Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 112 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Morgen gelijk halen ! 8)
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door the cryptkeeper
    mensen toch, gelieve Batman Begins niet te vergelijken met de vorige films , Batman Begins zoals de titel het al doet vermoeden is een VOLLEDIG NIEUW begin(s) .

    trouwens ik weet dat er sommige mensen batman begins niet denderend vinden door het hele verhaal van het ontstaan van het personage, wel ik ga jullie moeten teleurstellen dit zal ook in de 2 volgende nieuwe films aan het bod komen , het ontstaan van the joker en het ontstaan van 2 face. Batman Begins is DE beste Batman film ooit, neem het maar van mij aan met mijn 30jaar ben ik al even lang bezig met de comics.

    Burton was te duister, donker, gotisch ...leuk maar niet leuk
    wat schumacher betreft , daar spreek ik liever niet over , moest hij er een musical van kunnen maken hebben deed hij dit , worst batman ever !!

    Nolan, heeft een nuchtere aanpak van het verhaal en heeft de gulden middenweg gevonden ! de film is grotendeels geinspireerd van de comic Batman: the Long halloween. Nolan, doe zo verder man ! topppie
    Weten de meesten denk ik ondertussen wel, maar blijft toch leuk vergelijken.
    je avatar mag trouwens niet (tenzij je dat zelf bent )
    Turn around and feel the vibe.....

  3. #53

    Standaard

    Goh... En ik maar denken dat Batman Begins was gebaseerd op Frank Miller's Batman: Year One...

    Wie zou er toch naast zitten?

  4. #54

    Standaard

    Dit wordt en blinde aanschaf voor mij en daarnaast ook maar ff de nieuwe box halen.......
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Goh... En ik maar denken dat Batman Begins was gebaseerd op Frank Miller's Batman: Year One...

    Wie zou er toch naast zitten?
    Check imdb, er staat dat het gebaseerd is op dat Halloween verhaal. Voordat de film uit was, dreef het gerucht rond dat het op Batman: Year One gebaseerd was.
    LiMbO
    Natuurfotografie; nat en droog!
    www.fotohok.nl

    Wetenschapsjournalistiek:
    wetenschapsjournalist.fotohok.nl

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Veldhuizen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Goh... En ik maar denken dat Batman Begins was gebaseerd op Frank Miller's Batman: Year One...

    Wie zou er toch naast zitten?
    Check imdb, er staat dat het gebaseerd is op dat Halloween verhaal. Voordat de film uit was, dreef het gerucht rond dat het op Batman: Year One gebaseerd was.
    En toch is het daarop gebaseerd. Lees het verhaal er maar op na. Year One heeft op zijn beurt weer The Long Halloween geïnspireerd.

  7. #57

    Standaard

    Wat wordt nou het uiteindelijke hoesje? bij de frs staat een ander hoesje dan dit http://217.148.171.144/productimages...3_bg_front.jpg

    ik hoop dat het frs hoesje het wordt want deze hierboven vind ik maar niks met die grote randen eromheen en grote opdruk

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DMaarten
    Wat wordt nou het uiteindelijke hoesje? bij de frs staat een ander hoesje dan dit http://217.148.171.144/productimages...3_bg_front.jpg

    ik hoop dat het frs hoesje het wordt want deze hierboven vind ik maar niks met die grote randen eromheen en grote opdruk
    Het wordt beiden! De cover hier op DVD.nl is van de slipcase, die op de site van FRS is van de keepcase.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DMaarten
    Wat wordt nou het uiteindelijke hoesje? bij de frs staat een ander hoesje dan dit http://217.148.171.144/productimages...3_bg_front.jpg

    ik hoop dat het frs hoesje het wordt want deze hierboven vind ik maar niks met die grote randen eromheen en grote opdruk
    In de kop van de recensie staat een afbeelding van de kartonnen slipcase. Die is net zo vormgegeven als alle andere 2-disc SE versies van Warner.
    Tussen de tekst van de filmsamenvatting staat een afbeelding van de cover die in de keepcase zit. Dus het is inderdaad beide.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Volgens mij ben ik echt de enige hier die deze film niks aan vond
    Nee hoor, ik vond hem ook behoorlijk bagger Zie mijn mening hier op de link in deze batman begins topic:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...gins&start=420

    Als je(algemeen bedoeld) een quasi-realistische duistere stripheldfilm wilt zien, kijk dan maar naar The Crow 8)

  11. #61

    Standaard

    [quote="Marcel Rinia"][quote="rkrijger"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wayne
    Ik vind Batman begins een uitstekende film, met als enige kritische kanttekening dat de actie hier en daar wel erg rommelig in beeld werd gebracht (zoals een ander ook al opmerkte). Zeker een aanschaf waard!
    In een interview op de extras dvd zegt Nolan dat dit doelbewust gedaan is. Hij heeft de gevechten als het ware uit het oog van de criminelen willen filmen, waarbij hij Batman zo min mogelijk in beeld komt. Batman moest overkomen als een onzichtbare dreiging die de criminelen angst inboezemen.

    Ook de vechtstijl die Batman toepast is een redelijk nieuw ontwikkelde martial arts stijl (ben de naam even kwijt) en dit is de eerste film waarin het wordt gebruikt.

  12. #62

    Standaard

    Ik had hem besteld bij Bol.com maar de vormgeving valt me erg vies tegen Het is net als bij de andere Batman's een simpel karton hoesje. Had toch ook wel meer verwacht. Ik twijffel nu heel erg hoewel ik hem graag wil hebben. Had ik nou gelezen dat er een steelbook was?
    So Join The JoyRide

  13. #63

    Standaard

    Ik heb Batman Begins vandaag bij de FRS gekocht, en het kan me geen ruk schelen hoe de verpakking eruit ziet. (met als enige uitzondering de snapper...). De film is zeer goed; ik hou van comicbook verfilmingen, en ik vind dat de Batman franchise een flinke boost heeft gekregen.
    Het eigenlijke ontstaan van het Batman personage is nooit ten volle belicht in de comics, en dit wordt uitstekend gedaan in deze film.
    Ik kijk nu al enorm uit naar het vervolg dat ook door Christopher Nolan geregiseerd zal worden!

  14. #64

    Standaard

    Over de film en extra's heb ik niks aan te merken. Die zijn geweldig. Alleen had voor deze klasse film had ik toch wat meer aandacht verwacht voor het verkoop..maar ja

    Was er nou een steelbook?
    So Join The JoyRide

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Heb m in de bios gezien en vond het een goeie film. Ga m dan woensdag ook zeker aanschaffen.
    Heb m gekocht. Wat een kl*te menu heeft die tweede disc zeg. Pfff.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joyrider
    Over de film en extra's heb ik niks aan te merken. Die zijn geweldig. Alleen had voor deze klasse film had ik toch wat meer aandacht verwacht voor het verkoop..maar ja

    Was er nou een steelbook?
    Ik mis toch echt een fatsoenlijke making of en natuurlijk het audiocommentaar ook al doet Nolan daar liever niet aan.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Het is eerder een link naar de volgende Batmanfilm, waarin [spoiler:2d045a5630]de Joker[/spoiler:2d045a5630] een rol zal spelen. Van de acteurs die getipt worden voor die rol, gaat mijn voorkeur naar Crispin Glover!
    Ik heb gehoord dat ze Mark Hamill voor hem wouden casten[spoiler:2d045a5630]aangezien hij ook al the Joker insprak in de cartoons[/spoiler:2d045a5630].
    Ik zie hem ook nog best goed in die rol.
    The Force is strong in that one, onze eigen Luck ben benieuwd!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  18. #68

    Standaard

    [quote="Shady_Guy"][quote="Marcel Rinia"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wayne
    Ik vind Batman begins een uitstekende film, met als enige kritische kanttekening dat de actie hier en daar wel erg rommelig in beeld werd gebracht (zoals een ander ook al opmerkte). Zeker een aanschaf waard!
    In een interview op de extras dvd zegt Nolan dat dit doelbewust gedaan is. Hij heeft de gevechten als het ware uit het oog van de criminelen willen filmen, waarbij hij Batman zo min mogelijk in beeld komt. Batman moest overkomen als een onzichtbare dreiging die de criminelen angst inboezemen.

    Ook de vechtstijl die Batman toepast is een redelijk nieuw ontwikkelde martial arts stijl (ben de naam even kwijt) en dit is de eerste film waarin het wordt gebruikt.
    Dat dit bewust is gedaan, dat dacht ik al wel... Ik heb alleen de ene keer wat meer moeite met die stijl dan de andere keer. Bij Bourne supremacy slikte ik het wel, maar bij deze dus ietsjes minder (maar ik vond de film er niet minder goed door). Met de martial arts was niks mis trouwens, dat zag er prima uit.
    A clear conscience is usually caused by a short memory

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joyrider
    Was er nou een steelbook?
    Niet in Nederland, maar wel in Duitsland.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wayne
    . . . Ik vond de film niks met Batman te maken hebben,veel en veel te donker. . .
    Batman is door de jaren (eeuwen lijken het wel ) heen behoorlijk veranderd. De comics uit de 70'er (?) jaren waren ook heel donker en dat zie ik in deze film voor het eerst echt terug.
    Ik heb Batman Begins met het meeste plezier bekeken, de andere films waren imho beduidend minder.

    Batman word weliswaar nooit ouder maar als karakter evolueert hij wel degelijk. Dat betekent dat iedereen een voorkeur zal hebben voor een bepaald type .
    . . . nothing but shadows and dust . . .
    t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Ik mis toch echt een fatsoenlijke making of en natuurlijk het audiocommentaar ook al doet Nolan daar liever niet aan.
    Er staat een making of-documentaire van 104 minuten op de DVD. Dat is toch behoorlijk fatsoenlijk of niet?

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Ik mis toch echt een fatsoenlijke making of en natuurlijk het audiocommentaar ook al doet Nolan daar liever niet aan.
    Er staat een making of-documentaire van 104 minuten op de DVD. Dat is toch behoorlijk fatsoenlijk of niet?
    Waarom staat die in de recensie er niet bij dan?
    Hier: http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2168.

    Daar zie ik alleen maar:
    De Reis Begint (14 min) - korte documentaire
    Cape en Kap (8 min) - featurette
    Gotham City Verrijst (13 min) - featurette
    De Weg Naar Ontdekking (14 min) - featurette
    Het Vormen Van Lichaam En Geest (13 min)
    De Pagina’s (15 min)
    Tumbler (14 min) - featurette
    Het Redden Van Gotham (13 min)
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Ik mis toch echt een fatsoenlijke making of en natuurlijk het audiocommentaar ook al doet Nolan daar liever niet aan.
    Er staat een making of-documentaire van 104 minuten op de DVD. Dat is toch behoorlijk fatsoenlijk of niet?
    Waarom staat die in de recensie er niet bij dan?
    Hier: http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2168.

    Daar zie ik alleen maar:
    De Reis Begint (14 min) - korte documentaire
    Cape en Kap (8 min) - featurette
    Gotham City Verrijst (13 min) - featurette
    De Weg Naar Ontdekking (14 min) - featurette
    Het Vormen Van Lichaam En Geest (13 min)
    De Pagina’s (15 min)
    Tumbler (14 min) - featurette
    Het Redden Van Gotham (13 min)
    Die korte documentaires vormen samen één lange documentaire, maar je wilde liever één lange documentaire zodat je 104 minuten onafgebroken ernaar kon kijken?

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Ik mis toch echt een fatsoenlijke making of en natuurlijk het audiocommentaar ook al doet Nolan daar liever niet aan.
    Er staat een making of-documentaire van 104 minuten op de DVD. Dat is toch behoorlijk fatsoenlijk of niet?
    Waarom staat die in de recensie er niet bij dan?
    Hier: http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2168.

    Daar zie ik alleen maar:
    De Reis Begint (14 min) - korte documentaire
    Cape en Kap (8 min) - featurette
    Gotham City Verrijst (13 min) - featurette
    De Weg Naar Ontdekking (14 min) - featurette
    Het Vormen Van Lichaam En Geest (13 min)
    De Pagina’s (15 min)
    Tumbler (14 min) - featurette
    Het Redden Van Gotham (13 min)
    Die korte documentaires vormen samen één lange documentaire, maar je wilde liever één lange documentaire zodat je 104 minuten onafgebroken ernaar kon kijken?
    Dat was wel prettiger geweest. Een making of voor mij is het verhaal van het begin van de productie tot en met de premiere. Zoals op The Phantom Menace bijvoorbeeld. In mijn ogen nog steeds het perfecte voorbeeld.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    De film is werkelijk fantastisch, het verhaal is prachtig, de uitvoering is super, het acteerwerk zeer sterk. Ik kan dan ook bijna niet wachten tot ik hem heb.
    Overdrijven is ook een vak hoor. Voor wat betreft het acteerwerk in een actiefilm... Da's net zoiets als voetballen tegen FC Thun, dat doe je op de automatische piloot...

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •