Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 79 worden weergegeven.
  1. #26

  2. #27

    Standaard

    DFW levert vaak dezelfde slechte kwaliteit als ik wel eens bij collega's zie die vaak een illegaaltje kopen, dus de verglijking met illegale kopieen klopt wel .

    Ikzelf koop geen DFW al was een film maar een euro. Kwaliteit bij een uitgave staat bij mij voorop en daar schort het bij DFW toch wel vaak aan.

    Maar wellicht toch een alternatief voor mensen die daar minder om geven. Alhoewel, via bittorrent en soortgelijke programma's heb je het al eigenlijk gratis. En DFW heeft toch ook weinig interessante titels, lees voormalige bioscoophits.

  3. #28

    Standaard

    Kaal en goedkoop moet kunnen vind ik. Ik hoop alleen dat ze niet expres een DTS-track weg gaan laten of zo...

    RCV is in vergelijking kaal en duur!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #29

    Standaard

    RCV en andere bakkers, zouden dit voorbeeld moeten volgen. Ik hoop dat DFW het vol houd. Ben benieuw wat de volgende titels zijn.


  5. #30

    Standaard

    Ben ik helemaal mee eens.
    Het zijn nu misschien b-titels maar een mens moet ergens beginnen.

    Hopelijk houden ze hun release-data ook goed vol, want ik weet dat DFW al vrij vroeg begint met reclame maken voor een film die pas 2-3 maanden later uitkomt op dvd of in de bioscoop...en dat is voor veel mensen te lang. Zeker als ze hem allang uit Amerika kunnen downloadden.

    En de kwaliteit..die valt vind ikzelf best mee. Beter nog: DFW brengt nagenoeg exact de films uit waar ik naar verlang. Ook de soort is heel prettig.

    DFW doet hiermee een hele goede zet die ze in een klap sterker op de kaart zou kunnen zetten.

    Grt. Deweb

    p.s. RCV...dat zijn pas films die zo slecht uitgebracht dat je ze pas onder de 5 euro wilt kopen.

  6. #31

    Standaard

    B-films zijn het zeker niet, het zijn allemaal "A-films" van grote studios, de kwaliteit laat ik dan in het midden.

  7. #32

    Standaard

    mag DFW wel flink zijn releaselijst gaan promoten bij het grote (download) publiek want films zijn al veel eerder te downloaden dan dat ze bij zeg frs in de schappen liggen...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  8. #33

    Standaard

    Hardnekkige downloaders downloaden om het downloaden!

    Om zo veel mogelijk films te "hebben" om de "heb".
    Dat doen wij "kopers" mischien ook wel, maar er zijn mensen die hebben gewoon
    vele honderden zo niet duizenden films op hun computer of op CD's en DVD's staan.
    Ze kijken die films wel niet, maar daar gaat het niet om.
    Hetzelfde geld natuurlijk voor muziek CD's.

    Al kost een nieuwe DVD van een nieuwe film 1 euro, mensen blijven toch
    downloaden en copieren voor de "sport"

    En i.d.d. is de tijdsfactor van belang.
    Sommige mensen willen een film die vandaag in Amerika in de
    bioscoop uitkomt morgen al hebben.

    Mij persoonlijk kan dat niets schelen, ik wacht meestal gewoon tot de DVD
    uitkomt en na een paar weken al afgeprijsd wordt.
    Meestal zakt een DVD die 15 euro kost binnen een paar weken naar 10 euro.
    Soms tijdelijk, even opletten, soms permanent.
    Want of ik een bepaalde DVD NU heb of over 3 maanden dat interessert
    me helemaal geen moer.

    Naast films verzamelen, verzamel ik ook computers en spelcomputers
    zoals Commodore, Atari, Apple, PlayStation, Sega, Nintendo enz.
    Geen PC!!!!!
    Ik heb nog steeds geen PS2, daar wacht ik mee tot de PS3 uitkomt
    en de PS2 in de "ramsj" gaat voor een euro ok 50 o.i.d.
    Ik koop die apparaten nooit niet, ik zou wel gek zijn!
    De PS2 kostte maar liefst 1200 gulden toen hij uitkwam, waanzin.
    Nu kost hij 100 euro dat is dus +/- 1000 gulden minder, in een paar jaar tijd.
    Het kan me niets schelen als ik een paar jaar moet wachten ik heb genoeg
    (spel)computers om spellen op te spelen, een stuk of 60!

  9. #34
    incubus
    Guest

    Standaard

    Ik vraag me wel af of dit dezelfde persingen zijn als de duurdere variant.
    Het is erg leuk om laag geprijsde films aan te bieden, maar als de lijmkwaliteit of het productieproces van een lagere kwaliteit gaat zijn dan zou het nog wel eens weggegooid geld kunnen gaan worden.

    Is er al iemand die verschillen in de persing van de disks heeft waargenomen?? andersgekleurd etiket of misschien andere persingscode in de middelring van de schijf??? Als het identieke persingen zijn dan vind ik dit een erg geslaagde actie!!!

    Voor de piraterij zijn de aangeboden titels btw wel erg oude meuk geworden. Het gaat hen voornamelijk om de film te bemachtigen voor ze hier verschenen zijn op DVD. Zoals eerder gezegd is de window tijd aanpassen ook een manier om de piraterij een steek te geven.

  10. #35

    Standaard

    Als deze trend doorzet, dan kunnen de videotheken wel sluiten. Immers wie gaat er dan nog voor €5 een dagfilm huren als dezelfde voor €2,50 meer te koop is?

  11. #36

    Standaard

    Daar zit inderdaad ook wel wat in.
    Vaak laat ikzelf een film, ook al ligt hij de ramsj, liggen omdat ik hem bij mijn videotheek voor 3 of 4 euro huren. Dat scheelt nog altijd heel wat centen. Zo heb ik het afgelopen jaar al talloze films gezien, waarvoor ik toch betaalde en toch goedkoop uitwas. Copies heb ik daarvan nooit gemaakt.

    Had toevallig laatst met mijn videotheek een verhandeling over het illegalle circuit en waar hij eerst dacht "oke, so be it. Ik verkoop dan maar DVDR om er dan toch nog wat uit te halen" is hij nu woedend.
    Maar hij geeft vooral de schuld aan de release-data van vooral DFW, die al heel vroeg begonnen met publiciteit rond white noise en saw. Toen duurde het even voordat de films in de bios kwamen en toen nog behoorlijk lang in de verkoop. Dat is gewoon te lang, mensen hebben veelal geen geduld meer.

    Ik ben het trouwens eens met Zetnoen. Af en toe denk ik "waarom download je als je toch niet kijkt" maarja..de kick. De code (als ik goed vind dan koop ik het) van vroeger bestaat niet meer sinds het een nationale hobby lijkt te zijn geworden om te downloadden. Al word dat zwaar overdreven hier het om "slechts" 10% gaat van Nederland. Maar op 16 miljoen mensen is dat wel erg veel.

    Grt. Deweb

  12. #37

    Standaard

    Rodisc heeft deze titels in aanbieding voor 3,50 en 5,- euro
    What ?

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Als deze trend doorzet, dan kunnen de videotheken wel sluiten. Immers wie gaat er dan nog voor €5 een dagfilm huren als dezelfde voor €2,50 meer te koop is?
    Denk dat Martin hier een degelijk punt aanhaalt.
    DFW liet uitschijnen dat ze de verhuurmarkt niet links ging laten liggen.
    Leuk voor die mensen hun inkomen. Gaan ze rentals aan videotheken aanbieden voor 20.00 euro of gaan ze deze ook drastig verlagen naar 1 euro????

    Downloaders blijven tuurlijk downloaden.
    De grootste filmdistributeur is Amerika, daardoor komen films en dvd's er ook maanden vroeger uit. Nou al die films zijn maanden op voorhand ook downloadbaar voordat hier ooit sprake is van de Nederlandse release.

    Leuk van DFW om de dvd markt nog meer te verzadigen.
    Wat moeten andere maatschappijen die moeilijker (maar even intressant) materiaal uitbrengen doen? Ook alles in de rommelbak gaan gooien? Hebben die maatschappijen het al niet moeilijk genoeg om hun kop boven het water te houden?

    Mijn conclusie is wel duidelijk denk ik. Ik vind dit geen leuke ontwikkeling.
    DVD is een wegwerp-product geworden. Een opvulling voor lege kamers.

    PS: Leuk ook voor het verkopen van je dvd's hier op het forum.
    Wat ga je er nog voor kunnen vragen inc. verzendkosten?

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive
    Leuk van DFW om de dvd markt nog meer te verzadigen.
    Wat moeten andere maatschappijen die moeilijker (maar even intressant) materiaal uitbrengen doen? Ook alles in de rommelbak gaan gooien? Hebben die maatschappijen het al niet moeilijk genoeg om hun kop boven het water te houden?

    Mijn conclusie is wel duidelijk denk ik. Ik vind dit geen leuke ontwikkeling.
    DVD is een wegwerp-product geworden. Een opvulling voor lege kamers.
    Zo'n gevulde kamers vind ik anders niet erg hoor. En met hun hoofd boven water houden, dat zal wel lukken denk ik; de omzet is veel groter geworden, en in vergelijking met Amerika zijn dvd's hier nog altijd gemiddeld overprijsd. Ik denk dat dit een gewone marktcorrectie-tendens is...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #40

    Standaard

    Ik vind het een goede zet. Alleen noem ik de films die ze nu onder de naam 'filmpakker' uitbrengen nog niet echt 'topfilms'.

    Voor deze prijs denk ik dat meer mensen de orgineel willen hebben dan gekopieerd.

  16. #41

    Standaard

    Dit is een goede zaak en zal het kopieren zeker tegen gaan.
    En ja verkopen zal wel moeillijker worden dan.
    Hou je ze toch gewoon!
    groet Gert

  17. #42

    Standaard

    Zal kopieeren ietsje tegengaan misschien, maar als je nu het nieuwste van het nieuwste (voordat in NL of soms zelfs in VS te koop is) binnentrekt, met een 15Mb-lijn toch wel 30 dvd's per dag mogelijk, dan betwijfel ik het succes.

    Denk inderdaad dat de toch al zware videotheektijden nu helemaal een probleem hebben. Heb zelf stapels huurtegoed staan bij Videoland, download elke dag wel 'n dvd en koop eigenlijk alleen toptitels origineel, en wat goedkoop dumpmateriaal (zoals Parole Officer voor 4 euri bij 'n multimedia outlet). Dus er is voor 5-7,50 zeker 'n markt voor. En inderdaad, ruilen of verkopen zorgt dat het 2ehands circuit grotendeels verdwijnt. Eigenlijk is dat ook altijd 'n ingecalculeerd omzetverlies geweest...

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Uitgaves zijn trouwens gelijk aan vorige, AOP13 had geen extra's.
    Er zit wel audio-commentaar op ....

  20. #45

    Standaard

    Qualiteit van de releases is tegenwoordig vaak al minderwaardig tov een aantal jaren geleden toen mooie hoeze, inlays, boekjes, extra's en alles nog belangrijk waren.
    Nu wordt het meer en meer een digitale VHS band.
    Gewoon meteen de film laten starten, vooral geen extra's, vooral geen menu's, etc.
    Nee, doe mij maar een wat rustigere release waarbij er aandacht aan besteedt is.
    Toeval dat ik bijna niets meer koop sinds de releases zo bagger zijn geworden? Denk het niet.
    Maar als men nu zo'n goedkope versie, EN een gewone versie uitbrengen hoor je me niet klagen.

  21. #46

    Standaard

    Het is zeker een goeie actie voor de gene die alleen de film wil hebben, zoals (alle)-downloaders. en denk dan ook wel dat dit een zetje in de goeie richting is maar of het echt helpt ik weet het niet gratis downloaden en wachten tod dat klaar is en dan op dvd branden of evebn naar de winkel en dan een legale versie meenemen.


    we zullen zien
    Als je altijd blijft doen wat je altijd al gedaan hebt, zul je steeds krijgen wat je allang hebt.

    De laatste DVD aanwinst is
    Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006) (1disc)
    &
    Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006)

  22. #47

    Standaard

    [quote="Sneaker"]Heb alleen Open Water en Godsend meegenomen (overigens met extra's).quote]

    Ik dacht net als jij hetzelfde. Leuk prijsje, neem ze mee, want de extra's van de "normale versie staan er ook op". Ik had nog eventjes voor de zekerheid gechecked met de duurdere "normale versie".

    Wat blijkt als je deze @#&!! versie in de speler stopt...dat de spec's niet kloppen en dat de extra 50 minuten van Godsend en de 30 minuten van Open Water nergens te bekennen zijn!!!

    Nu zullen mensen zeggen:"Voor die 5 EUR". Maar het is en blijft bedrog!!! Ik zal ze zeker terugbrengen!!!
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Heb alleen Open Water en Godsend meegenomen (overigens met extra's).
    Ik dacht net als jij hetzelfde. Leuk prijsje, neem ze mee, want de extra's van de "normale versie staan er ook op". Ik had nog eventjes voor de zekerheid gechecked met de duurdere "normale versie".

    Wat blijkt als je deze @#&!! versie in de speler stopt...dat de spec's niet kloppen en dat de extra 50 minuten van Godsend en de 30 minuten van Open Water nergens te bekennen zijn!!!

    Nu zullen mensen zeggen:"Voor die 5 EUR". Maar het is en blijft bedrog!!! Ik zal ze zeker terugbrengen!!!
    Open Water heeft bij mij wel gewoon alle extra's. Maar inderdaad. De beloofde 50 minuten op de cover zijn nergens terug te vinden. Ook bij de review hier op dvd.nl werd er geen melding van extra's gemaakt. Ga voor Godsend maar eens een mailtje sturen naar DFW. 50 verdwenen minuten is wel een erg grove coverfout.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #49

    Standaard

    Zie nu overigens dat op de site van DFW dat er bij de info over Godsend geen extra's staan. Echter is dat bij Open Water wel het geval. Misschien dat je een verkeerde versie heb ontvangen of iets dergelijks.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Zie nu overigens dat op de site van DFW dat er bij de info over Godsend geen extra's staan. Echter is dat bij Open Water wel het geval. Misschien dat je een verkeerde versie heb ontvangen of iets dergelijks.
    Wellicht heb jij de verkeerde versie van Open Water voor 5 EUR meegekregen. Mijn versie heeft aan de binnenkant, net als Godsend, een soort of reclamefolder over deze actie. In de winkel lagen ook de eerste versies zonder die advertentie, maar die waren gewoon nog 14,99 EUR.
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •