Pagina 35 van 36 EersteEerste ... 25313233343536 LaatsteLaatste
De resultaten 851 tot 875 van 886 worden weergegeven.

Discussie: Avatar

  1. #851

    Standaard

    O, ik zal ook zeker NIET de Blu ray SE aan gaan schaffen. Daar trap ik inderdaad niet (meer) in.

  2. #852

    Standaard

    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  3. #853

    Standaard

    Misschien is het antwoord hier al geweest. Maar komt deze SE hier in NL ook opnieuw in de bioscopen?

  4. #854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    Misschien is het antwoord hier al geweest. Maar komt deze SE hier in NL ook opnieuw in de bioscopen?
    JA!

  5. #855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    Misschien is het antwoord hier al geweest. Maar komt deze SE hier in NL ook opnieuw in de bioscopen?
    Hij is echter exclusief te zien in 3 Pathé vestigingen, te weten Buitenhof, De Kuip en Tuschinski.
    The future is Blu

  6. #856

    Standaard

    Een nieuwtje over Avatar 2...

    James Cameron duikt naar diepste punt van oceaan voor 'Avatar 2'


    Hollywood-regisseur James Cameron is van plan om naar het diepste punt van de oceaan te duiken. De expeditie moet dienen als research voor zijn sequel van 'Avatar'.

    Australische ingenieurs zijn op dit moment een duikboot aan het bouwen die de bodem van de Marianentrog -11.000 meter diep in de Stille Oceaan- kan bereiken. De onderzeeër zal uitgerust worden met 3D-camera's, die onovertroffen beelden van het water zullen schieten. Daar kunnen dan eventueel digitaal gecreëerde monsters voor Avatar 2 aan toegevoegd worden.

    1960

    Slechts één keer eerder bereikte een duikboot de bodem van de wereld. In mei 1960 hadden de Zwitserse wetenschapper Jacques Piccard en de Amerikaanse legerluitenant Don Walsh vijf uur nodig om dat huzarenstukje voor elkaar te brengen. Ze bleven er uiteindelijk slechts twintig minuten dobberen.

    Camerons obsessie voor water werd niet alleen duidelijk met 'Titanic'. Acht jaar eerder al regisseerde hij 'The Abyss', een sciencefictionfilm waarbij een Amerikaanse marineduikboot in aanraking komt met een buitenaards wezen.

    Aandacht voor milieu

    Vorige maand bracht de Canadees zijn 56ste verjaardag door in een Russische onderzeeër op het Baikalmeer. Met die actie wilde hij de aandacht vestigen op de milieuproblematiek.

    Avatar 2 wordt niet vóór 2014 in de cinemazalen verwacht. "Een sequel zal niet alleen goed zijn voor de centen, maar ook voor het milieu. We willen duidelijk maken dat onze wereld beschermd moet worden", aldus Cameron. (svm)
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  7. #857

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Hij is echter exclusief te zien in 3 Pathé vestigingen, te weten Buitenhof, De Kuip en Tuschinski.
    Niet in IMAX?

  8. #858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Niet in IMAX?
    Zo erg is dat toch niet? De film is niet eens in IMAX opgenomen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Zo erg is dat toch niet? De film is niet eens in IMAX opgenomen.
    Nee niet opgenomen. Hij is wel middels DMR omgezet naar IMAX formaat, wat wel voor een verbetering zorgt maar niet niet native IMAX formaat evenaart. Maar IMAX zoals we in Nederland hebben voegt ook niet heel veel toe, dus zo erg is het niet.
    The future is Blu

  10. #860

    Standaard

    Vandaag was voor mij "lang verlate kijkbeurten van populaire films". Eerst Indy 4 en daarna Avatar.

    In het kort: hij viel me enorm mee en eigenlijk had dat geen verrassing moeten zijn. James Cameron heeft nooit middelmatige of vervelende films afgeleverd en met Avatar heeft ie die traditie ook niet gebroken. Alhoewel ik niet perse een liefhebber van blockbusters ben heb ik net als van z'n eerdere films erg genoten van dit spektakelstuk. Een film als Avatar laat goed zien dat er een verschil bestaat tussen de CGI-heavy spektakelfilms die je zo vaak ziet en echt kwalitatief goed gemaakte blockbusters. Nee, het verhaal is misschien niet zo heel geratineerd maar de geweldige balans tussen een effectief verhaal, de juiste sfeer en zowel spectaculaire als subtiele visuals maken er een bijna foutloze kijkervaring van. Ik durf wel te stellen dat 99 van de 100 hedendaagse filmmakers bij het maken van een film als Avatar hopeloos onderuit zouden gaan. Maar op de een of andere manier (en noem het "ambitie" of "visie") weet iemand als James Cameron er een erg goeie en amusante film van te maken.

  11. #861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Vandaag was voor mij "lang verlate kijkbeurten van populaire films". Eerst Indy 4 en daarna Avatar.

    In het kort: hij viel me enorm mee en eigenlijk had dat geen verrassing moeten zijn. James Cameron heeft nooit middelmatige of vervelende films afgeleverd en met Avatar heeft ie die traditie ook niet gebroken. Alhoewel ik niet perse een liefhebber van blockbusters ben heb ik net als van z'n eerdere films erg genoten van dit spektakelstuk. Een film als Avatar laat goed zien dat er een verschil bestaat tussen de CGI-heavy spektakelfilms die je zo vaak ziet en echt kwalitatief goed gemaakte blockbusters. Nee, het verhaal is misschien niet zo heel geratineerd maar de geweldige balans tussen een effectief verhaal, de juiste sfeer en zowel spectaculaire als subtiele visuals maken er een bijna foutloze kijkervaring van. Ik durf wel te stellen dat 99 van de 100 hedendaagse filmmakers bij het maken van een film als Avatar hopeloos onderuit zouden gaan. Maar op de een of andere manier (en noem het "ambitie" of "visie") weet iemand als James Cameron er een erg goeie en amusante film van te maken.
    Helemaal mee eens. Misschien kan Cameron de Very Special Edition versies van Star Wars maken als die op Blu-Ray komen. Ik ben een enorme fan van Star Wars. Kan de originele trilogie wel dromen, maar Episode I-III zijn nou precies voorbeelden waar het soms een beetje te veel CGI is.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  12. #862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Een nieuwtje over Avatar 2...
    Ehm. Leuk nieuws, maar: hoe kun je nu onovertroffen beelden maken van het water op die diepte als nog bijna niemand op die diepte is geweest? Je hebt dan toch geen idee hoe het er uit ziet?

  13. #863

    Standaard

    Cameron heeft enorm veel ervaring op het gebied van onderwater expedities. Hij heeft destijds voor zijn films al heel veel research gedaan op dat gebied (the abyss, titanic). Daarnaast had hij aantal docu's gemaakt. Sinking of the Bismarck en Aliens of the Deep als ik me niet vergis. Voor beide had hij wederom ongekende dieptes bereikt. Als er een filmregisseur is die ervaring heeft op het gebied van onderwater flora en fauna, dan is hij dat wel!
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  14. #864

    Standaard

    Omdat IMAX bij Pathé 10 jaar bestaat, komen er enkele voorstellingen.
    Heb je Avatar nog niet in de bioscoop gezien: het is zeer de moeite waard. Nog steeds het beste 3D effect dat ik heb gezien in de bioscoop.

  15. #865

    Standaard

    Leuk alleen vervelend dat het dan snachts moet, in denhaag kan je om die tijd je auto niet meer uit de garage halen en openbaar vervoer rijdt ook niet meer.

  16. #866

    Standaard

    Wel leuk dat ze dit doen, los van bereikbaarheid dan.
    The future is Blu

  17. #867

    Standaard

    De opnames van de sequels gaan binnenkort starten. Kerst 2017 is nog steeds haalbaar voor deel 2

    http://m.ign.com/articles/2015/12/22...ease-date-plan

  18. #868

    Standaard

    'Avatar 2 weer uitgesteld'

    Avatar 2 is opnieuw uitgesteld. Volgens The Wrap is de sciencefictionfilm van de perfectionische regisseur James Cameron niet op tijd klaar voor de geplande bioscooprelease aan het einde van 2017.

    Avatar 2 is de eerste van drie sequels op de succesvolle 3D-blockbuster Avatar uit 2009. Het is de tweede keer dat de film wordt uitgesteld. Avatar 2 zou aanvankelijk al rond de feestdagen van 2016 in de bioscopen draaien.

    Filmstudio 20th Century Fox wilde het nieuws bevestigen noch ontkennen, maar anonieme bronnen zeggen dat het project toch echt vertraging heeft opgelopen. Het is niet bekend wanneer Avatar 2 dan wel te zien is. Ook blijft vooralsnog onduidelijk wanneer de derde en vierde film in de reeks uitkomen.

    Avatar 3 stond gepland voor eind 2018, Avatar 4 voor eind 2019. Sam Worthington en Zoe Saldana, de hoofdrolspelers uit het alom geprezen eerste deel, hebben voor alle drie de sequels getekend.

    Bron: www.rtlnieuws.nl.

  19. #869

    Standaard

    Te hevige concurrentie van Star Wars?

  20. #870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Te hevige concurrentie van Star Wars?
    Als ik producent was liet ik hem ook niet draaien met Star Wars.

  21. #871

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Te hevige concurrentie van Star Wars?
    Lijkt mij niet (de hoofdreden). Dan zouden ze hem maar een maandje uitstellen. Langer dan 4 weken is een film tegenwoordig toch niet in de bios.

  22. #872

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als ik producent was liet ik hem ook niet draaien met Star Wars.
    Waarschijnlijk was het bij Disney al bekend dat Avatar uitgesteld ging worden toen ze de releasedum van Star Wars naar de kerst verschoven. Zowel Avatar als ook Star Wars willen natuurlijk niet in elkaars vaarwater zitten.

    Met het uitstel van Avatar is er gewoon een mooie plek vrijgekomen voor Star Wars, en ze zijn daar logischerwijs op in geprongen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  23. #873

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Waarschijnlijk was het bij Disney al bekend dat Avatar uitgesteld ging worden toen ze de releasedum van Star Wars naar de kerst verschoven. Zowel Avatar als ook Star Wars willen natuurlijk niet in elkaars vaarwater zitten.

    Met het uitstel van Avatar is er gewoon een mooie plek vrijgekomen voor Star Wars, en ze zijn daar logischerwijs op in geprongen.

    Een beetje met logica denken: Rogue One draait met kerst 2016 dus ook zonder Avatar zal de nieuwe Star Wars naar eind 2017 gaan.

  24. #874

  25. #875

    Standaard

    Is het niet handig dat deze topic samengevoegd wordt met deze topic over Avatar sequel? : http://dvd.nl/forum/showthread.php?7...ghlight=avatar

Pagina 35 van 36 EersteEerste ... 25313233343536 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •