prints). Hij zeggen dat hij dat niet kon doen want dan wou iedereen dat.. naja eerst even beetje rellen geschopt, toen het weer wat rustiger werd tot de afspraak gekomen dat hij binnen 2 weken alles wat nog ontbreekt op zou sturen en dat als hij die datum niet zou halen dat ik het volledige bedrag teruggestort zou krijgen.

    ik wacht weer af ..
    Ik heb dus godverdomme mijn tel. nr achtergelaten en NOG niks gehoord.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Ik heb hem net gebeld en de zaak aan zijn vader voorgelegd, die zou het iig aan hem doorgeven en dan zien we wel.
    Ik heb hem ook gebeld, gelukkig was Dennis bij mij wel thuis.
    Ik wou dus mijn geld terug (momenteel enkel wat cells binnen en geen preprints, ik bestelde combi's van dezelfde film. Heb dus niks aan enkel cells of enkel prints). Hij zeggen dat hij dat niet kon doen want dan wou iedereen dat.. naja eerst even beetje rellen geschopt, toen het weer wat rustiger werd tot de afspraak gekomen dat hij binnen 2 weken alles wat nog ontbreekt op zou sturen en dat als hij die datum niet zou halen dat ik het volledige bedrag teruggestort zou krijgen.

    ik wacht weer af ..
    Ik heb dus *********** mijn tel. nr achtergelaten en NOG niks gehoord.
    Gewoon zelf opnieuw bellen, ik werd wel anoniem 2x gebeld nadat hij de eerste keer in de douche zat. Maar of hij dat was durf ik niet 100% zeker te zeggen (had overigens niet mn nummer achter gelaten).

Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •