Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 79 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Die van mij hebben ook zo'n lelijke binnenkant. Maar misschien hebben ze een goed schijfje er bij mij ingestopt .

    Maar de mail naar DFW voor Godsend heb ik al verzonden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Als deze trend doorzet, dan kunnen de videotheken wel sluiten. Immers wie gaat er dan nog voor €5 een dagfilm huren als dezelfde voor €2,50 meer te koop is?
    Ze hebben het al jaren loodzwaar en het wordt alleen maar moeilijker voor ze. Ik denk niet dat iedereen het hier mee eens zal zijn maar ik denk zelf dat de prijzen van dvd's de laatste jaren al tot een heel concurrerend en laag niveau gezakt zijn. Voor de prijs van 2 bioscoopkaartjes of 4 geleende dvd's heb je al een hele nette koop-dvd van een recente film: daar valt gewoon heel moeilijk tegenop te boksen.

    De toekomst is retail-dvd/blu-ray/hd-dvd en online verhuur (met DRM-beveiligde downloads) via de filmmaatschappijen zelf. Ik zou momenteel niet in de schoenen van de gemiddelde videotheekhouder willen staan...

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Als deze trend doorzet, dan kunnen de videotheken wel sluiten. Immers wie gaat er dan nog voor €5 een dagfilm huren als dezelfde voor €2,50 meer te koop is?
    Ze hebben het al jaren loodzwaar en het wordt alleen maar moeilijker voor ze. Ik denk niet dat iedereen het hier mee eens zal zijn maar ik denk zelf dat de prijzen van dvd's de laatste jaren al tot een heel concurrerend en laag niveau gezakt zijn. Voor de prijs van 2 bioscoopkaartjes of 4 geleende dvd's heb je al een hele nette koop-dvd van een recente film: daar valt gewoon heel moeilijk tegenop te boksen.

    De toekomst is retail-dvd/blu-ray/hd-dvd en online verhuur (met DRM-beveiligde downloads) via de filmmaatschappijen zelf. Ik zou momenteel niet in de schoenen van de gemiddelde videotheekhouder willen staan...
    Maar hebben zij dit niet zelf ook over zich afgeroepen? Door bijvoorbeeld de door de videobranche ingestelde welbekende verhuurvensters waardoor het soms maanden duurde alvorens een film te koop was op DVD omdat men eerst zonodig de film maandelang wilde verhuren alvorens de consument hem mocht kopen. Dit heeft het illegaal downloaden en kopíeren uit andere landen ook beslist in de kaart gespeeld. En dat was het begin van hun ondergang.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Zie nu overigens dat op de site van DFW dat er bij de info over Godsend geen extra's staan. Echter is dat bij Open Water wel het geval. Misschien dat je een verkeerde versie heb ontvangen of iets dergelijks.
    Yup, helemaal waar, er zijn 'verkeerde versies' in omloop.. ikzelf had ook een verkeerde Open Water (zonder extra's dus) ontvangen van onlinesjop dvdoutlet. Even over gemaild, en het blijkt een productiefoutje te zijn (waar dutch overigens zelf nog niet eens van op de hoogte was.. totdat die jongens gingen bellen ).
    In ieder geval, per retourmail lieten ze me weten dat er een nieuwe disc wordt toegezonden, free-of-charge. En omdat het een studiofoutje is (en de retourkosten te hoog zijn?) mag ik de 'verkeerde' houden.. - toch prettig met de feestmaanden in aantocht 8)

    Dus: als je er eentje hebt zonder extra's, ga even naar je winkelier, of neem contact op met DFW zelf, want 't was in ieder geval niet de bedoeling (sowieso, waarom zouden ze dat uberhaupt opzettelijk doen.. de rechten zijn al betaald, de masters liggen al klaar. Volgens mij is het zelfs duurder een nieuwe master te maken)

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard68
    Maar hebben zij dit niet zelf ook over zich afgeroepen? Door bijvoorbeeld de door de videobranche ingestelde welbekende verhuurvensters waardoor het soms maanden duurde alvorens een film te koop was op DVD omdat men eerst zonodig de film maandelang wilde verhuren alvorens de consument hem mocht kopen. Dit heeft het illegaal downloaden en kopíeren uit andere landen ook beslist in de kaart gespeeld. En dat was het begin van hun ondergang.
    Wat ik er altijd van begrepen heb is dat het verhuur-window ingesteld is door de filmmaatschappijen zelf en niet door de videotheken. Het duurde even voor de uitgevers merkte dat ze meer geld konden verdienen door dvd's direct in de verkoop te gooien i.p.v. via verhuur.

  6. #56

    Standaard

    Ik denk dat die hele groep mensen die voor een euro of € 5.-- van die illegale dvd's kopen zich aangesproken moeten voelen. Zij zijn het die wellicht tezamen nog erger zijn dan de aanbieders. Dergelijke aanbieders geven meestal niet eens echt om film en gaat het enkel om er financieel voordeel uit te slaan. Dat zij net zo erg zijn als helers of bv. inbrekers gaat er meestal ook al niet in.
    Dergelijke acties om de kopers van illegale dvd's over te halen om voor hetzelfde geld een originele dvd te kopen is alleen maar positief vind ik omdat je zo twee vliegen in een klap pakken kunt.
    De groep die het puur om aantallen gaat, zal dat toch blijven doen. Dit zal de industrie voor lief moeten nemen of men moet een manier ontwikkelen die pc's telkens laat crashen als illegale dvdstreams o.i.d gevonden wordt op een pc. Hmm, misschien een tip? :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #57

    Standaard

    als ik zo op imdb kijk, komt het gemiddelde cijfer van de films niet boven de vijf uit...

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door greatgonzo
    als ik zo op imdb kijk, komt het gemiddelde cijfer van de films niet boven de vijf uit...
    het zijn slappe titels die zo extra aandacht krijgen, slim van dfw maar ik zou er niet een kopen.

  9. #59

    Standaard

    Goeie actie van DFW!
    Heb zelf White Noise gekocht!
    Hele goeie actie!

    Proletariers aller landen: verenigt u!

  10. #60

    Standaard

    Komen er eigenlijk nog nieuwe films in de filmpakker reeks?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Komen er eigenlijk nog nieuwe films in de filmpakker reeks?
    dfw.nl?!? Of bestaat dat niet?

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Komen er eigenlijk nog nieuwe films in de filmpakker reeks?
    dfw.nl?!? Of bestaat dat niet?
    Je zou denken, maar kan niets vinden op de site van DFW over de hele filmpakker actie.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Je zou denken, maar kan niets vinden op de site van DFW over de hele filmpakker actie.
    Typisch...

  14. #64

    Standaard

    heb gehoord dat Saw er aankomt. Heb zelf White noise en Assault on precinct13 aangeschaft.
    Het gaat mij om de film, en hoe het hoesje eruit ziet of hoeveel extra's erbij staan maakt me niets uit.
    White Noise heeft trouwens een eigenaardigheidje, alsje de trailers uitkijkt en dan op start film klikt, begint hij weer helemaal opnieuw! ga je eerst naar het setup menu en doe je daarvandaan start de film, werkt het wel!.

  15. #65

    Standaard

    Ik heb White Noise ook gezien en het viel mij op dat deze dvd heel veel compressie foutjes heeft. Bijna elke keer aan het einde van een shot, net voordat een andere shot begint. En het valt extra op als je kijkt naar de gezichten. Ik vond het erg irritant. Ook het water bij die loods (ongeveer 17 minuten in de film) is erg schokkerig.

    Maar het is wel een topfilm, met een geweldig einde!


  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman
    Ik heb White Noise ook gezien en het viel mij op dat deze dvd heel veel compressie foutjes heeft.
    Je vond zeker ook dat er veel witte ruis in voor kwam?

    Alle gekheid op een stokje. De verstoringen zijn bedoeld. Lees hier maar eens verder: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=39374

  17. #67

    Standaard

    Ik twijfelde al, maar ik dacht het zal toch niet!
    Hoe weet je zeker dat dit bedoeld is?


  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman
    Hoe weet je zeker dat dit bedoeld is?
    Er zitten ook verstoorde beelden in die geen blokjes-patroon zijn, maar een soort "vierkantje randjes" zijn (net als blokjes, maar dan is het midden normaal de randjes niet).

    Bij het maken van de snapshots in de thread kon ik deze verstoringen niet 1-2-3 vinden, maar bij het kijken van de film heb ik ze ook gezien...

    Als ik eens veel tijd heb, zal ik deze scenes ook eens opzoeken...

  19. #69

    Standaard

    Ik zal ook wel even kijken als ik het niet vergeet.


  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Komen er eigenlijk nog nieuwe films in de filmpakker reeks?
    dfw.nl?!? Of bestaat dat niet?
    Je zou denken, maar kan niets vinden op de site van DFW over de hele filmpakker actie.
    Nu weet ik waar ik dat gezien heb. Op de binnencover van Godsend.
    Binnekort komt er uit:
    - Saw
    - Unleashed
    - A Love Song For Bobby Long
    - The Grudge
    - Excorsist The Beginning
    - Final Cut
    - Laws of Attraction
    - De Drie Koningen

    Alleen Final Cut en heel misschien Laws of Attraction zou ik willen hebben voor 5 euro. De overige niet aantrekkelijk.
    Saw wil ik als 2-Disc Steelbook hebben.
    Unleashed Idem.
    A Love Song Fot Bobby Long lag in een werkelijk schitterend digipack die ik zeker wil hebben.
    Grudge en Excorsist heb ik al als 2-Disc en de laatste zegt me niets.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Heb alleen Open Water en Godsend meegenomen (overigens met extra's).
    Ik dacht net als jij hetzelfde. Leuk prijsje, neem ze mee, want de extra's van de "normale versie staan er ook op". Ik had nog eventjes voor de zekerheid gechecked met de duurdere "normale versie".

    Wat blijkt als je deze @#&!! versie in de speler stopt...dat de spec's niet kloppen en dat de extra 50 minuten van Godsend en de 30 minuten van Open Water nergens te bekennen zijn!!!

    Nu zullen mensen zeggen:"Voor die 5 EUR". Maar het is en blijft bedrog!!! Ik zal ze zeker terugbrengen!!!
    Had vorige week een mailtje gestuurd naar DFW betreffende Godsend en krijg vandaag het volgende mailtje terug:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DFW
    Geachte heer Eland,

    Het betreft hier waarschijnlijk een verkeerde disc die per abuis in het verkeerde doosje is beland.
    U kunt uw dvd kosteloos retour sturen naar het volgende adres:

    Dutch FilmWorks
    t.a.v. Customer Care
    Antwoordnummer 10950
    4209 ZW Schelluinen

    Zodra wij uw dvd ontvangen, zullen wij u direct een nieuwe dvd van Godsend inclusief extra's toesturen.
    Vergeet u daarom niet om uw NAW-gegevens te vermelden.

    Wij zien uw dvd graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Gert-Jan Hengeveld
    Customer Service & Purchase
    Dat is dus erg netjes en dus wel degelijk een fout (schijnbaar).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Heb alleen Open Water en Godsend meegenomen (overigens met extra's).
    Ik dacht net als jij hetzelfde. Leuk prijsje, neem ze mee, want de extra's van de "normale versie staan er ook op". Ik had nog eventjes voor de zekerheid gechecked met de duurdere "normale versie".

    Wat blijkt als je deze @#&!! versie in de speler stopt...dat de spec's niet kloppen en dat de extra 50 minuten van Godsend en de 30 minuten van Open Water nergens te bekennen zijn!!!

    Nu zullen mensen zeggen:"Voor die 5 EUR". Maar het is en blijft bedrog!!! Ik zal ze zeker terugbrengen!!!
    Had vorige week een mailtje gestuurd naar DFW betreffende Godsend en krijg vandaag het volgende mailtje terug:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DFW
    Geachte heer Eland,

    Het betreft hier waarschijnlijk een verkeerde disc die per abuis in het verkeerde doosje is beland.
    U kunt uw dvd kosteloos retour sturen naar het volgende adres:

    Dutch FilmWorks
    t.a.v. Customer Care
    Antwoordnummer 10950
    4209 ZW Schelluinen

    Zodra wij uw dvd ontvangen, zullen wij u direct een nieuwe dvd van Godsend inclusief extra's toesturen.
    Vergeet u daarom niet om uw NAW-gegevens te vermelden.

    Wij zien uw dvd graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Gert-Jan Hengeveld
    Customer Service & Purchase
    Dat is dus erg netjes en dus wel degelijk een fout (schijnbaar).
    Vandaag binnengekregen. En er staan extra's op. De extra's die op de cover staan dus. Erg netjes en goed geregeld van DFW. Wat service betreft hebben ze het dus erg goed voor mekaar.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #73

    Standaard

    Wat ik vernomen heb zal op 07-02-2006 de volgende wave filmpakkers verschijnen,de titels zullen zijn:

    A Sound Of Thunder
    Alone In The Dark
    Raise Your Voice
    The Aviator
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  24. #74

    Standaard

    Raise Your Voice wil ik dan wel hebben voor 5 Euro. Voor de andere drie wil ik de steelbook hebben.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Wat ik vernomen heb zal op 07-02-2006 de volgende wave filmpakkers verschijnen,de titels zullen zijn:

    A Sound Of Thunder
    The Aviator
    Lijkt mij vreemd dat daar de extra's mee zouden op staan, want die zaten op de 2de disc, die er hier duidelijk niet bij zit. Nu, niet dat die veel voorstelden natuurlijk...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •