Pagina 26 van 26 EersteEerste ... 162223242526
De resultaten 626 tot 636 van 636 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oppass Bekijk bericht
    Ik hoop nog steeds ooit op een reunie van de cast.
    Het zou leuk zijn, maar ik ben bang dat het alleen maar tegen gaat vallen en misschien wel een gigantische pijnlijke flop gaat worden. De magie van toen krijg je niet meer terug. De acteurs zijn zelf ook veranderd en dat nemen ze mee in hun rol. Je merkte dat ook al tijdens de serie; in het begin zat er veel meer oprechtheid in omdat ze acteurs zelf nog relatief onbekend waren. Later zag je de sterallures wel duidelijk naar voren komen in hun spel. Ik denk dat deze serie leuker is in de herinnering dan in een herbeveling met nieuw materiaal.

  2. #627

    Standaard

    Serieus of onzin..? Dit staat op twitter:


  3. #628

    Standaard

    Ik hoop het niet. Zoals Rogier al aangaf: het kan alleen maar tegenvallen. Beter zal het nooit meer worden.

  4. #629

    Standaard

    Ik zou het top vinden!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  5. #630

    Standaard

    Is toch leuk? Maar dan wel als een soort reunion-aflevering van pakweg een uur ofzo.
    En als er een nieuwe serie zou komen, waarom zou het dan slechter zijn? Ik bedoel: de schrijvers hebben het ook 10 seizoenen volgehouden en over het algemeen werd de serie op het eind alleen maar beter. Bovendien is niemand verplicht te kijken.

  6. #631

    Standaard

    friends is SUPER!
    en tis te hopen dat het er komt

  7. #632

    Standaard

    Excuses voor de bump maar ik kwam dit recente interview tegen met de actrice die Janice speelde:


  8. #633

    Standaard

    Zoals dat Courtney haar gezicht heeft verziekt, hoef ik geen reunie meer. Eeuwig zonde...

  9. #634

    Standaard

    Matthew Perry is ook goed veranderd trouwens:


  10. #635

    Standaard

    Maar dat is geen (mislukte) cosmetische ingreep geweest. En naast dat schommelt zijn gewicht in de serie ook wel. Dus dit is voor mij niet echt iets vreemds om te zien

  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Zoals dat Courtney haar gezicht heeft verziekt, hoef ik geen reunie meer. Eeuwig zonde...
    Volgens mij hoef je daar niet meer bang voor te zijn, ze heeft er zelf ook spijt van.

Pagina 26 van 26 EersteEerste ... 162223242526

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •