Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 41 van 41 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik hou het voor gezien met die animatie films van Disney, als ze willen dat ik een product van ze koop, dan moet het ook wel een hoogwaardig product zijn, ik hou het wel bij CG-films

  2. #27

    Standaard

    Nu komt Sleeping Beauty binnenkort uit met DTS en THX, terwijl Atlantis een 3-disc collector's edition krijgt, eveneens met DTS en THX goedgekeurd!

    2-disc collector's edition! Niet overdrijven, he!, Hoewel, het zou natuurlijk wel geinig zijn, maar toch!

    H@gar

  3. #28

    Standaard voor H@gar

    Neenee, ik bedoel dat de Franse editie een 3-disc zal zijn.
    Kijk maar:
    Sleeping Beauty: http://www.dvdrama.net/news.php3?4248
    Atlantis: http://www.dvdrama.net/news.php3?4251

  4. #29

    Standaard

    Disneyfilms interesseren me persoonlijk niet maar het is een uitstekend initiatief en dat steun ik graag.
    Succes !

  5. #30

    Standaard

    Aan Yann

    Neenee, ik bedoel dat de Franse editie een 3-disc zal zijn.
    Ik heb heel even gekeken, maar ik ken geen Frans, dus ik kom er niet helemaal uit. Ik zag we staan: 3 editions. Mocht je dat bedoelen: Zou je niet denken dat ze bedoelen dat je 3 versies hebt: normale, special edition en nog een derde? maar ik weet het niet, hoor! Als jij het zegt zal dat wel waar zijn! Dan hebben die Fransen meer geluk als wij!

    H@gar

  6. #31

    Standaard voor H@gar

    "possédera une édition mono-DVD, une édition double-DVD et une édition triple-DVD, toutes trois en THX et DTS!".

    Dit betekent wel degelijk 3 mooie, gouden schijfjes...

  7. #32

    Standaard

    ach dat dts vind ik allemaal zo'n onzin dolbi digital is net zo mooi en voor soms de helft van de prijs
    ongelijk is met een boggel

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master bratac
    ach dat dts vind ik allemaal zo'n onzin dolbi digital is net zo mooi en voor soms de helft van de prijs
    Dream on dude... DTS rules!!!

  9. #34

    Standaard

    Zou die knakker van de Rembrandtoren ook getekend hebben?
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  10. #35

    Standaard

    [B]Dit betekent wel degelijk 3 mooie, gouden schijfjes...
    Damn French.... Zou ik iemand beledigen als ik zeg: geluk is met de domme?

    Thanx for the info, Yann!

  11. #36

    Standaard

    Weer on-topic,

    Deze petitie loopt alweer een tijdje, de handtekeningenlijst is aardig lang en Doornroosje en Atlantis zijn ondertussen in 4x3 formaat verschenen.

    Wanneer wordt er iets met de resultaten van deze petitie gedaan? En wie neemt hierin het initiatief van de diverse sites?

  12. #37

    Standaard

    Kunnen we de petitie niet aanbieden bij Disney. Of een klacht tegen BV indienen bij Disney. Zij zijn er immers bij gebaat dat de verkoop van hun DVDs goed loopt.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum
    Wanneer wordt er iets met de resultaten van deze petitie gedaan? En wie neemt hierin het initiatief van de diverse sites?
    Ik heb Serge van DVDInfo enige weken geleden hierover een bericht gestuurd. Hij zou de einddatum afstemmen met de participerende websites.
    Inmiddels lijkt mij de tijd aangebroken om richting Buena Vista te stappen. Wellicht met een afvaardiging van diverse websites?
    Serge?

  14. #39

    Standaard

    Vergeet niet de pers in te lichten.
    Een beetje publiciteit kan geen kwaad dacht ik zo.
    Misschien dat BV daar wel gevoelig voor is?
    Het is crue, maar vanwege gevalletje Rembrandt Toren zou het best eens interesse kunnen opwekken bij journalisten.
    Altijd te proberen toch?
    Oja, en mochten de grote zenders niet happen, kun je altijd nog naar de regionale zender stappen. TV- Noord Holland ofzo.
    Mijn begrotingstekort
    Co-Star Trader
    Safe Trader

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheElephantMan
    Vergeet niet de pers in te lichten.
    Een beetje publiciteit kan geen kwaad dacht ik zo.
    Ik zou bijna zeggen...uiteraard!
    Ik ga ervan uit dat Serge van Couwenbergh zeker de pers inschakelt.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Ik zou bijna zeggen...uiteraard!
    Ik ga ervan uit dat Serge van Couwenbergh zeker de pers inschakelt.
    In het maandblad DVD-Bizz is er een artikeltje aan gewijd. Zie hier voor een afbeelding.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •