Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 91 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Inderdaad een amerikaanse aanbieder, ik heb gister een mail terug gehad en gelijk maar het geld overgemaakt naar mijn paypal account. Dus wanneer het daar op staat, betaal ik hem gelijk en stuurt hij de portemonnee's (eindelijk) op.

  2. #52

  3. #53

    Standaard

    Hij is inmiddels al betaald, nu is het alleen nog even afwachten wanneer hij ze verstuurd. Ik denk morgen, maar misschien heeft hij ze gister ook al verstuurd.

  4. #54

    Standaard

    en ?

    kan ik em morgen al in de bus verwachten, of moet ik wachten tot volgende week ?

    kan niet wachten om em te zien

  5. #55

    Standaard

    Het versturen duurt altijd een week , dus je zult nog wel even moeten wachten...

  6. #56

  7. #57

    Standaard

    Nee, nog steeds niet ik verwacht ze toch zeker deze week. Misschien dat het iets met de kerst drukte te maken heeft, nog maar even afwachten.

  8. #58

    Standaard

    Nog steeds stilte aan het front?

  9. #59

    Standaard

    Nee, nog steeds niks
    Ik had de verkoper gemaild om te vragen wanneer ik ze kon verwachten, hij mailde gister (pas) terug en vroeg of ik ze nog niet had. Hij was blijkbaar op vakantie geweest en reageerde op een mailtje van alweer een tijdje terug. Hij zei in de mail dat ze van de post een aantal dagen vrij hadden gehad ivm met de feestdagen. Maar dat ze er nu wel snel moesten zijn. Dus ik verwacht ze nu toch wel heel snel. :wink:

  10. #60

    Standaard

    Sorry dat het zo lang geduurt heeft met betalen. ik weet hoe irritant dat kan zijn.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    Ik wacht nu alleen nog op een reactie van Gerben, van de andere 2 heb ik vernomen dat ze het geld zo snel mogelijk overmaken en daar ga ik dan ook maar van uit. Dus als ik van Gerben een pbtje heb gehad, stuur ik de verkoper een mail.
    Sorry voor mijn late reactie. Oei oei oei... Maar goed, ben blij dat wij allen binnenkort weer met een BMF-wallet pronken!

    Ga zo door!

    Gerben

  12. #62

    Standaard

    De verkoper heeft navraag gedaan en de portemonnee's zouden hier dinsdag of woensdag moeten zijn. Dus als iedereen alvast even zijn adresgegevens stuurt, dan kan ik ze zo snel mogelijk versturen als ik ze binnen heb.

  13. #63

    Standaard

    Laten we hopen dat er nu wat snelheid in komt.

  14. #64

    Standaard

    Ze zijn binnen! Ik heb ook al even enveloppen gekocht, ik ga er vanavond zoveel mogelijk klaar maken en die doe ik dan zo snel mogelijk op de post.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    Ze zijn binnen! Ik heb ook al even enveloppen gekocht, ik ga er vanavond zoveel mogelijk klaar maken en die doe ik dan zo snel mogelijk op de post.
    Cool 8) Ik kan niet wachten ...
    Gold Trader (dvdforum.nl) | SafeTrader (dvd.nl) | 3-Star Trader (dvd.nl)

  16. #66

    Standaard

    Fantastisch!

  17. #67

    Standaard The one that say's bad ************

    Ezekiel 25.17
    Mooi kan ik me nep bmf wallet weg flikkeren. en btw ze meuren tog wel naar leer he:P

  18. #68

    Standaard

    Ik heb de portemonnee's verstuurd van de personen waar ik de adresgegevens van had. Ik heb echter van 4 personen nog steed geen adresgegevens.

  19. #69

    Standaard

    ahh relaxed kan niet wachten tot ie op de mat ligt!

    thnx!

  20. #70

    Standaard

    shit, had gehoopt dat ie vandaag binnen kwam...

    helaas.... dus dan moet ie morgen zeker binnen komen..

  21. #71

    Standaard

    WHOOHOO die van mij is binnen!!! en wat ziet ie er vet uit!!!!! ik ga lekker iedereen jaloers maken nu met mijn super lijpe BMF!~!!!
    Avtomat Kalashnikova '47

  22. #72

    Standaard bad ************

    Jaaaa hij is binnen met kaartje!! Kerol hartelijk bedankt!! Hij mist wel een paar stikken maarja boeie. tanx

  23. #73

    Standaard

    Dude ... hij is binnen Thanx voor de moeite!
    Gold Trader (dvdforum.nl) | SafeTrader (dvd.nl) | 3-Star Trader (dvd.nl)

  24. #74

    Standaard

    Ik heb hem ook binnen. Hartelijk bedankt, Merth.

  25. #75
    erik liebregts
    Guest

    Standaard

    Bij mij lag ie vanmorgen ook op de deurmat. Heb hem meteen maar in gebruik genomen! Bedankt in ieder geval!

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •