Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 112 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Dat is geen spoiler,ik heb niks gezegd,Hij helpt Bruce toch?Kijk de film nou maar!

    Btw vind de badguys zoals The joker,the riddler,scaregrow en MR Freeze een stuk interessanter dan een redelijk eenzijdig karakter [Bruce Wayne/Batman] Maar goed dat is mijn mening. Probleem van Forever en Robin is de nogal oppervlakkige uitwerking van de karakters,maaruh ben blij dat ze gemaakt zijn.Ik vond return veel te donker,en meer een film van Burton dan een ware batman film. Batman komt het dichts in de buurt,Forever ook wel. Robin,Begins en Returns stukke minder,helemaal als ik mijn comics erbij haal



    The iceman cometh! 8) 8)

  2. #27

    Standaard

    Geweldige film. Bale is fantastisch als Batman, Oldman en Murphy zijn geweldig. Super sfeer, lekker donker en een hoog tempo.
    Denk dat ik de Amerikaanse versie aanschaf, die komt met `t comic book
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #28

    Standaard

    Waarom lees je dit dan?

    Om te kijken hoe beeld en geluid is :wink: . En de reacties natuurlijk om te lezen wat mensen er van vinden.


    Maar ik hou me mond al

  4. #29

    Standaard

    Als ik de reacties hier zo lees, dan moet ik wel iets heel goeds gemist hebben in de bios afgelopen zomer (no shit).
    Ik ben gek op superhelden(films), en deze 2-disc komt gewoon in mijn collectie.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Als ik de reacties hier zo lees, dan moet ik wel iets heel goeds gemist hebben in de bios afgelopen zomer (no shit).
    Ik ben gek op superhelden(films), en deze 2-disc komt gewoon in mijn collectie.
    ja ... rinkelende gsm's, geroezemoes, vervelende pubers, gekraak van chips. Wat vind ik het spijtig voor je om deze film nu rustig thuis te zien (al dan niet op een verbluffende home cinema set)

    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    ja ... rinkelende gsm's, geroezemoes, vervelende pubers, gekraak van chips. Wat vind ik het spijtig voor je om deze film nu rustig thuis te zien (al dan niet op een verbluffende home cinema set)

    Je hebt helemaal gelijk. In dat opzicht is het 100x beter om lekker thuis te kunnen genieten. Ik doelde meer op het feit dat zoveel mensen de film al gezien hadden, en ik nog niet.
    Maar dat kan ik nu gaan verhelpen, met mijn vette home cinema set. :P :wink:
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  7. #32

    Standaard

    Deze film gezien in de bios in Schotland tijdens mijn vakantie. Zou zelf nooit naar deze film zijn gegaan (was met familie). Want hou zelf helemaal niet van comic verfilmingen. Maar was na het zien van deze film echt positief verrast en vond het een erg goede film! Ga deze film dan ook zeker eens een keertje aanschaffen. Dus ook als je niet van comic verfilmingen houd; geef deze film een kans!
    Four-Star Trader (236)

  8. #33

    Standaard

    Voor mij de ultieme Batman film.. vooral hoe Nolan liet zien hoe Bale/Wayne Batman is geworden.. echt goed gedaan.
    De film die je moet halen, en al helemaal als Batman fan !!

    T0P 5 Batman:

    1)Batman Begins 8,5
    2)Batman 8
    3)Batman Returns 8
    4)Batman Forever 6,5
    5)Batman & Robin 5
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  9. #34

    Standaard

    Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vele positieve reacties op deze film. Bij een comic book verfilming zijn de verwachtingen nooit al te hoog gespannen, maar dit is in die categorie wel een klein meesterwerkje. Een als actiefilm vermomde karakterstudie, waarin de figuur van Batman eindelijk eens interessanter is dan de schurken eromheen. Een pluim voor Christopher Nolan en zeker ook voor David S. Goyer, ik dacht na de zeer matige Blade Trinity dat hij zijn touch kwijt was, maar hier bewijst hij het tegendeel.

    Het was ook eigenlijk voor het eerst bij een actiefilm dat ik de actiescenes wat overbodig vond. Maar dat kwam ook omdat de actie een beetje rommelig en chaotisch in beeld gebracht werd. Het lijkt wel mode tegenwoordig om de shots zo kort mogelijk te houden en de camera zo hard mogelijk rond te zwaaien. Maar misschien zat ik destijds wel te dicht op het scherm.

    Ben het er ook mee eens dat dit zeker geen prequel moet heten. De film wil juist met een schone lei beginnen en negeert effectief de andere vier films. Ik zou het eerder een re-imagination willen noemen, een nieuwe benadering van een reeds bestaand gegeven/verhaal. En deze overtreft wat mij betreft de eerdere films zowaar. Benieuwd hoe het vervolg gaat worden, ze zullen een flinke klus hebben deze film te overtreffen.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  10. #35

    Standaard

    Ik ben wel benieuwd wie de joker gaat spelen,hoop op Paul Bettany,topacteur naar mijn mening. Jack Nicolson overtreffen wordt wel heel lastig,wat was ie top in de eerste batman verfilming




    top 5 batman
    batman 8,5
    batman forever 8
    batman begins 7,5
    batman and robin 6,5
    batman returns 5,5

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Dit is nu de eerste Batman-film die tenminste een klein beetje ernstiger van toon is, en waar de slechteriken, zoals ik ooit eens in een bespreking van de 4 disc-box eens beschreef, er niet uitzien als de afgewezen loten uit het travestietencabaret...
    HEHEHE goed gezegd, beter zou ik niet kunen

  12. #37

    Standaard

    Hoewel ik de geen fan ben van Comic verfilmingen, ga ik deze toch nog een keer een kans geven. Ik ben benieuwd wat ik ervan ga vinden...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wayne
    Ik ben wel benieuwd wie de joker gaat spelen,hoop op Paul Bettany,topacteur naar mijn mening. Jack Nicolson overtreffen wordt wel heel lastig,wat was ie top in de eerste batman verfilming




    top 5 batman
    batman 8,5
    batman forever 8
    batman begins 7,5
    batman and robin 6,5
    batman returns 5,5
    Dit lijstje, daar kan ik me in vinden...

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Volgens mij ben ik echt de enige hier die deze film niks aan vond
    Nee hoor. Ik ben het met je eens. Ik vind de Batman Begins beter dan de films van Schumacher maar zeker niet beter dan de films van Burton. BB is een serieuze hervertelling van de Batman saga, maar hij is ook dodelijk saai. De actiescenes in de film (waar het grotendeels toch om hoort te gaan) waren, zeker met de andere zomerfilms, zeer teleurstellend. Verder miste ik de sfeer van de Burton films. Geen slechte film, maar geenzins bijzonder.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wayne
    Ik ben wel benieuwd wie de joker gaat spelen,hoop op Paul Bettany,topacteur naar mijn mening. Jack Nicolson overtreffen wordt wel heel lastig,wat was ie top in de eerste batman verfilming




    top 5 batman
    batman 8,5
    batman forever 8
    batman begins 7,5
    batman and robin 6,5
    batman returns 5,5
    Dit lijstje, daar kan ik me in vinden...
    Ik niet, bij mij gaat het zo:

    Batman, Batman Returns: 8,5
    Batman Forever: 6,5
    Batman & Robin: 4,5

    Batman Begins niet gezien, maar heb ik ook niet erg behoefte aan eigenlijk!

    Vreemd dat jullie Returns niet goed vinden, ik vind die zeker zo goed als het origineel, als het niet al beter is!
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  16. #41

    Standaard

    Batman Begins 10/10
    Er zullen wel mensen zijn die dit zwaar overdreven vinden maar ik vindt hem echt super. De beste batman en comicbook verfilming.

    Batman returns 9/10
    meer Burton dan Batman maar toch fantastisch.

    Batman 8,5/10
    Jack Nicholson 8)

    Batman return of the Joker 9/10
    Batman Mask of the phantasm. 9/10

    Batman Forever 3/10
    Batman and Robin 1/10
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  17. #42

    Standaard

    Batman : 9/10
    Batman Returns : 9.5/10
    Batman & Robin : 5/10
    Batman Forever : 5/10
    Batman Begins : 6/10

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wayne
    Ik ben wel benieuwd wie de joker gaat spelen,hoop op Paul Bettany,topacteur naar mijn mening. Jack Nicolson overtreffen wordt wel heel lastig,wat was ie top in de eerste batman verfilming




    top 5 batman
    batman 8,5
    batman forever 8
    batman begins 7,5
    batman and robin 6,5
    batman returns 5,5
    Dit lijstje, daar kan ik me in vinden...
    Da's raar, in een eerdere reactie noem je Batman returns nog in één adem met Batman ... als béter dan Batman begins.

    Ik probeer Batman begins als losstaande film te zien en dus niet te vergelijken met die van Tim Burton. Die kunnen in mijn beleving al niet meer worden overtroffen, alleen al uit puur "jeugdsentiment".

    Ik vind Batman begins een uitstekende film, met als enige kritische kanttekening dat de actie hier en daar wel erg rommelig in beeld werd gebracht (zoals een ander ook al opmerkte). Zeker een aanschaf waard!
    A clear conscience is usually caused by a short memory

  19. #44

    Standaard

    Ik begrijp niet dat sommige mensen batman returns nou opeens de hemel in prijzen,terwijl bij de release de film naar mijn mening terrecht afgekraakt werd. Ik vond de film niks met Batman te maken hebben,veel en veel te donker. En het karakter Max Schreck was eig Harvey Dent,maar nee hoor Tim Burton moest dat zonodig veranderen. Het is idd meer Burton dan Batman,en ik kom voor Batman. Maar goed de film heeft zker wat pluspunten. Helemaal als je deel 4 ermee vergelijkt[wat naar mijn mening wel stukke vermakender is[in positieve zin],daarom mijn hogere cijfer]

    Het verhaal is veel te vergezocht. Catwoman en de Pinquin samen?Yeah right.
    Zelfs Batman and Robin volgt het verhaal beter. [Poison Ivy en Freeze]

  20. #45

    Standaard

    ...knip...zeer serieuze maar ook zeer geloofwaardige verfilming...knip...
    Het blijft hoe dan ook fictie dat je niet als geloofwaardig kan aanmerken.
    ...Een film waarin de sfeer van het stripverhaal tot leven komt...
    Mee eens.

    Alles bij elkaar is Batman Begins een aardig tijdverdrijf op een meer dan behoorlijk HT niveau. En dat is wat mij betreft wat deze film aantrekkelijk maakt.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don Vito Corleone
    Batman Begins 10/10
    Er zullen wel mensen zijn die dit zwaar overdreven vinden maar ik vindt hem echt super. De beste batman en comicbook verfilming.

    Batman returns 9/10
    meer Burton dan Batman maar toch fantastisch.

    Batman 8,5/10
    Jack Nicholson 8)

    Batman return of the Joker 9/10
    Batman Mask of the phantasm. 9/10

    Batman Forever 3/10
    Batman and Robin 1/10
    dat zijn inderdaad wel veel uitersten
    ''Do I really want to 'choose life'?''
    Mijn Collectie

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wayne
    Ik begrijp niet dat sommige mensen batman returns nou opeens de hemel in prijzen,terwijl bij de release de film naar mijn mening terrecht afgekraakt werd. Ik vond de film niks met Batman te maken hebben,veel en veel te donker. En het karakter Max Schreck was eig Harvey Dent,maar nee hoor Tim Burton moest dat zonodig veranderen. Het is idd meer Burton dan Batman,en ik kom voor Batman. Maar goed de film heeft zker wat pluspunten. Helemaal als je deel 4 ermee vergelijkt[wat naar mijn mening wel stukke vermakender is[in positieve zin],daarom mijn hogere cijfer]

    Het verhaal is veel te vergezocht. Catwoman en de Pinquin samen?Yeah right.
    Zelfs Batman and Robin volgt het verhaal beter. [Poison Ivy en Freeze]
    Ik heb de comic van Batman nooit zo gevolgd, dus word bij het kijken van de batman films niet door veel kennis gehinderd (het was mijn minst favoriete "superheld"). Maar dat batman returns (of batman begins for that matter) te donker zou zijn, lijkt me sterk. De comics van batman die ik wel heb gelezen, waren namelijk nog veel gedeprimeerder.

    Maar, ieder zijn eigen mening.

    Anyway, deze nieuwe serie films kan mijns inziens fantastisch worden, met alle nieuwe technieken én Bale / Nolan ter beschikking.
    A clear conscience is usually caused by a short memory

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Nog niet gezien maar daar gaat verandering in komen,als deze versie audiocomentaar had gehad was het een dvd-topper geweest.
    Geen audiocommentaar én geen behoorlijke making of. Deze laat ik lekker liggen. Ook al omdat de film wat langzaam op gang komt.
    Het is overigens best een goede film, maar niet goed genoeg voor mij om op DVD te hebben. Deel 2 zal zonder twijfel beter worden, omdat je daar het hele intro gebeuren niet meer hebt.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  24. #49

    Standaard

    Film legt goed uit het ontstaan van "batman" Ikzelf ga hem zeker halen. Nieuw begin van een nieuw verhaallijn wat sterk kan zijn.

    Hieronder mijn lijstje:
    1. Batman 8,5
    2. Batman Begins 8,5
    3. Batman Returns 8
    4. Batman & Robin 7,5
    5. Batman Forever 5
    So Join The JoyRide

  25. #50
    the cryptkeeper
    Guest

    Standaard

    mensen toch, gelieve Batman Begins niet te vergelijken met de vorige films , Batman Begins zoals de titel het al doet vermoeden is een VOLLEDIG NIEUW begin(s) .

    trouwens ik weet dat er sommige mensen batman begins niet denderend vinden door het hele verhaal van het ontstaan van het personage, wel ik ga jullie moeten teleurstellen dit zal ook in de 2 volgende nieuwe films aan het bod komen , het ontstaan van the joker en het ontstaan van 2 face. Batman Begins is DE beste Batman film ooit, neem het maar van mij aan met mijn 30jaar ben ik al even lang bezig met de comics.

    Burton was te duister, donker, gotisch ...leuk maar niet leuk
    wat schumacher betreft , daar spreek ik liever niet over , moest hij er een musical van kunnen maken hebben deed hij dit , worst batman ever !!

    Nolan, heeft een nuchtere aanpak van het verhaal en heeft de gulden middenweg gevonden ! de film is grotendeels geinspireerd van de comic Batman: the Long halloween. Nolan, doe zo verder man ! topppie

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •