De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1
    markoholland
    Guest

    Standaard s-video naar scart verloopstekker

    Mijn dvd speler heeft alleen een s-video en een composite uitgang en mijn TV alleen scart, dus ik heb een verloopstekker van s-video naar scart gekocht. Helaas, geen signaal op de TV, alleen sneeuw.... Is er maar 1 type verloopstekker-scart of kan ik daar een verkeerde keus gemaakt hebben? Of moet ik mijn TV laten "switchen" naar dit signaal (maar waarom is dat dan niet nodig als ik mijn satelliet-tuner scart-naar-scart op de TV aansluit?)

  2. #2

    Standaard

    Is het een svideo->scart adapter of andersom? Als je kabel/adapter juist bekabeld is dan zou je als je tv geen svideo aan kan wel beeld moeten krijgen, maar dan zwart/wit.
    Het kan ook nog zijn dat scart ingangen op je tv verschillend zijn... eentje kan alleen composite aan de ander svideo en composite of weer een andere combi met bv rgb op een andere aansluiting.
    Werkt composite wel?
    Upgrading is a neverending story...

  3. #3

    Standaard

    Deze verloopstekkers en kabels zijn directioneel. Dat wil zeggen dat ze óf S-Video->Scart zijn, óf Scart->S-Video. Vergelijk maar eens de bekende kabels van QED: de QED Sqart AV12 en de QED Sqart AV11. Daarnaast kan het, zoals PM al vermeldde, zo zijn dat je scartingang op de TV niet geschikt is voor het ontvangen van een S-Video signaal. Controleer dus in je handleidingen welke mogelijkheden je hebt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •