Pagina 29 van 36 EersteEerste ... 19252627282930313233 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 886 worden weergegeven.

Discussie: Avatar

  1. #701

    Standaard

    Gisteren eindelijk mogen zien in Eindhoven (IMAX 3D) als verjaardagspresentje:

    Visueel gezien heb ik zoiets nog nooit meegemaakt: Fantastisch! Ik heb werkelijk genoten van alle kleine en grotere momenten waarin de 3D zijn werk deed, prachtig gewoon. Qua verhaal vond ik het ook een ruime voldoende waard. Er is al genoeg gediscussieerd over de clichématigheid van deze film, maar ik moet Cameron toch complimenten geven een dergelijk standaard/ouderwets verhaal om te zetten in een ultramodern jasje. Ik kijk al uit naar de (3D) Blu-ray release!

  2. #702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Gisteren eindelijk mogen zien in Eindhoven (IMAX 3D) als verjaardagspresentje
    Dat vind ik best knap. Vooral sinds Eindhoven nog geen IMAX scherm heeft. Of hangt ie er stiekem al?
    The future is Blu

  3. #703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Dat vind ik best knap. Vooral sinds Eindhoven nog geen IMAX scherm heeft. Of hangt ie er stiekem al?
    Toen de film begon kwam er in beeld te staan dat 'ook deze film wordt in IMAX vertoond' Geen idee dus.

  4. #704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Toen de film begon kwam er in beeld te staan dat 'ook deze film wordt in IMAX vertoond' Geen idee dus.
    Misschien hebben ze de apparatuur er al.
    The future is Blu

  5. #705

    Standaard

    is dat niet gewoon een reclame slogan?

    je kan het nagaan, een imax scherm loopt een beetje rond, en je ziet tijdens de film geen spetters door het beeld heen, want je bij een gewone filmrol wel vaak hebt

  6. #706

    Standaard

    Die Spetters waar je het over hebt, of krasjes, die vallen al weg bij digitale projectie.. Maar het lijkt me, dat als er een nieuw IMAX scherm was, dat daar veel mee werd geadverteerd. Toen er in Rotterdam een IMAX kwam, zag je dat door heel de stad.
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  7. #707

    Standaard

    Ik kan me herinneren dat IMAX ook tijdens de film stond toen ik afgelopen vrijdag naar Avatar ging. Is volgens mij gewoon reclame wat Rotterdam heeft geen IMAX meer.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #708

    Standaard

    @Juvefan: Check your facts!
    't Is welliswaar geen echt IMAX 70mm, maar digital IMAX.

  9. #709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    @Juvefan: Check your facts!
    't Is welliswaar geen echt IMAX 70mm, maar digital IMAX.
    Jaap doe eens even rustig met je grote mond! Ik heb m'n facts gecheckt. De IMAX zaal in Eindhoven gaat open bij de release van Alice In Wonderland. Dat is 10 maart. Probeer anders maar Avatar te boeken in IMAX in Eindhoven. Lukt je niet. En Amsterdam en Rotterdam hebben ook geen 70mm maar Digital IMAX.

    http://www.pathe.nl/film/6173/avatar-imax-3d/

    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=15622

    YOU check your facts! Best lekker als ironie aan je zijde staat.
    The future is Blu

  10. #710

    Standaard

    Digital IMAX dus, boeiend. Move on!

  11. #711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Digital IMAX dus, boeiend. Move on!
    Ook dat nog niet. 10 maart pas!
    The future is Blu

  12. #712

    Standaard

    Ik heb de film ook in 3D gezien in Eindhoven en klopt dat het geen IMAX was. De zin die ze laten zien betekent gewoon dat deze film ook in IMAX te zien is (op andere lokaties van Pathe).

  13. #713

    Standaard

    Wat een geweldige film om in 3d te kijken zeg.Eindelijk weer eens wat nieuws in bioscoop waar ik al lang niet meer heenga omdat ik meestal de nieuwste films al voor het uitkomen in dvd kwaliteit thuis heb.
    Leuk maar clichematig verhaal.Hoewel de Na,Vi mij een beetje afrikaans aandoen.Wel een hele slechte casting van rodriques de pilote.Als ik haar zie denk ik maar aan 1 ding en dat speelt zich af in xxx films.De rest van de acteurs waren gewoon erg goed.
    Komt hier ook een s.e. van zoals de lord of the rings??????????
    Ga zeker meer 3d films in de bios kijken te beginnen met de nieuwe film van J. Depp.(avatar gezien in de arena amsterdam)
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  14. #714

    Standaard

    Alice in Wonderland in Pathé kan je vergeten, zie de berichten daaromtrent.:sad:

  15. #715

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PCMSCHOUTEN Bekijk bericht
    Wat een geweldige film om in 3d te kijken zeg.Eindelijk weer eens wat nieuws in bioscoop waar ik al lang niet meer heenga omdat ik meestal de nieuwste films al voor het uitkomen in dvd kwaliteit thuis heb.
    Leg dat eens uit? Je download je films natuurlijk niet ...
    Volgens mij heeft de bioscoop nog steeds een meerwaarde. Groter scherm, beter geluid. Sommige films moet je echt in de bioscoop gezien hebben. Op een TV komen die toch minder tot zijn recht. Maar dat is mijn mening. O ja, ik vind downloaden altijd een hoop gedoe, ook al zo'n rare mening volgens de meerderheid van mijn omgeving.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  16. #716

    Standaard

    Ik ken heel wat dingen die moeilijker zijn...

  17. #717

    Standaard

    Films illigaal in dvd kwaliteit downloaden via nieuwsgroepen is uiteraard illegaal:razz: :razz: :razz: :razz:

    Zeker als ze al ruim voordat de film in de bios is op het net rondzwerven in de vorm van screeners.

    Dit lijkt mij een probleem van de majors die gewoon geen screeners meer moeten uitgeven (van avatar waren het er 287 stuks)

    En maar klagen die filmjongens en klagen ..............
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  18. #718

    Standaard gezien avatar

    Morning

    Na de vele reacties over deze film wilde ik dit wel eens zelf ervaren.
    Gezien gisteren in Almere 3D en wat een ervaring 1 woord geweldig.
    Ik dacht eerst bijna 3 uur kijken dit gaat een lange zit worden ,maar ik hem mijn geen moment verveeld.
    Wat mij betreft is hier een nieuwe demensie geboren dit roept om een vervolg en om meerdere verfilmingen .
    Prachtig gedaan,schitterende beelden, verhaal had wel iets meer inhoud mogen hebben maar dit neem ik even voor lief.

    Ik denk dat ik nog een keer ga om te kijken of ik dit film weer zo beleef.

    mvg
    Verdraagzaamheid is de sleutel van de mensheid en van onze samenleving.

  19. #719

    Standaard

    Avatar was op de bafta's anders de grote verliezer, 8 nominaties geen grote prijzen! The hurtlocker was daar de grote winnaar. Ik denk dat de echte filmkenners wel door de gimmick van 3d heenkijken.

    De eerste verhalen die ik heb gehoord uit het buitenland over Alice in wonderland 3d zijn erg positief, velen menen dat deze film veel beter is dan Avatar...

    Op de tv was iemand die zij: "Alice in wonderland puts avatar to shame, in comparison avatar is a little kids movie"

    Dat schept toch wel hoge verwachtingen!
    Laatst aangepast door hstadman : 27-02-2010 om 10:17

  20. #720

    Standaard

    Ik vond Avatar een grote teleurstelling. Titanic was véél beter dan deze film.

    In Avatar waren de hoofdpersonages te weinig interessant en had je veel te weinig sympathie voor hen. In Titanic was dat anders, en zorgde dat er wel voor dat je meeleefde met wat er gebeurde. Bij Avatar liet het mij bijna allemaal koud.
    Het was best mooi gemaakt, maar de actie-scenes lieten mij toch koud. Er was ook niets van chemie tussen de 2 hoofdrolspelers.
    Het meisje speelde wel erg goed, zelfs onder haar 'digitale' laag.

    Maar het hoofdpersonage zelf... zo'n oppervlakkig personage. In het begin wordt er nog een mooie verwachting geschept, met zijn verlamming en een licht schuldgevoel omtrent de dood van zijn broer, maar dat wordt dan nooit meer uitgewerkt.

    En de 3D vind ik nog steeds meer een gimmick dan wow.
    Vind Avatar dus fel overhyped, en ik vind het ook spijtig dat de ganse industrie nu lijkt op 3D over te stappen. (zo is het niet, maar zo lijkt het soms wel).

    De trailer voor Alice In Wonderland ziet er wel zeer cool uit.

  21. #721

    Standaard avatar

    Wat mij betreft blijft deze film baanbrekend en hoop ik dat hier een nieuwe trend mee is ingezet.
    Wat Titanic betreft ben ik het eens dat wat het verhaal betreft deze film sterker is maar ik zei al dat het inhoudelijke deel van avatar minder is.
    Bovendien kan men avatar behalve dan dat hij door de dezelfe regiseur gemaakt is absoluut niet vergelijken met Titanic.
    Kortom bekijk de beelden van pandora deze zijn gewoon schitterend gemaakt en of je nou van 3D houdt of niet het blijft bijzonder gemaakt.

    Bye the way de film waar jij naar uit kijk alice in wonderland is ook in 3 D


    mvg
    Verdraagzaamheid is de sleutel van de mensheid en van onze samenleving.

  22. #722

    Standaard

    Ik vondt de film eerlijk gezegd niet zo goed, alles was slecht het verhaal de acteer prestaties het enige goede aan deze film waren de 3d effecten die dan toch weer niet zo heel goed waren.

    Een mix van pocahantas en dancing with wolves.
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  23. #723

    Standaard

    De 3d effecten die niet zo goed waren? Volgens mij is Avatar de enige die de 3d effect juist als eerste "goed" weten uit te werken,maar zo zie ik het..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #724

  25. #725
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hij is goed
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 04-03-2010 om 11:01
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 29 van 36 EersteEerste ... 19252627282930313233 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •