Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 237 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dennis T. / GreenLizard

    Het leek me wel handig om de discussie over deze persoon centraal te houden in één topic. Als dit topic volgens de mods overbodig is dan mag die verwijderd worden.

    Topics van Dennis op DVD.nl:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=36768
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=36780
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=37681

    Andere verkoopactiveiten van Dennis:
    http://www.inkoopacties.net/topic/g98hmb77/1
    http://inkoopactie.net/topic/cj0bygcc

    Als je nog meer links/info hebt, PM ze dan even door dan edit ik de startpost. Andere reacties kunnen gewoon hieronder. Ik denk dat we voorlopig nog niet overgaan tot het posten van zijn persoonlijke gegevens hier aangezien dat juridische gevolgen kan hebben?

    Met dank aan Pavko voor het speurwerk :wink:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #2

    Standaard

    Hoe ben je erachter gekomen dat die andere verkoopacties van dezelfde dennis zijn?

    Wat ik me ook nog afvraag is hoe hij een savetrader kan zijn? Dan hebben toch een heleboel mensen wel gewoon hun spullen gekregen?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.


    Wat ik me ook nog afvraag is hoe hij een savetrader kan zijn? Dan hebben toch een heleboel mensen wel gewoon hun spullen gekregen?
    Ons aller bekende RICARDO,heeft zo het zelfde kunstje geflikt,
    eerst het vertrouwen winnen,div.++++++++++++++
    ontvangen,tja en toen heeft die EIKEL zijn slag geslagen,
    voor duizenden guldens de boel opgelicht,ik zat er ook in voor
    ruim FL.125 (toen nog guldens).
    En met mij vele forumleden................

    Ik vrees dat tegen dit soort praktijken weinig valt te doen,
    dit zijn gewoon PRO.oplichters,jullie zijn de euro,s KWIJT,
    erg triest voor jullie,en een SCHANDE.

    STERKTE allemaal.

    gr.jan.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.
    Hoe ben je erachter gekomen dat die andere verkoopacties van dezelfde dennis zijn?
    Google vindt alles. Zoeken op zijn voornaam en zeldzame achternaam zorgt ervoor dat je meteen prijs hebt. ook zijn woonplaats (waarschijnlijk die van zijn ouders trouwens) maakt hem makkelijk op te sporen.


    Wat ik me ook nog afvraag is hoe hij een savetrader kan zijn? Dan hebben toch een heleboel mensen wel gewoon hun spullen gekregen?
    Dat vraag ik me ook af. Misschien is er in eerste instantie geen kwade opzet in het spel geweest maar is er gewoon een punt gekomen dat Dennis te veel obstakels tegenkwam en dacht dat het makkelijker was om dan maar helemaal niet meer te reageren.

    [/quote]
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  5. #5

    Standaard

    Dan nog een vraagje van mijn kant:
    Waar blijven die minnen? Als hij drie minnen heeft, dan is er direct onder zijn naam een grote waarschuwing te zien voor iedereen. Deze acties lijkt mij iig een min waard, zelfs al hij later alsnog levert/terugbetaalt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #6

    Standaard

    Ik zie dit nu pas en heb het allemaal eens doorgelezen. Erg vervelend dat er weer een mannetje is dat hier het handelen loopt te verneuken.
    Als je een goede reden heb dan kan ik begrijpen dat je het niet kan regelen, maar die heeft hij kennelijk niet. Ik hoop voor jullie dat het goed komt.

    Misschien kan de crew in ieder geval een waarschuwing bij zijn traderstatus zetten.

  7. #7

    Standaard

    Mijn min is er nu ook bij.....er zullen er nog vele volgen vermoed ik. Vannacht was ik er niet meer aan toe gekomen na mijn uitgebreide speurtocht naar de wandel en handel van deze "trader"

    Ik ben nog niet klaar met deze gast.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  8. #8

    Standaard

    Mijn min staat er ook bij!

    goed speurwerk trouwens pavko

    Edit: Hij is nu iig geen savetrader meer (check maar onder zijn naam)

  9. #9

    Standaard

    Vreemd, ik heb onlangs (maandje of wat geleden) 2x filmcells besteld en netjes ontvangen...maarja, het kan soms vreemd lopen met de mens .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  10. #10

    Standaard

    Baal er flink van en hoop dat alles nog goed komt, maar na het lezen van de andere threads, verwacht ik niet dat ik mijn geld, noch mijn filmcells kan ontvangen.

    En dat terwijl ik een tijd terug nog een goede deal met hem had afgesloten.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #11

    Standaard

    Ik krijg nog 3 preprints met handtekeningen van hem, maar zelfs ook nog 3 DVD's namelijk Die Hard, Chinatown en Nightmare on Elm street collection.

    De laatste pm heb ik op 3-09-05 gehad en daarin stond dat ik voor €33,- een deal had, dat had ik ook direct overgemaakt... en sindsdien niets meer gehoord -_-'
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  12. #12

    Standaard

    Ik krijg ook nog een behoorlijk aantal preprints van hem, en een paar DVD's. Wat ik zo vreemd vind, is dat hij wel gewoon via de telefoon te bereiken is, ik heb hem een aantal malen al gesproken...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    Ik krijg ook nog een behoorlijk aantal preprints van hem, en een paar DVD's. Wat ik zo vreemd vind, is dat hij wel gewoon via de telefoon te bereiken is, ik heb hem een aantal malen al gesproken...
    Kijken of je hem nog steeds kunt bereiken en je misschien iets harder opstellen?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #14

    Standaard

    Ik heb net weer gebeld. Kreeg (volgens mij) z'n moeder aan de lijn. Heb haar verteld hoe het zit, en dat er een aantal mensen door hem opgelicht worden. Hij was er zelf niet, maar ze zou hem erop aanspreken, en zorgen dat hij de komende week (hij heeft vakantie) z'n zaakjes in orde maakt.
    Ik heb haar verteld dat het nu te lang duurt (2-3 maanden) en dat er mensen hier zijn die op het punt staan aangifte tegen hem te doen, en daar schrok ze behoorlijk van. Ook verteld dat ik niet van plan ben me te laten 'piepelen' en dat ik van de week nog wel eens zal bellen...

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Ben dan wel altijd positief gebleven, maar dat is meer mijn instelling in het leven: stay alive, heb vertrouwen.

    Maar als ik dit zo hoor begin ik me toch wel weer wat te realiseren. Maar ach..eeuwig klagen helpt ook niet.

    Klaas: Go get him! Of het nu gaat om 10 euro of om 30 euro...het blijft geld. Pak hem!

    Dennis T. als je dit leest: Je zit nogal in de problemen. Jammer! Je leek goed te vertrouwen. Je hebt het goed gespeelt als je daadwerkelijk een oplichter bent. Dat moeten we je nageven ben ik bang.

    Grt. Deweb

    p.s. hoe deel ik eigenlijk minnen uit?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    p.s. hoe deel ik eigenlijk minnen uit?
    Ga naar DVD.nl Traderslijst, geef plus/min en vink dan het balletje dat staat voor een minnetje aan. Standaard staat deze op plus.

    Je moet dan wel een opmerking erbij plaatsen, maar aangezien ik alles heb gevolgd, lijkt me dat voor jullie geen probleem
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  18. #18

    Standaard

    van mij krijgt ie ook nog een min, hij had een maand ofzo geleden een dvd bij me gereserveerd maar heeft nooit betaald
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    van mij krijgt ie ook nog een min, hij had een maand ofzo geleden een dvd bij me gereserveerd maar heeft nooit betaald
    Alleen gereserveerd of had je de dvd ook al opgestuurd? In het 1e geval zou een min wat cruel zijn, in het 2e geval beter te begrijpen.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  20. #20

    Standaard

    Als jullie trouwens nog eens contact hebben, zeg dan dat Deweb
    de fillmcells wil die Dennis T. binnen heeft heeft en dat die van Charlie and the chocolate factory (waarvan hij zij hem ook te krijgen via pm) kan laten zitten totdat hij hem binnenkrijgt.

    Anders is die euro leergeld geweest .

    Grt. Deweb

    p.s. kan die lijst niet vinden.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    (hij heeft vakantie)
    Ik dacht dat hij het zo ontzettend druk had en ziek was enzo?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    van mij krijgt ie ook nog een min, hij had een maand ofzo geleden een dvd bij me gereserveerd maar heeft nooit betaald
    Alleen gereserveerd of had je de dvd ook al opgestuurd? In het 1e geval zou een min wat cruel zijn, in het 2e geval beter te begrijpen.
    In beide gevallen vind ik eeen min volkomen terecht.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    van mij krijgt ie ook nog een min, hij had een maand ofzo geleden een dvd bij me gereserveerd maar heeft nooit betaald
    Alleen gereserveerd of had je de dvd ook al opgestuurd? In het 1e geval zou een min wat cruel zijn, in het 2e geval beter te begrijpen.
    In beide gevallen vind ik eeen min volkomen terecht.
    idd in beide gevallen geef ik gewoon een min!
    je laat niet iemand een dvd meer dan een maand voor je reserveren om vervolgens niet meer te reageren of gewoon zeggen dat je em niet meer wilt, we zitten hier niet op marktplaats he :wink:
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  24. #24

    Standaard

    Of die echt wakker zal liggen van al die minnen?
    Wordt het niet gewoon tijd om aangifte te doen van deze oplichter?
    Ik heb zelf gelukkig niets besteld, maar ik zou er geen moment over twijfelen om de politie in te schakelen.
    Of ik ging er persoonlijk heen (niet alleen en met enkele hulpmiddelen).

    Triest zulke figuren en het lukt ze ook nog elke keer!!
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  25. #25

    Standaard

    Ik bel hem morgen nogmaals, en zal hem dan ook vertellen dat de politie ingeschakeld zal gaan worden.

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •