Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 77 worden weergegeven.

Discussie: [Slotje]

  1. #26
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    ik zie hier niks staan van dat CE keurmerk.

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wings
    ITC is inderdaat de importeur, het voordeel hiervan is dat je unit een CE
    keuring krijgt en ingeval van verzekerings werk de boel mee verzekert is
    en de units rechtstreeks uit Amerika NIET.

    kijk hier maar even;
    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31084.0


    Norbert
    Een CE keuring is inderdaad verplicht.

    En die keuring blijft natuurlijk moeilijk aan te tonen als als je sub/huiskamer en misschien de rest van je huis in as ligt...... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wings
    ITC is inderdaat de importeur, het voordeel hiervan is dat je unit een CE
    keuring krijgt en ingeval van verzekerings werk de boel mee verzekert is
    en de units rechtstreeks uit Amerika NIET.

    kijk hier maar even;
    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31084.0


    Norbert
    Een CE keuring is inderdaad verplicht.

    En die keuring blijft natuurlijk moeilijk aan te tonen als als je sub/huiskamer en misschien de rest van je huis in as ligt...... :wink:
    ....tja

  5. #30
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck

    En die keuring blijft natuurlijk moeilijk aan te tonen als als je sub/huiskamer en misschien de rest van je huis in as ligt...... :wink:
    Zeg dat niet te snel..............

    Overigens hecht ikzelf ook niet veel waarde aan zo,n CE keuring hoor.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wings
    ITC is inderdaat de importeur, het voordeel hiervan is dat je unit een CE
    keuring krijgt en ingeval van verzekerings werk de boel mee verzekert is
    en de units rechtstreeks uit Amerika NIET.

    kijk hier maar even;
    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31084.0


    Norbert
    ITC is niet de importeur maar een dealer.... De importeur zit in Duitsland.

    Groet Bjorn

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Na een importeur in Duitsland lijkt er nu ook hier een importeur te zijn voor SVS:

    http://www.svsubwoofers.nl

    De site is nog "under construction", maar er staan wel al een paar heel interessante prijzen op (bijv. 1075,- voor een PB12-Plus ). Weet iemand hier meer over?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Tot nu toe worden er maar twee prijzen genoemd (€ 1075,- voor de PB12Plus black en € 1250,- voor diezelfde in pianolak), en die vind ik toch nog wel meevallen eerlijk gezegd. Gezien afmetingen en gewicht denk ik niet dat je die subs voor minder rechtstreeks zelf kunt importeren. Bij ITC Group (en ook de duitse site) zijn ze in ieder geval een fors eind duurder.
    Hallo,

    Inderdaad "under construction", en intussen zijn bovengenoemde prijzen vastgesteld op € 1.125 resp. € 1.298 maar dan krijg je ze wel thuisgeleverd (Belgie en Luxemburg € 1.180 resp. € 1.353).
    Dit zijn vooralsnog de prijzen maar later (medio 2006) zullen dit wel dealerprijzen worden.

    Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om werkelijk bestellingen te doen aangezien er met SVS-US wat meer geregeld moet worden dan wij zelf zouden willen, wat intussen "maanden" duurt.

    Groeten,
    SVSNL,
    Peter

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterS
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Na een importeur in Duitsland lijkt er nu ook hier een importeur te zijn voor SVS:

    http://www.svsubwoofers.nl

    De site is nog "under construction", maar er staan wel al een paar heel interessante prijzen op (bijv. 1075,- voor een PB12-Plus ). Weet iemand hier meer over?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Tot nu toe worden er maar twee prijzen genoemd (€ 1075,- voor de PB12Plus black en € 1250,- voor diezelfde in pianolak), en die vind ik toch nog wel meevallen eerlijk gezegd. Gezien afmetingen en gewicht denk ik niet dat je die subs voor minder rechtstreeks zelf kunt importeren. Bij ITC Group (en ook de duitse site) zijn ze in ieder geval een fors eind duurder.
    Hallo,

    Inderdaad "under construction", en intussen zijn bovengenoemde prijzen vastgesteld op € 1.125 resp. € 1.298 maar dan krijg je ze wel thuisgeleverd (Belgie en Luxemburg € 1.180 resp. € 1.353).
    Dit zijn vooralsnog de prijzen maar later (medio 2006) zullen dit wel dealerprijzen worden.

    Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om werkelijk bestellingen te doen aangezien er met SVS-US wat meer geregeld moet worden dan wij zelf zouden willen, wat intussen "maanden" duurt.

    Groeten,
    SVSNL,
    Peter
    Heel veel succes Peter, en dat je maar mooie prijzen kunt gaan aanbieden... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #34

    Standaard

    Het komt maar niet echt op gang die site.
    Er staat dat ze af te halen zijn vanaf november 2005 en dat in de komende dagen/weken meer bekend zal worden. Inmiddels maanden verder is de site nog steeds under construction.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Het komt maar niet echt op gang die site.
    Er staat dat ze af te halen zijn vanaf november 2005 en dat in de komende dagen/weken meer bekend zal worden. Inmiddels maanden verder is de site nog steeds under construction.
    Volgens mij gaat het importeurschap naar een ander.... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Het komt maar niet echt op gang die site.
    Er staat dat ze af te halen zijn vanaf november 2005 en dat in de komende dagen/weken meer bekend zal worden. Inmiddels maanden verder is de site nog steeds under construction.
    Volgens mij gaat het importeurschap naar een ander.... :wink:
    Jep, zie hier.

  12. #37

    Standaard

    Ja leuk een stel belgen met belachelijke prijzen.

    Kan ik net zo goed een REL kopen

  13. #38

    Standaard

    bij deze weer besteld als ik vandaag nog bericht terug krijg ga ik hem in het weekend halen

    :P :P :P :P :P :P :P
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  14. #39

    Standaard

    Ik kreeg net mail van SVS en er komt toch een dealer in Nederland.

  15. #40

  16. #41
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Ik kreeg net mail van SVS en er komt toch een dealer in Nederland.
    Als het goed is gaat dat ITC te Emmeloord worden. (HTForum)

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Ik kreeg net mail van SVS en er komt toch een dealer in Nederland.
    Als het goed is gaat dat ITC te Emmeloord worden. (HTForum)
    Inderdaad...maar even geduld.
    Ik kondig hier niets meer aan, zolang SVS het zelf niet aangekondigd heeft.
    Komt alleen maar zever en speculaties van, over wie, wat, waar en commentaar over prijzen van.



    Vr.gr.
    SVSound BeNeLux

  18. #43
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Dat is toch juist het leuke van een forum.
    Gewoon alle info plaatsen.

  19. #44

    Standaard

    Tja, ... alle info plaatsen ...

    We hadden het graag gedaan en misschien had het ook wel iets afgedwongen, maar toch hebben we ons rustig gehouden. Het gevolg ? misschien toch geen mooie prijzen waar wij juist voor gingen. Niet voor onszelf, maar gewoon, voor jullie.
    Je weet wat er op de "website" stond, net zoals de intussen vele mensen die er via email naar hebben gevraagd weten dat een SBS01 set hier geplanned stond voor EUR 1014 -afgeleverd aan huis in Ned- of 1041 afgeleverd in Belgie. Inklusief alles. Gewoon, omdat het kan en omdat het eerlijk is zonder alles een keer over de kop te doen.

    Dit willen is nog iets anders als het geregeld hebben, en eerlijk is eerlijk, iemand uit Belgie staat nader aan iemand uit Amerika dan een stelletje Nederlanders.

    Kennelijk mag het domweg niet zo zijn en dus wordt het ook niet zo, hoe leuk wij het ook vonden om het goed betaalbaar te houden.
    Jammer.
    Peter

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterS
    Tja, ... alle info plaatsen ...

    We hadden het graag gedaan en misschien had het ook wel iets afgedwongen, maar toch hebben we ons rustig gehouden. Het gevolg ? misschien toch geen mooie prijzen waar wij juist voor gingen. Niet voor onszelf, maar gewoon, voor jullie.
    Je weet wat er op de "website" stond, net zoals de intussen vele mensen die er via email naar hebben gevraagd weten dat een SBS01 set hier geplanned stond voor EUR 1014 -afgeleverd aan huis in Ned- of 1041 afgeleverd in Belgie. Inklusief alles. Gewoon, omdat het kan en omdat het eerlijk is zonder alles een keer over de kop te doen.

    Dit willen is nog iets anders als het geregeld hebben, en eerlijk is eerlijk, iemand uit Belgie staat nader aan iemand uit Amerika dan een stelletje Nederlanders.

    Kennelijk mag het domweg niet zo zijn en dus wordt het ook niet zo, hoe leuk wij het ook vonden om het goed betaalbaar te houden.
    Jammer.
    Peter
    Als jullie uitgangspunt lage prijzen is/was, is het zeker jammer als dat niet door kan gaan. Het is voor Europese kopers toch jammer als je ze hier zoveel moeten gaan betalen terwijl de US prijzen bekend zijn.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #46

    Standaard

    Het was ons uitgangspunt ook om de prijzen gelijk te houden aan toen we nog rechtstreeks mochten kopen van SVS. Dus, inklusief shipping, verdere toestanden en btw. En dat lukt dus ook prima en dan hadden we ook nog een klap voorraad, een lekkere demo ruimte, gewoon garantie en eigenlijk alles zoals het hoort.

    Overigens zou je kunnen denken "die praat makkelijk want voorlopig is het gewoon niet zo", maar voor wat betreft dit soort zaken was alles gewoon geregeld. De demoruimte is er ook gewoon al en de SVSsen staan er al in. Maar ja, als meneer Stimpson meent er van augustus tot ongeveer eergisteren over te moeten doen om de zaken echt rond te krijgen, dan komen er vanzelf ook anderen om de hoek kijken, en die naar zijn beoordeling hem kennelijk beter liggen. Kun je ook niets van zeggen. Hooguit kan ik me afvragen of het nou wel helemaal lekker is om iemand zo lang aan het lijntje te houden, maar ja, dat vond ik in oktober al.

    Overigens en voor de goede orde, officieel hebben we nog niets gehoord, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat dat vanavond wel gebeurt.

    Peter

  22. #47

    Standaard

    Tja, als buitenstaander is het daar natuurlijk moeilijk op reageren maar als het zo is vind ik het wel erg lullig voor jullie. Niet alleen vanwege jullie inspanningen maar vooral vanwege jullie uitgangspunten. :wink:

    Succes voor de toekomst.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #48
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterS
    Hooguit kan ik me afvragen of het nou wel helemaal lekker is om iemand zo lang aan het lijntje te houden, maar ja, dat vond ik in oktober al.
    Dat slaat inderdaad nergens op dat lange wachten.

  24. #49

    Standaard

    Ik ga m'n svs pb10-isd in maart dan maar gewoon in emmeloord kopen?!Daar kost hij mij 699 euro.En dat is dezelfde prijs als bij benedictushifi in duitsland.Ik ga er maar vanuit dat er toch nergens een zaak komt waar deze sub goedkoper zal zijn?!Hij moet gaan draaien icm mijn magnat quantum 506 zuilen(4 stuks) en de 511 center....nu maar hopen dat het klinkt....want het is en blijft een gok...
    I love the sound of speakers...!!!

  25. #50

    Standaard

    Theo, als je goed calibreert komt dat heus goed.
    Peter

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •