De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard (Weer) Nieuwe klassieke Warner box sets

    Warner USA is al geruime tijd op sublieme wijze bezig met het uitbrengen van hun klassiekers. De prachtige box sets vliegen je om de oren! Gangsters, Film Noir 1 en 2, Controversial Classics, Bette Davis, Joan Crawford, Errol Flynn, etc. etc. En nu ook een box van The Val Lewton Collection en The Thin Man (en een hele leuke Classic Holiday Collection).

    The Val Lewton Collection





  2. #2

    Standaard

    Ziet er weer goed uit.

    De Val lewton zag ik al bij Boudisque staan in Utrecht. Ik wil eigenlijk alleen Cat people uit die box graag hebben.

    Die Holiday box kende ik nog niet. Wel dat Boys town, die hier in zit, uit zou komen. Leuke box voor de kerst.

    De thin man box komt geloof ik binnenkort ook op regio 2 uit. Bij de anderen zie ik dat nog niet zo gauw gebeuren.

  3. #3

    Standaard

    Wat kost de Val Lewton box bij Boudisque? Hij kost slechts onder de $ 50 (incl porto) als import.
    3 van de 5 double features zijn los verkrijgbaar (waaronder Cat People), maar de overige 3 films (+ een docu over Lewton) niet. Dus die box moet er eigenlijk wel komen bij mij.

    Boys Town is naturlijk wel in de spirit van kerstmis, maar ik vind hem persoonlijk niet helemaal passen in een Holiday box. De tweede titel ken ik zelf niet, dus ik ga in dit geval voorlopig alleen voor Christmas Carol. En Boys Town zal ik later wel weer eens tegenkomen.

    En de Thin Man Box is een must!

    Tjonge, het zijn (en blijven!) dure maanden voor de classics-fan ....

  4. #4

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •