Pagina 3 van 26 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 636 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Haha jij wilt em dus ook zo graag hebben!

    Hopelijk hoor ik vrijdag iets meer over Kruidvat levering, dan kan ik em maandag hebben voor 135 euro!

    Laat ons maar iets horen als je bericht hebt van bol.com

  2. #52

  3. #53

    Standaard

    als ik mijn huidige box ga vervangen wordt het sowieso de R1, maar dan moet er wel een aanzienlijke verbetering zijn...

  4. #54

    Standaard

    Ik ben ook wel geïntreseerd in de nieuwe R1 box. Maar eerst even mijn oude zien te verkopen

  5. #55

    Standaard

    whahahaha!!! ik kijk net op de site van Kruidvat en daar is de Central Perk box gewoon veel duurder dan de nieuwe box
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  6. #56

    Standaard

    En ik al 199 euri betaald voor de nieuwe box haha

  7. #57

    Standaard

    Morgen krijg ik de nieuwe friendsbox (R2NL)
    Voor 135 bij t kruidvat! :P Handig als je moeder daar werkt...

    Zal ook wel wat fototjes plaatsen dan...

    ps. verwarrend al die friends topics... maar dit is het centrale topic zeker?!

  8. #58

    Standaard

    Nou bij bol.com zijn ze nu ineens ook niet meer leverbaar dus hoop dat ik net op tijd besteld heb of misschien hebben ze er wel helemaal geen gehad...

  9. #59

    Standaard

    Ik krijg sterk het vermoeden dat er iets mis is met de boxen... misschien een of andere fout o.i.d...

    FRS en Vanleest die em ineens niet meer in hun systeem hebben. DVD home die em verwijderd uit de release lijst, bol.com waar ie niet meer te bestellen is...

    Erg vreemd...

    Toch krijg ik em morgen, staat al klaar in het magazijn maar mocht nog niet geleverd worden vandaag... maar ben dus benieuwd!

  10. #60

    Standaard

    Wordt de oude box nu ook in prijs verlaagd????????
    Ik zoek alles van Stanley Kubrick..!! Misschien iemand wat te ruil of te koop?
    PM is welkom

  11. #61

    Standaard

    Volgens mij is die oude box nergens meer te krijgen..

    En het lijkt er idd sterk op dat er iets mis is als hij nergens te koop is behalve bij het kruidvat?

  12. #62

    Standaard

    Weet er niemand wat er aan de hand is met de nieuwe friends boxen in nederland?

  13. #63

    Standaard friends box

    hoi,

    ik zag net de kruidvatfolder (staat ook op kruidvat.nl) daar staat de box voor 149 euri en te koop vanaf 22/11 (morgen dus).
    iemand al de prijs bij de mediamarkt gehoord?
    Wie de tijd niet neemt ... heeft nooit de tijd

  14. #64

    Standaard

    Ik ben erachter gekomen, tenminste als ik de plaatjes moet geloven, dat die box van de Kruidvat een andere uitvoering is: http://www.kruidvatentertainmentshop...ategory=nl_dvd, dan die op deze site staat. Ik weet niet of dat is iets?

  15. #65

    Standaard

    en en???? heb je hem binnen??

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ilse
    Ik ben erachter gekomen, tenminste als ik de plaatjes moet geloven, dat die box van de Kruidvat een andere uitvoering is: http://www.kruidvatentertainmentshop...ategory=nl_dvd, dan die op deze site staat. Ik weet niet of dat is iets?
    Is dezelfde uitvoering, alleen een slecht gephotoshopped plaatje... perspectief klopt ook al niet enzo...
    Ik krijg em strax geleverd, rond 1 uur... dan zal k wel even bevestigen...

  17. #67

    Standaard

    DIe van jou duurt ook lang Paul

  18. #68

    Standaard

    Net van de distributeur gehoord dat het kruidvat in de 1e periode het alleen recht heeft op deze box.

    Pas in de 2e periode mogen de andere ketens hem ook gaan verkopen..

  19. #69

    Standaard

    en wanneer begint die 2e periode???

  20. #70

    Standaard

    werkelijk geen idee...
    Hij zei periode..Of dat een kwartaal is of iets anders, ik weet het niet.

  21. #71

    Standaard

    Hoe kan ik ook zo stom zijn om hem bij bol.com te bestellen
    hoop dat ze mijn geld terug geven en dan koop ik hem meteen bij het kruidvat!

  22. #72

    Standaard

    Alleen recht?

    Nou dat is ook iets nieuws zeg... Heb ik iniedersgeval nog nooit van gehoord...

    Naja, dan is er iniedersgeval niet aan de hand met de box! :P
    En weet ik zeker dat ik em vanmiddag in mn bezit heb! haha

    Vraag me af offie dan goedkoper wordt in periode 2??? Al is 135 euro al een mooie prijs natuurlijk

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jantje
    Hoe kan ik ook zo stom zijn om hem bij bol.com te bestellen
    hoop dat ze mijn geld terug geven en dan koop ik hem meteen bij het kruidvat!
    Heb je al moeten betalen dan?!?!?!

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door art-core
    Alleen recht?

    Nou dat is ook iets nieuws zeg... Heb ik iniedersgeval nog nooit van gehoord...

    Naja, dan is er iniedersgeval niet aan de hand met de box! :P
    En weet ik zeker dat ik em vanmiddag in mn bezit heb! haha

    Vraag me af offie dan goedkoper wordt in periode 2??? Al is 135 euro al een mooie prijs natuurlijk
    Nee hoor, helemaal niet nieuw.
    FRS doet het ook vaak. Dan mag alleen de FRS hem de eerste 2 weken verkopen, en daar na pas de rest.

  25. #75

    Standaard

    Ow ok, wist k dus niet! Grappig eigenlijk maar ook weer niet...

    Zijn de prijzen daarna meestal wel hetzelfde? Of is het in die eerste periode dan extra duur vanwege dat alleen recht?!

    ps. ik post echt veel te vaak in dit topic...

Pagina 3 van 26 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •