Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 148 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Film begint sterk maar zakt dan steeds verder weg waarbij het zoetsappige einde echt Spielberg is. Terwijl hij echt wel kan: zie de trein dit is geen zoetsappig Spielberg-gehalte. Ben nooit echt een fan van Cruise geweest maar hij brengt het er niet slecht vanaf. Al met al een aardige SF/Avontuur-film.

  2. #52

    Standaard

    Nou vanmiddag even opgehaald bij Bart Smit , lol lol al die release dates ,zo slecht allemaal ,ben benieuwd naar "Wacko"Tommy.

  3. #53

    Standaard

    Jammer dat Spielberg zelden 2.35:1 als beeldformaat gebruikt,
    dat zou hier toch best wel mooie resultaten kunnen opleveren.

    Hij gebruikte het wel voor Jaws, Indiana Jones, Minority report.

  4. #54

    Standaard

    Topfilm, groots spektakel .. gewoon 2 uur puur genieten van SFX die op je af komen .. zekere aanschaf

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Hij doet simpel werk (no offence ofcourse) maar weet alles van omweer etc dat is wel weer jammer.
    Ja, dat zie je wel vaker bij films; de hoofrolspelers hebben overal verstand van.
    Ray kijkt gewoon heel erg veel Discovery Channel, zoals de gemiddelde boeren***.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  6. #56

    Standaard

    Wat een onzin, wat ik hier in enkele postings lees.
    Iemand die fysiek werk verricht, geen andere interesses zou hebben of dure spullen zou kunnen kopen.
    Ik denk dat sommige havenarbeiders meer geld binnen brengen, dan sommige (te) goed betaalde ITers.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #57

    Standaard

    Dat is het hele punt niet. De verhoudingen kloppen gewoon niet, iemand die in z'n huis woont (en als er in de VS iets geodkoop is dan zijn het wel huizen omdat de grond daar niks kost behalfe in de stad maar daar woont hij niet) en dan z'n duur horloge draagd, dat klopt gewoon niet met elkaar.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  8. #58

    Standaard

    Wat een hoop gezeik over wat er wel en niet klopt in deze film zeg. Het is een FILM geen documentaire!!!!

    Ik kan hier wel 10 films opnoemen die als topper worden omgeschreven en niemand over zulke dingen zit te zeiken.

    Damn, ga dan Discovery of een ander documentairekanaal kijken....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Dat is het hele punt niet. De verhoudingen kloppen gewoon niet, iemand die in z'n huis woont (en als er in de VS iets geodkoop is dan zijn het wel huizen omdat de grond daar niks kost behalfe in de stad maar daar woont hij niet) en dan z'n duur horloge draagd, dat klopt gewoon niet met elkaar.
    Sorry, hoor. Maar ik heb vrienden in Amerika, maar niks kost het zeker niet. Ze hebben een klein houten huis en het kost hun veel meer dan mijn huis hier. Zeker als je waar dan ook redelijk dicht bij de kuststaten woont.
    Dan nog zijn er veel mensen die geen geld over hebben voor dure huizen en hun geld op andere manieren besteden. Bijv dure hobby's zoals Hometheatre of zo.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #60

    Standaard

    Je moet i.d.d. niet op dit soort onzinnige details letten.Het is een lekkere popcornfilm voor mijn idee en komt zeker in de collectie.

    In de bioscoop was ik in eerst instansie wat teleurgesteld over het einde maar voor de rest toch een vermakelijke film.

    ga,em woensdag scoren
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  11. #61

    Standaard

    Achteraf gezien is het ook niet meer dan een popcornfilm, maar ik had toch de indruk dat Spielberg pretendeerde dat het meer was dan dat.
    En in elke film zitten wel wat foutjes, of dat nou serieuze films zijn of puur volksvermaak. Daar maak ik me verder ook niet druk om, al mogen zulke details best even vermeld worden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Achteraf gezien is het ook niet meer dan een popcornfilm, maar ik had toch de indruk dat Spielberg pretendeerde dat het meer was dan dat.
    Volgens mij wilde Spielberg juist een persoonlijk drama maken, gegoten als science-fictionfilm, met wat popcornmomenten erin. Net als Jurassic Park en ET eigenlijk. Alle actie is bewust bijzaak, want de film is opzettelijk de hele tijd op Tom Cruise gefocust. Volgens mij zit hij in elke scene.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  13. #63

    Standaard

    Het eerste uur wil ik nog wel eens zien, daarna zet ik hem liever uit.


  14. #64

    Standaard

    De recensie is niet compleet. De extra "Steven Spielberg and the Real War of the Worlds" wordt nergens genoemd, maar staat er wel op! De recensie op DVD-Home maakt wel melding van deze extra.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Achteraf gezien is het ook niet meer dan een popcornfilm, maar ik had toch de indruk dat Spielberg pretendeerde dat het meer was dan dat.
    Volgens mij wilde Spielberg juist een persoonlijk drama maken, gegoten als science-fictionfilm, met wat popcornmomenten erin. Net als Jurassic Park en ET eigenlijk. Alle actie is bewust bijzaak, want de film is opzettelijk de hele tijd op Tom Cruise gefocust. Volgens mij zit hij in elke scene.
    En dat was zijn grootste fout.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    de film is opzettelijk de hele tijd op Tom Cruise gefocust. Volgens mij zit hij in elke scene.
    En dat was zijn grootste fout.
    Flauw hoor. Als je niet van Tom Cruise houdt, moet je geen film kijken waar zijn naam bovenaan de poster staat. En als je science-fiction met heel veel actie wil zien, kan je beter Independence Day gaan kijken.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  17. #67

    Standaard

    hij bedoeld denk ik meer de opzet van de film (dat alles omhem gefocust is) dan Cruise opzich...
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    hij bedoeld denk ik meer de opzet van de film (dat alles omhem gefocust is) dan Cruise opzich...
    Is er iets fundamenteel mis met die opzet dan?
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    hij bedoeld denk ik meer de opzet van de film (dat alles omhem gefocust is) dan Cruise opzich...
    Is er iets fundamenteel mis met die opzet dan?
    Ja.

  20. #70

    Standaard

    ik denk dat lex vind van wel, maar ik vind van niet.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    hij bedoeld denk ik meer de opzet van de film (dat alles omhem gefocust is) dan Cruise opzich...
    Inderdaad, en ik heb niets tegen Cruise hoor. Al vind ik hem wel arrogant overkomen, acteren doet hij imo goed.
    Ik vond de inhoud van het verhaal om Cruise+gezin nog al mager, het kon mij iig niet boeien, beetje vluchten, beet schuilen met een hoop geschreeuw en gegil om uiteindelijk te eindigen in een mierzoet einde.
    Ik had simpelweg meer verwacht van deze War of the Worlds.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Inderdaad, en ik heb niets tegen Cruise hoor. Al vind ik hem wel arrogant overkomen, acteren doet hij imo goed.
    Klopt, al kan hij daar waarschijnlijk niet eens heel veel aan doen. Maar het klopt dat zijn films steeds meer "ja hoor" momenten krijgen en dat irriteert mij ook. Kan je makkelijk afschepen als; had je maar niet moeten gaan kijken maar daar ben ik het niet mee eens. War of the Worlds was een prima concept, het begon ook veelbelovend maar sloeg halverwege toch weer om in een '13 in een dozijn' duffe voorspelbare actiefilm. Jammer.


  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Naar de andere kant van het land reizen naar een compleet vervreemde ex....
    [spoiler:8a117d3d78]ach, als je zoon daar gezond en wel zit terwijl hij net een vlammenzee is ingelopen...[/spoiler:8a117d3d78]


  24. #74

    Standaard

    Deze film maakte een verpletterende indruk op mij in de bioscoop. Vergelijkbaar met Jurassic Park toen de dino's voor het eerst in beeld waren, wist ik niet wat ik zag toen die Tripods verschenen... Zo indrukwekkend dat ik alle onwaarschijnlijkheden in het script (en dat zijn er wel wat...) wel door de vingers wil zien. Weer een toppertje van Spielberg dus!
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  25. #75

    Standaard

    Bij de ondertiteling zit een irritante zwarte lijn/streep Heeft iemand anders hier ook last van

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •