De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "E.R." seizoen 5 op DVD

    Weet iemand wanneer deze uitkomt?

    Er staat ongetwijfeld wel iets hierover op het forum, maar de zoekfunctie werkt niet met ER, E.R., "ER", "E.R." en "emergency" + "room".

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    yup op http://www.cd-wow.com kan je hem bestellen voor omgerekend € 38,- (gratis bezorging)

    En die versie heeft ook NL subs

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Wereldnieuws.

    Gelijk besteld. Kijk hier zeer graag naar, is echt verslavend. Hier is hij weer eens uitgesteld, dus ben blij dat ik em op deze manier heb kunnen bemachtigen.
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  6. #6

    Standaard

    te snel gejuigd dus. kreeg hem vandaag net binnen. raad het eens: GEEN nl ondertiteling.

    !!!!!!!Foute vermelding op de site. dus heb je hem besteld, kan je hem beter nog anuleren. Of terug sturen. !!!!!!!!

    Heb direct een klachtenmail gestuurd.


    Mijn excusses aan iedereen die hem besteld heeft bij die shop. ik heb jullie dus lekkergemaakt en mezelf ook met NL ondertiteling. Dikke blunder van die site.

    Er zit op: engels, duits, castillian spanish, finnish, greek, polish, turkish, portuguese, Czech, norwegian

    Hopelijk willen ze de mijne nog terug nemen. alhoewel ik hem direct in mn dvd speler gestopt heb en dus al geopend heb

  7. #7

    Standaard

    Ja, kreeg 'm dus net 5 minuten geleden bezorgd en deed dus dezelfde ontdekking.

    Eigenwijs als ik was, toch even gecheckt en inderdaad, géén NL subs. Geeft ook niet, de Engelse subs staan er gelukkig wel op, alhoewel ik alleen bij "E.R" soms liever Nederlandse subs heb vanwege al dat snelle technisch/medisch gelul in het Engels.

    Wel raar trouwens, heb deel 1 t/m 4 van "E.R." allemaal in de UK gekocht (zelfde website als deel 5 nu) en daar staan wél NL subs op. Waarom opeens nu stoppen, zouden ze er nóg meer winstmarge uit kunnen slepen als ze dezelfde DVD hier verkopen voor €50 i.p.v. £24,99 in de UK?

    Vast wel.

  8. #8

    Standaard

    Ik heb contact gehad met WOW en kan hem terugsturen. Krijg mijn geld terug en een voucher(voor de kosten die ik heb gemaakt voor het terugzenden) die ik kan besteden daar.

    Erg goede service dus
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  9. #9

    Standaard

    Is het bekend wanneer de R2 versie met NL ondertiteling uitkomt?
    So Join The JoyRide

  10. #10

    Standaard

    Ben ook van plan om de serie ooit op dvd te kopen. K kijk elke avond bij Net 5 met veel plezier. Alleen zijn ze op tv bij seizoen 7 dus is het veel terugschakelen als ik daluk seizoen 1 opzet.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joyrider
    Is het bekend wanneer de R2 versie met NL ondertiteling uitkomt?

    Nogmaals mijn vraag....
    So Join The JoyRide

  12. #12

    Standaard

    Geen exacte datum bekend, maar waarschijnlijk release in april.

  13. #13

    Standaard ER seizoen 5 Release ?

    Beste mensen,

    Na alle 4 de seizoens van ER keer op keer gezien te hebben ( waar ik overigens geen genoeg van krijg) ben ik wel benieuwd wanneer seizoen 5 uitkomt in europa ?
    Ik las net ergens in april ?? Ik hoop het wel, want ik kan echt niet meer wachten. Morgen begint de serie op net 5 met seizoen 8 !!!

    Njah ik hoop dat er iemand met een specifieke datum kan komen,
    alvast bedankt !!!

    Clowntje

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum
    Geen exacte datum bekend, maar waarschijnlijk release in april.
    Dat is goed nieuws! Kan niet wachten tot deze uitkomt.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door X
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum
    Geen exacte datum bekend, maar waarschijnlijk release in april.
    Dat is goed nieuws! Kan niet wachten tot deze uitkomt.
    Bron: DVD-home.nl
    12-04-2006 E.R. - Serie 5 TV film/serie Warner Home Video

  16. #16
    misterx
    Guest

    Standaard dvd box seizoen 5

    deze box komt 12-04-2006 uit je kunt hem alvast vooruit bestellen bij bol.com

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •