Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 79 van 79 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ik heb de filmpakker van SAW gekocht. Ik heb toch het gevoel dat de kwaliteit van de filmpakkers minder is als de wat duurdere uitgaves. Is hier jullie iets van bekend ? Anders laat ik in de toekomst de filmpakkers wel liggen

  2. #77

    Standaard

    Dutch FilmWorks heeft toegegeven dat de filmpakkers van een mindere kwaliteit zijn. Onderstaande reacties heb ik gevonden op www.dvdforum.nl.

    Beste Martin,

    Wij zijn op de hoogte van het feit dat er in verschillende media over onze producten geschreven wordt. Wij trachten om met zowel positieve als negatieve kritiek wat te doen. Ik hoop dat u kan begrijpen dat als wij kiezen om een titel op Special Edition uit te brengen, dat wij de titel speciaal aankleden. Dit wil zeggen dat er bijvoorbeeld meer extra's bij zitten, maar dat tevens ook andere dingen verbeterd kunnen worden zoals bijvoorbeeld het beeld, geluid, de hoes etc. Vandaar ook het verschil in de prijs en de benaming Special Edition. Uit u meerdere e-mail berichten blijkt dat u waarde hecht aan kwaliteit en daarom raden wij u ook aan om in de toekomst de Special Editions aan te schaffen om hoge kwaliteits producten in u bezit te krijgen.

    Met vriendelijke groet,

    Dutch FilmWorks
    Beste Marcel,

    Het heeft heel simpel gezegd te maken met de prijskwaliteit verhouding. De SE versie, de naam zegt het al, is speciaal en daarom willen we daar ook naast de extra's ook beter beeld en/of geluid aan koppelen. Hoop u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

    Vriendelijke groet,

    Dutch FilmWorks

  3. #78

    Standaard

    Final Cut uit deze serie gezien. Alleen de film. Dus praktisch een huurdvd. Gelukkig was deze DVD geleend van iemand .

  4. #79

    Standaard

    De extras zijn anders lang niet zo bijzonder als je graag zou willen.

    Ik ben alleen nog eens benieuwd naar de verkoopcijfers van deze dvd's.

    Grt. Deweb

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •