Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 190 worden weergegeven.

Discussie: Disney WK 2005

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Puts
    Ik ben benieuwd of iemand in europa sowieso Song of the South wel eens heeft gezien. Is nooit officieel uitgebracht. Heb stukjes gezien en lijkt me een leuke film. Broer Konijn's grote film.
    Ik heb hem zelfs thuis op een officiele Disney VHS-band!! Hij is een jaar of 10 geleden uitgebracht op VHS in de UK en een jaar of 3 later op VHS in Nederland!!
    En de ophef die er over deze film is, vind ik heel erg overtrokken. Natuurlijk: de film speelt zich af in de tijd van de slavernij in Amerika en de verteller Uncle Remus IS een slaaf, maar er vindt niets plaats dat mensonterend is. Uncle Remus is een zeer sociaal betrokken man en een wonderbaarlijk goed verteller (verhalen over Brer Rabbit, Brer Fox en Brer Bear). Ook de eigenaren van de plantage worden niet neergezet als mensenkwellers.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Song of the south is trouwens óók een life action/animatie film.Grt. Deweb
    Zouden dit soort prenten *ooit* op DVD komen?!?
    Alle combo-films (animatie+live action) zijn op DVD uitgekomen zover, met uitzondering van Song Of The South. MAARR!!!! In 2006 komt er hoogstwaarschijnlijk (in de US) een 2DVD uit van Song Of The South!

    P.S. Graag zou ik ook "Mary Poppins", "Pete's Dragon" (Peter en de Draak) en "Bedknobs and Broomsticks" (Heksen en Bezemstelen) tot de Classics willen rekeken. Dat is altijd gebeurd (in ieder geval in heel Europa!)
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    P.S. Graag zou ik ook "Mary Poppins", "Pete's Dragon" (Peter en de Draak) en "Bedknobs and Broomsticks" (Heksen en Bezemstelen) tot de Classics willen rekeken. Dat is altijd gebeurd (in ieder geval in heel Europa!)
    Zelfs op "Jungle Boek 2" staat "Classics"...

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    P.S. Graag zou ik ook "Mary Poppins", "Pete's Dragon" (Peter en de Draak) en "Bedknobs and Broomsticks" (Heksen en Bezemstelen) tot de Classics willen rekeken. Dat is altijd gebeurd (in ieder geval in heel Europa!)
    Zelfs op "Jungle Boek 2" staat "Classics"...
    Dat klopt, maar dat was alleen in de Benelux (en niet in de UK).....
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Zelfs op "Jungle Boek 2" staat "Classics"...
    Dat klopt, maar dat was alleen in de Benelux (en niet in de UK).....[/quote]

    Inderdaad. Het lijkt dan ook vooral een verkoop-argument te zijn... Neemt niet weg dat Jungle Boek 2 niet onaardig is.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Puts
    Ik ben benieuwd of iemand in europa sowieso Song of the South wel eens heeft gezien. Is nooit officieel uitgebracht. Heb stukjes gezien en lijkt me een leuke film. Broer Konijn's grote film.
    Ik heb hem zelfs thuis op een officiele Disney VHS-band!! Hij is een jaar of 10 geleden uitgebracht op VHS in de UK en een jaar of 3 later op VHS in Nederland!!
    En de ophef die er over deze film is, vind ik heel erg overtrokken. Natuurlijk: de film speelt zich af in de tijd van de slavernij in Amerika en de verteller Uncle Remus IS een slaaf, maar er vindt niets plaats dat mensonterend is. Uncle Remus is een zeer sociaal betrokken man en een wonderbaarlijk goed verteller (verhalen over Brer Rabbit, Brer Fox en Brer Bear). Ook de eigenaren van de plantage worden niet neergezet als mensenkwellers.
    Zip-A-Dee-Doo-Dah!!!

    http://disneysongofthesouth.com/

    Op deze site staan screenshots en animated gifs van deze film. Ook kun je de soundtrack beluisteren en hebben ze mp3's van attracties uit Disneyland California! Zoals Captain EO volledig (vooral leuk voor de mensen die er zijn geweest).

  7. #32

    Standaard

    De 2e serie wedstrijden is geopend. Je kunt nog stemmen op de eerste serie wedstrijden.

  8. #33

    Standaard

    Een PM...

    Iemand schreef:
    Hey, ik begrijp even niet wat er met een 'bye' word bedoeld geloof ik.

    Doen ze niet mee deze films? Of komen deze in een 5 en 6e ronde aan bod?
    Deze films komen zonder "duel" in de tweede ronde terecht. Dit is gedaan om een aantal van 32 films in de 2e ronde te krijgen zodat we "normaal" via knock-out naar een finale komen:
    32 teams leveren 16 winnaars
    16 teams 8 winnaars
    8 teams 4
    4 teams 2
    En dat is dan de finale...

  9. #34

    Standaard

    Keizer Kuzco, Atlantis, Piratenplaneet, Brother Bear,
    Paniek op de Prairie

    Hebben stuk voor stuk een 'bye' in de eerste ronde en komen dus automatisch in de 2e ronde terecht.

    Maarr ( mss mierneukerij ) terwijl de helft van deze er dan al uit zijn gestemt:
    101 Dalmatiers - Frank en Frey
    De Reddertjes in Kangaroeland - Belle en het Beest
    Peter Pan - Dombo
    De Lion King - Taran en de Toverketel


    Dan zou piratenplaneet een hogere eindscore halen als Peter Pan of Dombo.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Dan zou piratenplaneet een hogere eindscore halen als Peter Pan of Dombo.
    Hogere score, hogere score... Er is maar één plek die telt...

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Dan zou piratenplaneet een hogere eindscore halen als Peter Pan of Dombo.
    Hogere score, hogere score... Er is maar één plek die telt...
    Geef toe dat je t met me eens bent


    Misschien is voor een volgende keer een puntentoekenning wat overzichtelijker. Dan hebben we een lijst en wie na 1 maand bovenaan staat heeft gewonnen.

    OF een poulesysteem ( hoe dat zou moeten werken weet k nu ook nog niet,maar tis ook al laat haha )

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Misschien is voor een volgende keer een puntentoekenning wat overzichtelijker. Dan hebben we een lijst en wie na 1 maand bovenaan staat heeft gewonnen.

    OF een poulesysteem ( hoe dat zou moeten werken weet k nu ook nog niet,maar tis ook al laat haha )
    We nemen je suggesties mee voor "een volgende keer" (whenever that may be)... Maar, ik ga nu de laatste wedstrijden van de eerste ronde on-line zetten...

  13. #38

    Standaard

    De laatste wedstrijden van de eerste ronde zijn on-line gezet. De loting voor de tweede ronde volgt aanstaande dinsdag. Het speelschema komt terecht in het eerste bericht in deze thread.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    Ik bedoel hiermee te zeggen dat "So dear to my heart" er 2x in staat en "Song of the South" ("Lied van het Zuiden") niet 1x.
    AIk snap 'em...
    Song of the South stond niet op de Classics lijst die ik van het internet had...

    Hij wordt daar overigens wel vernoemd: http://www.toon.com/info/Disney_Classic.html
    So dear to my heart en Song of the South horen beide niet bij de officiele classic lijst :wink:

    Song of the South heeft trouwens wel een nummer wat bij de klassiekers hoort 8) Zip a Di Doo Dah

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    So dear to my heart en Song of the South horen beide niet bij de officiele classic lijst :wink:
    Heeft Disney zelf ergens op het internet een "officiele lijst"?!? Er zijn zoveel lijsten...

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    So dear to my heart en Song of the South horen beide niet bij de officiele classic lijst :wink:
    Heeft Disney zelf ergens op het internet een "officiele lijst"?!? Er zijn zoveel lijsten...
    Dit is de officiele lijst http://www.ultimatedisney.com/ultimateclassics.htm

    Snow white is nummer 1 en Home on the Range is officieel de laatste animatie die niet 100% CGI is :wink:

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    ...en Home on the Range is officieel de laatste animatie die niet 100% CGI is :wink:
    Voor zolang dat duurt tenminste... Maar goed, dat is weer een andere discussie...

  18. #43

    Standaard

    De loting voor de tweede ronde vindt vanavond plaats. De loting gebeurt via de RANDOM functie in Excel. De duels uit de eerste ronde zijn nog niet gespeeld, maar ik probeer de duels van de tweede ronde zo snel mogelijk te laten volgen.

    Dus als beide teams van een tweede ronde duel in de eerste ronde gereed zijn, dan kan het tweede ronde duel gespeeld worden terwijl er nog andere eerste ronde duels lopen...

    De looptijd van de tweede ronde duels zal zijn: 5 dagen (ipv de 7 dagen van de eerste ronde). Dit om het WK niet al te dominant in dit deel van het forum te laten zijn.

  19. #44

    Standaard

    De loting van de tweede ronde is geschied! Geen 'bye's meer vanaf nu, elke film strijdt in een duel voor een plekje in de volgende ronde!

    Wederom zitten er een paar leuke duels bij!!!

  20. #45

    Standaard

    De eerste wedstrijden van de eerste ronde zijn afgelopen.
    De eerste wedstrijden van de tweede ronde zijn opgestart...
    Succes met stemmen, er zitten, volgens mij, een paar lastige bij...

  21. #46

    Standaard

    edit: dumbass me

    edit2: wat een waardeloze loting, er gaan al een aantal toppers uitgeschakeld worden
    Turn around and feel the vibe.....

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    edit: dumbass me

    edit2: wat een waardeloze loting, er gaan al een aantal toppers uitgeschakeld worden
    Dat gebeurt... En dat maakt het ook wel leuk... Fantasia heeft een makkelijke loting tot dusver. Beide delen...

  23. #48

    Standaard

    Vanavond gaan de laatste duels uit de eerste ronde op slot en komt de tweede reeks uit de tweede ronde erbij...

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Vanavond gaan de laatste duels uit de eerste ronde op slot en komt de tweede reeks uit de tweede ronde erbij...
    En zo geschiede! De eerste ronde van dit nu al legendarisch WK is ten einde. Vanaf nu geen cadeautjes meer: alle films gaan alleen door een duel te winnen naar de volgende ronde!!!

  25. #50

    Standaard

    Wellicht nu wat voorspellingen?

    Voor de laatste 4 (halve finales dus) zijn mijn favorieten:

    Lion King
    Belle en 't Beest
    Aladdin
    en
    Kleine Zeemeermin

    Als de loting een beetje "mee" zit...

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •