Pagina 8 van 12 EersteEerste ... 456789101112 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 290 worden weergegeven.

Discussie: RIP dvdsoon

  1. #176

    Standaard

    ik heb 2 dagen geleden ook nog eens een bestelling geplaatst en vandaag is ie verzonden... ben benieuwd :wink:
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  2. #177

    Standaard

    Waren heel veel dvd's 7,20 maar nu allemaal weer terug naar 11,32 euro....... jammerrrrrr was net te laat

  3. #178

    Standaard

    Prijzen schommelen inderdaad erg snel. Net zoals de levering trouwens. Afgezien van de ongeveer twee weken die het duurt voordat het na verzending hier is (wat je dvdsoon niet aan kunt rekenen) duurde het bij mij tot nu toe 2 weken, vier dagen en 5 weken (!) voordat een bestelde dvd verstuurd werd. Credit refund heb ik niet geprobeerd, ik heb gewoon alles opgemaakt.

    Maar ja, Snatch Giftset €7, Sin City R&E €21, daar wilde ik wel even voor wachten!
    Heb momenteel ook nog de Scarface Giftset lopen voor €32.50, incl verzending.
    Aan de andere kant, met zulke absurd lage prijzen kun je je inderdaad afvragen hoe lang het duurt voor ze opnieuw falliet zijn. Bestellen in kleine beetjes is mijn huidige tactiek.

  4. #179

    Standaard

    Ik heb nog $ 47,20 rebates zie ik

    Alleen nu wil ik Snatch Deluxe bestellen maar ik zie nergens dat ik dan 50% van mijn rebates kan gebruiken

    Iemand uitleg van hoe dat werkt ?

  5. #180

    Standaard

    De rebates worden normaal automatisch toegepast op de order. Bij m'n laastste order vorige maand kon ik ook niets zelf aangeven.

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon van Stijn
    De rebates worden normaal automatisch toegepast op de order. Bij m'n laastste order vorige maand kon ik ook niets zelf aangeven.
    Vaag

    Bij mij deedt die dat niet

    Of komt dat pas nadat je je creditcard gegevens hebt ingevuld ?

    Ik durfde niet verder te gaan namelijk

  7. #182

    Standaard

    Goeie vraag, volgens mij was dat inderdaad nadat je een CC hebt ingevuld. Die wordt zowieso voor het hele orderbedrag belast, de rebates worden na verzending als refundable credit toevoegd.

  8. #183

    Standaard dvdsoon

    je besteld, betaald met je cc card.
    het bedrag word meteen afgeschreven en niet zoals ze eerst vertelden bij verzending.
    op moment dat het verzonden word komt de 50% regeling pas kijken,
    ze laten dat als credit dan in je account zien en trekken die 50% van je rebates af.
    je kunt dan met de credits opnieuw bestellen en betalen of een refund aanvragen wat in ieder geval 21 dagen duurt.
    Maar ik had bv laatst stargate s 8 besteld, die stond na 14 dagen nog pending terwijl hij in stock was.hierover tig mails gestuurd geen antwoord.
    gecanceld en meteen een credit refund aangevraagd.
    Duurt mij allemaal te lang en blijft onzeker.
    Overigens als je de 50% niet van hen terug krijgt met een refund, kun je ook via de cc maatschappij daar niets aan doen, omdat volgens een brief die ik van hun kreeg dat een afspraak is tussen jou en de winkel en niet het probleem van de cc maatschappij.

  9. #184

    Standaard

    Bij mij zijn gelukkig al 3 items verzonden, nu maar afwachten of ze (uberhaupt) een beetje goed aankomen.
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  10. #185

    Standaard Re: dvdsoon

    [quote="ccb"]je besteld, betaald met je cc card.
    het bedrag word meteen afgeschreven en niet zoals ze eerst vertelden bij verzending.
    op moment dat het verzonden word komt de 50% regeling pas kijken,
    ze laten dat als credit dan in je account zien en trekken die 50% van je rebates af.
    je kunt dan met de credits opnieuw bestellen en betalen of een refund aanvragen wat in ieder geval 21 dagen duurt.
    quote]

    Nou, dan is het zo, als mijn dvd nog op pending staat (staat ie nog steeds sinds 17-3 dag van bestelling terwijl er voorraad is zeggen ze) en ze schrijven het van mijn cc af, dan laat ik het gewoon terughalen. want ze zeggen dat ze pas debiteren op moment verzenden.

    misschien simpel gedacht, maar als er dan 30 dgn verstreken zijn kan ik evt fluiten naar mijn centen.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  11. #186

    Standaard Re: dvdsoon

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ccb
    je besteld, betaald met je cc card.
    het bedrag word meteen afgeschreven en niet zoals ze eerst vertelden bij verzending.
    op moment dat het verzonden word komt de 50% regeling pas kijken,
    ze laten dat als credit dan in je account zien en trekken die 50% van je rebates af.
    je kunt dan met de credits opnieuw bestellen en betalen of een refund aanvragen wat in ieder geval 21 dagen duurt.
    Maar ik had bv laatst stargate s 8 besteld, die stond na 14 dagen nog pending terwijl hij in stock was.hierover tig mails gestuurd geen antwoord.
    gecanceld en meteen een credit refund aangevraagd.
    Duurt mij allemaal te lang en blijft onzeker.
    Overigens als je de 50% niet van hen terug krijgt met een refund, kun je ook via de cc maatschappij daar niets aan doen, omdat volgens een brief die ik van hun kreeg dat een afspraak is tussen jou en de winkel en niet het probleem van de cc maatschappij.
    Wat een gezeur zeg

    Nou laat dan maar zitten zeg daar ga ik voorlopig echt nog niks bestellen

    Die paar euro goedkoper is me dat gezeur echt niet waard

  12. #187

    Standaard

    19 maart: bestelling geplaatst
    21 maart: bestelling verstuurd
    24 maart: bestelling ONTVANGEN!!!
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  13. #188

    Standaard

    17 maart: bestelling geplaatst
    18 maart: email ontvangen dat bestelling "packaging" is en binnen 24 tot 72 uur zal worden verzonden
    25 maart: status bestelling nog steeds "packaging"

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    17 maart: bestelling geplaatst
    18 maart: email ontvangen dat bestelling "packaging" is en binnen 24 tot 72 uur zal worden verzonden
    25 maart: status bestelling nog steeds "packaging"
    Vervolg:
    25 maart: email naar Soon gestuurd om oponthoud te melden
    28 maart: reactie van Soon ontvangen op mijn email ("It should have shipped by now")
    29 maart: verzendbevestiging ontvangen

    Al met al geen reden om de loftrompet te steken over het 'nieuwe' DVDSoon.
    En nu maar hopen dat het transport een beetje voorspoedig verloopt.

  15. #190

    Standaard

    nou, ik heb al 2 weken terug sin city ext ed. besteld. was op voorraad. bleef maar op pending staan. dus ik kijken. is ie uit het assortiment.

    maar een boze mail gestuurd. met in de titel het verzoek nu wel eens de mail te lezen. doen ze volgens mij niet.

    maar ik ben bang dat de afschrijving wel zal volgen. dan laat ik het mooi terug halen.

    ik wacht het nog even af en anders heel simpel, dom geweest, maar nooit meer.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  16. #191

    Standaard dvdsoon

    het is jammer dat soon nog steeds niet goed werkt en het lijkt dat men klanten nog steeds niet serieus neemt.het blijft een gok met hen.Uiteindelijk heb ik wel 'n dvd aangekregen, maar ben helemaal gestopt met hen, nadat een box die in stock was, na 10 dagen nog op pending stond en mails kreeg je gewoon geen antwoord op.
    Jammer

  17. #192

    Standaard Re: dvdsoon

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ccb
    het is jammer dat soon nog steeds niet goed werkt en het lijkt dat men klanten nog steeds niet serieus neemt.het blijft een gok met hen.Uiteindelijk heb ik wel 'n dvd aangekregen, maar ben helemaal gestopt met hen, nadat een box die in stock was, na 10 dagen nog op pending stond en mails kreeg je gewoon geen antwoord op.
    Jammer
    precies, ik ga het ook afkappen. dan maar duurder uit met dvdpacific maar wel in +/- een week in huis.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  18. #193

    Standaard

    Ik heb nu de refund van de credits van m'n 'test'-bestelling ook teruggekregen. Misschien dat ik toch nog een keer wat bestel, ik heb nog een klein bedrag aan rebates staan.

  19. #194

    Standaard dvdsoon

    iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet, maar de berichten op andere buitenlandse forums zijn dezelfde verhalen als op de nederlandse forums.
    Het blijft allemaal erg ondoorzichtig wat er gebeurd en als klant heb je altijd ongelijk, want ze kunnen regels elke seconde veranderen.
    ik hoop dat degene die het toch willen proberen geluk hebben

  20. #195

    Standaard

    Vijfde bestelling sinds de wederopstanding is binnen. Tijd van bestellen tot verzenden varieert bij mij van 1 (!) dag tot 2 weken, tijd van verzenden tot aankomst ook zoiets. Rebates op, credits op, veel spul heeft gratis verzenden en als je per stuk besteld heb je nooit douane-gezeik.
    Kortom, alweer een flinke reutel (erg) goedkope dvds binnen, ik ben wel weer blij met soon!

    Fijn wegblijven iedereen, des te langer duurt het voor ze opnieuw failliet gaan! 8)

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    17 maart: bestelling geplaatst
    18 maart: email ontvangen dat bestelling "packaging" is en binnen 24 tot 72 uur zal worden verzonden
    25 maart: status bestelling nog steeds "packaging"
    Vervolg:
    25 maart: email naar Soon gestuurd om oponthoud te melden
    28 maart: reactie van Soon ontvangen op mijn email ("It should have shipped by now")
    29 maart: verzendbevestiging ontvangen

    Al met al geen reden om de loftrompet te steken over het 'nieuwe' DVDSoon.
    En nu maar hopen dat het transport een beetje voorspoedig verloopt
    1 april: bestelling ontvangen, nadat DVD eenmaal door Soon was verstuurd, heb ik 'm dus gelukkig toch nog snel ontvangen.

  22. #197

    Standaard

    nou, ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen op mijn eerdere emails.
    dus nu heb ik mijn order gecancelled. wat zeggen die mofo's nu. het kost mij € 1,98 om te cancellen. mijn CC maatschappij krijgt het nog druk...

    ik heb ze dus wederom een email verzonden en letterlijk de hel in gescholden . ben benieuwd of ik nu uberhaubt nog een antwoord krijg :wink:
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  23. #198

    Standaard

    Huh, vreemd. Kosten omdat je je order cancelt, is dat nieuw?
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  24. #199

    Standaard dvdsoon

    het is er al weer een tijdje, hoort bij de nieuwe regels.

  25. #200

    Standaard Re: dvdsoon

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ccb
    het is er al weer een tijdje, hoort bij de nieuwe regels.
    wist ik nog niet, maar kwam er dus gisteren achter. mooi niet dat ik het ga betalen. dan eerst mijn 30 dollar rebate terug. het zijn volgens mij dezelfde dieven als achter het eerste dvdsoon. pure diefstal.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 8 van 12 EersteEerste ... 456789101112 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •