Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 91 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MR_TOM
    Heey ik wil ook wel graag zon überlijpe portomonee
    Item #1 BMF-EMB

    Naar wie en naar welk bank nummer ik geld moet overmaken hoor ik via PM???

    Alvast bedankt!
    Dat laatste krijg je inderdaad via pm te horen.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaymz
    Er staan genoeg links naar topics waar wel foto's van de (verschillende versies) portemonnees staan. Gewoon even het topic doorlezen dus voordat je meteen reageert.
    Hij koopt toch geen codes in? Dan zouden er plaatjes bij moeten staan, want uit 20 verschillende types kan ik echt geen portemonnee zoeken zonder ze te zien.

    En ik maak zelf wel uit wanneer ik reageer Zoiets heet een vraag.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaymz
    Er staan genoeg links naar topics waar wel foto's van de (verschillende versies) portemonnees staan. Gewoon even het topic doorlezen dus voordat je meteen reageert.
    Hij koopt toch geen codes in? Dan zouden er plaatjes bij moeten staan, want uit 20 verschillende types kan ik echt geen portemonnee zoeken zonder ze te zien.

    En ik maak zelf wel uit wanneer ik reageer Zoiets heet een vraag.
    Je hebt 3 versies de amerikaanse, nog een keer de amerikaanse maar dan in het lichtbruin en de europese. Dus zoveel soorten zijn er niet.

  4. #29

    Standaard

    We zijn nog een paar mensen nodig....

  5. #30

    Standaard

    Ik wil dan wel meedoen en dan wil ik graag de Europese versie met een ID-Holder

    1x Item #3 BMF-EURO met id-holders ( deze code is dat dan denk ik )

    Count me in.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaymz
    Er staan genoeg links naar topics waar wel foto's van de (verschillende versies) portemonnees staan. Gewoon even het topic doorlezen dus voordat je meteen reageert.
    Hij koopt toch geen codes in? Dan zouden er plaatjes bij moeten staan, want uit 20 verschillende types kan ik echt geen portemonnee zoeken zonder ze te zien.

    En ik maak zelf wel uit wanneer ik reageer Zoiets heet een vraag.
    Er staat in de openingspost een link naar een topic waar de plaatjes te zien zijn: http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=46284

    Dat bedoelde ik dus met even doorlezen van een topic.

    Enneuh Merth, er staan nu 20 portefeuilles toch? Als er vóór 1 december wordt overgegaan tot bestelling wil ik die 2e portemonnee alsnog..

  7. #32
    erik liebregts
    Guest

    Standaard

    gelukkig, ik ben eindelijk eens een x op tijd om aan deze actie mee te doen!! bestel voor mij maar 1 maal de #3 BMF-EURO met id-holders.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaymz
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaymz
    Er staan genoeg links naar topics waar wel foto's van de (verschillende versies) portemonnees staan. Gewoon even het topic doorlezen dus voordat je meteen reageert.
    Hij koopt toch geen codes in? Dan zouden er plaatjes bij moeten staan, want uit 20 verschillende types kan ik echt geen portemonnee zoeken zonder ze te zien.

    En ik maak zelf wel uit wanneer ik reageer Zoiets heet een vraag.
    Er staat in de openingspost een link naar een topic waar de plaatjes te zien zijn: http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=46284

    Dat bedoelde ik dus met even doorlezen van een topic.

    Enneuh Merth, er staan nu 20 portefeuilles toch? Als er vóór 1 december wordt overgegaan tot bestelling wil ik die 2e portemonnee alsnog..
    Klopt, ik stuur waarschijnlijk iedereen vandaag mijn gegevens en als ik dan het geld binnen heb plaats ik de bestelling. Maar of dat voor 1 december is ligt een beetje aan de snelheid van overschrijven.

  9. #34

    Standaard

    Iedereen heeft als het goed is een pm gehad, zo niet laat het even weten dan stuur ik je alsnog een pm.

    @ Jaymz: laat even weten of je er 1 of 2 wil, aub.

  10. #35

    Standaard

    Hier ook maar even vragen:

    Is er toevallig iemand met een creditcard die een dvd voor mij wil bestellen bij play?

  11. #36

    Standaard

    Ik heb zelf geen cc, sorry. Is er verder alweer wat nieuws te melden?

  12. #37

    Standaard

    Aan de beginpost te zien is het wachten op de de betaling van:

    1x Item #3 BMF-EURO met id-holders (F.Huijbregts)
    2x Item #3 BMF-EURO met id-holders (Gerben van der Leun)
    1x Item #3 BMF-EURO met id-holders (Jasper 00022)
    1x Item #3 BMF-EURO ZONDER ID Holder (Jarhead)
    1x Item #3 BMF-EURO met id-holders (Argonath 2)

    Come on guys 8)
    Gold Trader (dvdforum.nl) | SafeTrader (dvd.nl) | 3-Star Trader (dvd.nl)

  13. #38

    Standaard

    Klopt Frohike op dat geld zit ik nog te wachten en dat met die creditcard is al opgelost.

  14. #39

    Standaard

    Hoe snel zijn ze binnen?
    Wil namelijk deze portomonnee als kado geven en diegene is de 14e jarig.
    Ik kan het geld meteen overmaken als het nodig is.
    SafeTrader

  15. #40

    Standaard

    Bestellen is helaas niet meer mogelijk en de 14e was toch al niet meer haalbaar, want het verzenden duurt ongeveer een week.

  16. #41

    Standaard

    Wanneer gaan de mensen die nog niet betaald hebben dat doen?? Want ik kan eigenlijk haast niet wachten om mijn Bad ************ in ontvangst te nemen
    Avtomat Kalashnikova '47

  17. #42

    Standaard

    Aub betalen iedereen graag, zodat we met kerst lekker
    familie en vrienden jaloers kunnen maken met onze
    bmf wallet 8)

    Alvast bedankt,

    hetesaus

  18. #43

    Standaard

    ja ik vind het ook een beetje irritant dat mensen nog net hebben betaald.

    Het lijkt me toch enigzins logisch dat je dat gewoon op tijd doet...

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Er stond zojuist weer wat geld bij, ik zal de personen waar ik het geld nog niet van heb vanavond even pmen.

  21. #46

    Standaard

    Ik wacht nu alleen nog op een reactie van Gerben, van de andere 2 heb ik vernomen dat ze het geld zo snel mogelijk overmaken en daar ga ik dan ook maar van uit. Dus als ik van Gerben een pbtje heb gehad, stuur ik de verkoper een mail.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    Ik wacht nu alleen nog op een reactie van Gerben, van de andere 2 heb ik vernomen dat ze het geld zo snel mogelijk overmaken en daar ga ik dan ook maar van uit. Dus als ik van Gerben een pbtje heb gehad, stuur ik de verkoper een mail.
    Relaxed!!! GJ Mate

  23. #48

    Standaard

    Zojuist een reactie gehad van Gerben en maar gelijk de verkoper gemaild met de bestelling.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    Zojuist een reactie gehad van Gerben en maar gelijk de verkoper gemaild met de bestelling.
    mooi !

    vraagje, is het een bestelling in Amerika o.i.d. ? Of gewoon in Nederland ?

    dan kan ik een beetje inschatten hoe lang het nog gaat duren

  25. #50

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •