Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Stopt Daniel Radcliffe met 'Harry Potter'?"

    Stopt Daniel met 'Harry Potter'?
    27/10/2005

    The Mirror heeft uit de neus van Daniel Radcliffe gepeuterd dat hij misschien niet alle Harry Potter-films zal afwerken. Volgens de krant heeft de acteur stilaan trek in andere projecten.

    'December Boys'
    Daniel Radcliffe, intussen zestien, speelt de rol van Harry Potter al sinds zijn elfde en heeft er net de opnames van zijn vierde Potter-film opzitten. The Mirror wilde oorspronkelijk graag weten hoe Daniel zijn filmtoekomst zag na de zesde en laatste film, waarop de jonge acteur twijfelde of hij de hele reeks zou afwerken. Voor de vijfde film, Harry Potter and the Order of the Phoenix', zou hij nog wel van de partij zijn, maar daarna wordt het wat hem betreft afwachten. Daniel zou vooral snakken naar nieuwe rollen. Volgende maand vertrekt hij naar Australië voor de shoot van 'December Boys'. In die film speelt hij één van vier weesjongens die tijdens een strandvakantie te horen krijgen dat ze misschien geadopteerd zullen worden. 'Harry Potter and the Goblet of Fire' met Daniel Radcliffe is vanaf 23 november bij ons in de bioscoop te zien.

    Bron: http://www.advalvas.be/nl/index.php?...2651&Itemid=74
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  2. #2

    Standaard

    'zal de wereld vergaan'?

  3. #3

    Standaard

    Opvolger bekend: [spoiler:7cbbf7dbac]cliché[/spoiler:7cbbf7dbac]

    24, Everybody hates Chris, Family Guy, Lost, My name is Earl, The Office, Prison Break, Rescue Me, The Shield, Sleeper Cell,
    Sopranos, Spooks, The Unit, The Wire, Criminal Minds, Ultimate Force, House, Friday Night Lights, Heroes, Rome, Friends,
    South Park, Supernatural, The Dresden Files, Ncis, Naruto, Jag, Hell's Kitchen, Oz, The Simpsons, The Black Donnelly's, Avatar,
    Californication, Top Gear, Life, Terminator tscc, CSI ny, Monk. Bleach, Reaper.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    'zal de wereld vergaan'?
    Wellicht wel, zou het erg jammer vinden als hij er mee stopt. Heb nog geen een Harry Potter film gezien, maar de gedachte hem te zien in een andere film is afschuwelijk :P

  5. #5

    Standaard

    Hij is Harry Potter en daarmee uit. Je kan ook niet na LOTR Two Towers zeggen ( als Aragorn zijnde ) ik ben er flauw van. Kalm!

    Dan moeten ze hem maar een vet contract aanbieden en die Rowling een schop onder der reet geven zodat dat 7e boekje snel af is. Kunnen ze mooi snel doorfilmen.

  6. #6

    Standaard

    Dit lijkt me sterk aangezien hij denk ik een contract heeft getekend waarin staat dat hij de rol van Harry Potter moet vervullen in alle Harry Potter films.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #7

    Standaard

    Het zou ook raar zijn om ineens iemand anders in de rol te zien.

  8. #8

    Standaard

    Kan me ook niemand anders voorstellen dan Radcliffe als Harry Potter. Begrijp hem wel. Ben bang voor hem dat hij niet meer van zijn rol als Harry Potter afkomt en dus ook andere rollen wilt gaan spelen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Het zou ook raar zijn om ineens iemand anders in de rol te zien.
    Daniel Craig bijvoorbeeld
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Daniel Craig bijvoorbeeld
    . Zelfs als James Bond lijkt me dat niets.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #11

    Standaard

    Beetje jammer zou dat zijn. Hij hoeft nog maar 3 films
    Maar idd Daniel Radcliff is HP, hij moet ze gewoon afmaken!
    Turn around and feel the vibe.....

  12. #12

    Standaard

    dit is maar een roddel hoor, hij wil gewoon 'one film at the time' gaan doen hij gaat sowieso zeker nog spelen in OOTP
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Hij is Harry Potter en daarmee uit. Je kan ook niet na LOTR Two Towers zeggen ( als Aragorn zijnde ) ik ben er flauw van. Kalm!
    Die vergelijking gaat niet helemaal op... LOTR is allemaal aan 1 stuk door gedaan, terwijl iedere Harry Potter film als apart project staat

  14. #14

    Standaard

    Inderdaad... het is niet omdat de HP-films in snel tempo achter elkaar gedraaid worden dat deze vergelijking opgaat. De LOTR films zijn namelijk back to back gedraaid.

    In ieder geval, men vreesde er sterk voor dat Radcliffe te oud zou zijn om deze Goblet of Fire te draaien (of was dit al zo bij Azkaban?), maar het zou in elk geval zonde zijn om de personificatie van Harry Potter zo ver in het proces nog te ontslaan. Ondertussen is hij er onlosmakelijk mee verbonden.

    Volgens mij is Radcliffe trouwens al enkele weken/maanden terug actief op de set van OOTP? :s Dacht dat deze al een aantal weken in productie was...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman
    Inderdaad... het is niet omdat de HP-films in snel tempo achter elkaar gedraaid worden dat deze vergelijking opgaat. De LOTR films zijn namelijk back to back gedraaid.

    In ieder geval, men vreesde er sterk voor dat Radcliffe te oud zou zijn om deze Goblet of Fire te draaien (of was dit al zo bij Azkaban?), maar het zou in elk geval zonde zijn om de personificatie van Harry Potter zo ver in het proces nog te ontslaan. Ondertussen is hij er onlosmakelijk mee verbonden.

    Volgens mij is Radcliffe trouwens al enkele weken/maanden terug actief op de set van OOTP? :s Dacht dat deze al een aantal weken in productie was...
    Op imdb.com staat hij op Pre production ( de film dan )

  16. #16

    Standaard

    Je moet als acteur toch een beetje je loyaliteit betonen ten opzichte van de rol die je groot heeft gemaakt, vind ik.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    The Mirror strooit wel vaker met roddels, zoals we van de pers in het algemeen gewend zijn. Anders hadden we ook niks om ons over op te winden en over te discussïeren. Maar mocht ie eraan denken:

    Persoonlijk vind ik, net als Werner hierboven, dat Radcliffe loyaliteit moet tonen aan de rol. Ik snap ook niet waarom iemand dat níet zou willen!? Je kan lekker hard werken aan iets waar miljoenen mensen van genieten, je werkt samen met Emma Watson en je verdient geld én respect van allen.

    Vooral reden 2 en 3 hakken bij mij de knoop wel door hoor 8)
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  18. #18

    Standaard

    in "the Order of the Phoenix" zal hij zeker wel spelen.
    Die opnames gaan in January al van start.

    Het is niet slim om nu al aan te geven dat je ook in de laatste delen gaat spelen.
    Afhangkelijk van het succes van "the Goblet of Fire" en "the Order of the Phoenix" kan hij een bepaald salaris eisen voor de rol in de andere delen, en als hij nu al gaat aangeven ook in de laatste delen te willen spelen help dat natuurlijk niet bij de onderhandelingen.

  19. #19

    Standaard

    Oke ik heb misschien een idee dat hij ook in film 6 gaat spelen. Maar dit is een spoiler uit boek 6 dus als je het niet wil weten lees dat niet verder!

    [spoiler:b648b9f613]Ik had een keer op mugglenet & wizardzone gelezen dat ze opnamen aan het maken waren bij een grote kloof aan de kust.

    In boek 6 gaan dumbledore en harry die kloof (berg) af en duiken ze in het water om naar de horuxe gaan zoeken. Nou lijkt het me logisch dat dat die scene is die uit het boek 6 komt.

    In geen een ander boek zit een grote kloof aan de kust alleen in boek 6.
    Ik gok ook maar. De reden waarom ze het toen filmde was dat ze niet terug hoefde te gaan naar die locatie.[/spoiler:b648b9f613]
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Persoonlijk vind ik, net als Werner hierboven
    Werners onder elkaar hè...

    je werkt samen met Emma Watson
    Dat is een no-brainer natuurlijk. Ik zou er zelfs voor bijbetalen
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #21

    Standaard

    Waarschijnlijk is dit gewoon een vette salaristruck van Radcliffe. Als hij er nu mee stopt mist hij namelijk een hoop, want Harry's karakter begint vanaf boek 4 de meest doorslaggevende ontwikkelingen door te maken. In boek vijf begint de puberteit zelfs in alle hevigheid te woeden en wordt hij psychologisch behoorlijk op de proef gesteld. Een mooie kans voor Radcliffe om te laten zien wat hij kan. Maar het is wel begrijpelijk dat hij tussendoor wel eens een andere film wil doen, Rupert Grind (Ron Weasly) deed dat immers, en scenarist Steve Cloves gaat na deel 5 ook wat anders doen. En Pierce Brosnan wist tussen de Bondfilms door toch ook veel andere films te maken? Dus er is voorlopig nog geen man overboord.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  22. #22

    Standaard

    Ben het met Roy eens: Kleine jongens worden groot en willen meer.......geld.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Ben het met Roy eens: Kleine jongens worden groot en willen meer.......geld.
    Gezien het feit dat hij voor altijd met Harry Potter zal worden vereenzelvigd, en daardoor hierna waarschijnlijk moeilijk aan de bak zal kunnen komen, is het nog niet eens zo'n gek idee dat hij alvast vooruit denkt en meer geld wil lospeuteren. Immers, William Shatner heeft na het stoppen van de Star Trek serie ook jaren aan de grond gezeten, omdat hij niet van zijn Kirk-imago af kon komen en derhalve geen acteerklussen kreeg. Een beetje slimme vent zoals Pierce Brosnan heeft naast zijn core-business nog wat nevenactiviteiten gepland, of haalt in één keer de buit binnen.....of je gaat schnabbelt net als Mark Hamill jarenlang de Star Wars conventies af
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  24. #24

    Standaard

    Ik geef m geen ongelijk. Het is toch je jeugd die je als het ware weggooit.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Ik geef m geen ongelijk. Het is toch je jeugd die je als het ware weggooit.
    Nu wordt er tussen 2 potterfilms, anderhalf jaar aangehouden om hem de ruimte te geven voor zijn jeugd .
    De opnames van het vijfde deel gaan in February al van start, maar de film komt zomer 2007 pas in de bioscoop.

    Ik denk dat het een groter probleem is dat hij niet zomaar annoniem over straat kan en kan uitgaan enz. , maar daar kun je echter niets meer aan veranderen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •