Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 237 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    Ik bel hem morgen nogmaals, en zal hem dan ook vertellen dat de politie ingeschakeld zal gaan worden.
    Klaas, als je zijn (achter)naam kent, zoek hier eens even :

    http://internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi

    Staan ook nuttige tips op.

    Succes
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  2. #27

    Standaard

    Niet gevonden helaas. Toch bedankt voor de tip!

  3. #28

    Standaard

    Bijl in zijn kop naaien, zal em leren
    HOUTHAKKUH!!!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stee de Houthakker
    Bijl in zijn kop naaien, zal em leren
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  5. #30

    Standaard

    Is het misschien een idee om een lijst te maken met wat iedereen van hem nog moet ontvangen?
    Óla

  6. #31

    Standaard

    Zat ik idd ook al aan te denken. Dat iedereen t bedrag en de spullen de ze nog moeten krijgen hier neerzetten...

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Klinkt hoopvol. Laten we hopen dat alles nu snel geleverd wordt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #34

    Standaard

    Mensen, wat een ophef. Dit had ik totaal niet verwacht.
    Het is absoluut niet, maar dan ook absoluut niet mijn opzet cq instelling om jullie hier op te lichten of wat dan ook in die richting.
    Er is de laatste tijd gewoon zo ontzettend veel gebeurt hier, waaronder een auto-ongeluk waardoor alles mij soms even teveel wordt.
    Ik wil het er verder gewoon helemaal niet over hebben, maar ik wil wel duidelijk hebben dat dit niet mijn insteek geweest is.
    Wat ik nu ga doen is voor iedereen alles zo snel mogelijk afhandelen.

    Natuurlijk begrijp ik de reacties van jullie kant wel, alleen ik had een en ander toch anders verwacht, mede omdat er wel contact geweest is tussen mij en Klaas Kusperus en hij enigzins van de situatie afwist.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John P.
    Of die echt wakker zal liggen van al die minnen?
    Ja, dat lig ik zeker wel, ik vind het absoluut niet leuk!
    Ik voelde mij hier zeer goed op het forum en baalde er ook ontzettend van dat ik een groot deel van mijn dvd's de deur uit moest doen voor een auto maar was wel van plan hier te blijven, gewoon voor de hobby en de sfeer.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John P.
    Wordt het niet gewoon tijd om aangifte te doen van deze oplichter?
    Laat het duidelijk zijn dat ik geen oplichter ben en hetgeen wat er op dit moment gaande is zelf ook absoluut niet leuk vind, echt niet.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.
    Zat ik idd ook al aan te denken. Dat iedereen t bedrag en de spullen de ze nog moeten krijgen hier neerzetten...
    Zometeen ga ik dus naar het postkantoor zoals gemeld, dus iedereen die over een dag of twee nog niks binnen heeft maar wel wat verwacht (dat zijn dus niet de mensen die op mounted cells cq preprints wachten, die komen wat later) mag mij mailen op afhandelingfilmcells@gmail.com.
    Dit geeft voor mij duidelijk in kaart wie wat nog moet ontvangen, misschien is er bij mij ook wel wat misgegaan, er komt namelijk zoveel papierwerk bij kijken...

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Vreemd, ik heb onlangs (maandje of wat geleden) 2x filmcells besteld en netjes ontvangen...maarja, het kan soms vreemd lopen met de mens .
    Zo gaat het normaal ook, mits alles bij mij op voorraad is en ik er tijd voor kan vinden.
    Echter, zoals gezegd gaat een en ander de laatste tijd hier wat anders en daarvoor vraag ik ook jullie begrip.

    Ik heb even vluchtig dit topic doorgelezen en las dat er ook nog dvd's verzonden moeten worden? (dat van Klaas Kusperus wist ik reeds, alleen heb volgens mij geen betaling van hem, daarvoor graag even mailen)
    Kan/kunnen diegene(n) contact met mij opnemen via de mail (afhandelingfilmcells@gmail.com)?

  12. #37

    Standaard

    Het is Kuperus hoor.
    Dennis, ik heb je gevraagd te reageren destijds, en dat zou je doen. Helaas heb je dat niet gedaan destijds, dan was het niet zo uit de hand gelopen. Wel correct van je dat je hier ff reageert!

  13. #38

    Standaard

    Mooi dat je eindelijk reageerd dennis! Alleen jammer dat je dit niet eerder hebt gedaan. Ik vind het een beetje onbeschoft dat je 2 maanden niks van je laat horen, dan kun je de ophef die er hier is/was wel verwachten...

    Als je ons nu met 1 of 2 zinnetjes (kost hooguit 5min) op de hoogte had gehouden dan had iedereen daar vast wel begrip voor gehad...

  14. #39

    Standaard

    Naast dit hele gebeuren is het ook erg matig dat je pas reageert als iemand dreigt om aangifte te gaan doen

  15. #40

    Standaard

    Ik heb toch nog een vraagje. Ben jij inderdaad dezelfde persoon als die GreenLizard van de inkoopacties? Die acties liepen namelijk niet zo positief af?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #41

    Standaard

    Mag ik wat duidelijkheid over die Citizen Kane box die ik nog van je krijgt, Dennis? Het geld heb je allang binnen!! En waarom reageer je niet op de twee PMs die ik je verstuurd had?
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  17. #42

    Standaard

    Hmmmm, werd het hem toch iets te heet onder de voeten?
    Welk excuus moet je hebben om niet 30 seconden de tijd te nemen om even een regeltje hier neer te zetten?
    Dan was er totaal niets aan de hand geweest.

    Ben benieuwd of het nu opgelost gaat worden....

    Payback time!
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  18. #43

    Standaard

    Heee, beweging in het hoge Noorden....

    Dat is (in ieder geval voorlopig) goed nieuws en een hele verbetering t.o.v. de radiostilte van de afgelopen maanden (!)

    Als het je niet lukt om de mounts die ik besteld heb te bemachtigen binnen 3 weken verzoek ik je z.s.m mijn geld terug te storten. de gegevens staan in je pm-box (maar die zal wel vol zitten)

    Als ik mijn mounts (Pulp Fiction en Snatch) binnen heb of mijn geld retour zal ik kijken of ik die min kan laten verwijderen.

    Ik neem aan dat je wel begrijpt dat ons geduld gewoon op begon te raken en dat je voor het herstel van het vertrouwen wél wat moet doen.
    Succes daarmee!
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  19. #44

    Standaard

    Héél erg vreemd dat Dennis nu ineens wel reageert nu enkele leden dreigen met aangifte te doen. Benieuwd of hij ooit nog gereageerd zou hebben als er niet gedreigd werd met gerechtelijke stappen.

    Dit forumlid heeft wat mij betreft alle krediet en vertrouwen verloren. Uiteraard kunnen er altijd dingen in je privéleven/omgeving gebeuren waardoor je gemaakte afspraken niet direct kan nakomen. Maar dat betekent niet dat je dan zomaar met de noorderzon kan verdwijnen.

    Even een kleine reactie met uitleg neerzetten is dan echt geen moeite zoals veel leden terecht aanhalen. Dat getuigt trouwens van zin voor verantwoordelijkheid én respect naar je 'klant'. Tenslotte ben je een verbintenis aangegaan en wanneer je die niet nakomt ben je gewoon een ordinaire oplichter of (zachter uitgedrukt) iemand die lak heeft aan goede manieren. En in beide gevallen zijn we je hier dan liever kwijt dan rijk.

  20. #45

    Standaard

    Het is niet zo dat ik 'ineens' reageer omdat er mensen zijn die verdere stappen wilden ondernemen, dat is niet zo.
    Ikzelf had helemaal niet door dat het zo lang geleden was dat ik hier geweest ben, en het was ook niet mijn bedoeling om 'met de noorderzon te verdwijnen', zoals ik hierboven ergens heb gelezen.
    Natuurlijk was ik me ervan bewust dat er mensen zaten te wachten op hun bestelde filmcells etceteral, dat wel, alleen ik was me er niet van bewust dat het zover was.
    Het is gewoon allemaal heel moeilijk uit te leggen, en waarschijnlijk ook lastig te begrijpen voor jullie.

    Anyway, er zijn dus gisteren een hele hoop enveloppen op de post gegaan.
    Preprints worden geregeld, evenals de mounts. Wat betreft de mounts kan ik geen tijdsgarantie geven aangezien ik ook afhankelijk ben van anderen/internationale post, maar die had ik al lang verwacht.

    Hopende dat iedereen mij weer een beetje vertrouwen kan geven en mij de kans gunt een en ander hier af te handelen wil ik nogmaals mijn excuses aanbieden, dit heb ik echt niet gewilt hoor.

    Voor vragen/opmerkingen/status etcetera - mailen : afhandelingfilmcells@gmail.com
    Gelieve niet te PM-en, aangezien ik dan het totale overzicht kwijtraak ivm de hoeveelheid PM.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John P.
    Payback time!
    Kun je zulke opmerkingen achterwege laten? Ik snap de gedachte erachter namelijk totaal niet maar het zal mijns inzien wel niet leuk bedoelt zijn.

    @Cinemaniac : Ik heb je mailadres niet, kun je me even mailen op afhandelingfilmcells@gmail.com?

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis T.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John P.
    Payback time!
    Kun je zulke opmerkingen achterwege laten? Ik snap de gedachte erachter namelijk totaal niet maar het zal mijns inzien wel niet leuk bedoelt zijn.
    Is niet leuk bedoelt, het betekent dat het tijd wordt dat je in een razend tempo de gedupeerden terug gaat betalen.
    Ga aub niet de slachtoffer-rol op je nemen, jij hebt deze ellende veroorzaakt en niemand anders.
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis T.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John P.
    Payback time!
    Kun je zulke opmerkingen achterwege laten? Ik snap de gedachte erachter namelijk totaal niet maar het zal mijns inzien wel niet leuk bedoelt zijn.
    Is niet leuk bedoelt, het betekent dat het tijd wordt dat je in een razend tempo de gedupeerden terug gaat betalen.
    Ga aub niet de slachtoffer-rol op je nemen, jij hebt deze ellende veroorzaakt en niemand anders.

    jezus man, doe eens een beetje normaal, kijk hier kan ik dus echt niet tegen Dennis is weer terug op het forum, hij legt alles uit en jullie blijven hem maar behandelen alsof hij nu een of andere oplichter is, terwijl dat als hij een oplichter zou zijn, hij niet terug zou komen op het forum en dan zeker niet de filmcells aan iedereen op zou sturen, Dennis had een goede reden om een tijd afwezig te zijn, een auto ongeluk is niet niks, dan heb je wel wat anders aan je hoofd, maar blijkbaar denken de meeste hier alleen aan zichzelf
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis T.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John P.
    Payback time!
    Kun je zulke opmerkingen achterwege laten? Ik snap de gedachte erachter namelijk totaal niet maar het zal mijns inzien wel niet leuk bedoelt zijn.
    Is niet leuk bedoelt, het betekent dat het tijd wordt dat je in een razend tempo de gedupeerden terug gaat betalen.
    Ga aub niet de slachtoffer-rol op je nemen, jij hebt deze ellende veroorzaakt en niemand anders.

    jezus man, doe eens een beetje normaal, kijk hier kan ik dus echt niet tegen Dennis is weer terug op het forum, hij legt alles uit en jullie blijven hem maar behandelen alsof hij nu een of andere oplichter is, terwijl dat als hij een oplichter zou zijn, hij niet terug zou komen op het forum en dan zeker niet de filmcells aan iedereen op zou sturen, Dennis had een goede reden om een tijd afwezig te zijn, een auto ongeluk is niet niks, dan heb je wel wat anders aan je hoofd, maar blijkbaar denken de meeste hier alleen aan zichzelf
    Bij het bovengenoemde kan ik me alleen maar aansluiten want voor je het weet word de naam Dennis gelinkt aan oplichter :P
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  25. #50

    Standaard

    Ik ben blij dat die jullie wel heeft overtuigd.
    Iemand die spullen verkoopt, mensen vooruit laat betalen en vervolgens niets levert en 2 maanden niets van zich laat horen is naar mijn mening een oplichter.
    Vervolgens wordt het een beetje heet onder zijn voeten omdat mensen hem gaan bellen en laten blijken dat ze aangifte gaan doen en opeens verschijnt die weer.
    Goh wat toevallig!! En alles wordt vergeten en vergeven.
    Daar kan ik dus niet tegen
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •