De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: 2 lcd schermen

  1. #1

    Standaard 2 lcd schermen

    Ben gisteren gaan informeren voor een lcd-tv, nu is mijn keuze op 2 toestellen gevallen (uiteraard koop ik maar één :wink: ).
    Ik twijfel tussen

    http://www.jvc.be/product.php?id=LT-...U&catid=100074

    of

    http://www.consumer.philips.com/cons...ESHP3HKFSEKI5P

    Heeft iemand ervaring met deze toestellen ? Welke is er beter, gebruiksvriendelijker, ezn....

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de JVC 26S60B staan. Ik ben er erg tevreden over; beeldkwaliteit, aansluitmogelijkheden, geluid zijn allemaal dik in orde.

    Ik heb voor de aankoop diverse LCD's naast elkaar staan kijken, en mijn persoonlijke mening is dat die Philips die jij noemt niet kan tippen aan de JVC. De kijkhoek en beeldkwaliteit zijn de JVC zijn absoluut veel beter dan de Philips.

    Met de JVC ben je ook al iets meer op de toekomst voorbereid: HDMI-aansluiting en de TV is HD-ready.

    Maar ik zou eerst eens in een winkel de TV's naast elkaar bekijken.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon van Stijn
    Ik heb de JVC 26S60B staan. Ik ben er erg tevreden over; beeldkwaliteit, aansluitmogelijkheden, geluid zijn allemaal dik in orde.

    Ik heb voor de aankoop diverse LCD's naast elkaar staan kijken, en mijn persoonlijke mening is dat die Philips die jij noemt niet kan tippen aan de JVC. De kijkhoek en beeldkwaliteit zijn de JVC zijn absoluut veel beter dan de Philips.

    Met de JVC ben je ook al iets meer op de toekomst voorbereid: HDMI-aansluiting en de TV is HD-ready.

    Maar ik zou eerst eens in een winkel de TV's naast elkaar bekijken.
    Kan deze tv aangesloten worden op een pc ? In de winkel zei de verkoper van wel, maar ik had de indruk dat hij toch wel twijfelde, zou graag zeker zijn van mijn stuk voor ik hem aanschaf.

    Alvast bedankt voor je commentaar, mijn keuze gaat nu nog meer naar de jvc.

  4. #4

    Standaard

    Ja hoor, de JVC heeft een VGA-aansluiting. Bij mij werkt dit goed, tot een resolutie van 1024 x 768 pixels.

    En je schijnt ook via een DVI-->HDMI-kabel te kunnen aansluiten, dit heb ik (nog) niet geprobeerd.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon van Stijn
    Ja hoor, de JVC heeft een VGA-aansluiting. Bij mij werkt dit goed, tot een resolutie van 1024 x 768 pixels.

    En je schijnt ook via een DVI-->HDMI-kabel te kunnen aansluiten, dit heb ik (nog) niet geprobeerd.
    Heb vandaag hem gaan kopen Vraag me wel af hoe je deze moet aansluiten op pc. Kun je dit doen met een gewone kabel die je gebruikt voor een beeldscherm of heb je een ander soort kabel nodig?

  6. #6

    Standaard

    Als je 'm op de VGA aansluiting wilt aansluiten, dan heb je een normale VGA kabel nodig (M->M).

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •