Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 148 van 148 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard Re: !

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ben ik een kleuter van maximaal 5 jaar???
    Eh.....
    Moeten we dat concluderen uit je foto of je geposte berichten? :wink: Want dan....

  2. #127

    Standaard Re: !

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Ik heb ook een zeer wisselende appreciatie van Spielberg-films:
    * Catch Me If You Can .... vond ik aardig, bovengemiddeld pretentieloos entertainment.
    .....
    * Close Encounters vond ik een pretentieus piece of snot
    .....
    * E.T. vond ik voor kleuters van maximaal 5 jaar.
    Dit is bijna onvergeeflijk Werner. Vooral die laatste. Ben ik een kleuter van maximaal 5 jaar??? :x

    Jaja, 'een mening' ik snap het. Maar mijn mening over die mening heb ik nou ook wel duidelijk gemaakt hoop ik.
    Ik blijf bij mijn mening, en jij waarschijnlijk ook. Smaken verschillen... Maar E.T. ging me zo plat Amerikaans af... no thx.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #128

    Standaard

    Het was overigens maar om aan te tonen dat ik noch Spielberg-geek, noch Spielberg-hater ben...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron-G
    Dat blijft het zeker met deze film Werner......ik had het misschien iets genuanceerder moeten neer zettten, misschien had ik moeten zeggen dat een film met deze pretenties zo tegen kan vallen, natuurlijk heb ik slechtere films gezien, maar ik vind dit de allerslechtste big budget film die ik ooit gezien heb laat ik het dan zo zeggen :wink:
    Bij mij zal een groot deel van de aversie wel te maken hebben met het feit dat ik een 2de Minority Report had verwacht. Minstens!
    Ik heb ook een zeer wisselende appreciatie van Spielberg-films:
    * Jurassic Park en Minority Report vond ik TOP!
    * Catch Me If You Can en The Terminal vond ik aardig, bovengemiddeld pretentieloos entertainment.
    * Close Encounters vond ik een pretentieus piece of snot
    * E.T. vond ik voor kleuters van maximaal 5 jaar.
    * Saving Private Ryan vond ik goed maar extreem gruwelijk.
    * A.I. vond ik, in tegenstelling tot de meerderheid, best te pruimen, zelfs met het befaamde "einde". De film raakte me, en dat gebeurt niet altijd.
    * Amistad, The Lost World en de Indy-films vond ik de betere middelmaat.
    * Over de frustratie van Hook ben ik nog altijd niet over.

    En dan WotW... no thanks!
    Ik snap je, het kan zeer wisselend zijn wat Spielberg maakt, wat dat betreft hebben we een zelfde smaak, een klein voorbeeldje uit je lijstje, ET vond ik ook helemaal niks, heb hem 1 keer uitgekeken ( koste moeite :wink: ) maar is inderdaad een film voor kids tot 5 jaar en inderdaad een vreselijk verkeerd en vals Amerikaans sentiment

    Maar aan de andere kant dat maakt het ook wel weer leuk, maar met Spielberg heb je vaak hoge verwachtingen en dan kan het wel eens tegenvallen, in dit geval met WotW een afknapper eerste klas........maar het lijkt er een beetje op, gezien de recencies hier, of je vind hem goed of je vind het niks een tussenweg is er niet......en wij 2 kunnen hem als bierviltje gaan gebruiken, alhoewel wel een dure oplossing :wink:, ga hem maar eens te ruil aanbieden hier voor iets anders leuks........
    Grtz Ron

  5. #130

    Standaard

    Ik zie hem nu pas voor de tweede keer omdat ik toch wel redelijk teleurgesteld was in de bios.Nu ik hem terug zie heeft de film best enkele sterke momenten maar ik heb het idee dat Spielberg niet helemaal goed wist welke kan hij op wilde met deze film.Als aktie/sciencefiction film is hij aardig geslaagd maar kwa drama gebeuren is het erg matig.Ook zitten er een aantal onwaarschijnlijkheden/toevalligheden en een happy ending die mij toch wat tegen de borst stuiten bij mij.Het aktie/special effecten gebeuren ziet er erg goed uit en Cruise/Fanning zetten aardige rollen neer maar die kunnen van deze film ook niet meer maken dan een leuke/aardige aktie/sciencefiction film,want zeg nou zelf dit kan je geen meesterwerk gaan noemen,wat op zich niet erg is want Spielberg wisselt wel vaker af kwa filmniveau.7.5/10
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    ik heb het idee dat Spielberg niet helemaal goed wist welke kan hij op wilde met deze film. Als aktie/sciencefiction film is hij aardig geslaagd maar kwa drama gebeuren is het erg matig. Ook zitten er een aantal onwaarschijnlijkheden/toevalligheden en een happy ending die mij toch wat tegen de borst stuiten bij mij.....
    zeg nou zelf dit kan je geen meesterwerk gaan noemen,wat op zich niet erg is want Spielberg wisselt wel vaker af kwa filmniveau.7.5/10
    Sorry, maar ik vind deze film dus wel van meesterlijk niveau, juist omdat hij gaat over een wereldbedreigende ramp, en Spielberg zich hoofdzakelijk focust op een klein disfunctioneel gezin. Het is een kleine persoonlijke film in een big-budget verpakking. Rampenfilms over slome sukkels die zich onder druk van het gevaar ineens ontpoppen tot volbloed Rambo's en het good old God-Bless-The-U-S-of-A-gevoel breed uitdragen heb ik al vaak genoeg gezien. War of the Worlds ongeloofwaardig? Films waarin iedereen plotseling een held wordt en men tijdens het happy end alle ellende en rampspoed van de twee uur ervoor ineens vergeten lijkt te zijn, die zijn pas ongeloofwaardig (maar daardoor juist weer leuk)! Ik vrees dat veel mensen juist niet snappen of accepteren welke richting Spielberg met deze film op wil. Eigenlijk is-ie heel downbeat, en daarom vloekt dat einde ook wel een beetje. Maar dat wil ik superpositivo Spielberg dan ook nog wel vergeven, want zeg nou zelf, dit kan je geen slechte film gaan noemen, want Spielberg komt wel vaker met films die je niet van hem verwacht (bv. Schindler's List).
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    War of the Worlds ongeloofwaardig?
    Ja erg ongeloofwaardig.......kan er niks aan doen maar het blijft een enorm gemiste kans van War of the Worlds spannend te verfilmen.....van enige spanning en geloofwaardigheid is totaal geen sprake, maar ik verval in herhaling dus stop ermee :wink:
    Grtz Ron

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron-G
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    War of the Worlds ongeloofwaardig?
    Ja erg ongeloofwaardig.......kan er niks aan doen maar het blijft een enorm gemiste kans van War of the Worlds spannend te verfilmen.....van enige spanning en geloofwaardigheid is totaal geen sprake, maar ik verval in herhaling dus stop ermee :wink:
    Jurassic Park is ook ongeloofwaardig
    Film is dan misschien ongeloofwaardig, spannend is hij zeker en vast...
    7,5 (dus zeker geen topper, maar heb me zeker niet verveeld)

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door grabberke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron-G
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    War of the Worlds ongeloofwaardig?
    Ja erg ongeloofwaardig.......kan er niks aan doen maar het blijft een enorm gemiste kans van War of the Worlds spannend te verfilmen.....van enige spanning en geloofwaardigheid is totaal geen sprake, maar ik verval in herhaling dus stop ermee :wink:
    Jurassic Park is ook ongeloofwaardig
    Film is dan misschien ongeloofwaardig, spannend is hij zeker en vast...
    7,5 (dus zeker geen topper, maar heb me zeker niet verveeld)
    Heb het al eerder gezegd het is een film die je of goed vind of je vind het helemaal niks, ik behoor duidelijk tot de laatste catagorie, in zowat elk shot zit meneer Cruise, zodat je op een gegeven moment wel erg Cruise moe word tenminste ik wel ( zowiezo niet mijn favo acteur maar ok ) maar naar mijn idee word de film nooit ergens spannend.......vond het een slaapverwekkende vertoning

    De versie uit de jaren 50 is beter te pruimen ondanks de zeer matige special effects maar die versie is wel spannend.

    En natuurlijk is Jurrasic Park een "ongeloofwaardig" verhaal, maar bij deze film is de spanning wel duidelijk aanwezig, heb deze nu al een keer of 10 gezien maar toch zijn er steeds weer momenten dat je op het puntje van je stoel zit, ondanks dat je weet wat er gebeurt......

    Spielberg heeft gewoon een wisselend nivo qua films, en de een is gewoon sterker dan een ander, maar heeft dat niet elke regiseur?
    Grtz Ron

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door grabberke
    Jurassic Park is ook ongeloofwaardig
    Ja maar niet onlogisch. Stel dat het DNA van dinosaurussen inderdaad op dergelijke manier af te klonen viel, dan zou het idee van een pretpark errond te bouwen zeker geen onmogelijkheid zijn. Ik heb me overigens in 1993 bij de release van JP erover verbaasd dat er zo veel écht research werd gedaan rond DNA-extractie van paleontologische dieren. Alleen [spoiler:0dcd96a71d]het fabeltje dat de ontbrekende strings worden aangevuld met kikker-DNA[/spoiler:0dcd96a71d] is wetenschappelijk gezien wel een echte leap of faith, maar eens je dat aanneemt, werkt de suspension of disbelief wel. Het wetenschappelijk onderbouwd verhaal van Michael Crichton zal er wel voor iets tussen zitten

    Niet zo bij WotW. Spielberg - of zijn scriptschrijver - zit voortdurend zichzelf tegen te spreken (ik ga het lijstje niet herhalen, maar een paar: elektronica werkt wel/werkt niet, etc.) en alhoewel ik Sam Neill als een dino-doc kan inbeelden die tussen de keutels zit te ploeteren, kan ik de melkmuil Cruise toch met de beste wil van de wereld niet geloofwaardig als een dokwerker inbeelden.

    Had Spielberg nu maar Geoffrey Hughes (Onslow uit Keeping Up Appearances) gecast, dan zou ik hem geloofd hebben. Dat Paramount zijn contract met Cruise heeft verbroken heeft o.a. te maken met het matige succes van WotW, dus ik denk niet dat ik met mijn mening alleen sta. Wie heeft er uiteindelijk altijd gelijk? Juist, de kassa!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #136

    Standaard

    Een goede film met een dramatisch einde
    I always tell the truth. Even when I lie.

  12. #137

    Standaard

    Heb het al eerder gezegd het is een film die je of goed vind of je vind het helemaal niks, ik behoor duidelijk tot de laatste catagorie, in zowat elk shot zit meneer Cruise, zodat je op een gegeven moment wel erg Cruise moe word tenminste ik wel ( zowiezo niet mijn favo acteur maar ok ) maar naar mijn idee word de film nooit ergens spannend.......vond het een slaapverwekkende vertoning

    Dat was net de bedoeling van Spielberg, om het gezin te volgen en niet te focussen op de militaire actie die zo een invasie teweeg brengt.. maar ik wil deze film niet verdedigen uiteindelijk want vond hem zelf middelmatig (en een keer of 10 'yeah right' kwam ook uit mijn mond )
    Maar met het vrouwtje op de bank, speakers lekker luid, is dit een aangenaam filmpje om je avond mee door te brengen (het kunnen niet allemaal meesterwerken zijn per slot van rekening) :wink:

  13. #138

    Standaard

    Heerlijk Blockbuster naar mijn mening op het einde na. Maar ja dat einde had Munich ook. Meneer Steven spielberg kan gewoon niet meer een fatsoenlijk einde maken. Jammer. Tuurlijk dat sommige dit een prut film vinden. Maar misschien kwam dat ook door het verwachtingsproces.

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door James caviezel
    Heerlijk Blockbuster naar mijn mening op het einde na. Maar ja dat einde had Munich ook. Meneer Steven spielberg kan gewoon niet meer een fatsoenlijk einde maken. Jammer. Tuurlijk dat sommige dit een prut film vinden. Maar misschien kwam dat ook door het verwachtingsproces.
    Juist je zegt het goed het verwachtings gevoel was zo enorm, en de film werd zo enorm gehyped dat het eigenlijk alleen maar mis kon gaan........en dat deed hij dus ook......een enorm misser deze film.

    Over de CGI mij zal je ook niet horen, maar het het is gewoon nergens spannend, en het voortdurend in beeld zijn van meneer tom kruis word een beetje teveel van het goede......maar ik verval wederom in herhaling :wink: ach het was een mooi bierviltje 8)
    Grtz Ron

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door grabberke
    Jurassic Park is ook ongeloofwaardig
    Ja maar niet onlogisch. Stel dat het DNA van dinosaurussen inderdaad op dergelijke manier af te klonen viel, dan zou het idee van een pretpark errond te bouwen zeker geen onmogelijkheid zijn. Ik heb me overigens in 1993 bij de release van JP erover verbaasd dat er zo veel écht research werd gedaan rond DNA-extractie van paleontologische dieren. Alleen [spoiler:137627e8c1]het fabeltje dat de ontbrekende strings worden aangevuld met kikker-DNA[/spoiler:137627e8c1] is wetenschappelijk gezien wel een echte leap of faith, maar eens je dat aanneemt, werkt de suspension of disbelief wel. Het wetenschappelijk onderbouwd verhaal van Michael Crichton zal er wel voor iets tussen zitten

    Niet zo bij WotW. Spielberg - of zijn scriptschrijver - zit voortdurend zichzelf tegen te spreken (ik ga het lijstje niet herhalen, maar een paar: elektronica werkt wel/werkt niet, etc.) en alhoewel ik Sam Neill als een dino-doc kan inbeelden die tussen de keutels zit te ploeteren, kan ik de melkmuil Cruise toch met de beste wil van de wereld niet geloofwaardig als een dokwerker inbeelden.

    Had Spielberg nu maar Geoffrey Hughes (Onslow uit Keeping Up Appearances) gecast, dan zou ik hem geloofd hebben. Dat Paramount zijn contract met Cruise heeft verbroken heeft o.a. te maken met het matige succes van WotW, dus ik denk niet dat ik met mijn mening alleen sta. Wie heeft er uiteindelijk altijd gelijk? Juist, de kassa!
    Ben het weer met je eens Werner :wink:
    Grtz Ron

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron-G
    Citaat Oorspronkelijk gepost door James caviezel
    Heerlijk Blockbuster naar mijn mening op het einde na. Maar ja dat einde had Munich ook. Meneer Steven spielberg kan gewoon niet meer een fatsoenlijk einde maken. Jammer. Tuurlijk dat sommige dit een prut film vinden. Maar misschien kwam dat ook door het verwachtingsproces.
    Juist je zegt het goed het verwachtings gevoel was zo enorm, en de film werd zo enorm gehyped dat het eigenlijk alleen maar mis kon gaan........en dat deed hij dus ook......een enorm misser deze film.

    Over de CGI mij zal je ook niet horen, maar het het is gewoon nergens spannend, en het voortdurend in beeld zijn van meneer tom kruis word een beetje teveel van het goede......maar ik verval wederom in herhaling :wink: ach het was een mooi bierviltje 8)
    Gratis tip voor jou: skip mission imp III. :wink:

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door James caviezel
    Gratis tip voor jou: skip mission imp III. :wink:
    Tnx was al niet kapot van MI 1 heb 2 en 3 ook niet gezien, en dat laat ik ook maar zo :wink: tom kruis kan me gewoon niet boeien, vind hem te "glad" te "eng" geen idee is een gevoel, maar ben wel enorm SF fan dus toch WotW gekocht ondanks tom kruis......zal maar helemaal geen films meer kijken/kopen met meneer kruis , maar toch bedankt voor de tip.
    Grtz Ron

  18. #143

    Standaard

    Gratis tip van mij: Kijk Minority Report eens, dat is echt een topper!!!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  19. #144

    Standaard

    Magnolia, Eyes wide shut, Rain Man
    Daarin mistaat hij ook niet bijvoorbeeld.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Gratis tip van mij: Kijk Minority Report eens, dat is echt een topper!!!
    Deze heb ik, ok ok geef toe dit is een goeie film met meneer kruis :wink: misschien dan zijn enige, voor mij dan
    Grtz Ron

  21. #146

    Standaard

    Leuke film en als het niet om het einde was, had ik het een goede film gevonden.
    Ik heb de 1-discer ervan in huis omdat ik de extra doekoe's voor de 2-discer niet eraan uit wilde geven (als ik nog een mandje langer gewacht had had ik die voor de prijs van de 1-discer gehad maarja...)
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  22. #147

    Standaard

    eigenlijk was mijn vorige toevoeging nog zo dat ie als redelijk positief opgevat kan worden. Dat is NIET de bedoeling!
    :P
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  23. #148

    Standaard

    Ze hadden deze film eigenlijk beter "Stupid kids" kunnen noemen.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •