Pagina 1 van 26 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 636 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Friends - De Serie - De Dvd's - En Alles Eromheen



    Het viel mij op dat er toch een aantal threads zijn over Friends dvd's, een enkel seizoen of gewoon een vraag over een bepaalde uitgave, dus het leek mij een goed idee om alles te combineren in 1 grote thread.

    Met hierin jullie ervaringen met Friends, de verschillende seizoensboxen etc.

    Ik zal hieronder een begin maken met wat foto's plus uitleg van de seizoensboxen die er al uit zijn, en te zijner tijd ook wat eigen foto's plaatsen van de nieuwe USA Friendsbox die er aan zit te komen..



    Dit was de eerste grote seizoensbox die er in Nederland te krijgen was van Friends, hij bevatte alle seizoenen in snappers, en bevat vrijwel geen extra's



    Friendsbox uit Engeland, zelfde dvd's als in Nederland zonder enig verschil, behalve uiteraard het veel mooiere artwork.



    De aankomende Friendsbox voor de UK en waarschijnlijk ook voor Nederland, hij zal de digipacks bevatten die je nu los kan krijgen en dus ook geen noemenswaardige extra's, behalve het artwork.









    Dit is de nieuwe Duitse box met daarin alle seizoenen van Friends, over eventuele verschillen met de NL boxen kon ik niks vinden.



    En dit is dan de Amerikaanse Friendsboxset, verkrijgbaar vanaf 14 November aanstaande, en waarschijnlijk de meest complete op de markt, 40 schijfjes met oa. audiocommentaar, triviaquiz, Gunther spills the beans ( een preview op het seizoen die na degene die je aan het kijken bent komt ) en hoogstwaarschijnlijk Director's Cut afleveringen.. binnenkort krijg ik deze box zelf binnen, en zal dan wel een kleine review plaatsen..

    Ik hoop dat alles op deze manier duidelijk is

    Groeten,

    Paul
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  2. #2

    Standaard

    Weet iemand misschien, of het mogelijk is ergens de friendsboxen los te kopen. ik bedoel dan alleen de Central Perk Doos, of die zwarte misschien.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  3. #3

    Standaard

    die zwarte doos niet, central perk doos is ooit samen met seizoen 1 erin te koop geweest voor 20 euro .. maar dan praat je over krap een jaar geleden .. misschien rondvragen op het forum ?
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    die zwarte doos niet, central perk doos is ooit samen met seizoen 1 erin te koop geweest voor 20 euro .. maar dan praat je over krap een jaar geleden .. misschien rondvragen op het forum ?

    daarom plaatste ik het al op dit topic
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #5

    Standaard

    Misschien je oude dvd's verkopen en een geheel nieuwe box aanschaffen, zoals ik heb gedaan
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  6. #6

    Standaard

    Leuk topic, goed idee om alles te combineren
    Ja wat kan ik zeggen over Friends? m`n favoriete comedy aller tijden, kan alle afleveringen uit m`n hoofd zo vaak heb ik ze gezien.
    Heb seizoen 1 t/m 8 op video, 9 en 10 op dvd. Verder heb ik ook nog een Friends spel dat ik ooit bij t Kruidvat heb gekocht
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #7

    Standaard

    kleine quiz voor de echte fan:

    De naam van de hond van Rachel Green ?
    [spoiler:b6ff4e7ee2]La Pooh[/spoiler:b6ff4e7ee2]
    De naam van de hond van Ross & Monica ?
    [spoiler:b6ff4e7ee2]Chi Chi[/spoiler:b6ff4e7ee2]
    De naam van de kat van Rachel ?
    [spoiler:b6ff4e7ee2]Miss. Whiskerson[/spoiler:b6ff4e7ee2]
    De fake naam van Phoebe ?
    [spoiler:b6ff4e7ee2]Regina Falangie[/spoiler:b6ff4e7ee2]
    Uit welke aflevering komt de quote van Chandler : "thats easy for you to say, youre not supporting some reject from the Mr. T. Collection"

    "I pity the fool that puts on my jewelry, i do" :P

    de laatste is het moeilijkst denk ik
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  8. #8

    Standaard

    Die laatste weet ik wel
    die andere wist k niet meer
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #9

    Standaard

    http://www.quizland.com/friends.mv

    iets naar onderen scrollen voor de quiz. met of zonder "thinkmusic"

    Mijn score was 484.. kijken wie het beter doet
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    http://www.quizland.com/friends.mv

    iets naar onderen scrollen voor de quiz. met of zonder "thinkmusic"

    Mijn score was 484.. kijken wie het beter doet
    cool ff doen

    -edit- die eerste vraag is wel heel makkelijk. dat weet ik toevallig omdat op die dag m`n verjaardag is
    best een moeilijke quiz. M`n score is 286
    Ik had fout: die van t softball team, de vraag over peacock en waar ze wonen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #11

    Standaard

    nice score !
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    nice score !
    had jij ze allemaal goed?
    dat over hoeveel de wedding dress van Rachel heeft gekost, vind ik echt een cool gedeelte

    [spoiler:3fd78d2bfe]I`m not saying how much money they spent on the dress, but $ 40,000 is a lot of money [/spoiler:3fd78d2bfe]
    wat ik trouwens vond in de trivia op imdb:

    "Marcel" was played by two female monkeys, named Monkey and Katie. Katie also starred in Outbreak (1995). Coincidentally, in the episode "The One After the Super Bowl" Marcel is starring in the fictional sequel "Outbreak 2: The Virus Takes Manhattan".
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #13

    Standaard

    yup i know, ik had ze allemaal goed ja, overigens is er een aflevering
    The one where they all play poker geloof ik .. of the one with all the poker .. waarin je in de tv de man kan zien die marcel kunstjes laat doen voor de aflevering..
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  14. #14

    Standaard

    Ik had er 2 fout, heb 338 punten gehaald
    While we live according to race, colour or creed.
    While we rule by blind madness and pure greed
    Our lives dictated by tradition, superstition, false religion.


    Innuendo - Queen

  15. #15

    Standaard

    Ik vond net dit op t Fok Forum.
    Was al een tijdje bekend dat t eraan kwam, maar toch leuk om hier neer te zetten denk ik

    Friends: The One With al the trivia

    So no one told you life was gonna be this way...Your job's a joke, you're broke, your love life's DOA. It's like you're always stuck in second gear, when it hasn't been your day, your week, your month, or even your year, but -- this trivia game will be there for you! Friends: The One With All The Trivia is a question and answer based videogame using over 600 memorable episodic clips, audio soundbites, catchphrases and live-audience laughter from all 10 seasons of the hit show to test players' "Friends" knowledge. Recurring show characters Janice (Maggie Wheeler) and Gunther (James Michael Tyler) host the game -- reading over 3,000 interactive questions and guiding players through fast-paced gameplay, including different single and multi-player game options.





    Trailer


    Lijkt me erg cool
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #16

    Standaard

    Die nieuwste Amerikaanse box die volgende week uit komt is die met nederlandse ondertiteling??? en kun je die gewoon bekijken op je dvd speler in nederland?
    en waar kun je deze evt. makkelijk en betrouwbaar bestellen

    En die nederlandse versie komt 16 november uit geloof ik he?

  17. #17

    Standaard

    Amerikaanse box heeft GEEN nl subs en is via dvdpacific of amazon.com goed te bestellen. de Nederlandse box zou de 10e moeten uitkomen..
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  18. #18

    Standaard

    kunnen we geen powerbuy opzetten?
    hoeveel komt de prijs nu te liggen incl. belastingen?
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  19. #19

    Standaard

    Denk toch dat ik voor die nieuwe UK of NL box ga

  20. #20

    Standaard

    Ik ga vrees ik toch voor de nederlandse box heb nog geen box en vind nederlandse ondertiteling erbij toch wel prettig helaas een minder mooie box dan die amerikaanse en geen extra's

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar van Sambeek
    kunnen we geen powerbuy opzetten?
    hoeveel komt de prijs nu te liggen incl. belastingen?
    Wat bedoel je met POWERBUY?? grote hoeveelheid bestellen??
    Dan doe ik in ieder geval mee want wil de nieuwe US box HEBBEN

  22. #22

    Standaard

    waarschijnlijk word de prijs €167 voor de box plus verzenden .. zo'n €200.
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  23. #23

    Standaard

    is wel mooi dat de joue al verzonden is. kun je ons lekker informeren

  24. #24

    Standaard

    Ja, nu nog hopen dat het ook echt is wat ik er van verwacht .. :wink:

    iemand een idee hoe lang het verzenden duurt met dvdpacific ?
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Leuk topic, goed idee om alles te combineren
    Ja wat kan ik zeggen over Friends? m`n favoriete comedy aller tijden, kan alle afleveringen uit m`n hoofd zo vaak heb ik ze gezien.
    Heb seizoen 1 t/m 8 op video, 9 en 10 op dvd. Verder heb ik ook nog een Friends spel dat ik ooit bij t Kruidvat heb gekocht
    wat is VIDEO ?:P
    en is er een spel???????

Pagina 1 van 26 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •