Pagina 28 van 36 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 886 worden weergegeven.

Discussie: Avatar

  1. #676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Zoals het nu lijkt is de gulden - euro rechtstreeks overgegaan, dus alles is 2,2 x duurder geworden.
    Klopt, volgens een oud artikel in de Volkkrant was de prijs 12,25 gulden voor een bioscoop kaartje. Avatar kost 12,00 Euro (als 3D voorstelling zoals Pathe die alleen aanbiedt).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Klopt, volgens een oud artikel in de Volkkrant was de prijs 12,25 gulden voor een bioscoop kaartje. Avatar kost 12,00 Euro (als 3D voorstelling zoals Pathe die alleen aanbiedt).

    Een 3D vertoning vergelijken met een 2D vertoning gaat natuurlijk mank.

    Bij de Euroscoop Tilburg kost Avatar 2D 7,50 Euro en Avatar 3D 10,00 Euro.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  3. #678
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    14 euro voor IMAX 3D in de Pathe Arena,

  4. #679

    Standaard

    Hier in Rotterdam draait alleen maar de 3D uitvoering en volgens de Pathe site draait die in Nederland ook alleen maar de 3D versie. Omdat Pathe toch de grootste bioscoop keten van Nederland is wordt er hier flink op verdiend. Normale voorstellingen zijn volgens de Pathe site 9,50, maar die vertonen ze dus niet.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #680

    Standaard

    Utopolis en Mustsee draaien 'm ook in 2D, plus een heleboel 2D-only bioscopen.

  6. #681

    Standaard

    vandaag gezien in 3D, mijn verwachtingen had ik laag gehouden, ik ging niet mee in de hype en heb me niet laten beinvloeden ofzo, de trailer heeft mij eigenlijk niet eens overgehaald om de film te zien maar nu ik hem gezien heb is dit eigenlijk toch wel 1 van de beste, zoniet de beste film van het afgelopen jaar.

    schitterende effecten, ik zat geen moment stil en al waren verschillende punten in het verhaal erg voorspelbaar was dit ook van hoge kwaliteit. de hele wereld pandora zit fantastisch in elkaar.

    als die op bluray uitkomt koop ik hem meteen
    Iwaarden's TKG Topic /James Bond, NL versies, bijna allemaal (01APR2012)



  7. #682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Hier in Rotterdam draait alleen maar de 3D uitvoering en volgens de Pathe site draait die in Nederland ook alleen maar de 3D versie. Omdat Pathe toch de grootste bioscoop keten van Nederland is wordt er hier flink op verdiend. Normale voorstellingen zijn volgens de Pathe site 9,50, maar die vertonen ze dus niet.
    Avatar 2D is in de Kuip wel een paar weken vertoond en dan één keer per dag, maar die zalen waren een stuk leger als de 3D versie. Ze hebben hem nu inderdaad twee of drie weken geleden uit het programma gehaald.

    Afgelopen avond trouwens weer alle Avatar voorstellingen uitverkocht, het gaat vervelen. :P

  8. #683

    Standaard

    Ja ik kan hem nu (net als Up) nergens meer als 2D vinden. Ik heb ergens gelezen dat de meerderheid de 3D versie verkiest, maar als die niet uitgezonden wordt is dat niet zo bijzonder.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #684

    Standaard

    Gewoon even op Belbios.nl kijken.

  10. #685

    Standaard

    Ik snap ook wel dat de meeste mensen voor de 3D versie kiezen. Dat is toch de grote trek van deze film. Het verhaal stelt eigenlijk niks voor, dus als je m kijkt in 2D lijkt me het me niet echt de moeite waard om erheen te gaan. Nu gaan veel mensen om dat 3D effect eens te zien.

    Als ze de film alleen in 2D uigebracht hadden, was deze ook nooit zo'n hit geworden denk ik.

  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Een miljoen 50 jaar terug was meer in waarde dan een miljoen nu! :razz:

    Inflatie verteld ons dat iets nu meer moet gaan kosten dan een aantal jaren terug, dus ja, je kunt het terug rekenen wat de werkelijke waarde is geweest van een bedrag aan opbrengsten nu. Het kaartje van de titanic (vind het zelf een bout film overigens) was toen goedkoper dan die van Avatar! Dit betekend dat er meer mensen naar de bios moesten voor titanic om hetzelfde bedrag te halen.

    Verrekenen naar inflatie lijkt mij daarom wel zo eerlijk...
    Wat zij in feite nu doen is de bezoekersaantallen omrekenen met het entreebedrag van nu, dan krijg je dus een veel hoger bedrag dan dat titanic toen daadwerkelijk heeft opgebracht, maar laat wel zien hoe avatar het in verhouding doet kwa opbrengsten.

    ( Als alles 2 x zo duur is, hoef ik ook maar de helft te verkopen om hetzelfde bedrag te halen nu, dit verrekenen ze nu dus wat eerlijker!).

    Door inflatie stijgt de verkoopprijs van je huis ook, anders zou dat ook gelijk blijven voor al die jaren!
    Het ontgaat mij waarom je Titanic nota bene met kunstgrepen boven Avatar wil houden...

    Edit:

    Ik denk zelfs dat Titanic zal dalen als je alles met inflatie door gaat berekenen, dus opbrengsten, kosten enz. naar de werkelijke kosten van nu waardoor de feitelijk winstmarge onderuit gaat.
    Laatst aangepast door Albert Kostwinder : 30-01-2010 om 10:06
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #687

    Standaard

    Ik heb de film vandaag gezien en ik moet zeggen dat 3D we lecht een toevoeging is. Je wordt veel meer de film ingetrokken.

    Uiteindelijk is het verhaal een soort pocahontas in de ruimte, maar wat een reis!

    Verhaal dit verhaal dat. Ach, bijna alles is al een keer gedaan en verzonnen, maar voor mij is dit een van de beste films die ik gezien heb. cliche's kan ik mee leven. Liever dat, dan dat je 3 uur naar iemand zit te kijken die heel veel moeite doet om uiteindelijk te falen...........

    Ik wil vermaak en dat is magistraal gelukt. De wereld is zo mooi in elkaar gezet. Ik kon de zoemende beestjes bijna voelen zeg maar

    Ja,.....dit was wel mijn soort film zeg maar. Escapisme ten top!
    Marantz NR1501
    PS3
    Humax 5050C
    Popcorn Hour C200 (met LG104 BR)
    Mordaunt Short Premiere 5.1 speakers
    Panasonic 42G10

  13. #688

    Standaard

    Gisteren de film ook 'eindelijk' gezien. Mooie film. Matige film. Iedereen heeft het al 10000 keer gelezen.

  14. #689

    Standaard

    Avatar door de 2 miljard grens:

    Worldwide: $2,039,222,000

  15. #690

    Standaard



    Ik kwam hem tegen op het net. En ik moest hem even met jullie delen. Ik vind hem erg leuk verzonnen/gemaakt.

    Zelf hoop ik avatar binnenkort te gaan kijken in de bios(3d Imax). Alleen door het slechte weer(sneeuw en gladheid) heb ik nog niet veel zin gehad om naar Pathe Arena te rijden.

  16. #691

    Standaard

    Ik heb net in Empire gelezen dat de BD/DVD een DC zal bevatten die ong. 30min. langer duurt.


  17. #692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ik heb net in Empire gelezen dat de BD/DVD een DC zal bevatten die ong. 30min. langer duurt.
    Kicke!
    The future is Blu

  18. #693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht


    Ik kwam hem tegen op het net. En ik moest hem even met jullie delen. Ik vind hem erg leuk verzonnen/gemaakt.

    Zelf hoop ik avatar binnenkort te gaan kijken in de bios(3d Imax). Alleen door het slechte weer(sneeuw en gladheid) heb ik nog niet veel zin gehad om naar Pathe Arena te rijden.
    Als je die leuk vindt, moet je op empireonline.com even kijken bij de Avatar movie poster mash-up!! Zit geniale posters tussen!
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  19. #694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ik heb net in Empire gelezen dat de BD/DVD een DC zal bevatten die ong. 30min. langer duurt.
    Ben benieuwd, hopelijk zakt het tempo erdoor niet in elkaar.

  20. #695

    Standaard

    vandaag gezien, film was zeker de moeite waard, maar denk wel dat deze een beetje te overhyped is, het verhaal is namelijk al 100en keren verteld

  21. #696

    Standaard

    dan wordt de DC een directe aanschaf voor mij..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    dan wordt de DC een directe aanschaf voor mij..
    Bij mij zeker ook! Ik ben ook benieuwd wat deze film met de Blu-ray verkoop gaat doen.

    Dit wordt volgend jaar ook zeker dubbel dippen met de 3D versie. Ik doe het met liefde!
    The future is Blu

  23. #698

    Standaard

    Vanmiddag gezien, goede film, maar alle hype en de vele Oscar nominaties vind ik overdreven. Pandora ziet er fantastisch, echt fantastisch uit. Echter kon ik moeilijk wennen aan de blauwe personages. De oorlog op het einde is leuk, een hoop spektakel. Kon me maar lastig inleven. De muziek is ook geweldig. Deed me op bepaalde punten denken aan de muziek uit Titanic (ook van Horner). Maar het verhaal staat me een beetje tegen. Het is oké, maar weinig bijzonder. Het is voorspelbaar, clichematig, weinig diepte in de karakters en te veel vreemde en rare dingen. Acteerwerk is wel ok. Rodriguez is erg tof, maar haar einde is slecht uitgewerkt. Ze had meer verdiend. Sam Worthington is cool, als mens maar als blauw mannetje is die een stuk minder. Echter wordt de show gestolen door Stephen Lang. He's f'ing bad ass. Damn, wat een coole bad guy.

    Dus een goede film, maar alle hype en dergelijke is overdreven.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #699

    Standaard

    Mee eens, Avatar had een zeer coole Bad Ass, hopelijk komt er een prequel waarbij we zien hoe hij aan die scar komt..

    As you probably know, the majority of AVATAR prodigious profitability has come from 3D screens. If three dimensions can generate that much income, imagine how lucrative adding another dimension could be!
    4D showings of AVATAR are now taking place in Korea, and while they may not employ any abstract mathmatical concepts, they do feature the 3D version along with moving seats, sprinkling water, wind, laser lights and "smells of explosives".
    The 4D "ride" costs more than twice that of a regular 3D showing, and there are currently only a handful of facilities in Seoul.
    But would it catch on in the rest of the world? Especially if the novelty of 3D becomes the standard, and studios and theater owners have to come up with yet more ways to entice audiences? Or would it just be the next Sensurround, Percepto!, Megasound or Smell-O-Vision?
    4d iemand?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Mee eens, Avatar had een zeer coole Bad Ass, hopelijk komt er een prequel waarbij we zien hoe hij aan die scar komt..



    4d iemand?
    Met de Panda droom in de Efteling en de Star Wars show in disneyland (moving seats) ervaringen, als ze dat een stapje verder kunnen doen, dan zou ik zeggen kom maar op.

Pagina 28 van 36 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •