Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 290 worden weergegeven.

Discussie: RIP dvdsoon

  1. #51

    Standaard

    The assets of DVDSoon.com have been taken by Canadian
    Distribution Services which means the site will remain open and all
    activities will be maintained. Therefore all pending orders will be
    honored.

    Unfortunately all operations that were suspended and were the
    responsibility of 9086 - 8316 Québec Inc will not be honored. These
    operations include credits, refunds, replacement requests, and Fidelity
    iPoints.
    Ik zal het wel verkeerd of ergens overheen hebben gelezen maar als ik het dus goed begrijp worden huidige orders nog getracht af te wikkelen en mensen met een gigantische creditreserve wegens het niet leveren van producten ten dode opgeschreven? Fijne policy zeg?
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    The assets of DVDSoon.com have been taken by Canadian
    Distribution Services which means the site will remain open and all
    activities will be maintained. Therefore all pending orders will be
    honored.

    Unfortunately all operations that were suspended and were the
    responsibility of 9086 - 8316 Québec Inc will not be honored. These
    operations include credits, refunds, replacement requests, and Fidelity
    iPoints.
    Ik zal het wel verkeerd of ergens overheen hebben gelezen maar als ik het dus goed begrijp worden huidige orders nog getracht af te wikkelen en mensen met een gigantische creditreserve wegens het niet leveren van producten ten dode opgeschreven? Fijne policy zeg?
    Mensen die op pending stonden hebben nog niet betaald. Oftewel, de nieuwe eigenaar kan daar gewoon geld aan verdienen. Mensen die al ooit dat credit hebben betaald krijgen van de nieuwe eigenaar niets...

  3. #53

    Standaard

    Zat er al aan te komen natuurlijk. Alleen erg lullig voor de mensen die nog geld tegoed hebben

  4. #54

    Standaard

    Ben blij dat ik mijn geld al terug heb van MasterCard....
    Maar zeker lullig voor de anderen die het nog niet terug hebben.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  5. #55

    Standaard

    Ik heb nog 79,55 uit staan. Maar gelukkig is zo'n 50 dollar daarvan voortgekomen uit een fout van hun. Dus mijn schade valt nog wel mee. Gekke is dat 't dus nog wel staat. Zo lang m'n credit nog in mijn account vermeld staat, blijf ik nog een klein sprankje hoop houden dat ik het later nog kan gebruiken...

    Dom hè?

  6. #56

    Standaard

    Kreeg vandaag ook dit mailtje

    Dear Client;

    It is with a lot of regret and sadness that we must announce the closure of the company 9086 - 8316 Québec Inc who managed the operations of DVDSoon.com.

    The assets of DVDSoon.com have been taken by Canadian Distribution Services which means the site will remain open and all activities will be maintained. Therefore all pending orders will be honored.

    Unfortunately all operations that were suspended and were the responsibility of 9086 - 8316 Québec Inc will not be honored. These operations include credits, refunds, replacement requests, and Fidelity iPoints.

    If you wish to obtain more information please send your questions to:

    9086 - 8316 Québec Inc.
    1001, Boul. Montarville #75023
    Boucherville Québec
    J4B 7Z2

    We thank you for your support and your comprehension.

    The Administration,

  7. #57

    Standaard

    Kortom, site blijft bestaan, bedrijf blijft bestaan, alleen alle credit en refunds worden gecancelled.

    Is het überhaupt wel een nieuwe eigenaar? Klinkt als een klassieke faillisements-fraude.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Kreeg vandaag ook dit mailtje

    Dear Client;

    *knip*

    The Administration,
    Is dit een ander mailtje dan wat hier boven staat?

  9. #59

    Standaard

    Als de nieuwe eigenaar snel vertrouwen wil winnen, zou ik eens beginnen met het overnemen van de openstaande credits!! :wink:

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door detulp050
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    The assets of DVDSoon.com have been taken by Canadian
    Distribution Services which means the site will remain open and all
    activities will be maintained. Therefore all pending orders will be
    honored.

    Unfortunately all operations that were suspended and were the
    responsibility of 9086 - 8316 Québec Inc will not be honored. These
    operations include credits, refunds, replacement requests, and Fidelity
    iPoints.
    Ik zal het wel verkeerd of ergens overheen hebben gelezen maar als ik het dus goed begrijp worden huidige orders nog getracht af te wikkelen en mensen met een gigantische creditreserve wegens het niet leveren van producten ten dode opgeschreven? Fijne policy zeg?
    Mensen die op pending stonden hebben nog niet betaald. Oftewel, de nieuwe eigenaar kan daar gewoon geld aan verdienen. Mensen die al ooit dat credit hebben betaald krijgen van de nieuwe eigenaar niets...
    Ah, zo ja :x
    ~~~~~~~~ ^€200^ (mijn zuurverdiende flappen die wegvliegen)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon van Stijn
    Als de nieuwe eigenaar snel vertrouwen wil winnen, zou ik eens beginnen met het overnemen van de openstaande credits!! :wink:
    Dan duurt het nog wel een paar jaar voordat ze weer winstgevend zullen zijn denk ik
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  11. #61

    Standaard

    De directeur-grootaandeelhouder van Canadian Distribution Services, de nieuwe eigenaar van DVD Soon, is ene Vincent Lesaux. Diezelfde Lesaux is ook directeur-grootaandeelhouder van DVD Import. Ik heb geen ervaringen met DVD Import, maar volgens mij hebben ze ook een niet al te beste reputatie.

    Zie inschrijvingen KvK:

    https://ssl.req.gouv.qc.ca/igif-bin/...3=O&section4=O

    https://ssl.req.gouv.qc.ca/igif-bin/...3=O&section4=O

  12. #62

    Standaard

    En nu weer een nieuwe mail voor hen die nog iets op 'Pending' hebben staan.
    De nieuwe eigenaar gaat de pendingorders alsnog verwerken, tenzij je ze tijdig annuleert.

    Dear Sir / Madam;

    As of Monday December 12th, Canadian Distribution Services will begin to process all pending orders.

    If you still wish to receive your products please do not modify your order and we
    will complete your order as soon as possible.

    However, if you no longer wish to receive your order please cancel your order as soon as possible so that we may avoid any inconveniences.

    You can cancel your order at your leisure by logging in to your account and opening
    the order located under the pending tab. Once there you will be presented with your
    order details. At the end of the details you will locate a red cancellation button.
    Simply click on this button to cancel the order.

    If you have any further questions or concerns please contact us by email at info@dvdsoon.com.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    De directeur-grootaandeelhouder van Canadian Distribution Services, de nieuwe eigenaar van DVD Soon, is ene Vincent Lesaux. Diezelfde Lesaux is ook directeur-grootaandeelhouder van DVD Import. Ik heb geen ervaringen met DVD Import, maar volgens mij hebben ze ook een niet al te beste reputatie.

    Zie inschrijvingen KvK:

    https://ssl.req.gouv.qc.ca/igif-bin/...3=O&section4=O

    https://ssl.req.gouv.qc.ca/igif-bin/...3=O&section4=O
    nou daar ben je ook lekker mee
    DVD Import is ook een waardeloze site. Reageren niet op e-mails, leveren niet of nauwelijks. Als ze al leveren duurt t weken voor t verstuurd wordt.
    Geen aanrader dus
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #64

    Standaard

    ik heb nu dus nog een order op pending staan,
    namelijk de giftset van the big lebowsky en WPT season 1
    zal ik deze nu cancellen of maar afwachten wat er gebeurt?
    als ik deze ga cancellen heeft er dan iemand een tip waar ik ze nog meer kan bestellen??
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon van Stijn
    Als de nieuwe eigenaar snel vertrouwen wil winnen, zou ik eens beginnen met het overnemen van de openstaande credits!! :wink:
    Dan duurt het nog wel een paar jaar voordat ze weer winstgevend zullen zijn denk ik
    Dat ze winstgevend zijn of niet zal mij een zorg wezen als ik mijn credits (al zijn het niet veel) gewoon krijg. :wink:

  16. #66

    Standaard

    DVD Import heeft ellenlange levertermijnen, maar is vaak wel goedkoop. Ik heb er 2x besteld, en het was telkens een maand wachten. Dan toch maar een centje meer geven...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    DVD Import heeft ellenlange levertermijnen, maar is vaak wel goedkoop. Ik heb er 2x besteld, en het was telkens een maand wachten. Dan toch maar een centje meer geven...
    zo denk ik er precies over
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar van Sambeek
    ik heb nu dus nog een order op pending staan,
    namelijk de giftset van the big lebowsky en WPT season 1
    zal ik deze nu cancellen of maar afwachten wat er gebeurt?
    als ik deze ga cancellen heeft er dan iemand een tip waar ik ze nog meer kan bestellen??
    iemand advies?
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  19. #69

    Standaard

    Ik lees dit nu pas. Zat er natuurlijk al een tijd aan te komen...

    Wel erg vervelend voor de mensen die nog geld tegoed hadden. Ook ik heb via een ander forumlid nog zo'n 13$ van ze tegoed, maar daar kan ik naar fluiten. Gaat me niet om die paar centen, maar om het principe.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  20. #70

    Standaard

    En welk principe is dat dan? Je hebt altijd van die schijnheilige zeikerds die dan zeggen dat het ze niet om `t geld te doen is maar om `t principe, en dan ben ik wel benieuwd welke principe je bedoelt...

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fuksysteem
    En welk principe is dat dan? Je hebt altijd van die schijnheilige zeikerds die dan zeggen dat het ze niet om `t geld te doen is maar om `t principe, en dan ben ik wel benieuwd welke principe je bedoelt...
    Je hebt ook altijd van die sukkels die al gelijk na aanmelden op een forum denken dat ze medeforumleden op het matje kunnen roepen om verantwoording bij ze af te komen leggen. Ik vraag me altijd af waar die misplaatste grootheidswaanzin vandaan komt.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fuksysteem
    Je hebt altijd van die schijnheilige zeikerds
    Nou, nou, een beetje rustiger moet toch kunnen lijkt me.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fuksysteem
    En welk principe is dat dan? Je hebt altijd van die schijnheilige zeikerds die dan zeggen dat het ze niet om `t geld te doen is maar om `t principe, en dan ben ik wel benieuwd welke principe je bedoelt...
    Doe 's rustig, man.

    Ik bedoel gewoon dat ik die paar dollar best missen kan, maar stel nu dat het om veel meer had gegaan, had ik dat echt goed klote gevonden. Het is sowieso een slechte manier van handelen van DVDSoon. Zo ga je niet met je klanten om.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door fuksysteem
    En welk principe is dat dan? Je hebt altijd van die schijnheilige zeikerds die dan zeggen dat het ze niet om `t geld te doen is maar om `t principe, en dan ben ik wel benieuwd welke principe je bedoelt...
    Je hebt ook altijd van die sukkels die al gelijk na aanmelden op een forum denken dat ze medeforumleden op het matje kunnen roepen om verantwoording bij ze af te komen leggen. Ik vraag me altijd af waar die misplaatste grootheidswaanzin vandaan komt.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door fuksysteem
    En welk principe is dat dan? Je hebt altijd van die schijnheilige zeikerds die dan zeggen dat het ze niet om `t geld te doen is maar om `t principe, en dan ben ik wel benieuwd welke principe je bedoelt...
    Je hebt ook altijd van die sukkels die al gelijk na aanmelden op een forum denken dat ze medeforumleden op het matje kunnen roepen om verantwoording bij ze af te komen leggen. Ik vraag me altijd af waar die misplaatste grootheidswaanzin vandaan komt.
    En je hebt altijd van die arrogant mongolen die denken dat ze een nieuwkomer op het matje kunnen roepen omdat er iets geroepen wordt waar ze niet tegen kunnen. Waar dié grootheidswaanzin vandaan komt....

    Anyway, uiteraard vind ik het erg voor álle mensen die nog iets bij DVDsoon hebben open staan. Ik zou ook pissig zijn.

    En de acties van de afgelopen maanden van DVDsoon waren eerder oplichtpraktijken en dat is idd niet erg netjes om het zacht te zeggen.

    Maar als je geld op deze manier verliest is het altijd vervelend, en dan gaat het meestal ook in de eerste plaats om de centjes en niet om het principe (al is `t bedrag wellicht relatief klein). Maar kom er dan gewoon voor uit dat `t in de eerste plaats om het verloren geld.

    DVDsoon had overigens begin november al z`n activiteiten gestaakt..

Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •