Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112
De resultaten 276 tot 290 van 290 worden weergegeven.

Discussie: RIP dvdsoon

  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tetzlat
    na het lezen dacht ik ook wel dat het niet klopte hoor, maar ik wist er niets van toen ik de bestelling platste. Is er nog een manier om dat via de credit card maatschapppij terug te krijgen, en hoe doe je dat ??

    alvast bedankt
    CC maatschapppij opbellen (tel.nr. staat op afschrift) en vragen of ze de aan DVDSoon/DVDImport overgemaakte bedragen willen terugboeken wegens het niet leveren van de bestellingen. Niet te lang mee wachten, omdat je maar een betrekkelijk korte tijd hebt om terug te vorderen (moet geloof ik binnen 30 dagen na ontvangst van het afschrift waarop de betwiste uitgaven staan vermeld). Als je deze termijn aanhoudt, zal de CC maatschapppij niet al te moeilijk doen en soepel meewerken aan de terugboeking. Je krijgt formulieren thuisgestuurd waarin je o.a. moet vermelden het tijdstip van aankoop, het bedrag, de reden van het verzoek tot terugboeking etc. etc. Ook moet je bewijzen meesturen die aantonen dat je ook echt bestellingen hebt gedaan, kortom een hele administratie, maar als het goed is, krijg je vervolgens wel je geld terug.

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tetzlat
    na het lezen dacht ik ook wel dat het niet klopte hoor, maar ik wist er niets van toen ik de bestelling platste. Is er nog een manier om dat via de credit card maatschapppij terug te krijgen, en hoe doe je dat ??

    alvast bedankt
    CC maatschapppij opbellen (tel.nr. staat op afschrift) en vragen of ze de aan DVDSoon/DVDImport overgemaakte bedragen willen terugboeken wegens het niet leveren van de bestellingen. Niet te lang mee wachten, omdat je maar een betrekkelijk korte tijd hebt om terug te vorderen (moet geloof ik binnen 30 dagen na ontvangst van het afschrift waarop de betwiste uitgaven staan vermeld). Als je deze termijn aanhoudt, zal de CC maatschapppij niet al te moeilijk doen en soepel meewerken aan de terugboeking. Je krijgt formulieren thuisgestuurd waarin je o.a. moet vermelden het tijdstip van aankoop, het bedrag, de reden van het verzoek tot terugboeking etc. etc. Ook moet je bewijzen meesturen die aantonen dat je ook echt bestellingen hebt gedaan, kortom een hele administratie, maar als het goed is, krijg je vervolgens wel je geld terug.
    Het is beter te doen zoals Qzyn het zo goed uitgelegd heeft dan je bestelling te cancellen want dan ga je nog meer verliezen aan extra administratieve onkosten. Ze zijn toch niet meer van plan om bestellingen te verzenden. :wink:

  3. #278

    Standaard

    Het is geen kwestie van vertrouwen, het is een kwestie van 'er valt niets te verliezen'. En als het wel aankomt, bespaar je een hoop geld.

    Dus Basil, knoop het dit keer in je oren en zit er niet telkens over te zaniken. Dank u.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Het is geen kwestie van vertrouwen, het is een kwestie van 'er valt niets te verliezen'. En als het wel aankomt, bespaar je een hoop geld.

    Dus Basil, knoop het dit keer in je oren en zit er niet telkens over te zaniken. Dank u.
    Je doet me lachen met je opmerkingen

  5. #280

    Standaard

    Ben iets vergeten. Ik wou zeggen "Stomme opmerkingen"

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kleuter
    Ben iets vergeten. Ik wou zeggen "Stomme opmerkingen"
    Gelukkig zijn er ook stomme mensen (d.w.z. Basil); Edit knoppen zijn daarvoor uitgevonden.

    Two can play that game. Misschien de volgende keer maar weer in de zandbak spelen ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #282

    Standaard

    zo, ik heb net mijn brief op de bus gedaan om mijn centjes terug te vragen aan de cc maatschappij, hopelijk lukt het en anders is het jammer.
    Wat ik ook erg raar vond wat dat het bij mijn afgeschrefen bedrag bijna 2 keer zo hoog was als de totale kosten van de artikelen, of ze rekenen enrome vervoerskosten, of ze willen je daar ook nog mee naaien.

    Maar ik wil even iedereen bedanken voor de waarschuwingen, en de goede raad

    bedankt

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tetzlat
    zo, ik heb net mijn brief op de bus gedaan om mijn centjes terug te vragen aan de cc maatschappij, hopelijk lukt het en anders is het jammer.
    Wat ik ook erg raar vond wat dat het bij mijn afgeschrefen bedrag bijna 2 keer zo hoog was als de totale kosten van de artikelen, of ze rekenen enrome vervoerskosten, of ze willen je daar ook nog mee naaien.

    Maar ik wil even iedereen bedanken voor de waarschuwingen, en de goede raad

    bedankt
    Graag gedaan :wink:

    Dat is de doel van een forum, mensen waarschuwen en helpen :wink:

  9. #284

    Standaard

    Heb een tijdje geleden ook al mijn geld teruggevraagd bij mijn cc-maatschappij. Hopelijk krijg ik binnenkort mijn geld dus terug en dan bestel ik wel weer ergens anders
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  10. #285

    Standaard

    Nou,ik kom dit dus net pas tegen,omdat ik t al lang vond duren dat married with children boxje...

    bij mij zijn de bedragen echter in juni al afgeschreven en volgens de eerste medewerker die ik net aan de lijn had zal ik dat niet meer terug kunnen krijgen...gvd 35 euro armer.

    ik word nu nog doorverbonden met afdeling fraude,maar die sturen dus een formulier en thats it...

    gvd ********ken van dvdsoon!

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  11. #286

    Standaard

    ik heb het geld (20euro) van mijn laatste bestelling nog net kunnen terughalen, maarja ik ben nog steeds zo'n 70euro kwijt aan die hufters
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  12. #287

    Standaard

    Van DixonsVisa de betwiste bedragen (16,5 euro+1,nogwat annuleringskosten) terug laten boeken. Denk dat het daar bij blijft, was precies binnen de door hen gestelde termijn van 45 dagen na het afschrift waar de transactie op stond.

  13. #288

    Standaard

    Kreeg vandaag een brief van mijn cc maatschappij dat ik 90 euro terugkrijg.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  14. #289

    Standaard

    Wat een gezeik met die dvdsoon. Ik wacht al 3 maanden voor 2 dvd's van rond de 20 dollar. Ik dacht ik stuur maar eens een mailtje, nu zie ik dat hun site het niet meer doet en dat ze failliet zijn. Dit is echt de eerste keer dat ik een slechte ervaring heb met een online site. Ik vond al zo verdacht goedkoop, wel aantrekkelijk maar als de prijzen zo goedkoop zijn en met geen verzendkosten bij te rekenen, maak je ook bijna geen winst of draai je meestal verlies. Ik betaal liever iets meer dan krijg je tenminste de bestelde goods.

  15. #290

    Standaard

    Kreeg vandaag (spam?)mailtje van xpressdvd.biz.
    Zie http://www.who.is/whois-biz/ip-address/xpressdvd.biz/

    Quebec, op oud mailadres dat ik bij dvdimport/dvdsoon gebruikte.
    Zie laatste entry op http://ansuz.sooke.bc.ca/creative/reviews/dvdsoon.php

    *ZOU* kunnen dat men een oude database gebruikt om te mailen. Password retrieval van bewuste adres leverde niets op; inloggen met oude accountnaam/password die ik nog had staan werkte ook niet. Je bent gewaarschuwd

Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •