Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 77 worden weergegeven.

Discussie: [Slotje]

  1. #51

    Standaard

    hallo,


    zal de pb12/plus goed klinken icm klipsch rf35 (rc25-rs35) of is dat overkill???

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lynx1981
    hallo,


    zal de pb12/plus goed klinken icm klipsch rf35 (rc25-rs35) of is dat overkill???
    De Reference 35 is toch de wat forsere monitor speaker van Klipsch? Is wel een mooie speaker. Deze speaker kan zeker wel wat ondersteuning gebruiken bij de weergave van het laag. Of deze sub overkill is en je aan een kleiner model ook genoeg hebt hangt van een aantal zaken af waaronder de omvang van de ruimte natuurlijk. Van de andere kant: volgens mij is dit het 'kleinste' model van SVS dat hier leverbaar is en als je verstandig met de volumeknop om gaat is het zeker geen overkill. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #53
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    volgens mij is dit het 'kleinste' model van SVS dat hier leverbaar is en als je verstandig met de volumeknop om gaat is het zeker geen overkill. :wink:
    Klopt maar het schijnt dus dat er voor europa een model onder de PB10 komt.

  4. #54

    Standaard

    Iemand enig onderbouwd en objectief idee of een PB12-Plus veel beter klink dan mijn Rel Strata II?

    (Ik heb al twee Celestion 66 Dittons ter ondersteuning en die gaan ook al tot 18 hrz)

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Iemand enig onderbouwd en objectief idee of een PB12-Plus veel beter klink dan mijn Rel Strata II?

    (Ik heb al twee Celestion 66 Dittons ter ondersteuning en die gaan ook al tot 18 hrz)
    Ik heb zelf een Strata 5 en heb na veel moeite wel kunnen vergelijken met een P12/ISD. Voor wat betref power in het lfe kanaal moest de Strata het zonder meer afleggen. Andersom vond ik de SVS duidelijk minder bij muziek.

    Alles bij elkaar opgeteld denk ik dat de SVS beter zal zijn dan je Strata II. Meer power, meer adem, meer controle en waarschijnlijk doet hij ook in muzikaliteit niet onder maar dat moet je zelf ervaren. :wink:

    Succes met je keuze.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #56
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Of het beter is kan je alleen zelf bepalen maar "anders" zullen ze zeker zijn ten opzichte van elkaar.

  7. #57

    Standaard

    hallo
    ik heb altijd begrepen dat de gehele st serie van rel bedoeld is voor muziek en de Q serie voor HT.
    En toch hoor je dat de meeste mensen een st hebben voor HT
    dat van de serie st of Q heb ik van de leverancier waar ik veel spullen koop Hifisolutions is dat
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  8. #58

    Standaard

    hallo ik heb dat stuk gevonden
    hier is het
    Q6. Which REL sub-bass system is best for me?
    A6. Any of the REL range of subs could be used with your system.
    REL’s level of control makes it possible to integrate REL designs with any system and any room.
    However, if your main consideration is hi fi then we would generally suggest looking at our ‘ST’ range, if it is home cinema then the ‘Q’ series may be more appropriate.
    Acoustically, either the 'ST' or the 'Q' range work excellently in either a hi-fi or home cinema system. However, the inputs on the 'Q' range are slightly more oriented towards home cinema use.
    When choosing which REL model is best for you, the best advice we can offer is to go to your local dealer and listen to various models. Most of our dealers are quite willing to do a home demo for potential customers. This is clearly the best option to choose before finally making your decision.

    dit is van Rel zelf deze uitleg
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  9. #59

    Standaard

    Leuk verhaal dat onderscheid tussen Home Cinema en muziek, maar het grootste deel van een filmsoundrack bestaat vaak uit muziek......

    Ik snap weel wat ze bedoelen, mar volgens mij ben je met een muzikale sub met voldoende power het best af.

  10. #60
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Muziek in films door weze van de soundtrack of een pure stereo bron zoals cd zijn geheel verschillend van opzet.

    Met welke je het beste af bent is afhankelijk van waar je voorkeur ligt en wat je wilt bereiken.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Of het beter is kan je alleen zelf bepalen maar "anders" zullen ze zeker zijn ten opzichte van elkaar.
    Precies, het is maar net wat je zoekt in een sub. En om daar achter te komen moet je ze gewoon horen. There is no other way!

  12. #62

    Standaard

    hallo
    heeft iemand via de mail al weer één reactie gehad van onze zuiderburen .
    kreeg vorige week nog een mail over wat voor kleur ik hem wilde bestellen daarna niks meer vernomen .
    heeft iemand anders nog wat gehoord ,ben gewoon benieuwd hoe het gaat of er al wat meer bekent is over waneer ze gaan leveren .
    En natuurlijk de lanceringskorting waar die op is vastgesteld
    groet koop
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  13. #63

    Standaard

    Ik heb een paar dagen geleden nog gemaild met deze mensen.De prijs van de pb10-isd is vastegesteld op 650 euro,en mischien nog zakkende.Dus misschien dat de grotere modellen dan ook goedkoper zijn dan iig bij ict,want daar kost de pb10 sowieso 699 euro.Die 650 euro van de belgen was incl verzenden en btw.
    I love the sound of speakers...!!!

  14. #64

    Standaard

    De website: www.svsound.be of www.svsound.nl zijn vanaf vandaag actief.

    U kan ons bereiken via het e-mail adres: info@svsound.be

    Vr.gr.
    SVSound BeNeLux

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deejay1970
    De website: www.svsound.be of www.svsound.nl zijn vanaf vandaag actief.

    U kan ons bereiken via het e-mail adres: info@svsound.be

    Vr.gr.
    Tis maar wat je actief noemt, er staat gewoon de site van svsubwoofers.com op....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #66

    Standaard

    Jij lijkt wel een gewone Kick-me-to
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Jij lijkt wel een gewone Kick-me-to
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #68

    Standaard

    Ik bedoel de site-content is identiek aan svs.com. Je klikt op www.svsound.nl maar komt aan op svs.com.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  19. #69

    Standaard

    Geen Benelux-prijzen, geen Nederlandse content, geen bestelinformatie...enkel een mailadres. Ik hoop dat het snel professioneler wordt, want met zo'n site kan je echt niet aan komen zetten als je pretendeert een serieus te nemen SVS dealer/importeur bent. Ik snap wel dat alle nog in de kinderschoenen staat, maar het komt niet goed over om voorbarig informatie vrij te geven die onvolledig is.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Jij lijkt wel een gewone Kick-me-to
    Er wordt hard aan gewerkt..... 8)
    SVSound BeNeLux

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deejay1970
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Jij lijkt wel een gewone Kick-me-to
    Er wordt hard aan gewerkt..... 8)
    Gelukkig, maar ik zou persoonlijk wat terughoudender zijn met het publiekelijk bekend maken van de website zolang deze niet 100% af is.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deejay1970
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Jij lijkt wel een gewone Kick-me-to
    Er wordt hard aan gewerkt..... 8)
    Gelukkig, maar ik zou persoonlijk wat terughoudender zijn met het publiekelijk bekend maken van de website zolang deze niet 100% af is.
    Dat was ook oorspronkelijk de bedoeling, maar ik lees niets anders dan: 'wanneer, hoe, wat, waar, hoeveel kost het...enz...

    Wel...die info staat er nu, de rest volgt snel en wordt verder uitgewerkt....ook op zondag
    SVSound BeNeLux

  23. #73

    Standaard

    Beter poot stijf houden en in een keer met een site komen die helemaal af is dan zwichten onder druk van anderen en een site showen die alles behalve af is. Maar goed, jij bent niet mij en zal ongetwijfeld je redenen hebben voor jouw keuze.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Beter poot stijf houden en in een keer met een site komen die helemaal af is dan zwichten onder druk van anderen en een site showen die alles behalve af is. Maar goed, jij bent niet mij en zal ongetwijfeld je redenen hebben voor jouw keuze.
    De reden is dat ik nu vrijdag de eerste bestelling bij SVS afsluit en iedereen die wil, deze week nog de kans wil geven om in te schrijven voor een bestelling met lanceringskorting.

    Daarna vertrek ik voor een week naar China, en hopelijk is bij mijn terugkomst de eerste levering van SVS in België toegekomen

    Ergens heb je idd wel gelijk, maar nu geef ik de voorkeur om iedereen zo snel mogelijk te informeren, zodat die extra korting nog meegepikt kan worden

    Doch, je zal zien, de website wordt iedere dag bijgewerkt.

    Vraagje, ziet iemand een 'userlist' zitten?
    SVSound BeNeLux

  25. #75
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deejay1970
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Jij lijkt wel een gewone Kick-me-to
    Er wordt hard aan gewerkt..... 8)
    Gelukkig, maar ik zou persoonlijk wat terughoudender zijn met het publiekelijk bekend maken van de website zolang deze niet 100% af is.
    Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.

    De huidige situatie geeft nu een beetje vaag beeld van het geheel en wekt geen vertrouwen.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •