De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Opnemen met een sony RDR-HX710 van decoder

    Mijn schoonouder hebben een paar dagen een Sony KLV-V40A10E staan.
    Hierbij hebben ze een decoder gekocht van samsung om digitaal televisie te kunnen kijken van casema.
    Nu is de decoder aangesloten via TV1 out (scart) naar de televisie. (ext 1)
    Er is een tweede scart aangesloten van de decoder (ext 2) naar de HD-DVD recorder.
    Van de HD-DVD recorder gaat er een RGB scart (ext 3)naar de televisie (ext 2)
    Maar als je een programma opneemt word dit niet digitaal opgenomen en ziet de beeldkwaliteit er niet uit.
    Kan iemand met vertellen wat ik fout heb gedaan.

    PS.
    Kan iemand me ook alsjeblieft uitleggen hoe ik nu iets voorgeprogrameerd op moet nemen??

    Alvast bedankt.

  2. #2
    caco
    Guest

    Standaard

    Ik heb hetzelfde gehad, na goed lezen van de gebruikershandleiding heb ik het volgende gedaan.

    Kijk eens goed op blz. 94 bij scartinstellingen van de line3 ingang. Deze moet staan op VIDEO/RGB

    Nu kan ik ook via de decoder opnemen.

  3. #3

    Standaard

    Je moet de beeldkwaliteit handmatig isstellen namelijk zo:

    Ga met het knopje Tools op de afstandsbediening naar---->rec-setting--->recordmode,zet die op HQ of HQ +(is het hoogste).Druk daarna op Enter en klaar

    Nu zal de kwaliteit veel beter zijn,als het goed is



    Wat betreft het hebben van geen beeld met de de Decoder:

    ga met de knop System menu op de afstanndsbediening naar->Setup-->Video---->Scartinstellingen.En selecteer daar:

    Line 1 RGB Line 3 video/RGB line 3 output video

    Daarna op Enter,en het is klaar.

    Druk als je beeld op vanaf je decoder wilt zien,op Inputselect op je opstandsbediening en selecteeer daar L3 .

    Nu is het als het goed is klaar

  4. #4

    Standaard

    Voor het voorgeprogrammeerd opnemen VIA de decoder,moet je de timer van de decoder gebruiken.

    De input select van de 710 moet dan wel weer natuurlijk op L3 staan.

    Als je die ingesteld hebt,druk je op synchro rec ,op de afstandsbediening van de 710(de knop zit onder het schuifbare klepje)

    Nu gaat de recorder aan,wanneer de deoder ook aangaat(via de timer)
    En neemt dan direct op

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •