Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 290 worden weergegeven.

Discussie: RIP dvdsoon

  1. #1

    Standaard RIP dvdsoon

    Volgens deze link zou het definitief gedaan zijn met dvdsoon. Er zijn geen aktiviteiten meer binnen het bedrijf zelf. Als je iets besteld krijg je geen mail meer. En het is niet meer mogelijk dvdsoon te bereiken.

    Zie deze link

    http://www.montrealdvd.com/topic.asp?TOPIC_ID=33139

  2. #2

    Standaard

    zelfs jouw link krijg ik niet geopend

    Tja, als het waar is geloof ik het meteen. Jammer, maar het bedrijf heeft het totaal en alleen aan zichzelf te danken. Het ging allemaal zo perfect en ineens klapte het om. Totale verbazing toen, vooral omdat ik er zo veel moois weg heb gehaald en de service altijd top was. Ergens vind ik het wel jammer, maar die acties die ze toen geflikt hebben konden gewoon niet door de beugel.

    EDIT: dvdsoon is nog gewoon te bereiken hoor...
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    zelfs jouw link krijg ik niet geopend

    Tja, als het waar is geloof ik het meteen. Jammer, maar het bedrijf heeft het totaal en alleen aan zichzelf te danken. Het ging allemaal zo perfect en ineens klapte het om. Totale verbazing toen, vooral omdat ik er zo veel moois weg heb gehaald en de service altijd top was. Ergens vind ik het wel jammer, maar die acties die ze toen geflikt hebben konden gewoon niet door de beugel.

    EDIT: dvdsoon is nog gewoon te bereiken hoor...
    Ik kan die wel openkrijgen

  4. #4

    Standaard

    Volgens mij is het wel zo, want na een bestelling eerder vandaag kreeg ik geen bevestiging en ook stond er niets in pending; ik denk dat ze geen bestellingen meer aannemen; Morgenochtend voor de zekerheid even met Mastercard bellen, maar als het goed is factureert DVDSoon pas bij verzending...
    Jammer, was ooit een topbedrijf, maar na het geklooi is het snel bergafwaarts gegaan

  5. #5

    Standaard

    Dat komt ervan als je kleutertjes een dotcom laat uitbaten... Jammer voor al wie er nog krediet heeft uitstaan, maar verbazen doet het me eigenlijk niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Dat komt ervan als je kleutertjes een dotcom laat uitbaten... Jammer voor al wie er nog krediet heeft uitstaan, maar verbazen doet het me eigenlijk niet.
    Kleutertjes lijkt me een nogal ongepast denigrerende opmerking. Er is -denk ik- eerder sprake geweest van een opportunisme dan van kleutergedrag.

  7. #7

    Standaard

    daar gaat mijn CAD$70
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  8. #8

    Standaard

    Potverdorie.. fok hun met hun tering krediet! Ben nu een euro of 25 kwijt (waarvan +/- 10 van headhunter )

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door detulp050
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Dat komt ervan als je kleutertjes een dotcom laat uitbaten... Jammer voor al wie er nog krediet heeft uitstaan, maar verbazen doet het me eigenlijk niet.
    Kleutertjes lijkt me een nogal ongepast denigrerende opmerking.
    toch niet, dit soort opmerkingen hebben ze totaal aan zichzelf te danken.
    Jammer, want vorig jaar (t/m april dit jaar ongeveer, toen heb ik er voor t laatst besteld) was t een topwinkel. Jammer dat t zo is gegaan, maar zoals t de laatste tijd ging ben ik deze winkel liever kwijt dan rijk...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #10

    Standaard

    Ik zit zo tegen de $300CAD aan....
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Ik zit zo tegen de $300CAD aan....
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #12

    Standaard

    Ja, ik had net voordat alle ellende begon een flink aantal preorders en nog achterstallige orders die nog niet werden geshipped. Dat is gewoon zowat meer dan een halfjaar terug nu, en refunden ging al heel lang niet meer..

    En dat is dan ook wellicht in de buurt van het bedrag wat ik in totaal heb bespaard met Soon
    Maarja, anders had ik minstens de helft van de dvd's nooit besteld, dus dat gaat ook niet op.
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Ik zit zo tegen de $300CAD aan....
    Zit er niet ver vandaan: $300.81 CAD om precies te zijn.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lodi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Ik zit zo tegen de $300CAD aan....
    Zit er niet ver vandaan: $300.81 CAD om precies te zijn.
    Damn Ik heb ook nog voor iets van $90 CAD daar aan credit staan dus ik hoop nog dat die refunds worden gegeven die je voor 1 november aan kon vragen maar ik ga er niet meer van uit...

  15. #15

    Standaard

    Iemand die ik via een ander forum ken en die in Canada woont is naar de kantoren van dvdsoon gegaan en die waren dicht. Dus het bevestigt dat dvdsoon een spookbedrijf is geworden.

  16. #16

    Standaard

    ...dat is wel heel erg slecht nieuws, en toch al wat meer dan alleen geruchten. Ik verwacht ook niet dat ze nog echt dingen gaan refunden, de klanten zullen als allerlaatsten aan de beurt zijn bij een faillissement.
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  17. #17
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    zelfs de website is nu niet te bereiken. weet niet of dat aan mij ligt?

    Jammer is het wel ja! het was een super winkel met snelle verzending en scherpe prijzen. Helaas is dat ineens omgeslagen. Gelukkig dat ik toen er niks meer besteld heb, vond het maar vreemde praktijken hoor. mja, dit zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen.

  18. #18
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    ...dat is wel heel erg slecht nieuws, en toch al wat meer dan alleen geruchten. Ik verwacht ook niet dat ze nog echt dingen gaan refunden, de klanten zullen als allerlaatsten aan de beurt zijn bij een faillissement.
    en dvdsoon heeft zelf niks, die kopen pas in bij een groothandel zodra er besteld is, niet eerder. Daarom zal er voor de klanten die nog een tegoed hebben bij dvdsoon, weinig te halen zijn (denk ik).

  19. #19

    Standaard

    Lijkt me ook ja, maar je blijft stiekem hopen he

    Ook weer een mooi teken aan de wand:

    Temporarily out of service for upgrades
    Temporairement hors d'usage pour entretien

    Unfortunately, the site DVDSoon.com is temporarily down for upgrades.

    Our systems administrator are working as quickly as possible to restore the service. We deeply apologize for the inconvenience this might cause and hope to see you again soon.

    We will be back online shortly.

    - Sincerely, The DVDSoon.com Team
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Lijkt me ook ja, maar je blijft stiekem hopen he

    Ook weer een mooi teken aan de wand:
    Nu moet je mij eventjes dan uitleggen hoe een bedrijf kan overleven als hij niets meer verkoopt. Veel mensen die nog een krediet hebben bij dvdsoon, hebben dat geld willen gebruiken om iets te bestellen. Bij 100% van die mensen blijft het statuut van hun bestelling eeuwig op "on order".
    Dan zijn er nog van die naïve mensen die nog bij dvdsoon willen bestellen. De meeste van die mensen krijgen zelfs geen mail meer met de bevestiging van hun bestelling. Bij de anderen blijft het statuut eeuwig op "on order" zelfs voor recente producten en pre-orders.
    In oktober heeft zelfs dvdsoon verschillende bestellingen zogezegd verstuurd en het geld van de rekening afgetrokken. En NIEMAND heeft ooit die bestellingen ontvangen. Sommigen, na 2 weken, hebben een klacht ingediend bij dvdsoon en die hebben onmiddelijk een krediet gegeven met de waarde van die bestelling. Wat vreemd is want normaal moet je 45 werkdagen wachten voordat je een klacht kan indienen.
    Dit zijn geen geruchten maar getuigenissen van mensen op franstalige forums die zelf slachtoffers zijn van die praktijken.

    DUS HOOP NIET TE VEEL. DE KESTMAN BESTAAT NIET :wink:

    THE POLAR EXPRESS BESTAAT NIET Alleen de kinderen geloven nog in zulke verhaaltjes

  21. #21

    Standaard

    Ze doen alsof ze nog bestaan maar in feite bestaan ze niet meer. Hun doel is jullie te overtuigen dat ze nog bestaan en ze hebben daar een goede reden. Ze proberen hun kleren nog te redden en zolang dat ze de mensen overtuigen zullen die mensen geen klacht indienen en zullen ze eeuwig op hun geld wachten.

    En op een zekere dag bye bye met een big smile

  22. #22

    Standaard

    Nou met een big smile weet ik niet, maar dat er een dikke farcade aan de gang is lijkt me ook wel duidelijk.

    En Basil, ik weet 't.. maar een tijd terug toen ik al dacht dat ze RIP waren gingen ze ook nog even door en toen begonnen ze zelfs weer bestellingen te versturen et cetera. Maar dit is zeker andere koek, daar heb je gelijk in.
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  23. #23
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Ik kan ook fluiten naar m'n storecredit

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Nou met een big smile weet ik niet, maar dat er een dikke farcade aan de gang is lijkt me ook wel duidelijk.

    En Basil, ik weet 't.. maar een tijd terug toen ik al dacht dat ze RIP waren gingen ze ook nog even door en toen begonnen ze zelfs weer bestellingen te versturen et cetera. Maar dit is zeker andere koek, daar heb je gelijk in.
    Een tijdje geleden? Ik ken dvdsoon al een paar jaren en het is maar pas sinds halloween 2004 dat ik gezien heb dat het slecht ging aflopen. Maar het is maar pas sinds september van dit jaar dat ik gezien heb dat het bijna het einde van dvdsoon ging zijn. DVDSOON is nooit, sinds een paar jaren, bijna failliet geweest. Nu wel

  25. #25

    Standaard

    De website doet het weer.

    Ik heb vorige maand eindelijk 2 van de 4 dvd's gekregen die al sinds juni in pending stonden.

    Maar volgens jullie kan je dus beter de boel cancelen en je credit zien terug te krijgen?

    Waarom zou je dan dat formulier invullen op die site? Is het niet slimmer om het via de creditcard maatschappij terug te vorderen?

    Ik heb trouwens alleen 20 CAD credit omdat ze een tijd terug plots van vooruitbetalen naar achterafbetalen wisselde en ik de oorspronkelijke order dus opnieuw moest bestellen Maar je krijgt maar max 10% van een order via credit, lekker geregeld
    You are free to do as we tell you!

Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •