Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 290 worden weergegeven.

Discussie: RIP dvdsoon

  1. #26

    Standaard

    Ook een flinke Top 15 lijst nu :P

    Met 1 titel was dat dus, inmiddels lijkt alles nog sprankelend in volle gang bij dvdsoon. Behalve dan dat alle email adressen onbereikbaar zijn en er helemaal niemand voor dvdsoon meer werkt behalve de persoon die nu en dan de nieuwe inkomende credits checkt voor sukkels die hun geld er nog even in pompen voor noppes. Ik snap niet dat de Canadese autoriteiten Soon nog niet volledig hebben opgedoekt want dit is gewoon te sneu voor woorden voor bestellende klanten die zich van geen kwaad bewust zijn.
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Ook een flinke Top 15 lijst nu :P

  3. #28

    Standaard

    Ik was eigenlijk wel benieuwd of er nog meerderen zijn die problemen hebben met de levering van DVD Soon. Deze is ronduit belabberd. Wacht soms maanden op de meest normale releases als de 4 disc van Ben Hur of de UE van Raging Bull. Je krijgt gewoon spijkerhard een mail terug waarin je vriendelijk wordt geacht te wachten tot het wordt verscheept. Het is echt van alles naar niets gegaan geloof ik. En dat is ontzettend jammer want ik was nou juist zo gesteld op hun service, snelle levering en prijsbeleid. En echte atlernatieven zijn er ook niet, of wel ?

    Zijn er meer met dergelijke klachten ?

  4. #29

    Standaard

    Zijn er alternatieven ? Iets wat in de buurt komt ? Dan is het leed gauw geleden, want dan gaan we gewoon massaal over naar een andere.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Ik was eigenlijk wel benieuwd of er nog meerderen zijn die problemen hebben met de levering van DVD Soon. Deze is ronduit belabberd. Wacht soms maanden op de meest normale releases als de 4 disc van Ben Hur of de UE van Raging Bull. Je krijgt gewoon spijkerhard een mail terug waarin je vriendelijk wordt geacht te wachten tot het wordt verscheept. Het is echt van alles naar niets gegaan geloof ik. En dat is ontzettend jammer want ik was nou juist zo gesteld op hun service, snelle levering en prijsbeleid. En echte atlernatieven zijn er ook niet, of wel ?

    Zijn er meer met dergelijke klachten ?
    Volgens mij heeft niemand klachten hier .

    Er zijn al meerdere topics de laatste maanden geweest over DVDSoon waar over hen service geklaagd werd.

    DVDpacific.com vind ik een prima alternatief en daar had ik Ben Hur binnen 4 dagen binnen.
    Ik zou alles cancellen en daar bestellen want bij DVDSoon kan je er volgens mij wel naar fluiten.


  6. #31

    Standaard

    Heb niets meer open staan, gelukkig.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door shifty
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Ik was eigenlijk wel benieuwd of er nog meerderen zijn die problemen hebben met de levering van DVD Soon. Deze is ronduit belabberd. Wacht soms maanden op de meest normale releases als de 4 disc van Ben Hur of de UE van Raging Bull. Je krijgt gewoon spijkerhard een mail terug waarin je vriendelijk wordt geacht te wachten tot het wordt verscheept. Het is echt van alles naar niets gegaan geloof ik. En dat is ontzettend jammer want ik was nou juist zo gesteld op hun service, snelle levering en prijsbeleid. En echte atlernatieven zijn er ook niet, of wel ?

    Zijn er meer met dergelijke klachten ?
    Volgens mij heeft niemand klachten hier .

    Er zijn al meerdere topics de laatste maanden geweest over DVDSoon waar over hen service geklaagd werd.

    DVDpacific.com vind ik een prima alternatief en daar had ik Ben Hur binnen 4 dagen binnen.
    Ik zou alles cancellen en daar bestellen want bij DVDSoon kan je er volgens mij wel naar fluiten.

    Of Deepdiscount. ook best goedkoop.
    Raar ook dat DVDsoon nog steeds is opgenomen in www.dvdpricecheck.co.uk....
    Robert.

  8. #33

    Standaard

    even off topic:

    kan iemand mij vertellen of DVDpacific in australische dollars is of gewoon USD??

    australisch wordt het wel erg goedkoop .

    bedankt!
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet
    even off topic:

    kan iemand mij vertellen of DVDpacific in australische dollars is of gewoon USD??

    australisch wordt het wel erg goedkoop .

    bedankt!
    Bij de FAQ:

    Q: Where are you located?
    A: We are based in Florida U.S.A.


    Dus have a guess :P

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pindarots
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet
    even off topic:

    kan iemand mij vertellen of DVDpacific in australische dollars is of gewoon USD??

    australisch wordt het wel erg goedkoop .

    bedankt!
    Bij de FAQ:

    Q: Where are you located?
    A: We are based in Florida U.S.A.


    Dus have a guess :P
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  11. #36

    Standaard

    Het is definitief. DVDSOON op het punt failliet te zijn.

    Link

  12. #37

    Standaard

    Definief of niet, bestellen doet men (als ze slim zijn tenminste) er toch al niet meer.

  13. #38

    Standaard

    Als ik naar die site kijk lijkt ie nog geupdate te worden of ligt dat aan mij? Of is Charlie and The Chocolate Factory al 6 maanden geleden in Amerika en Canada op DVD verschenen?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  14. #39

    Standaard

    Ze doen hun best om nog operationeel te lijken, stelletje oplichters zijn het..
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  15. #40

    Standaard

    Veel Mensen hebben deze mail vandaag ontvangen

    "Chers Clients;

    C'est avec beaucoup de regrets que nous vous informons de la fermeture
    de la compagnie 9086-8316 Québec Inc qui gérait les opérations de
    DVDSoon.com.

    Les actifs de DVDSoon.com ont été repris par Canadian
    Distribution Services, ce qui signifie que le site reste opérationnel et que
    les activités seront maintenues. Les commandes en traitement seront honorées.

    Malheureusement,les opérations restées en suspens étant de la
    responsabilité de 9086-8316 Québec Inc ne pouront être respectées, et ce,
    incluant les crédits, les remboursements, les demandes de remplacements
    et les points fidélités.

    Si vous désirez obtenir plus de renseignements veuillez vous adresser à :

    9086 - 8316 Québec Inc.
    1001, boul. Montarville #75023
    Boucherville Québec
    J4B 7Z2

    Merci de votre support et de votre compréhension.

    La direction"

  16. #41

    Standaard

    En eh ... wat staat daar?

    Mijn Frans is niet mijn sterkste taal.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    En eh ... wat staat daar?

    Mijn Frans is niet mijn sterkste taal.
    ja idd
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #43

    Standaard

    ff door Google gefilterd:
    "Dear Clients;
    It is with many regrets that we inform you of the closing of the company 9086-8316 Quebec Inc which managed the operations of DVDSoon.com. The credits of DVDSoon.com were taken again by Canadian Distribution Services, which means that the site remains operational and that the activities will be maintained. The orders in treatment will be delivered. Unfortunately, the operations remained outstanding being responsibility for 9086-8316 Quebec Inc will not pouront being respected, and this, including the appropriations, refundings, the replacement demands and the points fidelities. If you wish to obtain more information please address itself to: 9086 - 8316 Quebec Inc. 1001, boul. Montarville #75023 Boucherville Quebec J4B 7Z2 Thank you for your support and your comprehension.
    Direction "
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #44

    Standaard

    will not pouront being respected
    please address itself
    Jullie kennen misschien geen Frans, maar zij kennen geen Engels!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #45

    Standaard

    Dus items 'on order' worden nog geleverd?
    You are free to do as we tell you!

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL
    Veel Mensen hebben deze mail vandaag ontvangen

    "Chers Clients;

    C'est avec beaucoup de regrets que nous vous informons de la fermeture
    de la compagnie 9086-8316 Québec Inc qui gérait les opérations de
    DVDSoon.com.

    Les actifs de DVDSoon.com ont été repris par Canadian
    Distribution Services, ce qui signifie que le site reste opérationnel et que
    les activités seront maintenues. Les commandes en traitement seront honorées.

    Malheureusement,les opérations restées en suspens étant de la
    responsabilité de 9086-8316 Québec Inc ne pouront être respectées, et ce,
    incluant les crédits, les remboursements, les demandes de remplacements
    et les points fidélités.

    Si vous désirez obtenir plus de renseignements veuillez vous adresser à :

    9086 - 8316 Québec Inc.
    1001, boul. Montarville #75023
    Boucherville Québec
    J4B 7Z2

    Merci de votre support et de votre compréhension.

    La direction"
    En dus nu ook het mailtje in het engels:
    (vanmorgen ontvangen)


    Dear Client;

    It is with a lot of regret and sadness that we must announce the closure
    of the company 9086 - 8316 Québec Inc who managed the operations of
    DVDSoon.com.

    The assets of DVDSoon.com have been taken by Canadian
    Distribution Services which means the site will remain open and all
    activities will be maintained. Therefore all pending orders will be
    honored.

    Unfortunately all operations that were suspended and were the
    responsibility of 9086 - 8316 Québec Inc will not be honored. These
    operations include credits, refunds, replacement requests, and Fidelity
    iPoints.

    If you wish to obtain more information please send your questions to:

    9086 - 8316 Québec Inc.
    1001, Boul. Montarville #75023
    Boucherville Québec
    J4B 7Z2

    We thank you for your support and your comprehension.

    The Administration,

  22. #47

    Standaard

    Dus ik ben inderdaad m'n 80 CAD credit kwijt...

  23. #48
    leftyruggiero
    Guest

    Standaard

    Ik heb die mail ook gehad. Stelletje oplichters. Ik had dat formulier om je tegoed terug te krijgen dus ruimschoots op tijd (ver voor 31 oktober) ingevuld en dan zou het zogenaamd op 1 november teruggestort worden. Maar ik zie nog steeds dat mijn credit er gewoon staat. Is er een serieuze mogelijkheid om dit via de CC maatschappij terug te krijgen? Of is het verspeelde moeite?

    Trouwens voor degenen die een alternatief zoeken: www.dvdboxoffice.com is een uitstekende goedkope site die snel levert (1 week) en geen verzendkosten vraagt. Ik heb er ook nog nooit importkosten hoeven betalen. De site is ook Canadees en alle prijzen zijn dus in CAD.

  24. #49

    Standaard

    Ik heb ook nog geld tegoed van DVDSoon (gelukkig slechts CAD$ 10), maar ik kan niet zeggen dat dit nieuws onverwachts komt.
    Ik had al sterk het idee dat de terugkeer van de refundmogelijkheid niet zozeer bestemd was voor de klanten, maar vooral bedoeld was om de CC-maatschappijen van zich af te houden (die zullen niet bepaald blij zijn geweest met de vele terugvorderingen van ontevreden klanten en DVDSoon min of meer gedwongen hebben die mogelijkheid opnieuw in te stellen) en om tijd te rekken.

    De nieuwe eigenaar heeft dan wel het klantenbestand en de naam overgenomen, van de goodwill van DVDSoon zal weinig tot niets meer over zijn, dus een vliegende herstart zullen ze niet maken. Ze zullen heel wat tijd nodig hebben om het vertrouwen van de klanten terug te winnen, als ze daar überhaupt al in slagen. Een slechte naam blijft je lang achtervolgen. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard, zo luidt een oude wijsheid.

    De forumbeheerder van dvd-swaps heeft trouwens van de nieuwe eigenaar een mail ontvangen waarin wordt vermeld dat het oude DVDSoon al op 4 november de bedrijfsactiviteiten gestaakt heeft. Al die tijd zijn we dus ten onrechte in de waan gelaten dat er nog een DVDSoon bestond.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    De forumbeheerder van dvd-swaps heeft trouwens van de nieuwe eigenaar een mail ontvangen waarin wordt vermeld dat het oude DVDSoon al op 4 november de bedrijfsactiviteiten gestaakt heeft. Al die tijd zijn we dus ten onrechte in de waan gelaten dat er nog een DVDSoon bestond.
    Het verbaast me weinig. Ze zijn altijd al heel grillig geweest in hun gedrag en weinig vertrouwenswekkend. Hun grootste plus was de (extreem) lage prijs voor veel van hun producten.

    Mijn ruim 2 jaar geleden gemaakte topic met aanbiedingen (linkje) heb ik enkele maanden later vaarwel gezegd vanwege douane-ellende en de afwikkeling bij beschadigingen. Jammer voor de vele anderen die bleven en sindsdien zijn gedupeerd.

Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •