De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vraag over "advanced check payment".

    Hallo,

    Tot nu toe heb ik alleen ervaring met bestellen binnen Nederland. Nu wil ik een aantal dingen bestellen bij Nuclear Blast, een platenlabel uit Duitsland.
    Het probleem is dat ik nu niet aan de deur kan afrekenen en m'n ouders vinden het idee van een credit card niet fijn.
    Nu blijft er de optie ''Advanced Check Payment" over. Mijn vraag is; wat houdt deze optie nou precies in en hoe gaat het in zijn werk? Is het de bedoeling dat je na het verzenden van je order, meteen geld over maakt naar hun rekening terwijl het nog minimaal 30 dagen kan duren, voordat je je producten in handen hebt? En als er iets niet op voorraad is, sturen ze dat geld dan naar je terug?

    Als laatste was ik nog nieuwsgierig naar het vakje "remarks", die hieronder te zien is:
    http://img438.imageshack.us/img438/1...tscreen7sw.jpg

    Weten jullie soms wat daar ingevuld dient te worden?


    Alvast erg bedankt voor de hulp!

  2. #2

    Standaard

    Ik weet niet precies wat het betekent, maar ik denk niet dat je het kunt gebruiken voor een buitenlandse betaling.

    Ik zou het zo doen :

    1. mailen of het product op voorraad is, zo ja
    2. zoek iemand met een creditcard en vraag of je die kunt gebruiken

    Ze zullen niet zoals jij aangeeft, spullen opsturen voordat ze je betaling hebben ontvangen. Als er iets misgaat met versturen, kan je via de cc maatschappij je geld retour krijgen (al is dat niet makkelijk).

    Regel vantevoren precies hoe e.e.a zal verlopen met die shop, dat scheelt een hoop ellende achteraf. Let ook goed op wat de verzendkosten zijn.
    Verzendkosten vanuit Duitsland zijn vaak erg hoog.

    Bij remarks kan je gewoon een opmerking plaatsen, maar dat hoeft niet.
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  3. #3

    Standaard

    Hmmm oke

    Bedankt voor de hulp! Ik ga dit idee zeker overwegen en waarschijnlijk ook uitvoeren.

    Als iemand anders nog een goede tip heeft, ben ik erg benieuwd!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •