Pagina 15 van 142 EersteEerste ... 51112131415161718192565115 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 3537 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    ik had vandaag GUN gekocht voor de 360 omdat het me wle een leuk spel leek...nou ik breng hem morgen mooi terug.. ik speel op de 360 en krijg xbox 1 graphics voorgeschoteld * het ziet er nou niet echt next gen uit* is vrij makkelijk en ik ben van mening dat je je maar niet genoeg kan inleven.


    nou zit ik te twijfelen tussen


    perfect dark
    call of duty
    king kong
    condemned

    wie o wie zou mij advies kunnen geven over welk spel ik zou moeten nemen???


    ps... ik had m bij de media markt rotterdam centrum gekocht...
    ik hoop wel dat ze games omruilen

  2. #352

    Standaard

    Het lijkt erop dat The Legend Of Zelda: Twilight Princess in april gaat verschijnen (in de VS tenminste). Dit stond op www.ownage.nl:

    Legend Of Zelda komt in april

    Volgens de website Hyrule.net zal The Legend Of Zelda: Twilight Princess ergens in de maand april uitkomen. Dit stond in het Latijns Amerikaanse magazine Club Nintendo. Reggie Fils-Aime benadrukte in dat magazine dat de game voor de Gamecube is en niet voor de Revolution. Natuurlijk, zo voegde hij toe, zal de game wel te spelen zijn op de Revolution, dankzij de backwards compatibiliteit. Hieronder vind je een Engelse vertaling van het verhaal in het Spaanstalige magazine.

    CN: The delay of "Twilight Princess" is because it could be launched for the Revolution system in 2006?
    Reggie: The reason of the delay was because Miyamoto said he wants it to be the best Zelda ever, but it's a hard record to achieve, so he asked for more time. We will be launching it in April and will be for Gamecube.

    CN: The launching dates of Zelda and the Revolution will be close?
    Reggie: Revolution is a system with wich you will be able to play Zelda, because it's backwards compatible, but it's important to know that we will have this Zelda adventure for Gamecube.

    CN: Have you played it?
    Reggie: Yes, but not the final version, but some of the latest graphics and screenshots look awesome, I must say.

    CN: Is there a great improvement between what showed at E3 and what you have seen?
    Reggie: The screenshots are mostly the same, the important improvements have been on the story, bosses and areas.
    Dit gaat een perfecte afsluiter voor de GC worden.

  3. #353

    Standaard

    Perfect Dark Zero's Multiplayer moet de nieuwe Counter Strike worden volgens velen die er inmiddels verslaafd aan zijn...ik weet of dit helpt bij je keuze ?


    http://gamercard.xbox.com/mercapto.card

  4. #354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dominique van den hoek


    nou zit ik te twijfelen tussen


    perfect dark
    call of duty
    king kong
    condemned

    wie o wie zou mij advies kunnen geven over welk spel ik zou moeten nemen???

    CALL OF DUTY

  5. #355

    Standaard

    Singleplayer: Condemned of Call of Duty 2
    Multiplayer: Perfect Dark
    Combinatie van beide: Call of Duty 2

    De singleplayer van Perfect Dark vond ik helemaal niets. Binnen enkele uurtjes uitgespeeld, maar de multiplayer is wel heel tof. Bij Call of Duty 2 is de multiplayer iets minder, maar de singleplayer weer een heel stuk beter. Net waar je voor gaat dus. (Overigens is de singleplayer van Call of Duty 2 ook niet superlang, maar biedt wel meer voldoening dan PD0)
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  6. #356

    Standaard

    Dat richten bij Call of Duty, went dat nog of niet? Ik zit altijd maar te klooien om een mannetje in de crosshair te krijgen, wat niet zo goed lukt met een joystick. Op de pc en met een muis gaat dit veel makkelijker.

    ps. wat houdt trouwens die gamerscore in die in je profiel staat?

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Het lijkt erop dat The Legend Of Zelda: Twilight Princess in april gaat verschijnen (in de VS tenminste). Dit stond op www.ownage.nl
    Deze week zijn er bij Gamekings veel beelden van te zien, alleen jammer dat ze dit na de beelden van PGR3 doen.
    Dan vallen de graphics van alle spellen onderhand tegen, maar gaat vast wel aangeschaft worden.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  8. #358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Dat richten bij Call of Duty, went dat nog of niet? Ik zit altijd maar te klooien om een mannetje in de crosshair te krijgen, wat niet zo goed lukt met een joystick. Op de pc en met een muis gaat dit veel makkelijker.

    ps. wat houdt trouwens die gamerscore in die in je profiel staat?
    Tja, als je altijd pc gamer bent geweest zal het richten op de console in het begin wel tegen vallen. Maar als het goed is wordt er in de spellen ook rekening mee gehouden dat het richten enzo wat langzamer gaat.
    Ik ben niet anders gewend dan console, dus voor mij is het totaal geen probleem. En als je de betere spelers in Halo 2 online ziet spelen kan je zeer snel reageren met een controller
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  9. #359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Dat richten bij Call of Duty, went dat nog of niet? Ik zit altijd maar te klooien om een mannetje in de crosshair te krijgen, wat niet zo goed lukt met een joystick. Op de pc en met een muis gaat dit veel makkelijker.

    ps. wat houdt trouwens die gamerscore in die in je profiel staat?
    Door achievements te halen in (arcade)games krijg je een hogere gamersscore. In de game zelf staat bij wat je hoeveel punten krijgt.

    M.b.t. richten; het is wennen, wennen en nog eens wennen. In het begin liep ik ook met schietspellen te zwabberen, maar nu gaat het steeds beter.

    Deze week zijn er bij Gamekings veel beelden van te zien, alleen jammer dat ze dit na de beelden van PGR3 doen.
    Ik heb Zelda al mogen spelen en het ziet er gewoon prachtig uit. De feel is weer als vanouds en het rijden op Epona heb je binnen enkele seconden weer onder de knie. Als er één game is waar ik naar uitkijk is het deze wel.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  10. #360

    Standaard

    Vandaag van een studiegenoot wat oude Game Boy spellen gekocht:

    - Adventure Island 2
    - Dr. Mario
    - Double Dragon 2
    - Zelda: Links Awakening
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Dat richten bij Call of Duty, went dat nog of niet? Ik zit altijd maar te klooien om een mannetje in de crosshair te krijgen, wat niet zo goed lukt met een joystick. Op de pc en met een muis gaat dit veel makkelijker.

    ps. wat houdt trouwens die gamerscore in die in je profiel staat?
    Door achievements te halen in (arcade)games krijg je een hogere gamersscore. In de game zelf staat bij wat je hoeveel punten krijgt.
    En wat kan je doen dan met die punten? Ik heb er al wat aangezien ik flink Madden aan het spelen ben. Bij verschillende dingen zoals het scoren van 4 TD's krijg je die punten.

  12. #362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Dat richten bij Call of Duty, went dat nog of niet? Ik zit altijd maar te klooien om een mannetje in de crosshair te krijgen, wat niet zo goed lukt met een joystick. Op de pc en met een muis gaat dit veel makkelijker.

    ps. wat houdt trouwens die gamerscore in die in je profiel staat?
    Door achievements te halen in (arcade)games krijg je een hogere gamersscore. In de game zelf staat bij wat je hoeveel punten krijgt.
    En wat kan je doen dan met die punten? Ik heb er al wat aangezien ik flink Madden aan het spelen ben. Bij verschillende dingen zoals het scoren van 4 TD's krijg je die punten.
    Het dient volgens mij vooral als vergelijkingsmateriaal (heb jij binnen die game meer punten dan ik?), maar daar houd het bij op. Je kunt je punten dus niet inleveren tegen iets ofzo.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  13. #363

    Standaard

    Hoewel de punten de zelfde benaming hebben als de koop punten ? Misschien worden ze later iets waard...?

    Ik heb m'n Profiel als background ingesteld, kan ik op de PC zien hoe ik ervoor sta :P Ik sta nu op 115 punten :S
    Ik zag gisteren Fatal1ty ook online in PGR3 ('s werelds best verdienende pro-player, en Nederlander) Hij heeft 1700+ punten :S Ik moet nog even oefenen :P

  14. #364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Hoewel de punten de zelfde benaming hebben als de koop punten ? Misschien worden ze later iets waard...?

    Ik heb m'n Profiel als background ingesteld, kan ik op de PC zien hoe ik ervoor sta :P Ik sta nu op 115 punten :S
    Ik zag gisteren Fatal1ty ook online in PGR3 ('s werelds best verdienende pro-player, en Nederlander) Hij heeft 1700+ punten :S Ik moet nog even oefenen :P
    Fatal1ty is niet Nederlands hoor.

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kipman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Hoewel de punten de zelfde benaming hebben als de koop punten ? Misschien worden ze later iets waard...?

    Ik heb m'n Profiel als background ingesteld, kan ik op de PC zien hoe ik ervoor sta :P Ik sta nu op 115 punten :S
    Ik zag gisteren Fatal1ty ook online in PGR3 ('s werelds best verdienende pro-player, en Nederlander) Hij heeft 1700+ punten :S Ik moet nog even oefenen :P
    Fatal1ty is niet Nederlands hoor.
    Nope, maar is geloof ik wel verslagen door een Nederlander toch?
    Of moest het opnemen tegen een Nederlander?

    Had er in ieder geval iets van gehoord.
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  16. #366

    Standaard

    Stom van me
    Vo0 is de Nederlander, en degene die Fatal1ty een tijdje terug versloeg met Painkiller

  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Hoewel de punten de zelfde benaming hebben als de koop punten ? Misschien worden ze later iets waard...?
    Nee, dat zijn andere punten
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  18. #368

    Standaard

    en fatal1ty won laatst van kaasschaaf

    anyway boys, hows the x360? iemand trouwens al een hdtv?


  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Stom van me
    Vo0 is de Nederlander, en degene die Fatal1ty een tijdje terug versloeg met Painkiller
    Volgens mij verloor ie in de finale van Fatal1ty. Heb ik nog gezien op TV.

  20. #370

    Standaard

    Iemand hier live met PGR 3??

    Sjeez wat is dit spel toch vet.

    Mijn GT is sharkdawg dus als je zin hebt voeg me toe 8)
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  21. #371

    Standaard

    Net wat potjes gedaan in PGR3 Live, werd eerste uit 9 games
    Ga nu naar bed

    gamertag : mercapto


    edit : vandaag even voor een HD-Ready TV gekeken, duur spul :P Iemand tips ?

  22. #372

    Standaard

    EIN-DE-LIJK die Wi-Fi dongle aan de praat gekregen.

    Hij hangt nu aan de PC die beneden staat en daar zijn er geen problemen. Ik blijf het erg vreemd vinden dus, maar goed. Ik kan in ieder geval online Mario Karten.

    Mijn friendcode: 025830 449733
    Mijn nickname is GP Devil

    Ik heb Richard Boon, Sneaker en Ill Nino alvast toegevoegd aan mijn lijst.

    Vandaag zal ik zo nu en dan online zijn om te karten. Maar in ieder geval vanavond tussen 20:00 en 21:00 uur. Wees er dus zeker bij als je mij in wilt maken.

    Online karten is leuk trouwens. Gelukkig nog niet veel last gehad van lag, of verbindingen die uitvielen.

  23. #373

    Standaard

    Oke dan . Zal vanavond zeker even tijd vrijmaken om even een potje tegen je te racen :wink:.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #374

    Standaard

    na eerder GUN te hebben geruild voor PERFECT DARK ZERO HOUR was ik nog niet tevreden met de game( of gezegd....ik vond er geen hol aan heb ik hem vandaag weer geruild voor CODEMNED en heb ik daar CALL OF DUTY bijgekocht


    dus ik kan weer ff vooruit


    ook heb ik nog niewe dvd's gekocht maar dat zet ik in een andere topic 8)

  25. #375

    Standaard

    Ik heb PDZ de Limited Steelbook Editie gekocht, voor de online play want de single player is niet veel als ik dat zo hoor
    King Kong moet wel top zijn, alleen heb ik liever de PC-DVD versie in Steelbook

Pagina 15 van 142 EersteEerste ... 51112131415161718192565115 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •