Pagina 2 van 26 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 636 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henkske22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Leuk topic, goed idee om alles te combineren
    Ja wat kan ik zeggen over Friends? m`n favoriete comedy aller tijden, kan alle afleveringen uit m`n hoofd zo vaak heb ik ze gezien.
    Heb seizoen 1 t/m 8 op video, 9 en 10 op dvd. Verder heb ik ook nog een Friends spel dat ik ooit bij t Kruidvat heb gekocht
    wat is VIDEO ?:P
    en is er een spel???????
    ja er is een spel. weet je nog dat spel wat Monica, Rachel, Joey en Chandler in episode 12 van seizoen 4 ("The One With the Embryos")?? waar ze moeten raden hoeveel ze van elkaar weten??
    zo`n soort spel is dat ook, dan moet je vragen beantwoorden over Friends. Best geinig
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henkske22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Leuk topic, goed idee om alles te combineren
    Ja wat kan ik zeggen over Friends? m`n favoriete comedy aller tijden, kan alle afleveringen uit m`n hoofd zo vaak heb ik ze gezien.
    Heb seizoen 1 t/m 8 op video, 9 en 10 op dvd. Verder heb ik ook nog een Friends spel dat ik ooit bij t Kruidvat heb gekocht
    wat is VIDEO ?:P
    en is er een spel???????
    ja er is een spel. weet je nog dat spel wat Monica, Rachel, Joey en Chandler in episode 12 van seizoen 4 ("The One With the Embryos")?? waar ze moeten raden hoeveel ze van elkaar weten??
    zo`n soort spel is dat ook, dan moet je vragen beantwoorden over Friends. Best geinig
    Waarom komt video door de scheldwoordenfilter heen?? :P
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    Misschien je oude dvd's verkopen en een geheel nieuwe box aanschaffen, zoals ik heb gedaan

    Nee denk niet dat dat een oplossing voor mij is. Ik zal binnenkort eens posten in tekoop gevraagt. Lijkt me toch mooi zo'n zwarte friendsbox om de dvd's
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #30

    Standaard

    die zwarte friendsbox he.. daar zitten slimline dvd's in ( van die hele dunne ) dus ik ben bang dat ze er niet in gaan passen..
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  6. #31

    Standaard

    niet deze ?


    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  7. #32

    Standaard

    nee sorry helaas nite :wink:
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  8. #33

    Standaard

    Ik zou graag een box zien met de langere afleveringen, heb sommige gezien, eentje met de aflevering dat Ross op een doedelzak gaat spelen, er kwam toen nog een stukje achteraan, en dat was echt hilarisch, iemand dat misschien gezien?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Meijering
    Ik zou graag een box zien met de langere afleveringen, heb sommige gezien, eentje met de aflevering dat Ross op een doedelzak gaat spelen, er kwam toen nog een stukje achteraan, en dat was echt hilarisch, iemand dat misschien gezien?
    Ross is super met muziek instrumenten, ook wanneer hij in seizoen 4 met zijn keyboard speelt
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Meijering
    Ik zou graag een box zien met de langere afleveringen, heb sommige gezien, eentje met de aflevering dat Ross op een doedelzak gaat spelen, er kwam toen nog een stukje achteraan, en dat was echt hilarisch, iemand dat misschien gezien?
    Ross is super met muziek instrumenten, ook wanneer hij in seizoen 4 met zijn keyboard speelt
    "The Sound"
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #36

    Standaard

    Ik heb zelf de nieuwe boxen die dit jaar uit zijn gekomen. Zien er beter uit dan die snappers. Helaas is er in seizoen wel geknipt. In totaal iets van 5 minuten in de laatste aflevering. Maar ja je kunt niet alles hebben.
    Ik zet de dvd's nog regelmatig op. Sommige afleveringen heb ik zo vaak gezien maar het blijft gewoon een leuke serie.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Meijering
    Ik zou graag een box zien met de langere afleveringen, heb sommige gezien, eentje met de aflevering dat Ross op een doedelzak gaat spelen, er kwam toen nog een stukje achteraan, en dat was echt hilarisch, iemand dat misschien gezien?
    Ross is super met muziek instrumenten, ook wanneer hij in seizoen 4 met zijn keyboard speelt
    "The Sound"
    Daar zal vast ook wel een langere aflevering van zijn

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    nope helaas
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  15. #40

    Standaard

    weet er iemand of de nieuwe nederlandse friends box morgen uit komt???
    want op de site van dvdplaneet is de release datum pas 30 november..

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jantje
    weet er iemand of de nieuwe nederlandse friends box morgen uit komt???
    want op de site van dvdplaneet is de release datum pas 30 november..

    vreemd, op de site van warnerbros staat gewoon dat ie al overal verkrijgbaar is, check dit

    http://wwws.nl.warnerbros.com/video/...ndsboxcomplete
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  17. #42

    Standaard

    hm vreemd ik dacht zelf dat ie morgen uit kwam volgens bol.com en frs tenminste heb vandaag ook niet gekeken moet ik zeggen ga morgen maar eens ben benieuwd!

  18. #43

    Standaard

    net FRS bij ons in het dorp gebeld die wisten nog van nix
    Ik vrees dat ik morgen dus nog niks in huis heb....

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Dus als ik het goed begrijp komt die Amerikaanse box helemaal niet uit in Nederland?!
    Balen zeg, want die wil ik hebben en graag wel met ondertiteling! Ik vind die andere zwarte box niet zo mooi, tegenover die Amerikaanse. Aaaah waarom moeten er ook zoveel soorten zijn en in elk land een andere uitkomen !!!! Weet je of ik die box zelf ergens kan bestellen, dus zonder dvd's? Anders moet ik toch maar voor die ene box gaan. Zul je zien als ik die heb, dat er dan weer een veel mooiere uitkomt met extra's

    Xxx

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ilse
    Dus als ik het goed begrijp komt die Amerikaanse box helemaal niet uit in Nederland?!
    Balen zeg, want die wil ik hebben en graag wel met ondertiteling! Ik vind die andere zwarte box niet zo mooi, tegenover die Amerikaanse. Aaaah waarom moeten er ook zoveel soorten zijn en in elk land een andere uitkomen !!!! Weet je of ik die box zelf ergens kan bestellen, dus zonder dvd's? Anders moet ik toch maar voor die ene box gaan. Zul je zien als ik die heb, dat er dan weer een veel mooiere uitkomt met extra's

    Xxx
    Nee daarom noemen ze het ook de AMERIKAANSE box
    en voor zover ik weet is de box los niet te verkrijgen

  22. #47

    Standaard

    heeft iemand al de nieuwe nederlandse box?? en zoja waar gehaald? bij ons is ie nog nergens te krijgen zag dat bij bol.com dat je kunt bestellen en tussen de 2-4 dagen binnen hebt maar daar kost ie 199 euro en volgens mij is ie in de winkel iets goedkoper??

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jantje
    heeft iemand al de nieuwe nederlandse box?? en zoja waar gehaald? bij ons is ie nog nergens te krijgen zag dat bij bol.com dat je kunt bestellen en tussen de 2-4 dagen binnen hebt maar daar kost ie 199 euro en volgens mij is ie in de winkel iets goedkoper??
    Bij de media markt is die in ieder geval niet, want ik ben er vandaag voor gaan kijken.
    "Why'd we stop here, what's wrong with that space over there?"
    "It's too tight."
    "Too tight? You could land a jumbo fucking jet in there!"

    Mijn dvd'tjes

  24. #49

    Standaard

    Ik was gister bij mijn moeder thuis, die werkt bij Kruidvat...
    In t nieuwe krantje staat de friendsbox voor 149 euro...
    En zou maandag ofzo uitkomen daar...

    Vind het maar vreemd, bij FRS en vanLeest staat er nog niets van op de site. Ik ben langs geweest en ze hadden het ook niet in hun systeem staan... op dvdhome issie ook ineeens van de lijst gegooid...

    Ik hoop dat ie nog wel komt...

  25. #50

    Standaard

    Ik heb Van LEest eindhoven gebeld en die zeiden dat de bestelling is uitgesteld tot onbepaalde tijd..
    Heb vervolgens op bol.com gekeken en die zeiden dat die binnen 4 dagen konden leveren, ik voor de zekerheid nog even gebeld en die zeiden dat als dat er staat ze hem ook echt kunnnen leveren dus ik heb hem zojuist bij bol.com besteld voor 199 euri... dan maar iets duurder maar dan heb ik hem tenminste..

Pagina 2 van 26 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •