Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 39 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nieuwe Star Wars trilogy dvd?

    Ik lees net op http://www.freerecordshop.nl/pages/p...941122&navid=3 dat er een nieuwe trilogy (4,5,6) uitkomt. Weet iemand daar meer van? Is de nieuwe dan anders dan de oude trilogy?

  2. #2
    Senior Member
    Registratie datum
    Aug 2005
    Woonplaats
    Heusden-Zolder, Limburg (BE)

    Standaard

    is gewoon een 3dvd ipv de oude 4dvd ... dus gewoon nieuw hoesje en enkel de films ... geen extra's op de 4de disc...

  3. #3

    Standaard

    was al bekend. Zijn gewoon de films in een nieuwe verpakking zonder de extra disc
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  4. #4

    Standaard

    Ik vind het nieuwe hoesje eigenlijk mooier, maar ik ga deze dus echt niet kopen.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo
    Ik vind het nieuwe hoesje eigenlijk mooier, maar ik ga deze dus echt niet kopen.
    Het hoesje zal vast in de TKA (merchandise) worden aangeboden binnenkort. Ik hoop er in ieder geval wel op
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  6. #6

    Standaard

    Wat een uitmelkerij weer. Bah. En volgend jaar komen ze dan weer los in de verkoop enz. enz.

  7. #7

    Standaard

    Zoekt en gij zult vinden (of er was al een discussie over):

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=795378

  8. #8

    Standaard

    Aangezien de eerste trilogy al bijna niet meer verkocht wordt, is mij door een FRS medewerker verteld dat er misschien eind dit jaar/begin volgend jaar een nieuwe box uitkomt met alle delen. Zal ongetwijfeld wel gebeuren, maar is misschien voor een aantal mensen interessanter.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  9. #9

    Standaard

    de box met alle delen komt volgens Lucas zelf eind 2006 of begin 2007...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #10

    Standaard

    OK mensen, bedankt voor de info. Is dus niks voor mij, heb de 4-disc al! 8)

    Uiteraard wordt ook dit Lucas product weer uitgemelkt, maar zouden we dat zelf ook niet doen als er genoeg geld mee te verdienen is?

    Ik denk dat ik er deze keer genoegen mee neem dat ik straks de saga-box (1,2), los deel 3 en trilogybox (4,5,6) heb.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Aangezien de eerste trilogy al bijna niet meer verkocht wordt, is mij door een FRS medewerker verteld dat er misschien eind dit jaar/begin volgend jaar een nieuwe box uitkomt met alle delen. Zal ongetwijfeld wel gebeuren, maar is misschien voor een aantal mensen interessanter.
    een FRS medewerker; dat zijn de échte DVD-goeroes

  12. #12

    Standaard

    hahaha! Maar niet heus. Dat zijn wij.

    Ik vind dat het starwars arsortiment dat wordt aangeboden moet bestaan uit:

    De 6 films los
    Een "nieuwe" triologie box (de tweede triologie)
    Een "oude" triologie box (de eerste triologie)
    Een sage box (gewoon de 6 films met een x aantal extra's)
    Een ultimate saga-box giftset (10 disc, waarvan 1 "oude" bonusdisc en 2 discs boordevol nieuwe en oude extra's en 1 clone wars disc en een mooie extra zoals een beeld).

    Het lijkt me dat dan iedereen wel tevreden is.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    hahaha! Maar niet heus. Dat zijn wij.

    Ik vind dat het starwars arsortiment dat wordt aangeboden moet bestaan uit:

    De 6 films los
    Een "nieuwe" triologie box (de tweede triologie)
    Een "oude" triologie box (de eerste triologie)
    Een sage box (gewoon de 6 films met een x aantal extra's)
    Een ultimate saga-box giftset (10 disc, waarvan 1 "oude" bonusdisc en 2 discs boordevol nieuwe en oude extra's en 1 clone wars disc en een mooie extra zoals een beeld).

    Het lijkt me dat dan iedereen wel tevreden is.
    Nee... ik mis nog de superlimited ultimulti megabox met 'Ewok Adventures', 'Droids' en 'Ewoks' naast de reeds genoemde ultimate saga-box giftset

    Overigens, ik heb de oude trilogie box en de twee (na 16 november drie) nieuwe films los, ik denk niet dat ik voorlopig een nieuwe box ga kopen als er alleen nieuwe extra's in zitten. Dan maak ik wel kopieen van die nieuwe discs. Als ie de films WEER gaat veranderen dan is het nog es het overwegen waard...

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    hahaha! Maar niet heus. Dat zijn wij.
    t was ook niet geheel serieus bedoeld...(FRS sucks)

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    hahaha! Maar niet heus. Dat zijn wij.

    Ik vind dat het starwars arsortiment dat wordt aangeboden moet bestaan uit:

    De 6 films los
    Een "nieuwe" triologie box (de tweede triologie)
    Een "oude" triologie box (de eerste triologie)
    Een sage box (gewoon de 6 films met een x aantal extra's)
    Een ultimate saga-box giftset (10 disc, waarvan 1 "oude" bonusdisc en 2 discs boordevol nieuwe en oude extra's en 1 clone wars disc en een mooie extra zoals een beeld).

    Het lijkt me dat dan iedereen wel tevreden is.
    Nah....
    wat er persé bijmoet zijn de 4 parels op SW achtergrondgebied (en de enige 4 officielen van voor de prequels!):
    -the Making of StarWars
    -SP:FX
    -Classic Creatures
    -From StarWars to Jedi

    en evt de BBC Omnibus docu

  16. #16

    Standaard

    Ik zou al tevreden zijn met een box van de laatste 3 episodes

    Als het allemaal te limited wordt, vis ik straks weer achter het net (zie Jaws CE)
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  17. #17

    Standaard

    Waarom wil iedereen een box van 1-3????
    alleen vanwege een crappy kartonnetje? (even ervan uitgaande dat de DVDs tzelfde als de losse zijn)

  18. #18

    Standaard

    Nee, ik zou graag dat stukje karton er omheen willen hebben en een bonus disc erin.

    Als ze een complete set zouden uitbrengen, kan ik deze trilogy box weer gaan verkopen

    Ik hoef trouwens niet persé een box. Normaal gesproken heb ik ook geen probleem met het kopen van losse dvd's. Maar dit is freakin' Star Wars! Zo'n kartonnetje met wat mooie artwork, vind ik dan weer een plus.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  19. #19

    Standaard

    Digipack en ik ben ook verkocht :P

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Nee, ik zou graag dat stukje karton er omheen willen hebben en een bonus disc erin.
    Nog meer extra's? Hebben de huidige DVD's van The Phantom Menace, Attack of the Clones en binnenkort Revenge of the Sith niet voldoende extra's?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Nee, ik zou graag dat stukje karton er omheen willen hebben en een bonus disc erin.
    Nog meer extra's? Hebben de huidige DVD's van The Phantom Menace, Attack of the Clones en binnenkort Revenge of the Sith niet voldoende extra's?
    Nee, want er bestaat beter materiaal....met de OT is dat al helemáál het geval!
    Er is zoveel dat ik op tape en LD heb.....en niet op de DVDs staat.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Nee, ik zou graag dat stukje karton er omheen willen hebben en een bonus disc erin.
    Nog meer extra's? Hebben de huidige DVD's van The Phantom Menace, Attack of the Clones en binnenkort Revenge of the Sith niet voldoende extra's?
    Nee, want er bestaat beter materiaal....met de OT is dat al helemáál het geval!
    Er is zoveel dat ik op tape en LD heb.....en niet op de DVDs staat.
    Laten ze dan dit materiaal maar op DVD zetten en deze los verkopen, maar dat zal we niet gebeuren.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Nee, ik zou graag dat stukje karton er omheen willen hebben en een bonus disc erin.
    Nog meer extra's? Hebben de huidige DVD's van The Phantom Menace, Attack of the Clones en binnenkort Revenge of the Sith niet voldoende extra's?
    Nee, want er bestaat beter materiaal....met de OT is dat al helemáál het geval!
    Er is zoveel dat ik op tape en LD heb.....en niet op de DVDs staat.
    Laten ze dan dit materiaal maar op DVD zetten en deze los verkopen, maar dat zal we niet gebeuren.
    Ik haal t zowiezo....in welke vorm dan ook.

    Maar om een kartonnetje strax een box van 1-3 te halen met dezelfde DVDs? Neen....

    De nieuwe OT box ga ik ook niet halen.

    Ik mag dan wel al sinds RotJ in '83 SW geek zijn, maar voor een kartonnetje?

    Ik stop de DVDs wel in mn limited Executor tin box
    (Door Henk H. ook wel de Millennium blikbus genoemd :P )

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Ik haal t zowiezo....in welke vorm dan ook.

    Maar om een kartonnetje strax een box van 1-3 te halen met dezelfde DVDs? Neen....
    en dat noemt zich zelf fan??

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Ik haal t zowiezo....in welke vorm dan ook.

    Maar om een kartonnetje strax een box van 1-3 te halen met dezelfde DVDs? Neen....
    en dat noemt zich zelf fan??

    pffff... iemand die episode 1-3 goed vind noemt zich zelf fan?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •