Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 59 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [Animopeiling] Paul Champagne Boxen deel 2

    Interesse: IIIII IIIII IIIII IIIII IIIII

    Paul Champagne ontwerpt en produceert exclusieve collector boxen. Hij biedt onder andere boxen aan van Alien, The Terminator, Shrek en vele anderen. Ook zijn er criterion boxen, speciale regisseursboxen en zelfs boxen voor gamesreeksen.

    Kijk voor alle boxen op: www.designpaulchampagne.com

    Bij een afname van minimaal 20 boxen, krijgen we 20% korting. De prijs wordt omgerekend door middel van de laatste koers. In de totaalprijs wordt een risicobijdrage en de verzendkosten berekend.

    Degende die geinteresseerd zijn, kunnen het hier aangeven. Geef ook aan hoeveel boxen je wil kopen. Bij minimaal 20 boxen gaan we van start

    Verzendkosten naar Nederland:

    $9.85 voor 1 box
    $16.90 voor 2 boxen
    $21.85 voor 3 boxen


    Voor de duidelijkheid: momenteel kijken we alleen naar hoeveel animo er is! Je kunt nog geen bestelling plaatsen!

  2. #2

    Standaard

    PM, 8 boxen (bijna halverwege )

    Deze komen te vervallen, ik heb ze inmiddels direct bij Paul besteld.

  3. #3

  4. #4

    Standaard re

    Ik wil er waarschijnlijk wel drie hebben, dus noteer me daar maar alvast voor.
    "What counts is not necessarily the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog"

  5. #5

    Standaard

    Na alle reacties op het vorige topic, dacht ik dat er wat meer interesse was?

  6. #6

    Standaard

    ik ben nog steeds geinteresseerd in dezelfde boxen.
    ADDICTION
    Ook ik ben Safetrader en MegaStartrader

  7. #7

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Zo dat ziet er mooi uit. Count me in, erg leuk initiatief Pinkeltje

  10. #10

    Standaard

    Trouwens kun je niet ff een lijstje in je eerste post maken met degene die mee willen doen en met hoeveel boxen, dan weet je ongeveer op hoeveel je zit en kan iedereen op de hoogte blijven of he nog door gaat. :wink:

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ganymede
    Trouwens kun je niet ff een lijstje in je eerste post maken met degene die mee willen doen en met hoeveel boxen, dan weet je ongeveer op hoeveel je zit en kan iedereen op de hoogte blijven of he nog door gaat. :wink:
    Zie je die peiling bovenaan? Daar staat hoeveel boxen we tot nu toe kwijt kunnen. Dat is wat telt. In het verhaaltje staat ook dat je, wanneer je interesse hebt, moet laten weten in hoeveel enw elke je geinteresseerd bent.

  12. #12

    Standaard

    Ah, ik zie de Romeinse cijfertjes al staan.
    Naja ik wil er graag 1 hebben. Het liefst die van Al Pacino.
    Mocht dat niet lukken, dan van Stanley Kubrick.

  13. #13

    Standaard

    Ik vraag me trouwens af wat er is mis gegaan de vorige keer. Toen had je namelijk al meer animo dan nu. Die mensen kunnen we nu goed gebruiken, zodat deze actie wel doorgaat, want die boxen zien er echt wel goed uit.

  14. #14

    Standaard

    Wat er mis is gegaan? Die powerbuy is hartstikke goed gegaan. Waarom denk je dat we een 2e powerbuy opstarten?

  15. #15

    Standaard

    Ohh, tis toen wel gelukt. Naja beter, want deze actie is prima, die dingen zijn echt mooi en kan amper kiezen welke ik wil. Misschien ga ik er wel meer nemen...

  16. #16

    Standaard

    Ik heb de Resident Evil box staan en die is heel mooi. Die van Shrek valt wat donkerder uit dan op het plaatje te zien is en die van The Lord of the Rings is ook zeker niet mis. Zie voor meer "real life" foto's het topic van deel 1

  17. #17

    Standaard

    Ik ga voor twee boxen. Welke weet ik nog niet, maar als dit doorgaat dan hoor je dat van me.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pinkeltje
    Welke en hoeveel?
    unfinished tales, 1x
    ADDICTION
    Ook ik ben Safetrader en MegaStartrader

  19. #19

    Standaard

    1 x star wars collection 1

  20. #20

    Standaard

    Goed, da's 16 stuks. Nog een paar

  21. #21

    Standaard

    Niet dat ik geinteresseerd ben, het is echt duur, maar in bijvoorbeeld de Halloweenbox, zitten daar dan ook echt de films in of is het alleen maar een box om films in te bewaren?
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  22. #22

    Standaard

    Lees op de website. Staat er duidelijk

  23. #23

    Standaard

    Zou je me wel op de hoogte willen houden wanneer je de bestelling gaat plaatsen? Heb namelijk met Paul afgesproken dat hij een aangepaste versie van de star wars collection 1 gaat maken. Phantom Menace moet er toch echt vanaf Dat wil hij dus wel doen maar moet ik met hem afspreken op het moment dat de order geplaatst wordt.

    Alvast bedankt

  24. #24

  25. #25

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •