Pagina 3 van 142 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 3537 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Iemand zijn launch lijstje qua games al compleet in gedachten?
    Ik ga sowieso voor Madden maar dat was al bekend
    Als jullie dat nou ook allemaal doen kunnen we lekker online gamen
    Verder weet ik het nog niet eigenlijk, wil eerst wat reviews lezen van andere spellen. Zijn die er al eigenlijk? Heb wel een Madden review gelezen.
    Al aardig wat sites hebben reviews van spellen, o.a. OXM (Klik), Edge (Klik), IGN en Eurogamer (Eurogamer heeft overigens eerste impressies, geen reviews)

    Verder kan je op Gamerankings op titel zoeken en die geeft dan een lijstje van cijfers weer.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto

    :P Leuke koffer voor Kinky ?
    Dat is een recensie exemplaar binnen Amerika
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  2. #52

    Standaard

    Ik zag de 360 vandaag staan bij de MM en heb er even mee gespeelt. Weet niet welk spel, soort van rare wezens waarmee je moest lopen, elfjes en draken zag ik en het speelt echt heerlijk. De graphics zijn echt top. Zoveel kleur en diepte in het beeld niet normaal. Ik kan echt niet meer wachten...

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Ik zag de 360 vandaag staan bij de MM en heb er even mee gespeelt. Weet niet welk spel, soort van rare wezens waarmee je moest lopen, elfjes en draken zag ik en het speelt echt heerlijk. De graphics zijn echt top. Zoveel kleur en diepte in het beeld niet normaal. Ik kan echt niet meer wachten...

    Dat is Kameo en is inderdaad grafisch goed en speelt ook goed.
    What ?

  4. #54

    Standaard

    Bij de Bart Smit demo gespeelt van Call of Duty 2...ziet er errug strak uit...

  5. #55

    Standaard

    ga de 360 tog maar aanschaffen denk ik heb een wel al in reservering staan bij dynabite maar daar hoef je geen aanbetaling te doen dus kon ik er nog onderuit.... denk dat ik maar niet doe.. word wel een schuldenlast

  6. #56

    Standaard

    Heeft iemand de speelbare x-box demo van battlefront 2 al gespeeld, die op de dvd van star wars III staat.??
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Verder weet ik het nog niet eigenlijk, wil eerst wat reviews lezen van andere spellen. Zijn die er al eigenlijk? Heb wel een Madden review gelezen.
    Gooi onderstaande site bij je favorieten. Deze berekent een meta-score voor een titel over de diverse reviews (die ook via metacritic.com te benaderen zijn) heen. Geeft zo per titel een aardige gewogen score.

    http://www.metacritic.com/games/xbox360/

    Ook handig voor de andere platforms.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Gooi onderstaande site bij je favorieten. Deze berekent een meta-score voor een titel over de diverse reviews (die ook via metacritic.com te benaderen zijn) heen. Geeft zo per titel een aardige gewogen score.

    http://www.metacritic.com/games/xbox360/

    Ook handig voor de andere platforms.
    Wow, handige site. Gelijk ook de links naar de verschillende reviews.

    Goede tip
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Verder weet ik het nog niet eigenlijk, wil eerst wat reviews lezen van andere spellen. Zijn die er al eigenlijk? Heb wel een Madden review gelezen.
    Gooi onderstaande site bij je favorieten. Deze berekent een meta-score voor een titel over de diverse reviews (die ook via metacritic.com te benaderen zijn) heen. Geeft zo per titel een aardige gewogen score.

    http://www.metacritic.com/games/xbox360/

    Ook handig voor de andere platforms.
    Dat lijkt heel erg veel op http://www.gamerankings.com/ .

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Ik zag de 360 vandaag staan bij de MM en heb er even mee gespeelt. Weet niet welk spel, soort van rare wezens waarmee je moest lopen, elfjes en draken zag ik en het speelt echt heerlijk. De graphics zijn echt top. Zoveel kleur en diepte in het beeld niet normaal. Ik kan echt niet meer wachten...

    Dat is Kameo en is inderdaad grafisch goed en speelt ook goed.
    Kameo is ook meteen de enige reden waarom ik zou overwegen een X-Box 360 te kopen. De rest van de spellen spreekt me echt totaal niet aan.

    Maar goed, Kameo is ook meer een Nintendo-achtig spel, aangezien het door Rare is ontwikkeld. Nog steeds balen dat Microsoft dat bedrijf van Nintendo heeft weggesnoept.

  11. #61

    Standaard

    Eijo Aonuma van Nintendo heeft enkele nieuwe feiten over The Legend of Zelda: Twilight Princess bekend gemaakt. Zo is er nog nooit zo'n groot team op een Zelda-game gezet als bij dit deel. De animaties van Link zijn motion captured opgenomen. Nintendo zegt ook dat je ongeveer 100 uur bezig zult zijn om het spel uit te spelen, inclusief de story-line, sub-quests en extra's. Tenslotte zullen er veel nieuwe features en elementen in het spel komen die eigenlijk waren bedoeld voor de next-gen Zelda. Jammer genoeg moeten we wachten tot het voorjaar van 2006 voor het spel in de winkels ligt.

    bron: game.fok
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Nintendo zegt ook dat je ongeveer 100 uur bezig zult zijn om het spel uit te spelen, inclusief de story-line, sub-quests en extra's..

    bron: game.fok
    Tja, als je alle figurines in theWindWaker wilt hebben ben je ook wel zo lang bezig. Ik hoop op ietswat meer vernieuwing. Nieuwe wapens, nieuwe moves en nieuwe dungeons!


  13. #63

    Standaard

    Vrijdag is het zover: dan ligt eindelijk Mario Kart DS in de winkels. Kan al nauwelijks wachten totdat ik online kan gaan racen met dat spel.

    De reviews zijn trouwens laaiend enthousiast: gemiddeld krijgt ie (volgens Gamerankings) een score van 93%. Op Gamespy en IGN noemen ze het zelfs de beste Mario Kart tot nu toe.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Vrijdag is het zover: dan ligt eindelijk Mario Kart DS in de winkels. Kan al nauwelijks wachten totdat ik online kan gaan racen met dat spel.

    De reviews zijn trouwens laaiend enthousiast: gemiddeld krijgt ie (volgens Gamerankings) een score van 93%. Op Gamespy en IGN noemen ze het zelfs de beste Mario Kart tot nu toe.
    Hier kijk ik ook echt naar uit. Ga hem vrijdag gelijk halen en hopelijk is dat draadloze usb dingetje dan ook uit.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #65

    Standaard

    ik ga binnenkort Resident Evil 4 aanschaffen voor de PS2, het schijnt een super eng en goed spel te zijn, ik kan niet wachten tot ik em heb
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  16. #66

    Standaard

    De limited edition steelbook editie van Resident Evil 4 ?

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    De limited edition steelbook editie van Resident Evil 4 ?
    is die er dan?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  18. #68

    Standaard

    Yup, net als van Killzone, maar niet hier denk ik

  19. #69

    Standaard

    Ik had gelezen dat de MArio Kart op de DS problemen zou hebben met "online" tegen elkaar spelen.Dat er een vertraging in zou komen.... Weet alleen niet waar ik het heb gelezen...

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flabmaster2000
    Ik had gelezen dat de MArio Kart op de DS problemen zou hebben met "online" tegen elkaar spelen.Dat er een vertraging in zou komen.... Weet alleen niet waar ik het heb gelezen...
    Ze hebben op de eerste dag dat ie in de VS uit was wat performance problemen gehad. Zie http://www.gamespot.com/ds/driving/m...ml?sid=6139894 Da's niet zo raar natuurlijk, met zo'n nieuwe service. Inmiddels draait alles weer normaal.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Yup, net als van Killzone, maar niet hier denk ik
    heb op cdwow een limited edition gevonden, maar er staat niet of dat een steelbook is

    link: http://www4.cd-wow.nl/detail_results...793&subcat=ps2
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Yup, net als van Killzone, maar niet hier denk ik
    heb op cdwow een limited edition gevonden, maar er staat niet of dat een steelbook is

    link: http://www4.cd-wow.nl/detail_results...793&subcat=ps2
    Jawel heb hem zien liggen hier bij mij in de gameshop :wink:
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Yup, net als van Killzone, maar niet hier denk ik
    heb op cdwow een limited edition gevonden, maar er staat niet of dat een steelbook is

    link: http://www4.cd-wow.nl/detail_results...793&subcat=ps2
    Jawel heb hem zien liggen hier bij mij in de gameshop :wink:

    nice!

    heb trouwens nog een leuke trailer gevonden van Resident Evil 5 voor de Xbox 360

    link: http://media.www.gamestats.com/media...80/vids_1.html

    dit word ook weer een vette game 8) en moooooooi
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  24. #74

    Standaard

    Ik twijfel steeds sterker of ik Fifa 2006 wel ga kopen voor de Xbox 360. Word matig ontvangen, geen clubteams (dat wist ik overigens al), slecht commentaar en de speelsessie die ik met de game had stemde me ook niet echt tevreden. Dan maar een hele tijd zonder 360 footie, PES laat nog even op zich wachten
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Yup, net als van Killzone, maar niet hier denk ik
    heb op cdwow een limited edition gevonden, maar er staat niet of dat een steelbook is

    link: http://www4.cd-wow.nl/detail_results...793&subcat=ps2
    Jawel heb hem zien liggen hier bij mij in de gameshop :wink:

    nice!

    heb trouwens nog een leuke trailer gevonden van Resident Evil 5 voor de Xbox 360

    link: http://media.www.gamestats.com/media...80/vids_1.html

    dit word ook weer een vette game 8) en moooooooi
    Damn dat ziet er vet uit.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 3 van 142 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •